Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csarsz Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1944

Segitseg segitseg gyorsan segitsenek.....

 

Aktualissa valt man az alufelni vasarlas...

Man nagyon unom(unom volt ezelott) ezt a virslit...

Abban kellene a sgtseg,hogy van az a bizonyos ET szam...

Na ez nekem elegge magas...

A corsa C 1.0 viva hez(hoz) milyen kell??

 

Alezio(nem tom hogy kell leirni)

 

14 × 5,5 (stlg:6,0) ben(ban) gondolkodom.

175/65 × 14 -es gumaval..

Aki tud az segitsen nekem lecci,lecci,lecci....

 

imray Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1943

Az első felnin a küllők nagyobbak és szélesebbek mint a másodikon.

Ez jelenti azt is, hogy az első tovább bírja a strapát, mint a másik? 

A lejjebb már többször megemlített bazi nagy gödörnél kicsit kissebb gödröt (kicsit bazi nagy gödröt) jobban fogja elviselni?

Holnap megkezdem a piackutatást. Normál árfekvésű helyen mennyibe szokott kerülni egy ilyen beruházás (az én esetemben 4db 14-es felni+175/65-ös gumi)?

petikeke Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1942
12.578-at.
Előzmény: Törölt nick (1941)
Törölt nick Creative Commons License 2005.04.12 0 0 1941

Sziasztok!

 

Érdekelne, hogy a 155/80 R13-as EcoConti-val, amivel gyárilag szerelik a Corsa 1.0 Viva-t, hány km-t lehet megtenni?

 

Előre is köszi.

csarsz Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1940

Hát a bazi nagy gödör ad ám az acélfelninek is....

láttam már én olyat is,meg legyepálta a futóművet is rendesen....

Előzmény: cakkos2 (1939)
cakkos2 Creative Commons License 2005.04.11 0 0 1939

Én is ugyanúgy megnézetem az alufelnit és az acélfelniket is mielőtt felkerül. Igaz, hogy jobban kell rá vigyázni és nem megütni. Igaz, hogy ha sekerül egy bazi nagy lyukat nem elkerülni :) , akkor serülhet. Láttam már egy lagunán 18-as alufelnit kettétörni, de /40-es gumival nem is mernék járni.

Nekem most pl. az acélfelnimet kel kicserélni, mert a bal hátsóban van egy tojás :) de hogy miért azt nem tudom, javítani nem lehet. Az alufelnit ilyenkor meg lehet próbálni hengereltetni. Az aluminiumot hívják felejtő fémnek is :)))) no, de ezek már ötvözött anyagok:) CaKKos

Előzmény: imray (1937)
csarsz Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1938

Ne félj tőle,nem fogsz benne csalódni....

Én az acélfelnieimet is centiroztatom évente...

Előzmény: imray (1937)
imray Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1937

Nagyon félek attól, hogy veszek négy alufelnit, meg négy gumit (mert az nem árt mellé - illetve: rá). Viszont sajnálom azt, hogy a régi 13-as acélfelnim strapabíróságától el kell búcsúzni.

 

Előzmény: csarsz (1936)
csarsz Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1936

Annyit tudok:Fiat Unon használtam ezelőtt 3 évig csak nyáron,de a centirozáson kivül más bajom nem volt vele.......

De ezt minden tavasszal megcsináltattam...

Nemtom ez elég-e......

Előzmény: imray (1935)
imray Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1935

Sejtettem, hogy az Opelnél drága - leginkább csak az érdekelt, hogy mennyit mernek érte elkérni.

Gondozás alatt azt értettem, hogy ha egy nem túl széles felnivel mondjuk vigyázok a szegélyek mellett, meg kerülöm a hepehupákat, meg igyekszem normálisan közlekedni, akkor milyen gyakran kell helyrepofoztatnom őket? Normál használat mellett mennyi idő alatt deformálódhatnak?

Előzmény: csarsz (1934)
csarsz Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1934

Asszem 137 pénz körül van a 4 darab.

