Keresés

Részletes keresés

steve1000000 Creative Commons License 2007.03.29 0 0 239

Én is csodálkoztam, hogy mér kell 12000-nél szelephézagot állítani. Nézd már meg majd légyszives, hogy a te user manualod mit ír, mikor kell?

Előzmény: Tomekkk (238)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.29 0 0 238

3,5 óráig tart a 12.000es szervíz? vazze, annyi idő alatt megvan egy gyűrűzés is..

 

Előzmény: steve1000000 (236)
steve1000000 Creative Commons License 2007.03.29 0 0 237

Ja és persze, hogy objektív is legyek:

 A hangulattal és a hozzáértéssel nincs baj itt sem. Ott állhatok végig a kicsikém mellett ami nekem ugye nagyon fontos. (Velem is ott volt anyu mindig ha szurit kaptam a dokibácsinál...:-)))))))) És Fuchs olajat használnak. Felárárt itt is van természetesen fullszintetikus, de ezt már kiveséztük egyszer hogy teljesen felesleges....

Előzmény: steve1000000 (236)
steve1000000 Creative Commons License 2007.03.29 0 0 236

Szerviz: Az érdekessége ennek ugye az volt, hogy Tomekkknek és nekem is ua. volt majdnem fillérre az 1000-es. (olaj, olajszűrő,munkadíj) Ezután jött a 6000-es ami Tomekkknak hopp nekem kopp. Történt ugyanis, hogy megnéztem a szervizkönyvet és világosan látszott, hogy ua. mint az 1000km-es, még a normaóra is egyezett. El is mentem vittem a 16k-t meg egy 10-est tankolni meg kajára. A vége az lett, hogy a kaja ugrott a tank meg száraz lett mire hazaértem...:-( A K-bikersnél Csepelen közben (vagy ki tudja? lehet nem közben csak az 1000km-es beetetés után) FIX áras lett a szerviz. Ez abból áll, hogy van egy frankó kis táblázat kifüggesztve az ajtóra amin fel vannak sorolva a km-ek 1000, 6000, 12000....stb alatta meg az ára, fix annyi. Így az én 6000km-es szervízem 26k lett 16k helyett (ismétlem dettó ua. mint az 1000km-es). Néztem nagyokat, kérdeztem a csávót mi ez? Aki nem tudott válaszolni mert nagyban ütögette a számológépet. Kérdeztem mit csinál? Aszongya': Számolom mennyi a munkadíj!!! Ugyanis összeadta papíron az olaj meg a szűrő árát, ez ki is jött 13k-ra pont mint az 1000km-esnél majd ezt az összeget levonta a fix 26k-ból és ráírta, hogy munkadíj 13k!!! Ott volt nálam a tatyóban az 1000km-es munkalap amin az alkatrész ár ua. volt és ahhoz akkor az 1óra munkadíjat csapta hozzá (szervizkönyves norma szerint) ami 3000+áfa volt aszem'....

Nem akadtam ki, nem rapliztam, lehet azt kellett volna...

De ezzel mást nem értek el csak azt, hogy amikor jön a 12.000-kmes ami náluk, direkt megnéztem 35k!!! volt 2006-ban (mert ekkor van szelephézag állítás 3,5 normaóra), majd steve szépen körbe telefonál aztán ha pl. Tomekkk pajti szervizében még mindig ekkora árelőnyök lesznek akkor ő hozzájuk viszem...

Előzmény: KOPI 157 (232)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.03.29 0 0 235

Hááát izé.....

Először ahogy írtátok megkerestem a tekerentyűt, majd hosszas összevissza csavargatás és fejvakargatás után, / sehogy nem akart se lejjebb, se fejjebb menni / penge logikával /és a szervízkönyv tanulmányozásával/ rájöttem, hogy az a horizontális állító tekerentyű!! Ezután már csak a másik állítócsavarhoz való hozzáférés jelentett problémát, /emlegettem sűrűn a kiskezű japó tervezők felmenőit / de asszem sikerült??!!!

Későn jutott eszembe, hogy filmezni kellett volna az akciót!!!!  

Talán jó lesz, de nem mentem mostanában szürkület után. 

Előzmény: Tomekkk (234)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.29 0 0 234
A fényszórót sikerült beállítanod vagy villognak még??
Előzmény: KOPI 157 (232)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.29 0 0 233

18.000HUF-ra emlékszem de nem vok benne biztos.. Bp Üllői út Nakedmotors, nagyon jó fejek, korrektek, pontosak, családias hangulatú műhely, amióta egyszer voltam náluk, csak oda járok. Sok embertől hallottam u.ezt a véleményt. 

Itt egyébként valvoline olajat használnak, felárért motul is van.

 

Tomek

Előzmény: KOPI 157 (232)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.03.29 0 0 232

Apropó szerviz, most esedékes az ezres. Nektek mibe fájt ?

Mit tapasztaltatok hol milyenek ?   

