Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mojoska Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3154
Ez jó volt! Viccel kívül ami még jó kis kocsi és nőknek is elfogadható az a Honda CRV.
Kicsit hasonlít az expire (oldalról) Tágas meg minden...Egy volt évfolyamtársamnak van 2.0 automata (kormányváltós bocsi!), nagyon baba.

Előzmény: murkel (3146)
cmena Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3153
ja dieselt 2L alatt megvenni nagy butasag ez teny :-)
ahol kijon 2L -bol 150-170 lo az azert veszelyes
az uj az 1.6 1.9 egy forintot nem er ez igaz. de ez benzinre is igaz.
az uj dieselek nagyon tul vannak huzva, de egy regi szivo diesel 2-3L S6 jo
vagy 6.2/6.5V8 leszop olyan jo :-)

BMW diesel
200ezret 2.5TD-vel kezi valtoval (sima adagolos de chip tuning)
450ezret 3L (ez mar common rail )automataval.. mint a vaj meg most is.( itt is volt chip tuning de kivetettem mert nem akartam meghalni... 500 NM kicsit sok volt csak hatso kereken )


a GC valto ha normalisan hajtod birja persze az 5.2V8 repulorajtjaval siman ki lehet nyirni de akkor mar az nem normalis hasznalat. de valoban talan a valto a leggyngebb pontja. bar nekem az is hihetelen hogy ilyen autokat valaki pl: hengerfejesre hajt ( lattam par GC-t mire megvenntem a sajatomat , a vegen mar a felsegem mondta hogy melyiknak mi baja van :-) olyan kokany darabok vannak )



http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/grand_cherokee/jeep_grand_cherokee-3999436
ez pl nagyon tanlusagos darab ezt neztem fehervaron ( fennt van a nepiteleben is)
tenyleg szep darab de rugtam neki egy padlot azt alig ment nezem olaj van a legszuroben!!!!! ( ezt igy hoyg???? hoyg sikerul ezt igy szejjeltiporni?)
azota kb a 3dik tulaj van :-( jo nagy szopas
es nem ez volt az egyetlen ,sem a legszarabb ,ami alig ment...



az en GC-met mikor neztem rugtam egy padlot kikakapta a kezembol a kormanyt....
azonnal elhoztam. ja a es a valtoja vaj :-)
(ez en GC-ben 198ezer van ha meghal valto szolok... eddig meg fasza pedig jarok vele dagonyaba is meg palyan is)

kb igy votlam az expivel is de azok ennyire nem voltak szarok...
ezert mondom mindenkepp az expi egy sokkel egyszerubb es jobb vetel..








Előzmény: Törölt nick (3144)
murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3152

Ha már 2 tonna feletti, akkor az csak az Üveghegyen túlról jöhet :)

Előzmény: Belabatyo (3147)
murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3151

Megvan a tuti. Ez élőben nagyon durva ám!

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/chevrolet/silverado/chevrolet_silverado_4x4-3887886

 

áhh, nem is keresek tovább :)

murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3150
Faszom. 2x egymás után beraktam ugyanazt.
Előzmény: murkel (3149)
murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3149

http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=4c584b2e43185

 

Mekkora érzés lehet evvel ganyét hordani :)

Előzmény: murkel (3146)
murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3148

Nyamm nyamm

 

http://v8cars.hu/hirdetes.php?apro=4c584b2e43185

 

Ezzel én is elröfögnék munkába menet :)

Előzmény: murkel (3146)
Belabatyo Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3147
Murkel, vegyel neki egy rovid G merdzsot. Nehez faszat talalni, de azert vannak. Igaz, 2 milla alatt szinte eselytelen. A tomege meg szarazon tobb mint az expinek, szal abban is van vas rendesen.
Előzmény: murkel (3146)
murkel Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3146

öööö jó dízel?