Nehogy ott vegyél mer az nagyon drága.

ennyié máshol majdnem gumival együtt kapsz nagyobb választékban...

Annyiban más,hogy érezhetően más lesz töle az egész auto viselkedése az uton.

Gondoskodásban annyi tovább tart a mosása, szegélykönél ovatosabban kell vele bánni.(na meg a bazi nagy kátyukat nem igazán szereti) 

Előzmény: imray (1933)
imray Creative Commons License 2005.04.10 0 0 1933

Mennyibe kerül az Opelnél egy olyan alumínium felni, amit a drágább Corsákhoz gyárilag adnak?

Amúgy egy 14 colos felni mennyi "gondoskodást" igényel? Mert, mint tudjuk az alu. szép és mutatós, viszont az acél tartósabb...

no_holy_shit Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1932

cakkos:

kuldtem mailt a forumos cimedre

Előzmény: cakkos2 (1928)
cakkos2 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1931
Most 2.2 van mindegyikben.
Előzmény: ABC345 (1930)
ABC345 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1930
És mekkora a nyomás a 195-ös gumikban?
Előzmény: cakkos2 (1926)
ABC345 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1929
Szépek! Főleg így könnyűfém felnin...
Mondjuk én ennyit nem szántam rá, mert a miénk egy korlátozott költségvetésű (...) család autója. :-(
Nekem eddig a 175-ös jól bejött, szélesebbet nem szándékozom (több okból: pl. pénz, a többi nem is olyan fontos :-) ).
Komfort már van - jelentős fogyasztásnövekedés még nincs.
Szervó nem panaszkodott, és a nyomvályút sem éreztem sokkal jobban mint a 155-össel.
Vadi új virsliket sztem nem érdemes ledobálni, de ha mindenképp kell másik, úgy érzem megéri.
Előzmény: cakkos2 (1926)
cakkos2 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1928

4500Km után levettem és leápolva a garázsban zacskóban van. Ja a mérete pontosan 175/65R14-es !!! CakKos.

Előzmény: no_holy_shit (1927)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1927
a regi 175-s gumijaid meg hasznalhatoak? ha igen akkor mit csinaltal/ szandekozol veluk csinlani?
Előzmény: cakkos2 (1926)
cakkos2 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1926

Nekem gyárilag 175-ös volt rajta. A téli garniturám maradt 175-ös, de a nyárit lecseréltem egy 195/50R15-ösre. Hát lehet érezni az biztos. A szervón is és a nyomvályút is :). Sőt a fogyasztásban is lehet látni. Igaz, hogy húsvét hétfőn Pécs-Kecskemét távot klíma nélkül 6.1-el jártam meg. CaKKos

 

petikeke Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1925

Köszi ABC345!

Nagyon jól néz ki.

Én is le akarom majd cserélni valamikor a gyári virsliket :-)

 

Üdv: petikeke

Előzmény: ABC345 (1924)
ABC345 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1924
Hoppá... de jó, hogy nem vette a "beszúrást":
"A művelet elvégzéséhez sajnos nem rendelkezik a szükséges jogosultsággal."
Hát akkor (nem mára) ígért képek:
ABC345 Creative Commons License 2005.04.07 0 0 1923
Hát akkor (nem mára) ígért képek:
Előzmény: petikeke (1918)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1922

alkudas:

 

hat az attol fugg hogy a piaci arhoz kepest milyen aron van a kocsi. Vmint az is szamit hogy mennire akar tole megszabadulni az elado.

