Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GRoman Creative Commons License 2002.05.29 0 0 101
hage:

Koszi.
Na, a nullkilometeres az az, amit abszolute nem erdemes vinni. Ugyanannyiba kerul, es meg rajonnek a kozterhek is...

A 620 TI tenyleg nem kutya, csak ne lenne olyan irdatlan nagy... Be se tudnek vele allni az udvarba.

A Vi-vel az a gond, hogy az 1.8-as egy pont kedvezotlen kategoria, mind fogyasztasi ado, mind kotelezo biztositas szempontjabol. Akkor mar inkabb legyen 2-es... Pl. 1.8-as Bravat hivatalosan sem importaltak Magyarorszagra, mert fonnyasztasi adot az ujauto-importoroknek is kell fizetni, es a 20% a 10%-al szemben (AFA-val ugye felszorozva) ugy megdragitotta volna az 1.6-oshoz kepest, hogy nem vette volna senki. Ezert aztan nagyon keves lehet belole otthon, es en is inkabb vinnek egy szerenyebb 216 Si-t, amibol kevesebbet kaszal Allam Bacsi.
A te 200-asod milyen? A 75 LE-s 1.4, a 103LE-s 1.4, vagy az 1.6 (111LE, ha jol tudom).
Meglepit okozhatsz a HGT-vel is, csak tegyel a hatuljara egy "1.2 SX" feliratot... :-)) De ha kifejezetten meglepi a cel, ajanlom figyelmedbe az Uno T.i.e.-t. 1.4-es, 140 LE-s turbomoci egy 700 kilos kaszniban... Csak nehogy sajat magad is meglepd egyszer vele... (Vö: szaguldo koporso.)

Előzmény: hágé (100)
hágé Creative Commons License 2002.05.29 0 0 100
1 chf = 0,683 eur

az említett 5,5 új ár, igen. van néhány nullkilóméteres a scouton, de az is az elérhetetlen kategóriába tartozik. de sztem messze megéri az árát

620 Ti-ről bővebben ITT
egy részlet: "The Ti's specification is very good the standard equipment on the models after 1997 features abs, electric windows front and rear, electric sunroof, air conditioning, performance tyres with light weight alloy wheels, half leather sports trim, full colour coding and much more"

jó persze, subaru tök más kategóra. az erőmű :-)

eggen, én is az Vi-vel szemezek, próbálom kikalkulálni, hogy hogyan tehetnék szert minimális ráfizetéssel egy olyan kaliberű roverre. vagy megvárni, amíg megtörnek egyet, megvenni a motort belőle olcsón és átgyömöszkölni enyémbe. vagy várni egy olyan ajánlatra itthon, ahol egy nem agyonhajtott verziót kínálnak tűrhető áron. csakhát marha ritka errefelé a kicsike...
perpill egy 98-as 200-asom van, 46e km-mel, az égvilágon semmi baja... csakhát kéne az erősebb moci :-) nem tudom megemészteni, hogy lelépett egy 136 lovas peugeot 307-es... grrrr :-)

és igen, a lényegben egyetértünk. nekem is tetszenek az olasz autók, csak az említett okok miatt félek tőlük. de erőben a roverek is ott vannak, csak hál' istennek nem ismerik annyian, nem csináltak belőle népautót, így aztán lehet meglepetéseket okozni :-) (és nem is lopják annyira -> kedvező biztosítás )

Előzmény: GRoman (99)
GRoman Creative Commons License 2002.05.29 0 0 99
Hage:

A chat mar nem jott ossze, mert az autoscout24.ch megtekintese utan bontottam, igy is megint tobb, mint 2 orat voltam benn modemmel, vazz...

Oregem, ott terdig jarnak a 200 Vi-ben! Na, egy olyat bevallalnek. A 145 QV is leizzadna, mire ellepne elole... Kar, hogy 1.6 folott mar 20% a fonnyasztasi ado. Meg egyebkent is, az a "nagyobb valasztek" elegge relativ, ahhoz kepest Balgiumban lampassal kell keresni a Rovergyot, pedig kb. ugyanakkora orszag... Most mar csak azt kene tudni, hogy mi a CHF/Eur valtoszam.
Es tenyleg van 620 TI, meg szivo benzines 620 meg 420 is! Ugy latszik, csak ide nem hoztak oket. Itt '97-tol 420 meg 620 csak SDi-ben van, mondjuk Balgia eleg dieselkedvelo orszag, Svajc meg nem igazan... Mit valtoztattak rajta egyebkent, hogy csak a '97-el kezdodo szeriak tekinthetok megbizhatonak?

