Nekünk is van egy GT BD járgányunk. Amikor a koulungot kompletten cserélték (vagy 4-5 éve), akkor 60 rugó volt! Ebbe még egy gömbfej volt benne, meg egy 10 centis hűtő flexibilis cső. Akkoriban még nem sok tapasztalatom volt e téren, de ennek tükrében nem jártál rosszul. Egy kuplung szett olyan 20-35e forint körül lehet. Nem beszélve arról hogy nem 5 perc kicserélni! Szóval szerintem nem volt drága. A gyártmányt nem ismerem, a származási helyét kellene tudni.
Sziasztok!
Sokat olvasgattam a topicot, de hozzászólásom még nem volt! Most is azért írok, hogy kérdezzek... :)
Szal 1984-es 323-ast hajtok, ami most volt szerelőnél, mert gond volt a kuplunggal!
Jah, egyébként 1.5-ös, és BD!
Szal lényeg az, hogy szerkezetet, tárcsát, és kinyomó csapágyat is kellett benne cserélni! Azért érdekes volt, hogy a tárcsa már szegecseken ment, a szerkezetbe el volt törve egy rugó, de azért már mióta így használtam, és alíg csúszott meg, csak 3-ba padló gáznál :)
Szal a szerelőnél láttam, hogy milyen alkatrészeket használ! A tárcsa és a szerkezet dobozán Asco felirat volt! Az érdekelne, hogy ezek az Asco márkájú termékek mennyire megbízhatóak, érdekelne a tapasztalat!
Egyébként az alkatrészekért és a munkadíjért összesen 43 ezrest hagytunk ott! Szerintetek ez sok, vagy kevés!
A határidőre nem lehet panasz, reggel 7-re vittem, délben mentem érte!
Előre is köszi a válaszokat!
Xanyi
Hali!
Majd megpróbálok feltenni 1 képet ide, csak körül kell néznem a fotóalbumban.
Az autó igazából szüleimé, ők akarják eladni, majd még beszélek velük, de nem tudom, mennyi lenne érte reális.
még jelentkezem... :-)
Hali mindenki!
Azon gondolkodtam, hogy megválnék 80-as évjáratú 323-as mazdámtól, ez még az utolsó hátsókerék-meghajtású típus. Érdekelne esetleg valakit? Mennyit érne mostanság ez a gép? Jó állapotban van (még gyári a festése is) 1416cc.
köszi
Szerintem kitaláljátok, hogy nem véletlenül alfás. A leköszönő Mark Fields a fiatnál is dolgozott egy ideig. Ez az info nem megbízható forrásból van, ki tudja megerősiteni?
a hátulja nekem is tetszik (az Alfák - kinézetre - nekem bejönnek), de az elejével még mindig nem vagyok megbarátkozva. olyan "bumfordi" (sajna jobb szót nem tudok rá... :)
Időpont : Május 25 Helyszín : Találkozás BP-en (10h) onnan egyenesen Csákvár (kb 11h) (szabadon választott)
A konvoj indul a Budaörsi Tesco parkolójából (szemben állva vele a bal oldalon mindig üres a placc)
