Ha jól emlékszem 160ezer környékén van az első vezérlés csere ... Gyárit vettem nagy kedvezménnyel ( van egy autósboltunk ) 27 ezer volt.... A vízpumpa meg jó minőségű utángyártott gyári beszállitós... .. Fék és társai ugyanannyiba kerül mint más autókba... Kipufogó nekem még gyári , és még biztos pár évet kibír.. Szilentek azt hiszem a nagyobb lengőkarokban cserélhetőek,a többi csere.. Vannak olcsóbb, drágább szettek 45 -től 150 ig.. Igen a futómű ezeken a a szar utakon a gyenge pont Én 18-as kerekekkel járok de még így is azért 1-2 évet javítás nélkül elmegy... Összeségében egy nagyon jó autó , imádom a következő autóm is ilyen lesz, max 1-2 évvel fiatalabb..
Üdv! Klímavezérlő háttérvilágítás javításában jártas-e valaki, működik a panel minden funkciója csak a kijelző nem megy ill. hogyan kell kibontani ezt az egységet.
Igen , minden fődarab eredeti benne.. Még a kettőstömegü lendkerék is a kuplunggal együtt.. Vezetett szervizkönyves ..2002 decemberi.. enyém a 130 pacis 6-os váltóval.. Ez a motor túlvan méretezve, sokkal többet is elbírna teljesitményben... Nyugodtan vehetsz ilyen motorral.. Van ismeretségben passat 750 ezer van benne!!! és még megy :)
Értelek, tehát azt mondod, hogy úgy van az autódba 300ezer km, hogy még a motor fő alkatrészei még a gyáriak?
És ha nem pancsolt gázolajat kap, be van tartva az olajcsere periodus rendesen és nem nyomják ki a szemét hülyegyerek módjára, akkor ez egy megbízható motor!?
Nekem PD van , most lesz benne 300ezer eddig hiba nélkül teljesít.. Fogyasztás vegyesben 6.5 liter .. Még nem volt komolyabb baja... Egyedül a futóműve ami törődést igényel de ezeken a pesti utakon nem meglepő.... 18as kerekekkel járok kicsit sűrűbben mennek tönkre a lengőkarok szilentek... Olajat 8-10ezrenként cserélem ....
És kinek milyen tapasztalatai vannak ezekkel az 1,9 (PD)TDI - kel?
Mennyire strapabíró, mire kell figyelni vásárlásnál, milyen km-nél jön elő komoly baja, a turbó mikor halálozik el benne?
Tudom, hogy rendkívül strapabíró, és a rossz minőségű gázolaj jelentősen csökkenti élettartalmát és ilyenkor a PD elemek pótlása elég költséges mutatvány.
DE!!! én kiváncsi lennék személyes tapasztalatokra!
olyan gondom van a gépemmel hogy menet közben elmegy benne a lóerő kb mint egy síma szívó diesel viselkedik ,leállítás után visszaáll minden a régi helyzetbe majd 10-20 km után megint aztán leállítás után újra a régi, van amikor elő sem jön a gond.
egr szelep pucolva,turbó rendben geometria jól müxik,légtömegmérő rendben új van benne,motorvezérlő egység bemérve és az is rendben,volt egy beázás a motorvezérlő doboznál repedés miatt de a vezérlő jó müködik, valaki tanácsot a problémára tudna hogy mit kéne még megnézni,
A kipucsonknál vagy a szívó csonknál is rakhatsz be lemezt, min. 2mm-es legyen. Nem fog tiltani rá a turbó.
De ha chipelteted az autót, a csippes meg tudja írni, h amíg nem melegszik be a motor addig nyisson, utána zárva maradjon. Így hamar be melegszik a motor ( mint gyárilag), utána már nem engedi be a kipugázt a szívósorba...
sziasztok.azt szeretném kérdezni,hogy menet közben egyszer csak világitani kezdett az airbag lámpa.rádugtam egy müszert de nem lát hibát.valahol kábelszakadás lehet?a válaszokat elöre is köszönöm
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék. Gondolkodunk A4 vásárláson és az volna a kérdésem,kinek mi a tapasztalata 1.8 illetve 2.0 benzinesről lenne szó. Németországba vennénk kínálat van bőven csak hát kitudja,hogy valósak e az adott auto km-ek ill.a szervizkönyv. Válaszaitokat köszönöm előre is.
Segítségetek szeretném kérni . Tudom,hogy már párszor biztosan feltették ezeket a kérdéseket és már unjátok,de kérem valaki szánjon pár sort ha van ideje :)
Autó vásárlás előtt állok és nagyon tetszik az Audi A4 1.9 Pd TDi, 2.0 Pd TDi,quattro és a többi.. 2005-2007-es évjáratokat nézem ugyan is az fér bele a keretbe (max 2.5 mill)
Érdemes ezzel a típussal foglalkozni? Ha igen melyik a legkiforrottabb?