Hát ezek sztem elég unalmasak, de biztos van, aki élvezi:) A klip képi világa nem rossz amúgy, ezért szeretem a Tool-klipeket is (pedig ezek nem sátánisták:D )
Jó régen, de én is hallgattam ilyesmiket, Mayhem, Emperor pl. E kettő tényleg elég sötét hangulatú, és hatással lehet az ember lelkületére, főleg, aki elég gyenge idegzetű:) Persze ez nem jelenti, hogy túlzottan veszélyes lenne... aki nem akarja hallgatni, mert úgy érzi, hogy ettől nem érzi jól magát, az ne erőltesse, és ne hallgassa... bár az utóbbi sztem sokkal inkább "természetközelibbnek" tűnt, legalábbis nekem, mert mikor hallgattam, nem éreztem annyira gonosznak, mint a másikat.
Asszem valaki kérdezett igazi sátánista zenekarokról, ezért beraktam egy igazit, meg egy üzletit. Most a legutóbbi történet szintén egy igaziról szól.
Aztán, hogy az igaziak mitől olyan veszélyesek a hívők szerint, azt írják meg Ők! Ha meg az igaziak az "ilyen szarok" kategóriába esnek, akkor viszont ez a hívőkre nézve elég ciki, hogy ilyen szart tekintenek veszélyesnek.
Mivel ez egy anyagi világ, így itt sztem felesleges erre választ várni. Senki sem tudja a választ.
"milyen anyga van a léleknek"
Semmilyen, az nem anyag. Az anyag tér-, és időbeli, tehát elmúlik.
"A lélek gondolkodik"
Ez egy magasabbrendű életforma, mint az anyagi test, és agy, szó szerint nem hinném, hogy a lélek mai értelmezésben gondolkodna.
"A test nélkül mi értelme egy léleknek?"
Rosszul teszed fel a kérdéseket.
Pl. az, hogy nem romlik el, nem hal meg... te is -mint test- megszületsz, egy idő után megbetegszel, és elsorvadsz (meghalsz); a lélek nem sorvad el, mert nem anyagi energia. Az agy (tudat, elme) lekorlátozza a lelket, így inkább az a helyes kérdés: miért kell nekünk ez a hülye test? :)
A Marduk talán az egyik legeredetibb skandináv zenekar, amely immáron tizenöt éve töretlen lendülettel zúdítja ránk „Christraping black metal”-ját, és a színtér egyik legismertebb, egyben leghírhedtebb együttesévé lépett elő: az 1991-es, több országban betiltott legelső demojuk ugyanúgy erről tanúskodik, mint az a tény, hogy például a 2001-es New York-i események mellékhatásaként gyakorlatilag kitiltották őket az Egyesült Államok területéről. Kilenc albumuk témaválasztásában központi szerepet kap a háború és a halál kérdésköre; nincs ez másként a 2004-es, Plague Angel című legújabb darab esetében sem, amelyet főként Ingmar Bergmann „A hetedik pecsét”-jének morbid, egyben elgondolkodtató története ihletett: találkozás, végzetes sakkjátszma a Halállal. A tizenegy nyers, sötét hangulatú dal különböző aspektusokból megközelítve tárgyalja az elmúlás témáját. A zenekar tagjai időnként emberi koponyákon résein sípolva, ill. azokon dobolva fokozzák az album hallgatásának halálközeli, kísérteties hangulatát. Az anyagot az Endarker stúdióban rögzítették, Devo Andersson és Peter In de Betou (Dimmu Borgir, Meshuggah, Rammstein) segítségével.
