Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2022.01.22 0 0 41704

A csillagászok meg földhöz ragadt emberek. Nem tudnak semmit a világűrről. Ugye?

Előzmény: mica-r (41703)
mica-r Creative Commons License 2022.01.22 0 0 41703

Nyilván egy tech milliárdos mindenhez is ért, akinek pénze van, az mindent meg tud oldani :-)))

Előzmény: Future 184 (41702)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.22 0 0 41702

Vannak földhöz ragadt emberek, ők nem is érnek el nagy dolgokat, majd felfogják ha már más megcsinálta helyettük a dolgot.

Előzmény: mica-r (41701)
mica-r Creative Commons License 2022.01.22 0 0 41701

Future 18x szakértőnk részére: https://youtu.be/gbuNyumMybI?t=1462 

tfe_tng Creative Commons License 2022.01.21 0 0 41700

És ? 

Előzmény: Future 184 (41699)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.21 -1 0 41699

Igen, VW-ből 300 ezer sem készült, Teslából 936 ezer.

Előzmény: FRANKYE (41698)
FRANKYE Creative Commons License 2022.01.21 -1 0 41698

Vóót mááá .Az összes eladott  VW több mint az összes eladott Tesla!!!

Előzmény: Future 184 (41697)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.21 -2 0 41697

https://e-cars.hu/2022/01/19/a-tesla-a-sajat-orszagaban-verte-el-a-nagy-nemet-gyartokat/

 

A híres német autóipar már hazai pályán is leszerepel a Teslával szemben, úgy látszik nem csak a varrás számít a vásárlóknak.

a8lang Creative Commons License 2022.01.19 -2 0 41696

Nekem valamiért nem jön be az etron gt taycan páros. Belül nagyon kicsi és nem tetszik a gt műszerfala, ahhoz képest az anyagoktól se voltam elájulva.

Model s viszont alapjaiban terveztek újra szinte mindent a lemezek alatt. Már vállalható a belső, tele pakolóhellyel, mindenhol puha bőrszerű anyagok meg alcantara, a fabetét is végre jól néz ki azt mondják. Nekem egyértelműen ilyen kell a jelenlegi kínálatból.  Kapkodnának érte csak nincs elég autó, usaban is csak plaid van hamar, LR-re várni kell, máshova meg nem is visznek, pl itt euban is szerintem pár tízezer db elfogyna azonnal, mint ahogy máshol is, csak nem hoznak még egyet se.

A futóműve és a hajtáslánca nagyon jó lehet, még ennek az ős 2014-esnek is baromi jó a hajtása(amíg be nem ázik a fagyállótól...)

 

Merci meg ahhoz képest jó lett hogy első próbálkozás, de a nagyon nagy teherautós súly szerintem odavág neki, mármint bármilyen vezetési élménynek.

Én azért örülnék ha lenne minél előbb eqe meg sokan mások és árban se lennének nagyon elrugaszkodva, mert akkor a tesla is árat csökkentene, jelenleg baromi drága a model s. A 15e eur-os áremelés nem tett jót neki, pedig az eredeti áron nagyon vinnék a mai piacon. 87ezer az új LR és 112ezer volt a plaid a kezdetekben.

Előzmény: tfe_tng (41693)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.19 -2 0 41695

Autót eladni kell, nem nézegetni, a plédből sokkal többet vesznek, mint az Audi gt-ből, pedig egy árban vannak.

Előzmény: tfe_tng (41693)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.19 0 0 41694
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.19 0 0 41693

Igen, a 2000-es évek környéke elégge szar volt a mercinek, sokat vesztettek a hírnevükből akkoriban. 

A menetdinamika pont az a terület, ami értelmezhetetlen az EQS-nél, ezek inkább sofőrös autók, mint bármi más. Ami érdekes lesz majd a mercitől az az EQE, jön az is hamarosan. A többi meg ízlés és egyéni preferenciák kérdése, én az új tesla belsőtől sem estem hanyatt. (nem mintha a merci annyira a stílusom lenne, de hogy 3 polccal van a tesla fölött, az hétszentség)

 

Az S/X kereslet meg - hááát, a számok nem azt mutatják, hogy az emberek kapkodnának utána, arról nem is beszélve, hogy tele vannak régi konstrukciós hibákkal még mindig. 

 

A jelenlegi legszebb EV - szerintem - továbbra is az e-tron GT, és pont nem érdekel senkit, hogy a pléd hány másodperccel gyorsabb. 