1. panka (121) nv
2. Semmi Cicó ( MX-5 ) nv
3. SzaboZE (323F (Lantis)) nv
4. Turp ( MX-5 ) nv
5. Caris (X6) nv
6. Gangsta (323F (Lantis)) nv
7. Sirk (RX-7) nv
8. Fieldtracer (RX-7) nv
9. speedy-gee (MX-5) nv tuti megy
10. Taxi (MX-5) nv
11. mazdaboszi (MX-5) 12. Netpostman (323) nv
14. domain_rx7 (RX-7) nem biztos
15. MrMillerFun (RX-7) nv
16. KoWee (323 1.6GT Rally GRn)
17. Tudor (MX-5)nv
18. BetonCs (626)
19. Comein (626)
20. Jimmy (323)
21. netudGI (626) nem biztos
22. Liqquid (RX-7 cabrio)
23. Chrome (RX-7) nem biztos
24. Dellmann (MX-5)
25. Viziborz (323)
26. DUMB (?)
27. muzsa
28. Sense (RX-7)
29. Karvai Miklós (MX-5)
30. Jácint (RX-7) nem biztos
31. Koriel (323) hátha
32. Easys (RX-7)
33. Kincses István (RX-7) ?
34. BetonCs (626) nv
35. Emprise (MX-3) nv
36. SzilarD (323) nv
Orulok, hogy a Mazda nem csinalt egyterut belole, mint mostanaban a tobbi japan gyar teszi az ebbe a kategoriaba tartozo modelljeivel. (corolla, civic)
Egyebkent nekem tetszik.
Én is jelentkezek a találkozóra 323 Sedan 89' nv. És versenyre kelek a kabátért is, már csak a magasságom miatt is ;), javaslom a lassusági versenyt(diesel előnyben), a sivatagi tevehajcsárok módszerével.
Sajna Viki (MX-3) nem tud jönni, mert Olaszországban dolgozik.
Uraim, az en talin valo reszvetelem tovabbra is attol fugg, hogy tudok-e az oldalbordamnak valamilyen ertelmes elfoglaltsagot talalni arra a napra.
Jimmy
szaboze: 626os mazdam van 89es, de a topiktalira nem hiszem hogy el tyudok menni. mar tobbszor mondtam hogy hetvege nekem nem szokott szabad lenni. a napfenyvedore persze igenyt tartanek:)
2 utcányira szokott állni egy, majd teszek cetlit a szélvédőjére. A múltkor is volt egy amerikai tesó :)
V. NAGY MAZDA TALÁLKOZÓ
Időpont : Május 25 Helyszín : Találkozás BP-en (10h) vagy egyenesen Csákvár (kb 11h) (szabadon választott)
A konvoj indul a Budaörsi Tesco parkolójából (szemben állva vele a bal oldalon mindig üres a placc)
1. panka (121) nv
2. Semmi Cicó ( MX-5 ) nv
3. SzaboZE (323F (Lantis)) nv
4. Turp ( MX-5 ) nv
5. Caris (X6) nv
6. Gangsta (323F (Lantis)) nv
7. Sirk (RX-7) nv
8. Fieldtracer (RX-7) nv
9. speedy-gee (MX-5) nv tuti megy
10. Taxi (MX-5) nv
11. mazdaboszi (MX-5) 12. Netpostman (323) nv
14. domain_rx7 (RX-7) nem biztos
15. MrMillerFun (RX-7) nv
16. KoWee (323 1.6GT Rally GRn)
17. Tudor (MX-5)nv
18. BetonCs (626)
19. Comein (626)
20. Jimmy (323)
21. netudGI (626) nem biztos
22. Liqquid (RX-7 cabrio)
23. Chrome (RX-7) nem biztos
24. Dellmann (MX-5)
25. Viziborz (323)
26. DUMB (?)
27. muzsa
28. Sense (RX-7)
29. Karvai Miklós (MX-5)
30. Jácint (RX-7) nem biztos
31. Koriel (323) hátha
32. Easys (RX-7)
33. Kincses István (RX-7) ?
34. BetonCs (626) nv
35. Emprise (MX-3) nv
Fekezosdi: Hat ez benne a szepseg...! Ha parkolsz, akkor is "erzed", hogy hol az auto eleje, meg ha nem is latod... Amugy mar en is gondolkoztam rajta, hogy nem egy bojat kellene kitenni, hanem valami nagyobb targyat eppen ilyen problemak miatt. Egy hosszu szivacs-cso jo lenne, ami jol lathato es pontosan merni is lehet a tole valo tavolsagot...! Majd ugyeskedek, hatha ossze tudok hozni valamit! :-)