Keresés

Részletes keresés

.Mike. Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1398
Már bocs, de nem tudom mit lehet elbaszni a szétszedéssel/összerakással, max erőlködsz pár helyen, de semmi komoly, én már csukott szemmel szétszedem/összerakom :)
Előzmény: bauci (1396)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1397
lófaszt off ! :) tedd be a képeket, ha kész!

én is gondolkodom fa markolathéjon, de nem tom hogy jól fog e állni a dualcolor
GRP-n.

Gázpisztoly témában nekem már lassan olyan a GRP-m, mint Mr. Bean-nek a macija!

:-DDD
Előzmény: bauci (1394)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1396

Ja, de Ön dönt:

 

élvezet (szerelés) v. a fegyver elbaszása (pontosabb: sérülés) megfelelő célszerszámok hiányában.

 

GRP-met majd szétszedem, annak a szánja szétszedhető házilag is. GRPK-m a szívósabb fajta... Ellenáll, mint kulák a terménybegyűjtésnek :-))

Előzmény: .Mike. (1393)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1395
6k HUF volt a kromozás (cső,ravasz,sátorvas, forgóbizt.,tárkioldo, kakas)

és a FÉG nél 2k HUF ért festették meg homokolták az alu tokot

Előzmény: .Mike. (1393)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1394

Hívtad Főnix-et?

Érdekelne. Én Marschalkó Dénes mellett döntöttem végül, reggel eljuttattam hozzá a markolathéjakat.

Az új, megbeszélésünk szerint diófából lesz, várhatóan jövő hét végére.

Ha érdekel valakit (bár ezen a fórumon nem sok érdeklődő van GRP/GRPK alakítgatásokra :-)) teszek fel képet. Ha úgy gondoljátok, hogy OFF szóljatok bátran! :-))

Előzmény: JIMI84 (1392)
.Mike. Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1393

Hát nem tom de én el nem tudnám képzelni azt hogy PONT a szerelést más végezze helyettem, akkor inkább ott rohadjon el :)

Zoller neked mennyiben is volt a krómoztatása az alkatrészeknek?

Előzmény: Zoller.45ACP (1391)
JIMI84 Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1392
Ma vittem vissza a picsbe:-)  a hátsó irányzéknak a pontozása sem teccett,úgyhogy azt is megcsinálják...nem volt még ilyen garis problémájuk..pont kifogtam ezt a példányt az is lehet....nézd meg lámpafénynél a markolat éleit és a markolat hátsó íves részeit..ha látod akkor vidd vissza...ha nem akkor nincs gáz..
Előzmény: bauci (1390)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1391
jah, akartam mondani, hogy a FÉG nél megcsinálják a szétszedést/összerakást.

Nekem is úgy volt, hogy ott lesz a műtét, de aztán jobban érdekelt a dolog, minthogy
elmulasszam a műtétet. :)

Előzmény: bauci (1390)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1390

Orrán-száján folyik az olaj. Igaz, a gyári, sőt a biztosító kar alatt valami gépzsír féle kenőcs is van.

 

FÉG-el megbeszéltem, beviszem, 1-2 nap alatt szétkapják, visszakapom a darabokat és krómoztatok.

 

Aztán v. én rakom össze v. ők. A szétszedett stukker viszont átmosom benzinben, majd - ha ők raknák össze, megkérem őket, felejtsék el a gyári kenőcsölést - majd én utólag. (FIMOL +BreakFree)

 

Valószínűleg teljes krómozás lesz, ugyan nem tetszik, de elbizonytalanodtam az új GRPK-k felületkezelésének tartósságáról. Nem akarom 1-2 hó után újrakezdeni a projektet, bár a duo-tone jobban tetszik. (Szán+1-2 alkatrész, mint pl. tárrögzítő, elsütőbillentyű VAGY tok, sátorvas és kakas)

Előzmény: Zoller.45ACP (1389)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1389
picit olajozd meg, hátha segít
Előzmény: bauci (1388)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1388

"Az ütőszegen biztosító gömbkiképzés van, tehát benyomni kibiztositott állapotban kell."

 

Idáig simán megy.