A HGT adatainak majd pontosabban utananezek, annyit tudok, hogy a Bravo HGT 2 literes, 5 hengeres, 150 vagy 155 LE-s, a Punto HGT pedig 1.8-as, olyan 140 LE korul. De ilyeneket kaphatsz mar 2,5-3 milla korul jokat is, es valahogy azert el lehet bennuk ferni hatul is, ami nekem, mint csalados embernek, fontos.
5,5 millaert nem kunszt jo autot venni (ha ez uj ar, akkor nekem kicsit alacsonynak tunik, hiszen egy "mezei" 45-os Rover is tobb, mint 4 milla). Bravo HGT-nek mar nincs uj ara, Stilo Abarth van helyette, szinten 5,5 milla korul. Punteszet majd megnezem. De ha mar olyan autokrol gondolkodom, amiket igy se, ugy se tudok megvenni, akkor mar inkabb a Subaru...

Sz'al az arat tekintve inkabb a HGT-k a 200Vi ellenfelei, az MG ZR-e meg inkabb a GTV meg a Fiat Coupe. A 620 TI is megtalalja a maga foltjat nehany turbos Lancia, meg a 164 V6TB szemelyeben.

Erdekes, az olaszautos torzstopicomban meg azert cikiznek, mert szeretem a Rovert _is_. Meghozza regebb ota, mint az olaszokat - pont a nagy fajlagos teljesitmenyu motorjaik, meg az egyedisege miatt. Szoval a lenyeget tekintve azert egyetertunk... :-))

Előzmény: hágé (97)
hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 98
ja, és mindex "csak" egy 1.8-as mociból... :-)

jó, most honda integrákat és tsaikat ne keverjük ide, szigorúan a hgt vs. zr :-)

Előzmény: hágé (97)
hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 97
chateljünk :-)

mg zr 160

118 kw (160 LE) / 7000-en
174 Nm 4500-on
0-100 km/h : 7,8 sec
1195 kg
5,5 m HUF

várom a hgt adatait :-)

Előzmény: GRoman (96)
GRoman Creative Commons License 2002.05.28 0 0 96
hágé:

Chatelünk? :-)
Pont az a jó az Alfában, hogy nagy az értékesése, így használtan még én is meg tudom venni...

Egy MG (melyik MG?) lehet, hogy megüti a HGT-t, de milyen drága már? Nekem egy Punto/Bravo HGT is elérhetetlen, nemhogy egy MG... Az meg csak egy közkeletű sztereotipia, hogy a digó gépek sz@rok. (Nézd csak meg, mit mond a Parkers a Fiat Brava/Bravo-ról.) Lehet, hogy vannak bosszantó apróságok, de a fődarabok, amiknek a javítása sok pénz, iszonyatosan stabilak, elnyűhetetlenek. És az alkatrész azért olcsóbb hozzá, mint a Roverhez...

9500 Eur? Annyi pénz a világon nincsen, a honosításhoz szükséges 20% fogyasztási adó + 25% ÁFA-val együtt meg pláne nincs... (Ha meg mégis van, akkor annyiért már GTV-t is kapni, talán még V6 TB-t is... Vagy Fiat Turbo Coupet. 5 hengeres... Ezek ellen a legújabb MG ZTRVTSX80-hogyishíjjáknak is erősen fel kéne kötni a gatyát...)

Az 5-7000 Eur-os kategóriában viszont a Rover 214, 216, 414, 416 Si olcsóbb, mint az Alfa 145/146 1.4 TS - 1.6 TS. És a választék is sokkal nagyobb - legalább is Belgiumban.

Na, mék az autoscout24.ch -ra friss 620 TI-t kukkolni, de előbb benézek az Alfás topicba...

Előzmény: hágé (94)
autoscout Creative Commons License 2002.05.28 0 0 95
GRoman ;)
Előzmény: GRoman (92)
hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 94
mármint a hgt-ről beszélek

alfa meg soha nem kéne. nem értékálló, és hamar sz@rrá megy... alfa szervizes ismerőstől tudom :-)

Előzmény: GRoman (92)
hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 93
azt a gagyi digót lazán veri az mg is pölö :-)

600-as téma: én bizony szemezek itt egy '98-as Ti-vel régóta, a svájci scouton van - több másik közt. van itt 99-es is

Előzmény: GRoman (92)
GRoman Creative Commons License 2002.05.28 0 0 92
hágé:

Én is a 620 turbosra gondoltam, de mondom, olyat még soha nem láttam hirdetve '96 utánit, illetve a rendelkezésemre álló árlistákban sincsen ilyesmi. Most megnéztem a Parkers-t (ismertem már), de nekem nem derül ki belőle, hogy az egyes motorverziók meddig voltak gyártásban.
Amúgy Belgiumban vagyok. Az autoscout24 belga változatán most van kint egy targatetős 220 turbo, de '95-ös... 600-as Rover különben nekem nem kéne, ha már csatahajó, akkor inkább Alfa 164... Zecc, neked is azt mondom, hogy ha én tudnék egy HGT-t venni, akkor nekem már nem is kéne Rover...

