Nekem valami gyári VW szoftveres okosságra tették rá, azon néztük. Plusz érdemes ránézni a tűzfalon van 2db nyomásszabályzó szelep azt hiszem. Azokkal lehet gond esetleg. Nekem még a geo-t kézzel is vezérelte a srác, valami pumpával feltolta az előírt nyomást és ráengedte, hogy kizárjuk ki a hibás. Remélem nem írtam baromságokat. :) Próbáltam lesni, mert nagyon gyorsan járt a keze! :)))
A turbó tisztítása nem lehet nagy kunszt, de ha leszedtétek már akkor érdemes lenne megcsinálni rajta az alap javítást is, hogy hosszabb életű legyen. www.ferrykerturbo.hu-t, ha felhívod tudnak telefonban is biztos segíteni, hogy hogyan érj haza a kocsival. Nagyon segítőkészek, az egész működést is elmesélik telefonban. A honlapon megtalálod a számukat.
Szerintem neked is egybe csonkos, bár ez nem biztos. Pár anya tartja, amit kicsit szívás letekerni, mert a meleg és a pára rágyógyítja őket. Alá kéne nézni.
Jó ötlet volt a gomba, egyel kevesebb hibalehetőség. ;)
Légtömegmérő szerintem csak a benzineseknél volt gond, de nem kizárt. Azt könnyű takarítani, ott van a légszűrőtől 10cm-re könnyen hozzáférhető.
Amúgy valami kapcsolási rajzot próbálok beszerezni, mert momentán a tükörbehajtás nem akar menni nemtom miért. Már az atyaúristent is kimértem, de valamin átsiklottam biztos....
Gartula a kocsihoz, remélem sok örömöd lesz benne! Dobhatsz be róla képeket! :) Úgy van ahogy e.z mondja, bár ez nekem sem tűnt fel eddig. Helyzetjelző és tompított állásban csak a műszercsoport világít és minden tekerentyű. :) Távolsági és ködlámpa van csak ellátva izzóval.
Ebay-en nem nézted a króm váltó díszt? Szoknyát én mondjuk csináltattam, nem negy cucc megvarrni. :)
Ja megvan van az a kaki színű karbon minta és van belőle ezüst is talán, de a legtöbben sima fekete műa. lap van.
Az indexhez egy nagyon pici csavarhúzó is jó, ha finoman belenyomod és megfeszíted könnyen kijön. ;) Merre állomásozol? Ha arra járok segítek, vagy próbálok egy képet nyomni róla. 1mp és kijön, le ne szedd a dobot! :DD
Megtörtént a számítógépes vizsgálat. Először két hibakódot dobott ki: - Motor hőmérséklet szenzor - Turbonyomás érzékelő szelep
Aztán a szerelő lehúzta,majd mégegyszer rátette a számgépre,ekkor már csak a motor hőmérséklet szenzort mutatta hibának. Harmadszorra ugyanez. Kérdeztem tőle hogy ettől átállhat e az autó szervízüzembe,aztmondta hogy lehetséges. Meg azt is mondta,hogy próbáljam kitakarítani a légtömegmérő szenzort féktisztító sprayvel.Meg hogy ez Volkswagen betegség,és ettől áll át szervíüzembe az autó hosszabb úton,Ő már találkozott ilyennel,és ez megoldotta. Szerintetek? Lehet hogy ez a vízgomba megoldja a problémát? Mindenesetre vettem egyet,csak hogy ezt kilehessen zárni...
Csötörtöktől tagja lettem a klubnak :) 1.6 16V 2001-es kis szépség lett a Borátom (buta szóvicc-tudom).
A műszerfal világítással kapcsolatban lenne kérdésem. Felkapcsolt világításnál semmilyen világításra vonatkozó visszajelzés nincs. Gondolom a helyzetjelző és a tompított fény visszajelzőjének kellene világítania. Valaki cserélt már izzót ilyen esetben? Nincs valami javítási rajz, vagy ilyesmi ehhez a típushoz?
