De szép a második! A kocsi szinte eggyé válik a természettel :) Mikor megláttam, egyből az villant át az agyamon, hogy ilyen bizony mindennap járhatna! Ha nem is az értékes nosztalgiakocsi, hanem esetleg egy új építésű jármű... de tényleg csak egy agyonátvillanás volt :)
Ha rákattintasz a "készítő honlapja" c. linkre, a napnál is világosabban kiderül. De mint mondottam, ez egyelőre múlt idő, nem publikus okok miatt nem szándékszom jelenleg foglalkozni ezzel az oldallal...
Nem tudom, mi lehet a "szent tehénnel". (a sz. t. kifejezés nem rosszalló, baráti körömben + a Párocskámmal a legnagyobb szeretettel beszélünk róla.)
51-61:
ÁFJ, azaz általános főjavítás
fogas.cyberhungary:
Akit érint, tudja miért, abbahagytam a frissítését, és idő és lelkesedés híján nem szerepel a címlapján valami csípős szöveg... grrr...
bringások:
mostanában nem olyan vandálok -tudtommal-, de jelenlétük és folymatos szemetelésük nekem továbbra is szúrja a szemem, de valahogy nincs kedvem már rájuk szólni ... minek...?
sziasztok! sinbiciklis részben igazad van! De a bringások nagyrésze nem ilyen!
És, ha kitiltanák őket, akkor csak a rendesebbik felével szúrnának ki, meg persze azzal, aki csak egy hétvégén fel szeretne menni bringázni a hegyre a gyerekeivel/családjával.
Bár én is bringás vagyok, és vittem is már a bringát a Fogassal, de most már tényleg azt mondom, hogy tiltsák be! Ezek nem biciklisek, hanem 1szerüen állatok.
Nincsenek meg valakinek a fogaskerekű pályaadatai? Nagyon kellenének, mert belekezdtem az egyik szimulátorhoz a fogaskerekű pályáját megszerkeszteni, és szeretném élethűre elkészíteni!
A Rowan mozdonyok két vegyes - döntően sönt - gerjesztésű motorral rendelkeztek. Ennek köszönhetően különösebb gond nélkül képesek voltak visszatáplálni. Nem találok most főáramú kapcsolást róluk, de a soros gerjesztés szerintem hegymenet esetén kompaund motor, völgymenetben antikompaund generátor szerű működést tett lehetővé, így különösebb járművezetői beavatkozás nélkül működött a visszatápláló fék. Feszültség kimaradáskor a rendszer átkapcsolt villamos ellenállásfékre, annak szabályozása már igényelte a vezető beavatkozását. Ha elmaradt, jött a centrifugál kapcsolóval kioldott mechanikus biztonsági fék.