Előzmény: hágé (81)
autoscout Creative Commons License 2002.05.28 0 0 91
Köszi, hol vannak ezek?

Jelentem a rángatást megszűntette egy villamosságis. Most viszont hallható lett 1-2-ben valami súrlódás:( váltó???

Előzmény: Rover214Si (88)
hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 90
ilyesmi... :-)

hágé Creative Commons License 2002.05.28 0 0 89
jujjj mit láttam ma... egy gyönyörűséges kék, zsír új mg-zr-t... ejjj, micsoda járgány!

Rover214Si Creative Commons License 2002.05.28 0 0 88
Na a szám: 329-5238
Hívd fel, mond el mi a problémád, szerintem biztos tudnak segíteni. Én már túlvagyok náluk komplett kuplung cserén, fék cserén, meg még egy pár apróságon.
Kináncsi vagyok mit mondanak
Előzmény: autoscout (87)
autoscout Creative Commons License 2002.05.28 0 0 87
Szia,

Köszi a választ. Elég rejtelmes. Néha nem lehet vele közlekedni szinte, néha meg rándul egyet-kettőt és megy szépen:( Szóval nem derül ki, hogy nagy gáznál vagy kicsin, nincs ilyen támpont.

Előzmény: Rover214Si (86)
Rover214Si Creative Commons License 2002.05.28 0 0 86
Szia!

Most olvasom hogy betegeskedik a verdád, mindjárt előkerítem a szerelő telcsiszámát, és ideírom. Hogy computerük van e arról gőzöm sincs, de ha odaviszed, legalább tudnak mondani valamit, hogy el tudják vállalni e vagy sem. Amúgy mindíg rángat az autód?

Előzmény: autoscout (83)
zecc Creative Commons License 2002.05.28 0 0 85
hi hágé,

köszi a tippet, de sajna én is csatlakozni látszom a "csak ROVERT szeretett volna venni" team-hez.

Anyagi s egyeb okokból kifolyólag valoszínüleg (ha szerviz meg mindn oks) egy Bravo HGT boldog tulaja leszek, s a ROVER-el várok pár évet .. remélem akkor is lehet majd még kapni rulz 620asokat.

Amugy pesten vagyok.

Továbbra is ROVERt kedvelő:
zecc

Előzmény: hágé (80)
hágé Creative Commons License 2002.05.25 0 0 84
gőzöm nincs róla
én wallishoz szoktam vinni, de az elég húzós. szerencsére nincs túl sok baja
múltkor egy nyomoronc bilincset cseréltek szervoolaj tartályán, de még mindig folyik... én meg nem vagyok szerelő :-(
Előzmény: autoscout (83)
autoscout Creative Commons License 2002.05.25 0 0 83
Köszi, látom már. Telszámot tud valaki? Szerintem kompjuterre kellene tenni. Vajon van ezeknek?
Előzmény: hágé (82)
hágé Creative Commons License 2002.05.25 0 0 82
alább írt egy roveres srác egy címet (63-as hozzászólás)
Előzmény: autoscout (76)
hágé Creative Commons License 2002.05.25 0 0 81
te amúgy hol vagy pontosan?

svájciban találtam egy 620 Ti-t, 9500 Euro, 100e km-mel... mondjuk 100e km más odakinn, mint idehaza :-)
elég jó ajánlatnak tűnik. kérdés: mibe kerül behozni???

Előzmény: GRoman (77)
hágé Creative Commons License 2002.05.25 0 0 80
zecc!

ITT találsz infot 600-asokról ( pl: mire kell figyelni, ha használtat veszel )
igaz, angolul van, de magyarul sosem találsz ilyet, az tuti

Előzmény: zecc (71)
hágé Creative Commons License 2002.05.24 0 0 79
én a 620-as kétliteres turbósokról beszélek

200-ból 96 után az 1,8-as Vi volt a legnagyobb. de nekem az a 620 Ti kéne :-) abból viszont '97 utáni mindenképp
avagy a 200-asomba egy 1,8-as Vi moci vmi törött verdából :-)

Előzmény: GRoman (77)
Ordas Farkas Creative Commons License 2002.05.24 0 0 78
szvsz a trafó lesz a hunyó
Előzmény: GRoman (77)
GRoman Creative Commons License 2002.05.24 0 0 77
autoscout:

Sajnos nem tudok. Pedig jó lenne, ha kéne tudnom...

hágé,
te meg honnan veszed, hogy '96 után is voltak kétliteres turbósak? Legalábbis az én árlistámban nincs. Kétliteres benzines is csak a 620-asban maradt (legalábbis, amíg 45-ös korukban meg nem kapták a KV6-ot), de akkor sem az volt a legerosebb, hanem a 218 Vi. (Láttam egy olyat VTTi-nek becézve asszem a hasznaltauto.hu-n, de marha drága ahhoz képest, hogy már 100e felett futott.)