Na megnéztem hétvégén az oldal index cserét és hiába toltam nem mozdult semelyik irányba sem... főleg hátra fele probáltam mert arra nagyobb a hely az index körül na semmi, gondolom valamennyire könnyen kéne mozdulnia. Arra gyanakszom h forditva lett betéve egy izzo csere alkalmával és igy pont előre fele kéne tolni de arra meg nem lehet mert nincs könnyités az index körül. Ma még megprobálom aztan ha nem megy sztem marad az hogy a dobokat leveszem és sárvédőn belülről probálom még a kis fém fület összenyomni. De ezt már valószinű h csak tavasszal ha kicsit melegebb lesz.
Akkor csak nekem nem fa mintájú :D Nekem valamilyen sötét karbon szerű vagy mit tudom én :D
Nekem váltógomb meg szoknya kéne , szoknya esetleg már alul króm keretes amiket a frissebb évjáratuakba tettek már. Itthon egy vagyonért mérik ezeket :(
Most már vágom :) ...Nekem is fabetétes.Majd nézek hozzá,úgyis akartam menni már a bontóba. Nem is vettem észre hogy a bal oldali tükör kisebb lenne :o !!!! Mi volt a műszer neve ami végül nálad kidobta a turbo töltés adatait? Turbo diagnosztika talán? Valahogy el kell majd magyaráznom a szervízbe amit épp felhívok hogy van e neki....nem lesz egyszerű. Van itt egy autószerelő barátom,szerinted vele kitudnánk tisztítani a turbot? Te tudod hogy kell nekiállni? Azt tudom hogy valahol hátul a motor mögött van alul valahol,és van egy spray(wd-40)amit bele kell fújni. Csak nem tudom hogy hova,meg hogy mit kell leszedni a turboról.
Tudod a rádió körül meg az ajtó fogantyún és a hamutartón van ilyen gyári díszbetét. Nekem most fa mintájú van, de a szálcsiszolt alu minta jobban bejön. :)
Gyárilag a VW-eken bal oldalt nagy a visszapillantó tükör jobb oldalt kicsi. Angliában meg pont fordítva, szóval itthon ez kuriózum! :)
Ha gépre teszitek akkor szerintem nem dob ki hibát a gaometriára. Nekem legalábbis nem volt benne. Egy olyan cuccon kéne nézni ami mutatja, hogy mekkora fordulaton mennyit tölt a turbó. Nekem is igy nézték és kiderült mi az. 3. sebességben 1400-tól padlógáz 4500-ig. A szoftver pedig mutatta az adatokat.
Úgy érted hogy alufelnihez szálcsiszolt betét? Egy kép jól jönne hogy tudjam mit keressek :D . Jobb oldali nagy tükör??Bal oldali kis tükör?? Na ezt végképp nem értem :D ... Holnap keresek egy műhelyt ahol ráteszik nekem számgépre,remélem okosabb leszek. Majd írom mi volt,utána ha tudtok légyszi segítsetek hogy milyen irányba menjek majd el. Nekem otthon egy 1.1es Cliom van ami 18 éves,azon nincsenek ilyen felszerelések,jóval egyszerűbb :) ....