Előzmény: a8lang (41692)
a8lang Creative Commons License 2022.01.19 -1 0 41692

Ennek ellenére olyanok is....

Tele hibákkal, sok konstrukciós hiba.

Régebben volt pár mercim, de egyre jobban megutáltam őket, ahogy haladtunk előre az időben úgy lettek egyre szarabbak és megbízhatatlanok. Ehhez képest egy tesla egy toyota megbízhatósága.
w124 w140-el még elégedett voltam aránylag, de w220 és w164 után megfogadtam hogy nem kell többet ilyen használhatatlan fos ami minden napra tartogat valami meglepetést. A w220 az még 2000-ben volt nem egész két éves autó kevesebb mint 100e km-rel, a w164 meg 2008-ban volt 2006-os modell 80e km-rel, tehát egyik sem 15-20éves lomok rengeteg km-rel. W220-ra már nincs gond mert elrohadt mind egy szálig, ml-ek nagy része meg valahol a bontókban várják a jobb sorsot.

Előzmény: mica-r (41690)
toromon36 Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41691

Safranek

Előzmény: mica-r (41690)
mica-r Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41690

Mercedes sok-sok évtizede gyárt luxusautókat. 

(mint az közismert...)

Előzmény: Future 184 (41689)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41689

A Mercit meg 99.999% megvenni sem tudná, és még csak nem is gyorsul jól, van értelme ilyen drága autót gyártani?

Előzmény: mica-r (41688)
mica-r Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41688

Hétköznapi közlekedésben annak az 1 sec különbségnek semmi. Vezetők 99 %-a kezelni sem tudná.

Előzmény: Future 184 (41685)
a8lang Creative Commons License 2022.01.18 -2 0 41687

Van akinek számít, pl nekem, ha van olyan ami tudja akkor inkább olyat választok.

Merci kb úgy megy mint a 8éves model S ami most van nekem, ez 4,4s alatt van 100-on, persze csak jó körülmények között mert hátul hajt. Ez is dinamikusnak mondható az átlag autókhoz képest, de azért ma mentem 2 hét után a model3-mal ami 3,3s alatt van 100-on(innentől nyilván 200-ra is jobban gyorsul) és hát ég és föld a kettő. Plaid meg kb 10x így megy mint a model3 p.  6.2s alatt van 200-on.

Előzmény: mica-r (41683)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41686

Most jön az, hogy a gyorsulás, már nem is számít, hanem a varrás, az milyen király, ja, csak az senkit nem érdekel.

Előzmény: Future 184 (41685)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41685

Ja, ezért erőltették eddig a németek a csúcsmodellekben, mert semmi jelentősége nem volt, ja de, csak most nem tudják megközelíteni sem egy kezdő autóját.

Előzmény: mica-r (41683)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41684

Nevetséges vagy, a Tesla növekedése csak gyorsul, a béna versenytársaktól, mert kiderült, hogy semmi fogalmuk nincs  a jövőről,  a Mercedes is csak egy cigány vajda autót volt képes összerakni, komoly emberek nem lesznek rá vevők, mert oda nem lesz elég a Led csík, meg a hangulat világítás.

Előzmény: tfe_tng (41678)
mica-r Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41683

A 2-3 másodperces gyorsulásoknak meg szerintem semmi jelentősége a valóságban.

Előzmény: mica-r (41682)
mica-r Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41682

Hááát... azt nem mondtam hogy szép a Merci. De egyre több nem szép eu autó van.

A Model S aránylag normálisan néz ki, ha nem is mondanám szépnek. 

Előzmény: a8lang (41681)
a8lang Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41681

Az eqs belső nyilván sokkal szebb mint a régi model s belső, nekem főleg a műszerfallal van bajom az valami szörnyűségesen néz ki.  Viszont az eqs nagyon ocsmány kívülről és egy alacsony teherautó gyakorlatilag 2750kg az önsúlya. Egyszer már volt közel ilyen nehéz autóm az LS600h Long ami csak 2600kg volt de szörnyű volt, 2,2-2,3tonna felett nagyon érezni hogy nehéz egy autó.

Nekem ha választani kéne model s kéne persze nem ez a régi raven, hanem a plaid vagy akár egy új long range, annak már elég jó a belseje, dizájnban is meg tudásban anyagokban teljesen vállalható.

