és ha azt mondom hogy ez az autó katalizátor nélkül is tudja azt amit a katalizátorosnak kell tudnia? - akkor mit szolsz?
állandóan keresik a katalizátort rajta pedig soha sem volt!!! (a katalizátorok szakszerű ártalmatlanitása megoldott magyarországon? - nem!!!)
LADA: 6,7 Liter. Ez oké, de a mai nyugati autókon ezermillió szürő, fojtás, katalizátor van, amivel megfelel bizonyos Euro környezetvédelmi szabványoknak. Az összes ilyen cucc a motor terhelését okozza, többet fogyaszt, de kevesebb retket köhög a levegőbe. Nem mindegy.
Csodákat tud tenni egy karburátor+gyujtás beállítás.
Az én kicsikém fogyasztása lement 23-ról(város) 19,5-re.
Országúton(nagyon taposva)+autópályán megelégedett 15-16 literrel is.
Ja.: Range Rover '85 3528ccm V8 OHV ikerkarburátor.
Ja, amúgy a fogyasztással szerintem nincs baj, hosszabb úton kimértük. Pl. Szegedről egyszer 6-os fogyasztással hazajöttünk. Igaz nem a pályán és szombat késő este volt. Általában városban is eljárkálok 9-10 alatt. Persze a mostani (igaz most lefele mászik) benzinárak mellett az sok.
Lada 2105 (1.3)-tel járok. A műszer fél tank után nagyon hamar (kb. 30-40 km) után rezdülésekre már bejelez, kb. 10-20 km után folyamatosan villog (állásnál is), majd újabb 10-20 km után már folymatosan ég. Ekkor még legalább 10 liternek kellene lennie benne! Rossz a műszerem, vagy a Ladák mindig hamar figyelmeztetnek?
Fiat Brava 1,6 klímával, városban, ROSSZ BENZINPUMPÁVAL/lambdaszondával(ez még nem derült ki) 15 liter... a legkevesebb, klímával autópályán, 160 körül 6,4 volt.
Fiesta 1.25 csak városban, némi klímával 6.2l/100km. Autópályán 130-140km/h körül dettó. Ha végig klíma, 6.5l/100km. Ja, 1100kg körül van az autó, de elég jól megy, nem olyan kis lusta, mint a Brava 80 16V ;-)!
Szokas? Hat legalabbis szeretik igy megszivatni a tulajokat. Ha van ismerosod vagy penzed a szakertoi velemenyre akkor 1.3-at irnak bele amikor behozod az orszagba.
Nekem szerencsere mar nem kellett ezzel bajlodni.
" 8,03 liter. Ez csak 1 tankolás eredménye, tehát nem 100%-osan pontos. "
ja, felkerekítetted századra, így tényleg nem valami pontos... :-)))
legközelebb lécci min. 4 tizedesig kiszámolni!!! :-))
Renault Laguna 2.0i (95-ös) sok klíma használattal, minimális városi használat mellett 8,03 liter. Ez csak 1 tankolás eredménye, tehát nem 100%-osan pontos.
Fiat Uno, ezres, 45LE, viszonylag uj, majdnem vegig autopalyan, hosszu uton lemegy 4,3-ra, utazosebesseg 100-120 kozott. Ugyanez szembeszelben 100-al, vagy szel nelkul vegig 120-al 5,5. Varost nem mertem.
Citroen Berlingo, 1.9-es szivodizel, ugyanezen az utvonalon, de megpakolva, szembeszelben 120-al at az Alpokon, 7l gazolaj/100 km. (A gazdaja csak csodalkozott, allitolag neki teljes terhelessel sem evett 5-nel tobbet, de most ures utanfutoval o sem tudott egy utkozbeni tankolassal eljonni Szekesfehervartol Belgiumig.)