Van egy SP3-as XP-m is akkor azt tolom inkább fel. ;)
A geometria leragadhat ennyi km után bármikor. Szerintem elég lesz neki a takarítás. Én így jöttem haza 4fővel görögből tetőcsomagtartóval. Örültem, hogy a 1,5 tonnát kb. 60ló ha mozgatta, 90 volt a max. sebesség. Aztán a magyar határon visszajött a kraft. :)
Itthon előzésnél azért elég gáz lehet, kicsot jobban ki kel tolni a kocsit, hogy a kamion mellé láss! :))
Hát erre nem ajánlanám a windows 7et. Az Xp egyébként jó dolog, 3-as szervízpackkal meg állandó karbantartással jobban üzemel mint bármelyik más windows,és az erőforráskihasználása messze jobb mint a Vista-é vagy a 7-é. Csak több karbantartást igényel,de erre megvannak a megfelelő programok,és nem is olyan bonyolúlt. Az a baj,hogy csak tegnap jelentkezett az autón a hiba.Előtte már volt egy 200 kmes autópályautam,meg tegnap előtt is egy 160 kmnyi is. És ekkor még semmi nem jött elő.Csak tegnap. Vagy attól még lehetett korábban is hibás az autó?? Jobb kormányos aha :) ...Nem olyan rossz vezetni,itt már egész megszoktam. Otthon is mentem már jobb kormányossal,és otthon sem olyan rossz.Néha zavaró kanyarban,de nem annyira mint az ember gondolná.
Mennyire nem ment? Csak pár ló hiányzott vagy 60-70? Ha a geometria kormos akkor azon valóban segít egy tisztítás és ezzel egyben egy alap felújítást is érdemes megejteni. Én nemrég újíttattam fel a turbót Ferrykeréknél. Őket ajánlom, máshova nem is vinném!!! www.ferrykerturbo.hu 50-70 ezer között van a felújítás, és minőségi munkát végeznek!!
Nem tudom kint, hogy van ez, de itthon ugye az eladót meg lehet keresni, ha hibás kocsit ad el neked. Persze ez nem vészes dolog, de akkor is! ;)
Most esett le akkor neked a másik oldalon van a kormány? :)
Nekem egy 3Ghz-es P4-em van 2Gb memóriával. Erre akkor inkább nem kéne Win7? :)
Ezt a cikket találtam a totalcar népítéletén. Turbo nyomás emelkedése végett visszaállt az autó szervíz üzembe. Valaki tudja mennyibe kerülhet egy nyomásszabályzó szelep? Vagy egy turbo tisztítás?
Windows 7 nagyon jó,tudom ajánlani! Bár nem tudom milyen géped van,de legalább egy 1.6os dual core proci,meg 3gb ram kell hozzá hogy normálisan elmenjen. Én vistat használok. Az autót angliában vettem. Megtörtént az első nagyobb utam az autóval,vagy 600 kmet mentem 2 nap alatt. Tegna 350et,ma 250et kb. Tegnap jó volt,semmi rendellenes nem történt,de ma..... :((((( Ahogy jöttem a pályám,azt vettem észre kb 1.5 órányi vezetés után,hogy nem húz az autó.Sem hatodikban,sem kisebb sebességekben.Olyan volt mintha elvesztett volna egy csomó lóerőt.Az autó semmi hibát nem mutatott,sem a műszerfalon,sem a motortérben nem láttam rendelleneset.Tovább tudtam menni,de nem ment úgy az autó. Megálltam egy pihenőnél,leállítottam kb 2 percre,és indítás után újra jól ment.Megint a régi volt az erő,és a sebesség is. Aztán kb negyed óra után újra előjött ez a jelenség. Megint leálltam,leáállítottam az autót,indítottam,és újra jó lett.Utána már csak 10 perc volt hazáig,így már nem volt vele gond. Van valami tipped,vagy bárkinek hogy mi lehet ez??
Az EGR elvileg valahol a szívó oldalba vezeti vissza a kipufogó gáz egy részét, ha a terhelés alacsony. Itt szokott lekormolni dolgokat, ezt a környéket kell megtisztítani. Az EGR-t szoftveresen www.kollarchip.hu-n szakik ki tudják iktatni. Én is tervezem, hogy meglátogatom.
Ird meg nekem légyszíves,hogy 2002 es WV Borában 1.6 os motornál(AZD)hol találom az EGR szelepet,szeretném ellenőrizni az állapotát! Az utóbbi időben kicsit lusta lett az autó,úgytudom ez az alkatrész felelős lehet a teljesítménycsökkenésért!