A faluban én 60, országúton meg 100, óra szerint, tehát valójában egy tizessel kevesebb.
A lapátarcú viszont mindenhol 70-el megy, faluban beelőz, utána meg piszmog, a szembeforgalom miatt visszaelőzni meg nem lehet. Ha mégis lehet, akkor a következő faluban megint elémmegy, az állatja...
Hihi, én ugyan csak agresszív 60LE-s Opeles vagyok, de azért az kiakasztó, mikor a faluban elédkönyökül a Suzuki, mert neki nem elég a ...60, aztán meg két falu között fogja a sort, mert ott is 70-el megy. Az ilyeneken kedvem lenne szétverni a kerékkulcsot.
Az 1.6os benzines tényleg nem egy gyorsuló bajnok, de a 120d kicsit piszkálva már elég jól szedi a lábát, el bírnék egyet képzelni. Egyébként én sem rajongok a sok idiótáért akik nyomják néha elég neccesen az országúton majd amikor jön a 2x2 sáv akkor ott tetvel 120al mikor ott biztonságosan lehetne tolni 160+al is.
Bár a kérdés nem nekem szólt, ám a véleményem az, hogy ezekkel is simán meg lehet halni, ha valaki hülye. (110-120LE simán elég hozzá). De hatványozottabb a veszély, amikor menőcsávó végigvillogja az országúton a kocsikat, majd belekezd egy halálos előzésbe a nyomatékszegény kisautóval. Ráadásul egy régi Ford Scorpio 5-ösben elgyorsul tőle, nem beszélve a kis modern turbós közös nyomócsöves dízelekről. Az 1.6-os BMW egy vicc, még ha műszaki színvonalában messze felülmúlja a legtöbb autót is. Pont arra jó, amire kitalálták, és amiért Magyarországon és Spanyolországban árulják. (Jó, az 1-est mindenhol kapni 1.6-ossal, de már várom, mikor lesz 1.4-es meg 1.2-es belőle...)
Há'de nem csak az állapotuk, mert az a birka magyart nem izgatja, hanem a külső! A mai modern formákhoz már nem passzolnak, úgyhogy levillogni sem tudnak. Bár én akkor is röhögök, amikor egy 156-os Alfa vagy egy 407-es pözsó villog.
Kár, hogy a BMW nem gyárt kamionokat. Mekkora kereslet lenne rájuk...
E36tól lefelé is vannak 2 millát meghaladó példányok az viszont igaz hogy ezek nagy része egy marék roncs és még a maradék szemét is kinyomják neki napmintnap.
E36-tól lefelé valahogy nem érzem presztízsét egy bömösnek, így az ilyen régi autókban idegesen nyomulók egyenlőek a vad szuzukis tuningcsávókkal.
Akinek meg normális (értsd: 2M-t meghaladó) BMW-je van, az meg legtöbbször vigyáz rá. Azon kevés paraszt tahó meg, aki tízenmillás vesékkel jár, ugyanolyan majom egy Explorer-ben is...
Ma egy nagyon kemény srác nyomult mögöttem reggel a gyorsforgalmin, egy szakadt E30 324d-vel. büszke lehetett magára...mindegy, hogy nem lehetett menni, csak tolta a seggemben...vhol az Üllői úti felüljárónál előzött meg "csakazértis" de már a felüljáró mellett, pedig direkt normálisan mentem, 80-50-el.
Mindenképpen dízel kellene, mert sokat járok, és szegény
legény vagyok én!
Szóval 525TDS, vagy 530TDS, ilyesmit keresek, csak az a baj hogy attól félek hogy hiába viszem be egy bömbi szervízbe és rakják gépre, attól mivel lehet ismerős az eladónak akár a Wallis is, nem tudom hogy pl mennyire bízhatok meg egy márkaszervíz (főleg helyi) vizsgálatában. Meg hogy ettől függetlenül is mire kell
Ja, ha megelégszel a kisebb méretekkel, akkor (most hátbaszúrnak mindjárt), de inkább E46-ból válogass. Egy 325i vagy 330i sokkal piacképesebb, mint a régóta "lejárt" 5-er. Modernebb design és presztízsben is ott van kb.
Persze, ha jót akarsz és tudsz egy kicsivel többet vállalni, akkor mindenképp a 2003-tól gyártott E60 a nyerő. Csak az még bő másfél-két mihállyal fentebbről indul.
Mire alapozod, hogy egy mostani 25-30i sokkal kevesebbet eszik ennél? Oké, értem, hogy hogy gondolod, és azonos kasznival kevesebbet is enne, de időközben a hármas majd' fél tonnát hízott. Úgyhogy örüljünk, ha csak ugyanannyit eszik.
A dízelkupézásban nem értek egyet, mert van, akinek a dízel karakterisztikája tetszik jobban, az miért ne vegyen azt. Én egyedül kabrióban nem tudom elképzelni, marha büdös lehet álló helyben...