 

Én utálom az összes dízelautót... szar a hangja, hányingerkeltően büdös, nem tudom miért jó az. Targoncába meg teherkocsiba való a gázolaj, nem személyautóba... csak V8-ban tudom elképzelni, na az más.

No de elég kevés dízelt vezettem.

Legjobb dízel nekem eddig a toyota dyna100 teherkocsim, na azt nem lehet megölni, és 300ezer után sem füstöl meg ilyesmi.

 

Csak hát az a helyzet, hogy kényszerítem magam a dízellel való megbarátkozásra.

Asszonynak is kell terepjáró, hogy télen haza tudjon jönni. :)

Összekereket szeretne kis fogyaztással. Meg szép is legyen, nem nagy, ehhe.

 

Eddig a toyota rav4 2.0 DiD mifasz tűnik a legjobb választásnak.

 

Mondtam én neki: veszünk egy másik expit gázzal :)

De az nagy, nem kell, sokat eszik, az LPG-től meg fosik. Gépész, de hát akkor is NŐ, magyarázhatod neki :)

 

Napi kb. 100-at megy melóba, Verőce-Bp. XI. kerület, országút, dugó, van minden.

 

Mivel még megvan a civic vti (ez túlél mindent), azzal jár melóba. 7-7,5 literből kijön, ez szerintem fasza. Csak ez a kis hülye rizskályha nem tud felmeni a lakáshoz télen...

 

De dolgozok rajta :) Kitaláltam már neki a faszát, Ford Bronco vagy Chevy Silverado gázzal, a retikült meg felbassza a platóra a gáztartály mögé :)

Előzmény: Törölt nick (3144)
mojoska Creative Commons License 2010.08.13 0 0 3145
Teljesen egyet értek!
Előzmény: Törölt nick (3144)
cmena Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3142
a mechanika igen 30 eves fejlesztes ,az elektronika nem. :-)
mechanikaval nincs is semmi baj nem hagy ott sehol az teny, de tele van minden
szarral ( 96-os autoba digitklima, memorias ules/tukrok/radio computer, automata vilagitas stb stb ) ezek azert mar adjak meg magukat. az expibe meg nem sok minden van ezekbol.
es ami nincs ugye el se romlik es nem bosszant.
igen a GC is qrva jo auto- minden mehcanikus alkatrasze brutalisan tulmeretes - elmeny vele minden perc :-)

Előzmény: mojoska (3141)
mojoska Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3141
Helo! Nem értek hozzá, de szerintem a GC is legalább 30 éves technika. Attól persze jó autó. Volt egyik erdész kollégámnak egy 99-es 4.7 V8-as. Jó volt, sőt nagyon jó! Végül el kellett neki adni. Egyedül az értékvesztése volt brutál. 2.8 milla két év 1.7 milla! upsz...
Előzmény: cmena (3138)
Stonerock Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3140
Köszi a válaszokat!
Népítéleten már mindent elolvastam amit lehetett az érdekelt típusokról. Az Expiről jókat írnak, míg a GC pontozása nem valami jó.
Nem ragaszkodom a V8-hoz, olyan motor legyen a kocsiban ami rendesen tudja mozgatni a 2 tonnát és amivel minimális bajok lehetnek :)
Igen, olyan gép kell amivel nincs nyűg, csak megy és teszi a dolgát :)
Előzmény: cmena (3138)
cmena Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3139
ja olvass itt
http://nepitelet.hu/autok/jeep/

http://nepitelet.hu/autok/ford/explorer_1990/
expi 8.29-es atlaga mident elarul...
Előzmény: Stonerock (3137)
cmena Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3138
Hali!
dodge- m meg nem volt ismerem oket.( de sok minden azonos a jeepel pl motor )
ne sokat foglalkozzz ki mit mond,. fele kitalacio tudatlansagol fakado rosszindulat
( azzal se amit en irok :-) )
10 eves autonal attol fugg minden milyen gazdai voltak eddig a gepnek.

