na én meg szétszedtem a gyújtáskapcsolót... hát ne tudjátok meg milyen az belülről. feszegetésre jött csak széjjel , és amikor széjjeljött darabjaira hullott az a kis műanyag szerkezet ami a műanyagbetét tengelyt forgatja van rajta 2 saru féleség , az csúszik az érintkezőkön , de természetesen nincs fixen rögzitve, csak mikor össze van rakva akkor feszül be a helyére , így az összerakás elég macera. párszor ennek ellenére sikerült , de mikor kihúztam a kulcsot szétesett belülről a szerkezet... bárhogy rakom össze mindig valamiért megszorul vagy szétesik...így most nagy szarban vagyok, jobb lett volna hozzá sem nyúlni...
Ma jól beszívatott a szekér. elmentem Ráckevére, és egy helyen, ahol megálltam térképet nézni, sebességben felengedtem a kuplungot (bárkivel előfordulhat, kivéve az automatát). Motor lefulladás, majd újraindítás próba. Többször akkorát visszadurrant a szívócsőbe, amekkorát még életemben nem hallottam, és nem is akart beindulni. Többszöri próbálkozás után nagyon nehezen és csak padlógázzal beindult, de teljesen elment az alapjárat. Illetve valamennyi maradt, de gyorsan hullámzott és innentől már figyelnem kellett, ha megálltam mondjuk lámpánál, mert néha leállt.
Hazaérve felnyitottam a géptetőt és találtam egy lecsúszott, elég vastag vákuumcsövet, ami lecsúszott a fojtószelepházról. Valószínűleg a visszadurrogás lökte le a helyéről. Természetesen azt visszadugva azonnal megjavult, de nyugtalanít, hogy miért nem akart a lefullasztás után beindulni és miért robbant vissza többször is.
Nah, tegnap betettem a fejegységet: Eszméletlen jól szól még a gyári hangszórókkal is, csak a mély szekció torzít. Be kell szereznem egy mélynyomót, hogy le lehessen vágni a hangszórókról a mélyeket.
Az ilyesmit általában meg is érteném, ha egy forgalmasabb helyen lenne. Mondjuk abban a kis egyirányú utcában sok idióta parkol a baloldalra is, ahol csak úgy tudnak megállni, ha az egész járdát elfoglalják. És még így is alig férnek el a közlekedő autók. Az egyik pitsa pl nem tanul és állandóan a baloldalra parkol, pedig már 3x levitték a tükrét. Én is szoktam szentségelni miatta, mert néha pont a kapuval szemben áll én meg nem tudok kifordulni az udvarról a T4-el meg rajta a 4,5 méteres futóval. Néha meg, mikor jövök a T4-el az utcában, akkor előttem épp egy rutintalan sofőr próbál átcentizni a két oldalon parkoló autók között.
A lökhárítómon a karcolásnyomokból látszik, hogy tolatva mentek neki, aztán elindultak előre.
Sajnos a pesti közlekedésben és parkolásban ilyet már észre sem veszek. Sokszor látok olyat, hogy megy a barom, hátha elfordul még és amikor megmoccan a másik autó, akkor jön rá, hogy hát mégsem fordul el. Enyémen is van 1-2 ilyen eset maradéka.:(
A szőrnyű az, hogy ahol én álltam, ott elém nem parkolhat senki, mivel az pont egy kocsibeálló. A cégünk egy 2 lakásos ház, ahol a földszinten albérlők vannak. Hajlok a gondolatra, hogy esetleg ők mentek neki, amikor kiálltak az udvarról. Ma néztem a lököst, de most nem tudtam egyértelműen meghatározni, hogy a fehérség az alapozó, vagy a másik kocsiról odakopott festék. Az albérlőknek egy melós kocsinak használt régi kombi escortjuk van, amin inkább sérülésmentes helyet lenne nehezebb találni, mint sérültet.
A vákuumos fékrásegítőről te rajzot SOHA A BÜDÖS ÉLETBEN nem fogsz találni, csak ha elmész a gyártóhoz és lenyúlod. Nincs kiadva semmi, még a rásegítés adatait is több napig tartott megszerezni (nekem, jah , és nem is lett meg!!)!!
én is mindig emiatt aggódok miskolci lakótelepi parkolóban... még szerencsés h "csak" a lökhárító... de basszus aki nem tud parkolni az ne akarjon centizgetni , inkább álljon 20 méterrel arrébb a másfélszer akkora parkolóhelyre...
én nem is az abs-t dicsértem... tisztában vagyok vele hogy abs éppenséggel növelheti a féktávot is, és (lehet ez picit fura) de én jobban megbiznék valamiért a lábamba szerelt ABS-be... de én magát a fékét dicsértem a vekinek , mert ahhoz az autóhoz képest amit előtte vezettem , ahhoz képest brutális fékereje van..
Kicsit ideges vagyok, mert ma valami idiótának nem volt elég a hely és meghúzta a parkoló autóm első lökhárítóját. Annyira nem vészes, de azért a sötét szürke lökhárítón eléggé szembe tűnő a fehér alapozóíg lesikált rész. Hogy szakadt volna a feje az annyába.
Maskulonben barmely fapados Corsa melle odaallok 1 ilyen "fekut" versenyre az uresen 1480 kg-os v6-al.......de akar regebbi A8-al is ami jobban huz a 2 t-hoz...
Üdv mindenkinek! Nekem egy 2.0DTI vekim van és az EGR szelep alatt a cooler csövön olajcseppek vannak. Mi lehet az oka esetleg a turbóm átereszti az olajat?