Ha sokat jársz arra, kutakodhatnál nekem egy jutányos árú OFF merci ON kompresszort. Valami korábbi verziót, csak a szervó kell rá, hogy le lehessen választani üresben...de jó állapotú legyen ám!!!
Ha nagyon elszegényedne, ott vannak a nagyobb injektorok, vagy a légtömegmérőn van egy rejtett állítócsavar, amivel szintén lehet szabályozni a keverékképzést...
Nekem a nagyobb szivocsonktol szegenyebb lett a keverek, igaz elotte a folytoszelep megnott 60rol-67re. Csere elott kb 12.5-ig ment az AFR padlo gazon most 13.5 kornyekeig, es durrog minden valtasnal. Szal kellhet a buveszkedes.
Azon gondolkoztam a napokban, hogy hiába cserélek hengerfejet+hatékonyabb szívósort, és a befecsik és a lökettérfogat maradnak teljesen felesleges az üzemanyagnyomással bűvészkedni.
Te hogy látod ezt?
Azért kérdezem, mert ha az állítható szabályzót akarom használni, akkor adaptert kell csináltassak, és azt lehet hogy most "nem akarok", mert kicsit kell farigcsálni a kedvesem gépén is, és a kis Abarthon egy fél motorgenerál kijön abból az árból amiből.....gyakorlatilag bármiből ami a Mazdához kell.
3x rádrontani én sem akartam, csak egy kicsit a szívemre vettem amit mondtál, lehet én vagyok a régimódi, bár amit Sirk mond az asszem engem erősít...
Kicsit elcsavarták az autógyártók manapság az emberek fejét. Már nem az van, hogy a vásárlói igényeket elégítik ki, hanem a divatot meglovagolva ŐK alakítják az emberek ízlését. Lassan már be se szállunk egy autóba, ha nem vakarja automatikusan a t...künket, és nem nézhetjük minimum 2 miniképernyőn az aktuális szupersztárképzőműsort...
Sajna már a GTi-k sem azok mint régen. A mai autókhoz vezetni már nemnagyon kell tudni, mindnt megold a CPU, régebben adottak voltak a hozzávalók (értsd: motor, futómű, váltó) a többit meg meg lehetett oldani. Iszonyatosan más érzés vezetni egy 1980-1990 körüli kocsit, van bennük kurázsi.
Én tényleg nem akartam rádrontani, Istenments ;) Meg is lehet érteni az álláspontodat tökéletesen. De az sem elhanyagolható, amit a többiek mondanak. Nem csak a kor számít, hanem hogy milyen célra, milyen alkatrészekkel és hogyan van összeépítve az az autó! (És természetesen más tartósságra építették régen) OK, nem tucat autóm van, és egy normális ember nem is választana ilyet, mert kevés dologra használhat (arra viszont nagyon) :) De nem is igazán utcára, hanem versenypályára tervezték. És tudom, hogy olyan futómű van alattam, amit az újautók közül is csak nagyon kevés prémium modellben... Igaz ez a fékekre és úgy mindenre... Természetesen folyamatosan cserélem is ami arra szorul! Futóműben és fékben pl. mindig gyárira, még ha szemtelenül drága is...
Gondolkoztam :D. Ha megígéred, hogy rendesen fogod használni a horgot, akkor + 2e-ért felszerelem és be is kötöm neked, de előbb meg kell kérdezni a szerveket, hogy tényleg járhatsz-e vele úgy, hogy rajta van. Lehet, hogy mondjuk az elektromos bekötést ha nem fixáljuk, akkor nem minősül használhatónak és úgy nem szól érte a rendőr. Nemtom, ki kell deríteni.
A laza alkatrészre kitérve, a 90 környéki szériák tervezésénél/gyártásánál egészen más szemléletek voltak....pl. NEM 5 évre tervezték az autókat. Komfort, használhatóság, és menetteljesítmények terén bármelyik azonos kategóriájú mai autó mellé bátran oda mernék állni!
A biztonság pedíg: Egy jó futómű, egy jó motor ezerszer többet ér mint 10x légzsák -mert legalább a lehetőséged adott elkerülni a bajt. (szerintem)
Azt hiszem Sirk 20 éves autójáért pedíg tömegek dobálnák oda az új autóikat:)
...mondjam azt, hogy asszem megértelek?:)) Nekem egy újautó ára ment lassan régi mazdákra, és még mindig csak régi mazdám van, és ha összetörik, a biztosító is csak annak nézi. Ráadásul folyton behal :) És irigylem azokat az újautótulajdonosokat, akik azon szívják a fogukat, hogy 60ezer lett a kötelező szervíz 30 helyett.. bár csak ilyen kevés ugrana nekem rá egy szervizbe tolás után :))
No, komáim, nem kell rámrontani (mint a baloldal a nemzetére). Aki akar, száguldjon 20 éves autóval 250-nel, meg érezze magát jól 17 éves kocsiban, de engedtessék meg nem vitatkozni arról, hogy a 17 éve rázkódó alkatrész egyenértékű az 1 éve rázkódóval. Én így látom, nem tudtok meggyőzni. Ez fóbia, de nem fogom kezeltetni, helyette vettem egy új autót. Nem vagyunk egyformák.