fogyasztas lab, allapot+ extra fuggo fuggo.( amugy a 4.7 az kepes eljarni 15 literbol ... de hol es mikor? :-) )
nezz meg egyet menj vele ki palyara 100 -130 tempomat azt amit a comp mutat az kb iranyado varosban barmennyit ez igaz az expire is.

ha v8 kell akkor sajnos marad a gc ,mer' expibe nagyon ritka.
de ha nyug nelkuli gep kell es mindennap azt akarod hasznalni akkor csak expi.
mindenhol megallja a helyet. kiforrot 30 eves technika flancolas nelkul...
C
Előzmény: Stonerock (3137)
Stonerock Creative Commons License 2010.08.12 0 0 3137
Hello!

A Dodge-ról azt mondták, hogy ilyen 10 év körüli korban már nagyon rozsdásodnak és nem érdemes vele foglalkozni. Míg az Explorer mondjuk nem (A GC-t nem tudom, arról még nincs olyan sok infóm).
Az egész normális fogyasztás alatt mit értesz? 15l?
Előzmény: cmena (3134)
4.0V6 Creative Commons License 2010.08.11 0 0 3136
Ja es meg valami. Del angliaban 1.19 £ a benzin es 1.17 £ a gazolaj az olcsobb helyeken, ugy, hogy semmi okunk panaszkodni innen nezve.
4.0V6 Creative Commons License 2010.08.11 0 0 3135

Az explorer utolso ara 2001 ben 7490.000 FT volt,akkoriban egy 1.4 F astra volt extrakkal 3.5 M. Szoval jo ara volt, ennek kosyonhetoen van belole annyi amennyi legalabb van.

Előzmény: Törölt nick (3117)
cmena Creative Commons License 2010.08.11 0 0 3134
a GC 4L S6 5.2L V8 ezek tolorudas motorok qrva jo igenytelen nyomatekgyarak..
5.9 az igazi csak nagyon ritka a dodge-ban jobban elofordul

a 4.7 V8 mar egesz normalis fogyasztassal me'g mindig allat

tovabbi szep napot!
Előzmény: Stonerock (3126)
cmena Creative Commons License 2010.08.11 0 0 3133
Jonapokat mindenkinek!

automata valtoban olajat cserelunk (40/50/100 ezer km-kent) ahogy a gyarto eloirja.
ha az van rairva hogy LIFE LONG OIL az azt jeletni hogy 50- vagy max 100 ezrenkent eleg. (pl ha autopalyan nyomod 1000-2000 km-t egybe siman eleg a 100ezres cseperiodus).
normal hasznalat mellett egy automata valto siman tuleli a motort
( hacsak nem valami elbaszott konstrukcio az expi nem az...)




off:
X5 diesel: az a 3l diesel egy mocskos kibaszott jo motor. eros mint a bivaj es alig eszik
siman elmegy 500ezret ( nekem elmenet) gond nelkul.
autopalyan jobb mint a 4.4i
paylan 1000 km-t lenyom siman egy tankbol 180ig ugrik mint barom utanna lenyom a magas forulaton erosebb 4.4i. ( a 4.4i se fossa el magat csak kell bele mint a dieselbe a jo olaj egy olajcsere bizony 50ezer HUF de ne feledjuk hogy egy 3L dieselbe is 240 LE van mig pl az expibe ugye 210 )

szoval ha nem lampas gyorsulasra kell BMW hanem palyara, akkor minden szempontbol jobb a 3D.




Előzmény: murkel (3131)
GrG Creative Commons License 2010.08.11 0 0 3132

De szívesen ott lennék, de addigra már pont vissza kell jönni.

Talán előtte hétvégén a totalcar talin összefutunk.

G

 

Előzmény: mojoska (3091)
murkel Creative Commons License 2010.08.10 0 0 3131

Évi 50-100-150e km autókázásnál azért gondolom megtérül a dízel.

Vagy csak egyszerű fillérbúbolás, meg divat.