 

"Adja magát a kitoláshoz maga a benyomásra használt stift ;  benyomva tartod az ütőszeget és kicsit forgatva a hengert kifelé nyomod az egészet."

 

Ja csak a henger úgy gondolja hogy ő inkább bent marad. A GRP-men ez simán megy, de a GRPK-n felsültem vele. Nyomhatom, feszegethetem. Lehet, hogy friss ideggekkel egyszer még megpróbálom.

Előzmény: dos48 (1387)
dos48 Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1387

 

             Azért kezdd csak el újra. Ha minden igaz, a mostani rövidcsövű változat ugyanaz, mint a  múltkor együtt vett GRP-9.

             Az ütőszegen biztosító gömbkiképzés van, tehát benyomni kibiztositott állapotban kell.

             Adja magát a kitoláshoz maga a benyomásra használt stift ;  benyomva tartod az ütőszeget és kicsit forgatva a hengert kifelé nyomod az egészet.

             De csak addíg, amíg az ütőszeg már nem tud visszajönni a helyére ( cca 2 mm ). Akkor felkészülsz az arretálórugó elugrására. Rongy felé fordítod , függőlegesen, és a külső karnál fogva (ugye, most már kicsit kint van) forgatva kihúzod a biztosítóhengert.

 

Előzmény: bauci (1385)
hunserv Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1386
En ajanlani fullra kemenykromot LEGFOKEPPEN praktikussagi okok miatt... :)) Mint man mondottam soxor, ez a legolcsobbb (egyedi kezeltetes eseten) eljaras, ami faja kopasallo, relative karcallo, tartos reteget biztosit. soksok tapera utan sem gyon le.
Előzmény: bauci (1385)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1385

Na GRPK szétszedés projekt leállt. Este még volt egy kis időm, mondom, ez pont elég a szán szétszedésére. (GRP-nél ez összerakással < 30 perc). Ráadásul a GRPK-ban nincsenek azok az alkatrészek, amik lefele nyomják az ütőszeget, tehát 2 elugró darabbal kevesebb.

 

Innentől ezt csinálja akinek 3 anyja v. megfelelő műszerei vannak.

 

Ütőszeg betol, rögzít. Gondoltam innen OK, biztosító (ami egyébként elég jól jár) kiemelem. Hát nem. Körben ugyan jól mozog, de kijönni nem akaródzott neki.  GRPK szán jobb oldalról ugye zárt, tehát innen nem tudtam nyomással segíteni. Na mondom, alányúlok egy csavarhúzóval, finoman, az segít. Mikor a csavarhúzó már a szánon levő barniítást és a bemarásokat kezdte sérteni, gondoltam, ez így nem lesz kerek. Biztosító köszönte, jól érezte magát.

 

Na velem nem tolsz ki, induljunk a hüvelyvonó felől. A karmocskát olyan erős rugó tartja, hogy a kezem és ujjam ment szét, de kiemelni nem tudtam.

 

Ötlet, hogyan tovább? Lehet, hogy elviszem a FÉGbe, ott szészedetem (csak vannak célszerszámaik), lekrómoztatom, majd összerakom/rakatom.

 

Amíg a szánnal nem boldogulok, nem érdemes hozzáfognom, ill. végigvinnem a tokhoz/tokot sem.

 

Kezdetben duo-tone-ban gondolkodtam, de elbizonytalanított az a hozzászólás, hogy 8 nap után megadja magát a gyári felületkezelés. Lehet, hogy nem szeretem a tele krómot, de praktikusan mégis ez lenne az igazi?

gvass1 Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1384

"Asszem akkor zárt "alagútban" mozog az ütőszeg, de még nem láttam ezt
a tipust, de majd Gvass megmondja."

 

Ja, akkor normal, nem alul nyitott az utoszegfurat.

Előzmény: Zoller.45ACP (1381)
bauci Creative Commons License 2005.07.14 0 0 1383
Tokban megvan, a szánban azonban egy zárt tömböt találsz, amiben mozog az ütőszeg.
Előzmény: .Mike. (1380)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1382
Hi!

