szia! nem telepöl fel win7-re.pedig ugy csináltam ahogy mondtad.elkezdi telepiteni és 1%-nál kilép a telepitésböl és ennyi.nem tudom mi lehet a baj.köszi elöreis a segitséget!
toto92 után szabadon én is elkezdtem egy francia mentést. Az első évben 15 pontot lapátoltam össze, ennek oroszlánrésze Belgiumban és Olaszországban szerződött, számszerint 12. :) 8 driving aidet sikerült megcsinálni és 1999nek egy 60%os géppel vágok neki. Az ausztrál nagydíjon 1.-3. helyen végzett a Panis-Rambó páros, úgyhogy bizakodok, van Blondes-Pözsówörksz-Bridzssztónwörksz, úgyhogy a tesztpilóta Sarrazin sem fog unatkozni.
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Az Updatekkel van egy kis gondom, azok közül is csak azokkal, amiknél két telepítő is van. Mikor telepíteném kiírja, hogy nem tudja létrehozni az english.$$ Ha tudtok lécci segítsetek. Előre is köszi.
Ja: régebben elkezdtem a GPW magyarra fordítását, de nem nagyon van/volt időm befejezni, így az elkészült rész(ek)et most kiadom egy v0.1 keretein belül.
Akit érdekel, az töltse le és használja egészséggel. Mindössze annyi lenne a kérésem, hogy ha valaki gépelési hibát észlel valahol, azt kérem jelezze itt a fórumon, vagy küldjön egy mailt a címemre.
Pack tartalma:
- magyarítás
- Villeneuve "patch"
- dohányszponzorok
- új poziciójelző kép (a szürke helyett, hasonlít a Tag Heuer-es akkori verzióra)
Az életkor eltérés amiatt van, hogy a játékot a gpwxp.exe-vel indítod, és nem a gpw.exe-vel. Az XP-s exe valami konvert, és emiatt nem jók az életkorok. (pl. minden tesztpilóta egykorú...)
Ja, meg a pilóták statisztikái sem jók...
MÁS:
MEGJELENT a GrandPrixTeamManager béta verziója, amelyben a 2010-es szezon első 5 versenyén menedzselhetjük a McLaren csapatot.
Amúgy ha az embernek van kedve, érdemes editorban pontosítani az életkorokat, mert egynéhány eléggé messze jár a valóságtól. Trullinál pl. laza 7 évnyi tévedés van "csak"...
Belevágtam tehát egy Prostos mentésbe, azzal a kikötéssel, hogy teljesen francia csapatot építek (hogy ne arról szóljon a játék, hogy leszerződtetem Dinizt meg Häkkinent, és legkésőbb a 3. évben bajnok vagyok). A szakemberek maradtak az ideiek, míg a pilóták terén Sarrazin érkezett Trulli helyére, miután a kiszemelt Alesi máshova igazolt. A főszponzor maradt, a motorszállító - minden valószínűség szerint - szintén marad a Peugeot, üzemanyagot pedig továbbra is a Totaltól kapunk. Az autó amúgy egy rakás hulladék, ha jól emlékszem 30% az alap handlingja. Pénz viszont van dögivel, szóval legalább fejleszteni lehet. Ennek eredményeképp a mezőny és a Minardik közti térből sikerült elmozdulnunk, és időmérőkön már sikerül néha-néha megszorongatni a Stewartokat, Saubereket. Pontból eddig ötöt sikerült szerezni: Trulli Brazíliában elcsípett egy hatodik helyet (7 célbaérkezőből), míg Panis egy kaotikus osztrák futamon (light rainnel kezdett, a verseny közepén felszáradt, majd megint vizes pálya, hogy a végére újra felszáradjon) elért egy remek negyedik helyet. Ezzel a pilótáim a 10. és 14. helyen állnak a bajnokságban, a csapat a hatodik. Elvileg 15 pontot kéne szerezni, meglátjuk, a maradék 6 futamon mennyit sikerül.
Nnnno, leporoltam a játékot, és belekezdtem egy Prostos mentésbe. Nehezítésként teljesen francia csapatot építek, úgyhogy csak francia versenyző/személyzet/motor/üzemanyag/szponzor jöhet szóba. A gumi kivétel, addig, amíg meg nem jelenik a Michlein (ha megjelenik).
A GPM2-ben? Ez csak a program kifinomult ai-je miatt van így, hogy a játékos adrenalinszintjét megemelje az izgalmas versenyek közben... :-)
Semmi mással nem tudom magyarázni, hogy az utolsó három körben hogy eshet ki a egyik vagy a másik vagy akár mindkét versenyző az 1-2. helyről, kényelmes előny birtokában, alig kopott alkatrészekkel. Spec. pont az MGP-vel MS pl. Monaco-ig 1 versenyt fejezett be, Rosberg meg vagy nyert, vagy az utolsó három kör környékén eldobta ő is a vasat frankón. De inkább utóbbi. Így pl. Luis kb.3 futam múlva simán begyűjtötte volna a második címet a rendkívül kifinomult "éppen erre jártam és pont kiesett előlem mindenki" taktikájával (szegény Button meg esett-kelt, mint ahogy Vetteltől Kubicáig mindenki más is)
De a kihívást jelentő Virgin Racinggel élethűen hoztam a tökutolsó helyeket, a 10 kör alatt kisesünk, hogy spóroljak az alkatrésszel megoldásokat. De szerencsére nem egy év alatt kell megnyerni mindent. Bár azért a HRT-vel azon csatázni, hogy ki esik ki később, azért a GPW-s "megyek egyet a Minardival, megszerzem Dinizt és Takagit, lesz pénz rogyásig" szint alatt van egy picivel, de azért alakul...