Előzmény: Motorosmofli (231)
Motorosmofli Creative Commons License 2007.03.28 0 0 231
A klubkártyát kérdeztem:  szerviznél nem ér semmit, semmi kedvezmény nem jár rá. :( 
Előzmény: KOPI 157 (228)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.28 0 0 230

Ha veszel pl egy LeoVince dobot az teljesen legális E-betű is megvan rajta, akkor válik problémássá a dolog ha a furulyát kiveszed belőle, ami 1 csavarral kiszedhető és így teljesen nyitott lesz a dobod. De ha benne van a furulya, akkor a típusbizonylatot is magaddal hordva még az osztrák rendőr sem csinálhat semmit.

Az enyémmel az a helyzet, hogy nem street-legal, hanem racing dob, tehát nekem külföldi út előtt megy vissza a gyári.

Előzmény: KOPI 157 (228)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.03.28 0 0 229

Asszem kicsit sok lett a sok!!!!!

BOCS!!!!!!

Előzmény: KOPI 157 (228)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.03.28 0 0 228

Eljátszottam már a gondolattal én is, hogy felpattintok egy dobot, de most elgondolkodtatott ez az Ausztria téma. Ha csak legál dobot teszek fel / Akrapovic-ra gondoltam / akkor is "megmázsálnak"? / Persze talán őszre összejön rá a kavics/

Most kaptam meg a Kawa Klub-tól a levelet, hogy regisztráció, ingyentagság, túrák..... Erről tudtok valamit, érdemes belépni?

A szélvédelem szerintem elég jó /250-es ETZ után/, bár sok összehasonlítási alapom nem sok van.

 

Előzmény: Tomekkk (226)
Motorosmofli Creative Commons License 2007.03.28 0 0 227
Ott lehet hogy,a csö arat megint elkernek.
Előzmény: Tomekkk (226)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.28 0 0 226

Jó-jó, a szériák között tényleg a legszebb amit eddig hallottam..

Ha külföldre megyek én is visszateszem a gyárit, nehogy visszafordítsanak..

Itthon már igazoltattak, pont előtte jól kihúzattam, üvöltött rendesen, és a kanyar előtt villogtak az autósok, gyorsan fék fel váltottam kettőt, de persze hogy kiszedtek.. szerencsére motoros yardok voltak, körbenézték a vasat,elkérték a forgalmit, visszaadták és további jó utat kívántak.. :))

Ausztriában nemhiszem hogy így megúsztam volna.

Előzmény: Motorosmofli (225)
Motorosmofli Creative Commons License 2007.03.28 0 0 225

Én nem teszek ra tuningcsövet,mert szerintem szeriaban nagyon szepen szol.

Meg ausztriaban motorozom a kilometereim felet,es ott ere nagyon figyelnek

A csö aran inkab gumit vasarolk.Es benzint.

Tomekkk Creative Commons License 2007.03.28 0 0 224

Dob:

Amióta Giannellit használok, azóta 2 literrel kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy, ráadásul még a  vízkőtől és a káros UV sugárzástól is megvédi a motort. :)))))

Hangja fasza morgós, de nem durván sértő, utasnak kicsit gázosabb, ő sokkal hangosabbnak hallja, neki 300km után már nagyon zavaró, dehá' ez van, szar az élet.. :)))))))

Előzmény: steve1000000 (220)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.28 0 0 223

160 szerintem is inkább 130-40.. biztos a bukón is sok múlik.

Képet még nem csináltam a kipuffról. Majd..

Előzmény: steve1000000 (222)
steve1000000 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 222
Az a 130 szerintem 160...:-) Ennél jobb csak egy nagy dög BMW-n lehet kobak tetejéig érő plexivel... Nekem volt szerencsém kipróbálni pár gépet nyáron és nyugodj meg a mieinknek elég jó az osztályzata ezen a téren. Én pl. új korában elkaptam vele egy igen szép zuhét és amíg nem álltam meg elég jól eldobálta a vizet is. Különösen az volt feltünő, hogy a lábról, hogy elszedi a szelet. Ekkor jöttem rá, hogy ez nem csak egy sima plexi, hanem egy szélcsatornában tervezett fejidom, és nem a dizájn miatt olyan hullámos oldalt az a fejidom!!!:-) 
Előzmény: virag-69 (221)
virag-69 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 221
Hali,


mindenképpen mérni fogom, ha egyszer visszakeveredek Hollandiába... De ez még picit odébb lesz: junius 19-én... De az első dolgom lesz, h elmenjek vele egy körre, amint hazakeveredek a reptérről!!! ;)
...bár lehet, h egy aksitöltéssel kell majd kezdenem... :S
De ígérem, ezentúl mérni fogom a fogyit - most már én is kíváncsi vagyok... ;)

A szélvédelemre nemigen reagáltatok, de gondolom azért, mert szerintetek ez a normális (180cm-es lovassal kb. 130-ig véd jól) - és csak nekem voltak magasak az elvárásaim... ;)

Bye,

- Virág -
Előzmény: steve1000000 (220)
steve1000000 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 220

Hi!