 

altalaban minden kocsira raknak (30-)50 eFt-t, de vannak kivetelek

 

tehat:

1, van hogy teljesen irrealisan magas aron hirdetik... az meg akkor is sok ha 50eFt-t elengednek

 

2, ha pl. olyan kereskedesben latsz egy kocsi ami nem odavalo. Pl. 25 eves golf 1 egy suzuki kereskedesben, akkor azt olcson odaadjak, mert a vasarloköruk nem olyat keres. Ugyanez ha latsz egy luxusautokereskedesben(nem szamit hoyg uj vagy hazsnalt autokkal foglalkozik) egy Corsat

 

 

3, ha hasznaltauto kereskedesben vagy szalonban veszed akkor mondj a piaci ar alatt egy arat ami meg nem rohejes es szerintem par perc alkudozas utan szerintem felkinalja azon az aron ami neki meg pont megeri

 

4, van olyan kocsi amibol nem lehet alkudni. De ha ismered a piacot es megnezed a kocsit akkor tudod, hogy abbol mar nincs nagyon mit alkudni... akor ha tetzsik akkor rakerdezel, hogy enged-e belole(mindig vannnak meglepedesek - bar ritka) es utanna rohansz a bankba... (lattam ilyet)

 

5, van olyan ami olyan sok hogy nincs is esely arra hogy lealkudjad piaci arra... mert az elado azt hiszi atvered (vagy azert rakta fel magasabb aron, mert neki akkor epp annyi penz kene...) /ilyet is... aztan 3 het mulva mar 60eFT tal olcsobban hirdette... eredetileg FIX250eFT(nekem azt mondta hogy 20-30-t tud engedni) utanna FIX190... de meg az is sok az mar relalisabb volt foleg 20-30 lealkudasaval, de engem nem erdekelt mert voltrohada rajta/

 

6,ha ugy vagy vele hogy megfelelne ha az ar megfeleo lenne, de nem enged az elado akkor hagyd meg neki a szamod az ajanlatoddal... de egy rutinos elado tudja, hogy mi az amit er a dolog es hidd el hogy meg a legalacsonyabb szamara is elfogadhato aron odaadja, mert nem kockaztatja, hogy nem adja oda es utanna meg 2-3 honapig nem jelentkezik senki

 

Előzmény: temed (1920)
no_holy_shit Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1921

ABC345

 

az lenne a baj ha nem sotetedne el az olaj... azaz ha nem lenne fekte, mert az azt jelentene hogy az olaj nem tartja lebbegesben a koszt es mindenhol leulepedik(karter, hidrotoke, lancfeszito)

Előzmény: ABC345 (1917)
temed Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1920
Általános kérdés: 1. Mennyit lehet lealkudni egy használt autó árából, ha elvileg minden olyan, amilyennek az eladó/kereskedő mondja (tehát nem derül fény nézegetés közben semmi gubancra)? Kössz!
ABC345 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1919
OK, de nem ígérem, hogy ma le tudom fotozni- sok elmaradt dolog ami holnapra kell, de a héten meglesz
Előzmény: petikeke (1918)
petikeke Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1918

ABC345

Szia!

Ha hátulról és előlről is lekapnád és feltennéd, teljes lenne az összkép :-)

Komolyan, lécci, lécci, lécci :-))

 

Köszönöm!

 

petikeke

ABC345 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1917
1 éves szervizen nekem is 10w40-es Opel olajat raktak a masinába
most májusban esedékes a csere. Corsás ismerősok is 10w40-et használnak bele... okoz ez problémát?
Kicsit kezd megsötétedni közel egy év(13000km) alatt.
Előzmény: Popsi (1915)
ABC345 Creative Commons License 2005.04.06 0 0 1916
Akkor a kép, hogy mutat a 175-ös papucs a Corsan (kocsi koszosságát nem bírálni, azóta megfürdött!! :-)) )

Fogyasztás 3/4 országút 1/4 városi csúcsforgalom 6,1
Popsi Creative Commons License 2005.04.05 0 0 1915
Na akkor abba sosem való 10w 40..Az enyém is iyen..Sőt nagyjábol km-ünk is meg egyezik:D ha tucc menny vissza és öntsd a nyakukba azt az olajat..De komolyan ezt szóvá kéne tenni valahogy mert becsaptak...
Előzmény: cakkos2 (1908)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!