Egy ideje már feltűnt, hogy valami daráló hangja van az autónak. Ez a hang akkor jelentkezik amikor alapjáraton gurulok például 1 -es fokozatban. A videón halható daráló hang csak akkor hallatszik ha sebességbe van a váltó és mozgásba van az autó. Ha áll az autó bármekkora gázt adhatok semmi hasonló hangot nem hallani.
Persze, én a KRESZ által előírtakat írtam. Sajnos én is csak akkor tartom be a sebességhatárt ha nagy a rakományom (lásd a képet) Nagyobb sebességnél instabillá válik. Kis súllyal vagy üres trélerrel 110 és 120 között a legkényelmesebb. Ha 95-100km/h-ra állok rá, akkor még az a határ alatt vagyok ahol nem kameráznak le. Adódik ez a km óra enyhe csalásából (gps-hez képest) és a rendőrök pár %-os ráhagyásából.
szevasztok, kérdésem a következő, hány hőfokérzékelő van az 1,9-es vivaróban? 1 van a radiátoron, egy van a termosztát házon? a műszerfalon lévő hőfokmutatót melyik érzékelő látja el jellel? köszi a válaszokat előre is
Érdemes ezzel az autóval trélert vontatni? Könnyebb autókat szeretnék hozni Ausztriából (Ford Fiesta, Opel Tigra, VW Golf stb.).Bírja a motorja-váltója-futóműve?
Ha van köztetek aki rendszeresen jön-megy Németországból-ba, akkor megkérném, hogy ottani címére rendeljen kettő db-ot! Euróban adnám oda amennyibe került, mindegy hogy előre vagy utólag.
Aha, köszi a felajánlást, még nem tudom hogy lesz/lehet, mert szeptember eléggé képlékeny nekem, akkorra várható újabb szaporulat a családban, és nekem, mint elkövetőnek illene jelen lennem. :)
Amúgy érdemes még a németektől kocsit hozni? Anno 13 éve onnan hoztam a jelenlegi verdámat, ami lassan nyugdíjba vonul, de nézegetve a mobile.de-t egyáltalán nem találtam olcsóbbnak az árakat, mint nálunk. Vagy személyesen ennél kedvezőbb árakat lehet ott találni? Gondolom arrafele nem annyira divat a km-óra tekercselés, meg az utak sem holdjáróknak lettek tervezve, ezért nem veri szét annyira a futóművet, talán ezért érné meg...?