Komolyra fordítva a szót, a program (GPM2) az 1990-es évek eleje közepe alapján íródott, amikor azért jobban hullottak verseny közben a népek. A GPW-del ellentétben a tartósság, megbízhatóság nem is fejleszthető közvetlenül. Lehet jobb alkatrészeket gyártani/lopni, és bízni benne, hogy majd csak lesz valahogy. Meg hogy a pilóták, mérnökök, szerelők nem lesznek durcásak mielőtt pont lenne egy jobb verseny.
Kezdtem a Ferrarival egyet. Az volt a célom, hogy mindent megnyerjek mindig, amit lehet.
2000-ben járok és ez eddig sikerült is.
98-ban Schumi az utolsó futamon történt kiesésével és Irvine győzelmével elbukta a címet. Irvine lett a bajnok 80 ponttal (Schumi 71-gyel végzett a második helyen). Meglepő győzelem volt ez Irvinetől, hiszen mindössze 3 futamot nyert, és egyszer sem győzött az időmérőn (míg Michael 6 futamot nyert és 14-szer indult poleből). Hála a stabil eredményeknek, Irvine lett tehát a bajnok.
Történt, hogy a 98-as szezon korai szakaszában Irvine elszerződött Jordanékhez, mint tesztpilóta (pedig megakartam hosszabbítani a szerződését), Schumit, pedig az újdonsült vezetése a Ferrarinak drágának tartotta.
Így a következő évben a McLaren Davidjével cserélt helyet a német, míg az osztrák Wurz a Benettontól érkezett.
Az egész szezon szörnyen kezdett. Coulthard folyamatosan kiesett, míg Wurz silány eredményeket szállított az amúgy eszméletlen gyors Ferrarival. Már-már azon törtem a fejem, hogy jövőre David sem versenyzik majd a vörösöknél (Wurz menesztésében már biztos voltam, le is zsíroztam a 98-as bajnokkal - Irvine -, hogy a milleniumi évre hozzánk szerződik), és hirtelen a skót megtáltosodott, s az utolsó hét futamot (!) fölényesen megnyerte. '99-ben tehát megismételtük mind a konstruktőri, mind az egyéni győzelmet.
A milleniumra a Scuderia Coulthard-Irvine párossal állt fel. Ebből már meg is kezdődött az óriási párharc, hiszen Coulthardnak elsőpilótai szerep volt beígérve (mint 99-ben, hisz két éves szerződést kötöttem vele), míg Irvinenak egyenlő bánásmód lett ígérve. Utóbbihoz tartottuk magunkat. A csapat az egész idény alatt óriási elszántsággal dolgozott (és óriási előnnyel!). Az autó kezelhetősége 11 futam alatt 100%-ról 112%-ra nőtt, az összes alkatrész (elektronika, felfüggesztés, stb.) a lehető legmodernebb és legidőtállóbb lett, a motor, mint a bivaly... a 2001-es évre, pedig már a 8. futamon kész volt mind a négy autó...
Schumacher, pedig azóta is csak kétszeres világbajnok. :(((
A következő szezonra már Newey is nálunk lesz... úgyhogy a következő évtől még nagyobb előnyt várok. (Irvine, Fisico párossal)
Na és persze azon töröm a fejem, kivel legyek a következő játékomban. Minardi-Tyrell-Sauber-Stewart valamelyikére gondoltam, esetleg Arrows.
Egy kérdésem lenne, bár nem teljesen ebbe a topikba illő.
Grand Prix manager II.
2010es mod, Mercedes Gp.
Miért van az, hogy minden időmérőn a fiúk 1-2-3 hely környyékén végeznek, viszont futamon mindig utolsók között vannak, mert nem tudják a versenyt befejezni?
Hopp, a kép lemaradt! Na reálisan nézve Irvine nem nagyon lesz bajnok: Alesi Brazíliában megsérült, Redon helyettesítette 8 futamon. A Jordanes belügy érdekessé teheti, valamint dönthet Alesi, Barrichello, Panis, Trulli, Takagi. Mika Salo sajnos nem nőtt fel a feladathoz, többnyire lassú, és még ki is esik. :D
Üdv! Rég írtam ide, most elővettem egy régi minardis mentést, azt toltam, és a végére érdekessé vált. A 2002-es idényből 3 verseny van hátra, és matematikailag 7-en, reálisan 4-en lehetnek még bajnokok. (Ilyen szerintem a valóságban sem volt, és nem is lesz.)
Névsorolvasás:
Minardi-Ford (P) G (P) (3) Villeneuve 55p (4) Salo McLaren-Mercedes (W) B (W) (5) Alesi/Redon (6) Irvine 29p Ferrari-Mercedes (pff...) (W) B (W) (7) Coulthard 49p (8) Takagi Benetton-Ford (W) B (P) (9) Frentzen 53p (10) Rosset 33p Jordan-Mercedes (P) G (W) (14) Hill 41p (15) Diniz 33p
Mellékelek linket, wikipédia féle táblázat, hogy látható legyen, hogy alakult a szezon. https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Ag6Rp3mxD9gHdDEyMWczUnY4UVBjSEdTVG5nZmFJTlE&hl=hu&authkey=CJ2mwakJ
Az 1997-es patchet használja valaki? Töltene fel képeket róla? Köszi!
Próbáld meg az XP-s módszert alkalmazni... Bár nem hiszem hogy ez a játék futna Win7-en... Többmagos procik, több GB memória... Néhány gép/ op. rendszer már "túl jó" a GPW-hez, egyszerűen nem kompatibilis...