Az első felnin a küllők nagyobbak és szélesebbek mint a másodikon.
Ez jelenti azt is, hogy az első tovább bírja a strapát, mint a másik?
A lejjebb már többször megemlített bazi nagy gödörnél kicsit kissebb gödröt (kicsit bazi nagy gödröt) jobban fogja elviselni?
Holnap megkezdem a piackutatást. Normál árfekvésű helyen mennyibe szokott kerülni egy ilyen beruházás (az én esetemben 4db 14-es felni+175/65-ös gumi)?
Én is ugyanúgy megnézetem az alufelnit és az acélfelniket is mielőtt felkerül. Igaz, hogy jobban kell rá vigyázni és nem megütni. Igaz, hogy ha sekerül egy bazi nagy lyukat nem elkerülni :) , akkor serülhet. Láttam már egy lagunán 18-as alufelnit kettétörni, de /40-es gumival nem is mernék járni.
Nekem most pl. az acélfelnimet kel kicserélni, mert a bal hátsóban van egy tojás :) de hogy miért azt nem tudom, javítani nem lehet. Az alufelnit ilyenkor meg lehet próbálni hengereltetni. Az aluminiumot hívják felejtő fémnek is :)))) no, de ezek már ötvözött anyagok:) CaKKos
Nagyon félek attól, hogy veszek négy alufelnit, meg négy gumit (mert az nem árt mellé - illetve: rá). Viszont sajnálom azt, hogy a régi 13-as acélfelnim strapabíróságától el kell búcsúzni.
Sejtettem, hogy az Opelnél drága - leginkább csak az érdekelt, hogy mennyit mernek érte elkérni.
Gondozás alatt azt értettem, hogy ha egy nem túl széles felnivel mondjuk vigyázok a szegélyek mellett, meg kerülöm a hepehupákat, meg igyekszem normálisan közlekedni, akkor milyen gyakran kell helyrepofoztatnom őket? Normál használat mellett mennyi idő alatt deformálódhatnak?
Szépek! Főleg így könnyűfém felnin... Mondjuk én ennyit nem szántam rá, mert a miénk egy korlátozott költségvetésű (...) család autója. :-( Nekem eddig a 175-ös jól bejött, szélesebbet nem szándékozom (több okból: pl. pénz, a többi nem is olyan fontos :-) ). Komfort már van - jelentős fogyasztásnövekedés még nincs. Szervó nem panaszkodott, és a nyomvályút sem éreztem sokkal jobban mint a 155-össel. Vadi új virsliket sztem nem érdemes ledobálni, de ha mindenképp kell másik, úgy érzem megéri.
Nekem gyárilag 175-ös volt rajta. A téli garniturám maradt 175-ös, de a nyárit lecseréltem egy 195/50R15-ösre. Hát lehet érezni az biztos. A szervón is és a nyomvályút is :). Sőt a fogyasztásban is lehet látni. Igaz, hogy húsvét hétfőn Pécs-Kecskemét távot klíma nélkül 6.1-el jártam meg. CaKKos
Hoppá... de jó, hogy nem vette a "beszúrást": "A művelet elvégzéséhez sajnos nem rendelkezik a szükséges jogosultsággal." Hát akkor (nem mára) ígért képek:
hat az attol fugg hogy a piaci arhoz kepest milyen aron van a kocsi. Vmint az is szamit hogy mennire akar tole megszabadulni az elado.
altalaban minden kocsira raknak (30-)50 eFt-t, de vannak kivetelek
tehat:
1, van hogy teljesen irrealisan magas aron hirdetik... az meg akkor is sok ha 50eFt-t elengednek
2, ha pl. olyan kereskedesben latsz egy kocsi ami nem odavalo. Pl. 25 eves golf 1 egy suzuki kereskedesben, akkor azt olcson odaadjak, mert a vasarloköruk nem olyat keres. Ugyanez ha latsz egy luxusautokereskedesben(nem szamit hoyg uj vagy hazsnalt autokkal foglalkozik) egy Corsat
3, ha hasznaltauto kereskedesben vagy szalonban veszed akkor mondj a piaci ar alatt egy arat ami meg nem rohejes es szerintem par perc alkudozas utan szerintem felkinalja azon az aron ami neki meg pont megeri
4, van olyan kocsi amibol nem lehet alkudni. De ha ismered a piacot es megnezed a kocsit akkor tudod, hogy abbol mar nincs nagyon mit alkudni... akor ha tetzsik akkor rakerdezel, hogy enged-e belole(mindig vannnak meglepedesek - bar ritka) es utanna rohansz a bankba... (lattam ilyet)
5, van olyan ami olyan sok hogy nincs is esely arra hogy lealkudjad piaci arra... mert az elado azt hiszi atvered (vagy azert rakta fel magasabb aron, mert neki akkor epp annyi penz kene...) /ilyet is... aztan 3 het mulva mar 60eFT tal olcsobban hirdette... eredetileg FIX250eFT(nekem azt mondta hogy 20-30-t tud engedni) utanna FIX190... de meg az is sok az mar relalisabb volt foleg 20-30 lealkudasaval, de engem nem erdekelt mert voltrohada rajta/
6,ha ugy vagy vele hogy megfelelne ha az ar megfeleo lenne, de nem enged az elado akkor hagyd meg neki a szamod az ajanlatoddal... de egy rutinos elado tudja, hogy mi az amit er a dolog es hidd el hogy meg a legalacsonyabb szamara is elfogadhato aron odaadja, mert nem kockaztatja, hogy nem adja oda es utanna meg 2-3 honapig nem jelentkezik senki
az lenne a baj ha nem sotetedne el az olaj... azaz ha nem lenne fekte, mert az azt jelentene hogy az olaj nem tartja lebbegesben a koszt es mindenhol leulepedik(karter, hidrotoke, lancfeszito)
Általános kérdés:
1. Mennyit lehet lealkudni egy használt autó árából, ha elvileg minden olyan, amilyennek az eladó/kereskedő mondja (tehát nem derül fény nézegetés közben semmi gubancra)?
Kössz!
1 éves szervizen nekem is 10w40-es Opel olajat raktak a masinába most májusban esedékes a csere. Corsás ismerősok is 10w40-et használnak bele... okoz ez problémát? Kicsit kezd megsötétedni közel egy év(13000km) alatt.
Na akkor abba sosem való 10w 40..Az enyém is iyen..Sőt nagyjábol km-ünk is meg egyezik:D ha tucc menny vissza és öntsd a nyakukba azt az olajat..De komolyan ezt szóvá kéne tenni valahogy mert becsaptak...