Enyémben nincs majd hetvegen megprobalok foglalkozni vele viszont ha nem lesz, akkor valamikor botolhatnánk egyet a te verziódból :D
Ez csak alkatresz adatbazis , kapcs rajz nincs , sztem azt az AUTODATA tudja , az kifejezetten szerviz adatbazis , legalabbis amennyire en ismerem , van benne milyen csavart milyen erővel kell meghuzni, milyen gyertya valo az autoba meg sok hasonlo dolog... Nekem ilyenem van de nagyon nem nezegettem soha
Nem nem a vilagitas kapcsolotol lefele levo nagy burkolatra gondoltam!
az elvileg ket felbol van , plusz alatta a pedalok fele még megy egy kisebb takaro resz emlekeim szerint.
Kormányoszlopot cserélsz vagy mi? :DDD Alul van 3-4 csavar utána feszíteni kell, mert fémes patentokkal van rögzítve. Elvileg nem tudod eltörni, izomból kell húzni. Ha bal oldalt leszeded a biztosítéktábla fedlapját akkor látsz is 1-2 patentot onnan. ;)
Majd meglátjuk mi sül ki az index-es dolgoból , kiváncsi vagyok.
Rekeszt már nézegettem h jön ki meg képeket h hol foghatja van némi sejtésem, de holnap megnézem hátha kijön egyben :D
Rekesz egyenlőre kell nekem is mert csak egy GAMMA kerülne bele egyenlőre és más nem, előbb el kéne adni a régi cuccokat aztán ha lesz kedvem majd szórakozok vele addig nem.
Ebayel az a baj mind az angol mind a nemettel hogy csak saját hazájába küldözget a 90%-uk.
Meg ha vennek akkor ilyen 1 din-es cd lejatszot vagy tarat, nem a csomagtartóba szerelhető nagyot.
Na akkor korrekt az ember! ;) Gondolom akkor más kocsin is lehet ilyen, de hogy melyik.....
Itt volt fater, de most jöttem rá, hogy anno az Octaviából szedtem ki, a Superbben kihúzható fiók van. Feszegettem, de most ez nem jött ki. Az enyémben egy vak fedlap van kivettem és csináltam pár képet a helyről, ha ez segít. Ha más nem én kivenném a rádiót és onnan jól ki lehetne akkor bányászni. ;) ha más nem találkozunk és kikapom neked! ;)
Ha azt el tudod adni akkor ebay-en lehet lőni gyári tárat hozzá! Ha gondolod vadászok neked egyet! ;)
Ha a tároló felesleges lesz neked akkor lehet engem majd érdekelne! :)))
Vissza bizniszeltem az indexet , vagy jön vissza a pénz vagy lehet van neki kisebb... ugyanis megmertem digit. tolómerővel a gyari 78,5mm amit vettem az kereken 80mm igy az nem fert be nincs is mit csodalkozni kicsi is a hely.
Közepső rekesz szétszedést ne feledd!!!!
Vettem egy GAMMA radiot kivancsi leszek milyen lesz...
Viszont mint megtudtam amit sejtettem is hogy nem lehet rakotni Clarion cd-tart, nem mintha szamitana meg hasznalnam de jo lett volna, ugyhogy azt adhatom el!
Letöltöttem (nem volt egyszerű) az ETKA VW szoftvert, nem tudom ismeritek-e, ezt használják a hivatalos VAG márkaszervizek, benne van szinte minden alkatrész a Borákhoz évjárati bontásban, meg pesze a VW csoport minden tipusához. Épp tegnap néztem én is a középkonzolt meg az ajtó borításokat, mert vacakol a cd lejátszó. Robbantott ábrákkal szépen illusztrálva van minden elem. Ha érdekel valakit a link, ahonnan viszonylag gyorsan le lehet tölteni akkor közzé teszem.
Örülök, hogy végül sikerül olcsón megúszni a turbót! ;) Elég sok mindent rendbe is tettetek. Az a csati elég érdekes találmány, nekem is el van fáradva az egyik fele, de elég jól tart azért. :)
Újonnan az szerintem elmebeteg áron lenne itt is és csak VW kereskedésben. :(
Örülök, hogy sikerült! :) Nem tudom mennyi volt vaterán, de itt se drága és van választék! :) http://www.patacsi.hu/shop/arlista.php?sid=44894ca4e16d8ba790a2110832c568f7&gkgyar=VWW&gkkod=VWWBor&ugyfelid=-1&fertek=utal&tkisz=
Nekem gyári, azt hiszem 2003-tól ilyen gyári clear-re szerelték mindet.
Az jó hülyén van kitalálva, tök lazán el lehet rongálni a műa. rögzítőket, mert a díszléc alapja valami fémből van. A rakodó rekeszt sajnos elfelejtettem, de holnap szétszedem faterét! :))
A rádió az ua. a helybe kompatibilis. Én a gyárit úgy vettem, ki, hogy a gombok környékén volt pár rés ami kicsit tágasabb volt. Gondoltam od kell valamit beledugni, nyert az ötlet. Laposra kalapáltam pár réz huzalt ami bedugva oldott a kis karokat és beszorult így ki is húzhattam vele a rádiót.
Na Bálint utmutatása alapján ki cseréltem volna az indexet, nagyon hasznos kis video :) A kiszedéssel minden flottul ment ahogy a videon , igaz a kiszerelendő index meg sérült kicsit de ugye miután a csere volt a lényeg nem számit és inkább az sérüljön mint a fényezés. Szóval a kiszedés simán ment , nekem össze vissza volt betéve :D
Viszont amit vaterán vettem gyárinak mondott indexet az utángyártott és nagyobb mint a gyári vagy 1-2 mm-el igy nem megy be a helyére. A csere igy elmaradt de legalább már tudom hogy jön szét , legközelebbre ha orvoslom ezt a nem belepasszolos dolgot!
Bálint neked gyári amúgy?
Más téma...
Szétszedtem a rádió környékét , az oldalsó diszléceket nem kipattintani kell hanem lefele huzva a hamutálca fele jönnek ki szépen :)
Viszont a rakodo rekesz az nem jön ki sehogy Bálint nyomj már infot hogy lehet kiszedni???
Még kérdés mikor kivetted a gyári rádiód ahoz van valami beépitő keret?
Nekem valami clarion van benne valami kerettel es ha lesz bele gyári siman visszamegy vagy kell valami gyári beépitő keret neki , vagy csak a mostanit kell kiszedni es a gyarit berakni??? Remelem érthető :D
Ma szereltük az autót. Meg volt az olaj-levegő-gázolajszűrőcsere,meg olajcsere. Kivettem a légtömegmérőt,letisztítottam féksprayvel,meg a drucklabdatengelyt is hideg zsíroldóval,közben átmozgattam jól. Elmentem egy hosszabb próbaútra,70km oda,70 km vissza csak pályán,végig 130,140el. Most nem volt szervíz mód :)))) !!!! Ment szépen,remélem így is marad. Holnap este felcsörgetlek 7-8 körül ha neked jó. Viszont csináltunk egy bakit :S ... A légtömegmérő csatijáról letörtük az egyik fület,így most csak egy fogja. Az a csatlakozó,amit a légtömegmérőbe kell beledugni. Próbálok bontóba nézni,mert újonnan itt nem lehet venni sehol.
Még a vezérműszíjcsere hátra van,de azt megoldják itt a szervízben.