Ja meg sokkal jobban megy, az új sima alapmodell mint akár az amg eqs, nemhogy az 580-as, nekem meg az is fontos hogy ha rálépek a gázra akkor meginduljon és ne fél óra alatt gyorsuljon fel. 4,5s 100-ra gyorsulás nem egy dinamikus valami manapság, főleg a magasabb tartományokban.

Plaid már érdekesebb, mert drágább közelebb van a mercihez árban, de még akkor is inkább az 40M-ért mint az eqs 60-70M-ért, és hát menésben sehol sincs ahhoz aztán végképp.  Longrange is jó lenne csak felárazták a közelmúltban 15ezerrel.  Egyébként szerintem rengeteg vevő van a model s-re még talán x-re is csak nincs autó. Ha ezt folytatják és éveket kell várni rá közben meg jönnek a többiek akkor már nem fog kelleni senkinek mert végképp kimegy a divatból. Kívülről szerintem szép autó, pont annyit modernizáltak rajta amivel még ma is megállja a helyét, a belseje volt nagyon ocsmány(tudom itt áll a garázsban), főleg hogy nincs semmi pakolóhely az utastérben sehol. Az újban ezt teljesen áttervezték, ott egyedül a yoke nem tetszik.

 

Nézz meg egy alap eqs beslő hyperscreen nélkülit, az nem túl impozáns.

Előzmény: mica-r (41671)
mica-r Creative Commons License 2022.01.18 0 0 41680

Hol tekinthető meg?

Előzmény: Future 184 (41676)
FRANKYE Creative Commons License 2022.01.18 0 1 41679

Mártha Bige kimaradt mint potenciális vásárlók. :) 

Előzmény: tfe_tng (41678)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.18 -1 1 41678

Kiscsillag, hetente égeted be magad azzal, hogy összevissza hazudozol és képtelen vagy a tényeket látni, mert elon musk elhomályosítja az elméd.

 

Arról van szó, hogy a tesla már nem egy üres piacra fejleszt, jönnek a versenytársak, bármennyire is kapálózol. A végső döntést pedig a piac fogja meghozni, teljesen függetlenül attól, hogy te mit szenvedsz össze itt. Az elején vagyunk még, pár év és minden kategóriában lesznek EV alternatívák az összes gyártónál. Utána lesz értelme nézegetni az eladásokat és az arányokat, addig csak a hurráoptimizmus van, meg a hosszú utak nélküli covid világ. 

 

A CT már most bukta, át kell tervezni, mert még musk is rájött, hogy mire kijönnek vele, addigra esélyük nem lesz a piacon, mert pár fanatic balféken kívül a kutya nem fogja megvenni. Az S meg az X már most nettó veszteségesek, jól látszik, hogy abban a kategóriában a kutyának nem kellenek. 

 

Az EQS vs. TMS összehasonlítás persze nem fair, nem egy ligában játszanak, ez jól látszik az árazáson is. Az EQS a Csányi Sanyi bácsi meg a gázszerelő kocsija lesz, nem a tied, ők pedig tudják, hogy miért azt veszik, még ha te ezt nem is érted. 

 

> Szánalmas, hogy sok aksival akarják a Teslát legyőzni, nem hatékonysággal.

 

Faszság. Mondanám, hogy számolj utána kicsit a dolognak, de falrahányt borsó. 

 

mert a Tesla felvásárolja majd

 

Hát persze. 

Előzmény: Future 184 (41675)
tfe_tng Creative Commons License 2022.01.18 0 1 41677

Egy szaros motorhazfedőt nem tudnak illeszteni a mai napig, miről beszélsz ?

Előzmény: Future 184 (41676)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41676

30 millió felárért a Tesla is tud olyat, de nekik más a céljuk.

Előzmény: mica-r (41671)
Future 184 Creative Commons License 2022.01.18 -1 0 41675

Nem ,erről soha nem volt szó, mit hazudoztok?

 

Szánalmas, hogy sok aksival akarják a Teslát legyőzni, nem hatékonysággal.

 

Ja, a Merci tovább fog életben maradni, mint a VW, mert a Tesla felvásárolja majd, mert a Tesla célja, nem egy szűk réteg igény kielégítése, hanem az egész autóipar átalakítása, csak így tovább Mercedes, a Tesla céljait szolgáljátok, mikor használható EV-t gyártotok.

Előzmény: tfe_tng (41673)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!