A Marduk-ot 1990-ben alakította Morgan Steinmeyer Hakansson, azzal az eltökélt céllal, hogy a világ legelvetemültebb istenkáromló zenészcsürhéjét szedje össze. Néhány – ma már kultikusnak számító – demo (Fuck me Jesus) és korai koncert után 1992-ben jelent meg a debütáló, Dark Endless című lemez, majd 1993-ban az Osmose Productions-höz szerződhettek, ahol a Those Of The Unlight készült. Ekkora már kialakult egyedi hangzásviláguk: bestiálisan gyors black metal, melyet az 1994-es Sons Of Northern Darkness turné során mutatnak be először Európának, s aztán az Opus Nocturne című albumon fejlesztik tökélyre. E lemez rögzítése után csatlakozott hozzájuk az énekes Legion, akit először a Heaven shall burn ....When whe are gathered című anyagon hallhattunk, majd hosszú évekre ő maradt a banda hangadója, így az ő pokoli sikolyai hallhatóak a Marduk egyik leggyilkosabb, leggyorsabb, s talán legismertebb albumán, a Panzer Division Marduk-on (1999) is.
2004-ben aztán Legion távozik a Marduk soraiból, és Mortuus érkezik a helyére. Mint Morgan elmondta, Mortuus-nak különösen bizarr, szélsőséges személyisége van, és persze hangját is jóval fantáziadúsabban, értsd: betegesebben, velőtrázóbban tudja használni, így elődjénél jobban illik majd a Marduk hadrendjébe.
Igen. A primitív "igaz" black metalt játszó arcok ilyen késelősek, a progresszív, monumentális, szintis black metal operát játszókról csak a szokásos hogyan rugott be sztorikat lehet hallani.
Én azt gondolom, de csak gondolom, hogy az ember evolúciójával, a hiedelmi képzelet is velefejlődött..... A démon szó görög eredetű, valaminek a megjelőlésére használták....., míg más népeknél más szavak voltak a hasonló " jelenségekre" az úgymond "szakszavak", a megkülönböztetés véget! A kakaó cserjének értékes része van....., vagy vegyük a fahéjat, az origánót, netn más jellegzetességet, ami tájhoz, avagy néphez köthető és így marad fent a neve is...., avagy latinossan...., görögössen! Sakk szót hallva, írva tudod miről van szó......., de elmondhatjuk, hogy a sakk feltalálásig és szabályrendszerének kidolgozásáig is játszottak hasonló bábjátékokat...., de az nem a sakk volt! 21, vagy Black Jak? Negatív arcok voltak, sőtha nem akkor kreáltak a varázslók és még neveket is kaptak!
Nagyon gáz - meg amúgy is csak hangemberek. Papírkutyák, akik egy dologról áradoznak - szóban - de a tettekkel meg késnek. :)
Megnézném, amikor a Dimmu Borgir bármelyik tagja meg merné ugyanezt tenni saját magával. Még azt sem mernék, amit Glen Benton, a Deicide énekes szok'. :)
[Music by Vortex/Galder/Shagrath] [Lyrics by Silenoz]
12. Satan My Master
[Bathory Cover]
Satan My Master I slit my wrists to drain me of my blood Satan My Master Up side down I turn the cross of God
Satan My Master Recieve this sacrifice this blood of mine Satan My Master I cut into my rotten flesh your signs
Satan My Master Remember me when judgement day is near Satan My Master Take my hand when Armageddon is here
Recorded at Studio Fredman, Gothenburg, Sweden During March, April, and May 2003 Produced by Dimmu Borgir and Fredrik Nordstrom Engineered and mixed by Fredrik Nordstrom
Nem. Igazit nem tudok, ez az egész egy bohóctréfa. Ahol felkoncolták egymást, az is más miatt történt. Ezért is képtelen vagyok komolyan venni az efféle hitelméleti csatározásokat ezügyben.
Norvégiában ezek a zenekarok sokszor a késelésig terjedő vitákat folytatnak egymással. Pont nem is olyan régen történt, hogy az egyik zenekar frontembere kiszabadult a 10 éves börtönbüntetéséből, amit gyilkosságért kapott és erre most saját magát végezte ki, rituálisan, a megfelelő okkult kellékekkel.