Ha X5-ösöm lenne meg tetkóim meg 2kg-os nyakláncom, tuti benzines v8 lenne.

Bár arról meg rémeket hallottam, hamar elfossa magát a motor, és nem 6 Ft az alkatrész... állítólag.

Előzmény: konyak6 (3130)
konyak6 Creative Commons License 2010.08.10 0 0 3130
Én azt nem értem, amikor valaki tízen x millióért vesz autót, de dízelt mert benzinre már nem futja. Pedig benzines motorral általában olcsóbb. A különbségből meg jó sok benzint lehet venni!
konyak6 Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3128
IJM 169. És tényleg elvesztünk! Jó buli volt. jövőre is megyek!
Brown/40V6 Kösz az olaj infót!
Előzmény: murkel (3127)
murkel Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3127

Én az 5.2-es v8 GC-t kóstolgattam, de amikor mentem egyikkel, rögtön éreztem kifolyni az 1-2 szervizmilliót a zsebemből. Váltó szar volt, recsegett-ropogott minden, de a kipufogó baromi jól bugyorgott.

És kicsinek találtam. Hátul 2-en úgy ahogy elférnek, fordban meg feküdni lehet.

 

A 4.7-es v8 az az újabb forma, gömbölyű, nem is tetszett anyira, meg még drága. De belülről tágasabb az 5.2-esnél. Állítólag jókocsi :)

 

Komáromban mi is voltunk, a sok GMC Suburban meg Ram mellett kis fostaligának néztünk ki az explorerrel :)

 

Láttam is a konyak6 kocsiját, IJM-valami nem?

Előzmény: Stonerock (3126)
Stonerock Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3126
A GC-ben nem V6-V8-as motor van? Azt hittem a 4 ezres az V6-os a 4.7-es meg V8-as. Én is láttam olyan GC hirdetést, hogy oda volt írva, hogy bevizsgálva és képesek voltak úgy lefényképezni belül a kocsit mintha beöntöttek volna az utastérbe egy vödör sarat és hagyták megszáradni.
Előzmény: Törölt nick (3125)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3125
Én amikor 4x4-et akartam venni, amiben a család is biztonságban van, hónapokig nézegettem az Explorereket, meg a Grand Cherokee-t is, a végeredmény az volt, hogy minden 2. Fordot nyugodtan megvettem volna (csak vagy eladták előlem vagy nem volt rá pénzem), míg egyetlen normális Jeep-et nem találtam, mindnek volt valami nagyobb kehéje, főleg váltó-diffi, meg a múzeális soros6-os motor sem ragadott meg.
Előzmény: Stonerock (3121)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3124
Akkor az Audi S8, A8-ba tuti nem a ZF gyártotta! :)
Előzmény: mojoska (3122)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3123

Ez a Valvoline ajánlása, szerintem teljesen jó, az olaj is kiváló, én 10éve használam sokféle autóban.

Transmission, automatic 4R55E Capacity 9 liter
Use: Normal Service intervals:
Check 6 months
Change 48000 km
  SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
ATF Type D
    Use: Severe Service intervals:
Change 35000 km
  SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
ATF Type D
    Differential, rear  Capacity 2,6 liter
Use: Normal Service intervals:
Check 12 months
Change 160000 km
  DuraBlend GL-5 75W-90
    Differential, front DANA 35 Capacity 1,7 liter
Use: Normal Service intervals:
Check 12 months
  SynPower TDL 75W-90
    Transferbox  Capacity 1,2 liter
Use: Normal Service intervals:
Check 12 months
Change 96000 km
  SynPower ATF
ATF Dexron III/Mercon
ATF Type D
   


 
   
     

 


 
   
     

       

 
 
     
Előzmény: konyak6 (3120)
mojoska Creative Commons License 2010.08.09 0 0 3122
Nem vitázni akarok, de a ZF elmegy. A teherautó és a busz váltóiról nem is beszélve.
Előzmény: Törölt nick (3113)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!