A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Telefon berakáskor, kiszedéskor. Gondoltam nem várom meg, hogy eltőrjön, megvizsgálom, hátha javítható, és IGEN.
A hátsó részén ki kell tekerni a sok kis csavart, a matrcát elvágni a perforációnal és lejön a háta. Meg lehet figyelni, hogyan működik a rugós szerkezet. Utána ki lehet venni az alsó tartót, ki lehet akasztani a két kis rugót és kijön U alakú telefontartó, ami valójában szorul. El kell távolítani a kopásport, vékonyan bekenni zsírral, csak ahol tényleg érintkezik, ez látszik a kopáson. Fordított sorrendben összeszerelni és jobb lesz, mint új korában. Neten nem találtam sem videót és leírást, csak tartalékalatrészt, törés utánra. :)
2 éve van BMW GTX touring pro-m. Elkepesztően kényelmes, sosem fázom benne, vizet sem találtam még benne, pedig ment már úgy kilométereket, hogy az első-hátsó lábtartó vízben volt. Bónusz, nekem extrem széles es magas lábfejem van, és igy is tök jó volt az első perctől, ráadasul akkorara nyitható a szár, hogy kb bele tudok ugrani.
Az előző csizmam egy HG goretex volt, azt full kinlódás volt felhúzni.
Tizenéve vettem pont a Foktban egy Trans Open GTX-et, amit nagyon elégedetten használtam évekig, de ...
Azután valamikor 2016 körül botlottam bele egy Allround csizmába ami annyira bejött, hogy pár éve vettem is belőle tartaléknak még egyet, mondván jó lesz az, ha majd az előző megadja magát.
Viszont az előző annyira tartós, hogy azóta is remekül szolgál immár 7 éve, így most a Daytona és a majdani utód Allround is a polcon várja jobb sorsát.
Ez persze nem jelenti azt, hogy ezek bármelyike neked is kényelmes lenne, de hátha. Nekem nagy előnyöm, hogy abszolút konfekció méret vagyok, tehát a legtöbb terméket kb. a magamfajta alkatokra tervezik.
Nekem van egy nyárra meg egy hűvösebb időre és egyik sem ázik be ha elkap egy eső. Igaz, sok-sok órás esőben egyikkel sem mentem, de mindkettő nagyon kényelmes.
Mondjuk ha eleve tudom, hogy sok órát fogok esőben menni akkor a Alpinestars Tech 8 csizmámat használom.
Csizma, nekem SIDI Adventure 2 van, vízálló,kényelmes, viszont talán lehet, hogy kissé meleg, de az ilyen csizmák szerintem mind valamilyen szinten melegek, én elvagyok benne. Nagyon minőségi cucc, lehet kapni hozzá csatokat és talpat is, ha elkopna a kanyarban :-)
Tavaly volt téma a csizma. Hogy a gyorsan vett Shoxos csizmám gyorsan szét is porladt. Két év.
Vennék egy tartósabb csizmát, az ára nem érdekel már, csak hogy vízálló legyen, ne túl meleg és kényelmes is.
Akkor a Daytona csizmákat ajánlottátok sokan. Ma elmentünk a barátommal a Fokt Motorba, felpróbáltunk egy csomó Daytonát, de ami szóba jött, mind szűk volt. Volt amit fel sem bírtunk húzni, nemhogy bezipzárazni, vagy tépőzárazni. Ez érdekes, mert eddig egy modellel sem volt olyan gondom, hogy ne lett volna jó rám a standard méret.
Mentem én az R1200R-el homokos szőlőhegyi utakon . Nagyon jól elboldogult . A széles kormányával , teljesen jól lehetett úton tartani . Gyorsan menni ? Kinek mi a gyors ? Én , magamhoz képest , az R-el mentem a leggyorsabban . Úgy mentem 140-eket , hogy csak még ! :) Sőt ! A mostani R-emmel is gyorsabban járok , mint a K16-osal . Mondjuk , az Angyalszeműt , nem merem megdönteni mióta kiment alólam , mert kúrván fosok , hogy kicsúszik az eleje :(
Szerintem , az új blokk , műszakilag egyértelműen sokkal jobb , cserébe sokkal rondább a hangja . A karosszéria viszont a régebbieknél a sokkal szebb , sőt ! talán a legszebb ! Láttam DOHC blokkot , elektromos gázzal . Tán az R-ninet ben !? Az , a léghűtéses R1200R kasznival , tán már maga a tökéletes motor lenne :)
Nagyon pöpec volt mindene, csak nekem túl sportmotoros volt az üléspozíció. Tudod, amikor aktívan kell figyelned és hátizomból tartanod magad hogy lazák legenek a karjaid. Amit persze nem lehet sokáig csinálni, aztán csak azt veszed észre, hogy a kezedre támaszkodsz és emiatt darabosan kanyarodsz.