Urak, köszönöm a tanácsokat! Megvásároltam életem első Alfáját, egy 2010 végi, fehér Giulietta QV-t Bose hangrendszerrel. Egyelőre ismerkedek a géppel, barátkozunk, de a motor, futómű és fék teljesítménye már most lenyűgöz, a dizájn meg mindig is tetszett.
Sőt, már szereltem is, az első szélvédő ablakmosó vezetékét tettem vissza (lecsúszott, így motortér-szigetelés alá nyomta a vizet), illetve a jobb első ajtó ablakemelő-kapcsolójáról volt leesve a csatlakozó (megvételkor nem működött az utasoldali gomb, de a vezető oldaláról működött az ablak maga.
Már csak egy problémám van, nevezetesen, hogy a gyári fejegység nem tudja kiadni a benne lévő CD-t, bár lejátszani le tudja gond nélkül. De ezzel inkább elviszem valami műhelybe, mert ott csak nagyobb kárt tudok csinálni (gondolom nincs manuális kiszabadító megoldás).
A pótkerék helyén mélynyomó van, az eladó mondta is, hogy célszerű beszerezni egy defektjavító készletet. Van itt valami megkötés, vagy vegyem meg az első, kis kompresszoros-flakonos szettet ami szembejön?
üdv urak! segítő szándékkal csináltam pár fotót a 159 kézifékbovdencseréjéről. Két lelkes amatőrnek kapkodás nélkül, beszélgetve 3.5óra volt. Legközelebb szerintem beférnénk 2óra alá. Sajnos a bajt nem oldotta meg teljesen, mert a nyerget is cserélni kell.
De mivel javulás tapasztalható vele menettulajdonságokban, valami fals forrást keresnék először, amit az alapjáratinak korrigálnia kell, vagy maga döglött be, a Fiat 1.2-eseken törvényszerűen feladja a küzdelmet.
"új Marelli légtömeg mérő is hibás lehet?" - az alfaamore.hu-n többen is jelezték, hogy csak Bosh-al működik jól az Alfa. Többen próbáltak más (olcsóbb) típust belerakni, aztán a vége mégis Bosh lett.
Megnézném, hogy a hőfok jeladók jó értéket mutatnak-e. (MES)
Sajnos az alapjárat ingadozás továbbra is fent áll. A légtömeg mérő cseréje után a menet értékek megváltoztak + irányba az alapjárat ingadozás viszont nem szűnt meg. Kaptam kölcsön egy alapjárati motort sajnos azzal sem történt változás. Szétkaptam az enyémet sehol semmi kopás benne kitakarítottam újra zsíroztam visszatettem a sajátját. Jelenleg teljesen tanácstalan vagyok merre is kellene elmozdulni mert rettenetesen flusztrál az ingadozás. Arra is gondoltam,hogy az új Marelli légtömeg mérő is hibás lehet? Tudnátok valami tanácsot adni merre is kellene elmozdulnom? Kihez kellene fordulnom,hogy végre megoldódjon a probléma? Baján lakom ez kissé nehezíti a megfelelő szakember elérését. Köszönöm.
.....még valami: multiair-nel eletbe vago fontossagu az idoben vegrehajtott, megfelelo minosegu olajcsere es erosen ajanlott a nivo maximum kozeleben tartasa..... ezek elhanyagolasa, a kesobbiekben sok bosszusag forrasa bir lenni.... viszont, ha valakinek nem hianyzik a regi, klasszikus ' turbolyuk'.... nos,akkor a multiair egy tok jo dolog es cserebe jobb/megbizhatobb bir lenni ,mint pl. a vanos :P
- ha teheted,inkább a nagyobb motorral szereltet válaszd
- futásteljesítményt ellenörizd le ....jo minosegu a jarmu....konnyeden elbir 100-120 e km visszatekerest is..(joval tobbet is, ha autopalyaztak kint vele NYEu-ban)
- serulesek!!! franciaknal, van, jo aron fiatal ,de horpadt - erosen lemezserult peldany most is elado.....
Köszönöm! Ilyen "bennfentes" információkra gondoltam. Ha annyira zajos, hogy már nem araszolós városi tempónál is zavaró, akkor semmi értelme. A tolatóradar az az a listán van mindenképpen, a tempomat nálam nem létszükséglet, mert nem megyek annyit, illetve amit megyek, azt sem autópályán. Mindenképpen benzines lesz, és egyre inkább QV, hogy később sem legyen hiányérzetem :).
Nekem van napfénytetőm, de már bánom,hogy pénzt adtam érte. Nagyon hangos, nem véletlenül jön fel kinyitáskor az a kis háló. Ha nem lenne ott, nem is lehetne kinyitni. (Spiderem nyitott tetővel nem olyan zavaróan hangos.)
170 lovas verzióból én a 2.0 dieselt választottam pariban lehetnek, de emez jóval kevesebbet fogyaszt (sokat megyek). A te variációdból a QV-re szavaznék.
Hogy mi kell? Én a tempomatot és elöl-hátul radart nem hagynám ki, a többi igény kérdése.
Benzines Giuliettákat nézegetek, alapvetően QV-t vagy a 170 lovas 1.4-es változatot venném, 2010-2013 körüli évjáratok jöhetnek szóba.
Fontos lenne a napfénytető (ezzel mondjuk a 90%-át ki is zárom).
Eddig csak racionális autóim voltak, most szeretnék egy 36 évesen, családapaként valami erősebbet-élvezetesebbet.
Tudom, hogy egy Alfára vigyázni kell, költeni rá és szeretni, ennek lelki és anyagi feltételei megvannak úgy érzem.
Ha tegyük fel egy QV-t néznék, mi az, amit mindenképpen fontos megtudni róla? Természetesen elvinném átvizsgáltatni szakszervízbe (márkaszervízbe) megvétel előtt, de mégis mi az, ami miatt rögtön ott kell hagyni egy benzines Giuliettát? És egy QV-t? Mi az, ami mindenképp legyen benne (tolatóradar, bőrnél ülésfűtés stb.).
Előre is köszönöm!
poteka
u.i.: ha esetleg van itt Giu QV tulaj, szívesen meghallgatnám a tapasztalatait úgy általában
2-3 emancipációs nő (?) letörte a jelenlétemben ( a jelenlétemben!) a 164-es Twin Spark Superünknek a bal külső visszapillantóját . És még örülhettem , hogy nem vert meg 2 pali engem az 58 évemmel , hogy mit kötözködök lyááányokkkaaaal .
Szóval : bármi áron vennék egy ilyen tükröt . Villanyposta címem publikus .
Örömmel jelentem, hogy a kipufogóm meggyógyult, elvileg az alsóholtponti jeladó csatija is kontaktsprézve vagyon.
A járgány megy. Öröm és bódottá... :-D
Paco
Nem-e lehetséges-e, hogy holnap a biztos, ami zicher alapon még egyszer megcomputerezzük a vasat, amíg fő az ebéd? Hátha normál értékeket mutatna az én lelkem megnyugtatása végett mind a lamba szonda, mind az összes többi, ami korábban nem. Lécci-lécci-lécci!