Most olvasgattam vissza a topikban, volt itt egy srác P9R nikknévvel, ő is krómozos
bulit akart csináltatni, már le is homokoltatta az alkatrészeket.
Nem tudjátok mi van vele?
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1381
Asszem akkor zárt "alagútban" mozog az ütőszeg, de még nem láttam ezt
a tipust, de majd Gvass megmondja.
Előzmény: .Mike. (1380)
.Mike. Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1380
Az hogy nincs passzív ütőszegbiztosítás az azt is jeleni, hogy nincs meg a helye sem? (furatok)
bauci Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1379
Köszönök minden segítséget. Sajnos, holnap tudom folytatni, a házisárkány elszólít...
Előzmény: dos48 (1378)
dos48 Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1378

 

             A stift kinyomása előtt   A KAKAST LEERESZTED.

 

Előzmény: bauci (1375)
dos48 Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1377

 

                    1372.

 

Előzmény: bauci (1374)
dos48 Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1376

 

             A tok sarkában  3-as stift tartja a kakasrugót tartó hengert. Kinyomod akármi vékonyabbal, elég, ha közben a hengert kézzel erősen nyomod befelé a fesztelenítéshez.

             Mindent tiszta rongy fölött, elugrás-leesés ellen.

             Minden alkatrészt dobozba-tálba akármibe, de együtt legyen minden

 

Előzmény: bauci (1370)
bauci Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1375
Dos, Zoller, kösz, megelőztetek!
Előzmény: Zoller.45ACP (1373)
bauci Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1374

Ne ez az, szeretnék itt tartani, de egyenlőre nem nagyon merek hozzákezdeni.

 

Mi legyen az első:

szánakasztó?

Kakas? v. mi a sorrend?

 

(tudom, tár-töltény- markolathéjak, idáig nagyon OK!)

Előzmény: Zoller.45ACP (1371)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1373
most nem leszek gépközelbe, majd holnap

kezdésnek anniyt, hogy markolathéjat leveszed, a markolat vázán alul van egy stift,
az tartja a kakasrugó házát, meg magát a rugót is, üsd ki, óvatosan mert repül, kiveszed a rugót, már nem is lesz megfeszülve a szerkezet, innentől szinte magátol széthullik az egész.

Sztem inkébb az összerakás gázos, de az sem olyan vészes, én 2 óra alatt összeraktam semán, ugy hogy vigyáznom kellett a frissen festett tokra.

Ha megakadol Dos bizt segít, ha itt lesz!

bye
Előzmény: bauci (1370)
dos48 Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1372

 

              Markolathéj ->  szán -> tár -> helyretolórugó le.

 

              Szánakasztó ki ; a rugóját kiszedéshez benyomni a résébe. ELUGRIK !

 

                     Hogy ezt többet ne tegye, az egyenes végét  2mm hosszban kicsit oldalirányban meghajlítani laposfogóval, hogy visszarakáskor feszüljön a hornyában.

  

Előzmény: bauci (1368)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1371



szólj ha itt tartasz, de arra vigyázz, hogy ne csak enniy alkatrészed legyen amikor készvagy a bontással! :-D
bauci Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1370
OK, köszi, de én a tokot szeretném! A szán az megy! A tok pedig a fekete lyuk, félek, ha nem jó alkatrészt veszek ki vagy sérül vagy repül a többi!
Előzmény: Zoller.45ACP (1369)
Zoller.45ACP Creative Commons License 2005.07.13 0 0 1369
melyik alkatrészt érdemes elsőnek kiszedni

- a tárat, meg a csőben lévő patront
-szán leszed, helyretolo levesz
-ütöszeg teljesen kitol előre,rögzit célszerszámmal (nálam érfogó)
-forgóbiztosító oldalra eltol, vigyáz mert a reteszelő golóbis elugrik!
-kivesz hüvelyvonóköröm, stiftje, rugója, golóbis
-teljesen kivesz forgóbiztositó
- ütőszeget óvatosan visszaenged, vigyázva kihúz, mert van benne felülről egy
rugóztatott alkatrész (pici "kupak"+rugója) ezt kiveszed, lehúzod az ütőszegrugót,

-szán üres, örülsz :)

-mindent alaposan kimosol, megpucolsz, bekenöl break free-vel, vagy vmilyen olajjal,
majd 2x3 szor egészet előről, gyakorlatozás képpen...
Előzmény: bauci (1366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!