Nagyon nagy bontással járna ,hogy megemeljük a motort és megnézzük ,hogy milyen a bak?? De most támadt egy kicsit nagyobb probléma. Felgyulladt a mil lámpám és a motornak elment az ereje. De mikor leállítottam pihent 5 percet utána újra volt erő de a sárga mil ott van benne még mindig. Mi lehet a hiba tudom hogy nem tudtok messziről gyógyítani de biztos látatok már ilyet. Köszönöm!
Nem villan fel és nem is világít semmilyen lámpa, csak egyszerűen leáll a motor, leállás után viszont 2-3x-i próbálkozás után újraindul. Se a motor, se az elektromos hálózati diagnosztikai műszer nem mutat hibát.
Tudnátok segíteni? Citroen Berlingo Multiplace plusszos 1.4-es benzines hibajelenség: menet közben a legváratlanabb helyzetekben letiltja a motort. Diagnosztikai műszer nem mutat ki hibát. Mi lehet a gond?
... légy üdvözölve .... de jó lenne tudni, hogy merre is lenne szükséged a cserére ... mert gondolom nem akarsz az ország másik felére át kocsikázni ... egyébként a google sokk kérdésre tudja a választ ...
Mostantól én is egy Partner 1.4 Multispace (2000) "boldog" tulajdonosa vagyok. A hátsó futóműből hangos nyikkanó hangok jonnek. Tud valaki olyan helyet ahol a hátsó hidat cserélik felújítottra vagy bármi megoldást tudnak a problémára? Köszönöm
Amire felfekszik bak, arra gondoltam. Csak ahhoz, hogy kiderüljön biztosan, hogy sz*r-e, le kell emelni róla kissé a motort.
Lehet, hogy csúcstól is rázkódhat, én még nem találkoztam olyan vacak csúccsal, amivel még beindult és rázkódott volna, de ez nem jelent semmit, ettől még létezhet olyan. :-)
Az a baj, hogy érezni, hallani kellene ezt a rázkódást, így virtuálisan nem könnyű beazonosítani.
Üdv mindenkinek! 2.0 hdi motorom van olyan reszketős az alapjárata már cseréltünk benne főtengely ékszíjtárcsát hosszbordás szíjat meg a feszítő görgőket is. De még mindig néha reszket a motor néha nem ezt benne ülve érzem hogy ráza a kocsit. Azt mondják, hogy a 4es porlasztónak valami baja van és ,hogy fel kell újítani de még hidegen melegen mindenhogy indul elsőre. Ha rossz lenne a porlasztó mit kell figyelni vagy mit fog csinálni a kocsi amiből tudnom kell hogy javításra szorul? Meg ilyenkor minden porlasztót csináltatni kell?? Köszönöm előre is!!!
Köszi a választ. Elviszem átíratni. Kifejtenéd bővebben, hogy miért kell? Azért kérdezem, mert, hosszabb útra megyek és ha fontos akkor előtte még meg kell csináltatnom, de ha nem olyan fontos akkor utána tenném meg.
Ismét egy gond. Ha agyon ütne se jövünk rá mi a gond. Ha valaki esetleg tudja elárulhatná a megoldást!? Fékbetét csere volt elöl hátul + hátul a dob szabályozva lett. Első eszterga mesternek nem jött össze ütött és fogta egy pontban és melegedett a dob veszettül. Na mondjuk ez így nem fasza másik mester is felszabályozta azt mondta igen valóban ütöt most már jó. Összeraktuk itthon faszául (hozzáteszem nem első ilyen szerelésünk volt de így még nem jártunk soha). De csak fogja kicsit. Na mondjuk akkor kis járkálás és bekopik azt jó na igen 150km lement ha nem több már de hol az egyik melegszik hol a másik. De többségében a bal oldali. Összerakásnál is az fogta jobban. Ha annak a dobja még mindíg nem lenne jó akkor mikor áttetük a másik oldalra ott szinte semmi baj nem volt vele (nagyon ici picit fogta). Szóval mi lehet a gond. Minden jól van összerakva de mégsem az igazi valami. Esetleg olyan lehet amit adtak fékbetét az selejtes? Vagy mi lehet a gond?
Ha valaki küzdene elektromos ablak kapcsolóval nagyon egyszerű a javítása(ma volt egy ki időnk és babráltunk vele). Kiszedni csak egy csavahúzó kell és simán ki lehet pattintani semmi nagy ördöngösség. Majd a csatlakozót egyszerűen el lehet távolítani majd a kapcsolót szintén egyszerűen szét lehet pattintani. Elénk tátul a bele a kapcsolónak aminek a kis érintkezői nálunk be voltak égve. Csiszolópapít vagy kis reszelővel megreszel(mélyedés vájt a fenti pofa az alsóba és ott beégett) majd kis kontakt spré. Majd összeszerel és örül... :D
Az ülés kárpitosnál, az összes fék szétszedve(elkoptak), stabilizátorok szintén cserések és még sorolhatnám... Szóval kis babrálás volt. :D