Előzmény: hágé (74)
autoscout Creative Commons License 2002.05.24 0 0 76
Sziasztok,

Tudnátok ajánlani valakit, aki megbízhatóan ért Roverekhez?
Van egy 214 gsi-m, 93-as, rángat az autó erősen.
Illetve eladnám.
Köszi előre is

GRoman Creative Commons License 2002.05.23 0 0 75
ha'ge':

A kis igenyes... :-)))
Nem csoda, hogy haldoklik a topic, pl en se vagyok Rover tulaj, csak szerettem volna egyet...
Egyszer neztem is, a helyi Merdzso kereskedo kinalt egy 416 Si Luxe-t, '98-as, 56e km, 5900 Eur. A hulyenek is megeri... Elmentem, megneztem, ho'tt pipec, egy karc nincs rajta, motorter tiszta, szaraz, de "megfeleloen" poros. Hanem a belter kifakulva, mintha kiszivta volna a nap, a fektarcsaknak 2mm-es valla, a hatso gumi meg oregebbnek tunik, mint az auto... Beszeltem kollegakkal, egymastol fuggetlenul ketten is azt mondtak, hogy a ficko finoman szolva sem a becsulet lovagja, meg a Rover szokasos fek-karbantartasi utemezese alapjan az az 56e inkabb 156e... Hat igy nem lett nekem Roverem. Hazavittem a pi'zt, bevaltottam, aztan vettem ismerostol egy Buzuki Sedant, ami nem Rover ugyan, de tudott allapotban leledzik, es talan a fenntartasa is valamivel olcsobb...

A faszi meg most is arulja a 416-ost, kint van a lentebb emlitett oldalon, most mar csak 5000 Eur, annyit talan meg er is... Legutobb otthon jarva viszont valamelyik nagyobb autohirdetesi ujsagban lattam egy 218 Vi-t, "nightfire red", nem tul sok kilcsivel, 2,7 milla, hitelre is. Teljesen raizgultam, de akkor mar minek... Valszeg nincs mar meg.

Előzmény: hágé (74)
hágé Creative Commons License 2002.05.23 0 0 74
nem tudok semmiről
és sajna ez az egyetlen fórum, ahol egyáltalán magyar roveresekkel beszéltem eddig, de ez is haldoklik

nem értem miért
jó, nem épp a tuningról híres márka. de sztem bőven vannak benne tartalékok, és pont azért, mert ismeretlen, lehet ám meglepetést okozni egy-két zöldnél... :-)

620 Ti 97' utáni jó csak, akkor lett csomó cucc szériafelszerelés, az az előttiek elég megbízhatatlanok még. mindenesetre a gyári 200 paci elég meggyőző...

vagy kéne szerválni egy 1,8-as mocit 200-asba. itthon nemigen látok, csak elvétve. 147 lovas, Vi jelzéssel fut. asszem ez még nem változó szelepvezérléses, de ebben nem vagyok biztos. tud vki infot erről? netán eladó vi-t?
sztem az mg zr 1,8-as vvc mociját is be lehetne gyömöszölni, de az már túl sok átalakítással járna gondolom
kérdés: melyik honda motorral "kompatibilis" az mk3-as 200-asok k-sorozatú mocija? hallottam olyat, hogy a honda crx moci (130 LE) mm-re azonos...

Előzmény: zecc (73)
zecc Creative Commons License 2002.05.22 0 0 73
Nincsenek magyar ROVER-es oldalak? ROVERClub vagy vmi? .. ha tudtok ilyenrol pls a linket dobjatok be...

thx

zecc

GRoman Creative Commons License 2002.05.22 0 0 72
hágé:

Akkó' vigyed be Belgiumból...
Nemrég láttam egyet az autoscout24.be-n, nem egész 5000 Eur, és ÁFA-visszatéríthetős... Igaz, hátul kicsit sérült. Van 220 turbo coupe is, de vagy 140e kilcsivel. Keresd meg, most telefonvonalon hadd ne csináljak neked linket... Ha nagyon ráizgulsz valamelyikre, megkuksizom neked, ámbár a köcsög vallonokkal nem nagyon tudok szót érteni...

Előzmény: hágé (69)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!