 

örülök én is, hogy egy új S-es kollégával gyarapodott táborunk...:-)

A fogyira visszatérve: A kékek (amik egyébként természetesen a legszebbek:-) kevesebbet esznek mint a feketék! Ez ugye evidens... Na de a viccet félre, én ugye folyamatosan mértem egész idényben és fogom is a következőben is a fogyasztást. Melynek különböző adatait, leírt temponál láthattad... Te meg ugye írtad, hogy csak saccolod meg nem is mérted meg bejáratás stb....

Javaslatom, hogy mérd te is folyamatosan és összehasonlítjuk, hogy a párás holland levegőn mennyit esznek kicsikéink....:-)

 

Tomekkk!

 

Milyen a dob? Hangja? Képek? Már teljesen lerágtam a körmeim... Úgy meghallgatnám!!!:-))))

Előzmény: virag-69 (219)
virag-69 Creative Commons License 2007.03.27 0 0 219
Nem pörög a topic? Nézőpont kérdése...

Azért hányan vagyunk Magyarországon, akine Z750S-e van? Nem minden sarkon áll egy ilyen szépség!!! És közülünk is, hányan motoroznak ÉS neteznek? És aki netezik is, hányunknak van ideje forum-okra írni - ha egyáltalán rá is bukkan a forum-ra...

Szóval szerintem ez nem egy rossz arány... Még ha ritkán is de azért hozzászól vki vmit ;)

Ja, a vészvillogót hiányoltam is, meg még valamit: azért egy fedélzeti computer is jól jöhetett volna (átlagfogyasztás, hátralévő km számítás stb.) Elvégre igaz, h ez egy 2005-ös model, de ez 2005-ben se számított vmi nagy extrának... ;)

Remélem jó időtök van motorozáshoz otthon, Magyarországon!!! ;)

Széles Útat,


- Virág -


web
Előzmény: Tomekkk (218)
Tomekkk Creative Commons License 2007.03.27 0 0 218
Szia.

Örülök a bemutatkozásnak, annak ellenére, hogy láthattad nem nagyon pörög a topik, de ha azt nézzük ez jót jelent, nincs gond a vasakkal..
Kérdezted a különbséget 2005-2006 között, csak az oldalsó múanyag takarók 2005-szürke 2006-fekete ezüst és a viszzvillogó 2005-ön nincs 2006-on van.

Tomek
Előzmény: virag-69 (215)
virag-69 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 217
Igaz ez nem az én vasam, nem én vezetem és nem fekete:

De egy kis ízelítőnek tökéleses - arról, h mit tud a pályán =)

Klikk ide: Z750S a pályán
virag-69 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 216
Hmm... Vmiért nem ment fel a kép...

Talán most ;)

virag-69 Creative Commons License 2007.03.26 0 0 215
Hali,

Gondoltam bejelentkezek én is – ha már nekem is van egy Z750S-em... ;)

Igaz, műszaki hozzáértésem szinte 0, de valamit azért pötyögök... Legalább bemutatkozom – aztán hátha találkozok az itteni Z750S társaimmal egyszer élőben is ;)

Szinte 0 tapasztalattal (előtte csak egy 150-es ETZ-be raktam kb. 600km-et, de az is 2-3 évvel korábban volt), friss nagymotoros jogsival, sok herce-hurca után 2006 Aug elején vehettem át meg az én FEKETE szépségemet!!! (Feketében a legszebb!!! ;) )... De elég “sűrű” programom volt a nyárra, mivel 2006 június közepén hirtelen felindulásból elhatároztam, h elegem volt a munkából és augusztus végétől kimegyek Hollandiába egy évre tanulni – persze a Kawa-val ;). Mivel egy csomó elintézni valóm volt, azon voltam, h gyorsan belenyomjam az első 1000km-et, h még indulás előtt meglegyen a kötelező szervíz...
Igy Budapestről indulva jártam mindenfelé... A fényszóróval én is beszívtam, nekem is magasra állították gyárilag. Kecskemétig jutottam világosban, ott sötétedett rám, mindenki villogott is rendesen... A legdurvább egy kamion volt... Először csak simán refi-vel villantott, aztán mikor visszavillantottam neki, akkor aztán kaptam tőle: benyomta a kamion tetején lévő 6 extra fényszórót is =)
De otthon már megtaláltam a fényszórómagasság állítót... ;)

Nem akarok nevet mondani, de elég “szar” szalonban vettem a vasamat... Az ügyfél kezelésük egy nagy 0. Mikor a bejáratásról kérdeztem, csak annyit mondtak, h ne igen húzzam 6000 felé (holott a kezelési útmutatóban csak 4000 van írva az első 800km-re...) És ezt még az is tetőzte, h a 8-ason picit megindult alattam, a gép, és így már a 30. km után sikerült (ha csak 1-2 percre is) 7-7500-ig pörgetnem... Mikor megláttam a szervízkönyvet (meg az ajánlott max 4000-es fordulatot), egyből hívtam is az ismerőseimet... Ők próbáltak nyugtatni, h ne aggódjak, nem lesz gond, az általános szabály a bejáratásra az, h a fordulatszám feléig szabad pörgetni és max 2/3 gázzal... Hát én többnyire 6000-en pörgettem, a 2/3-os gázadást teljesen betartva... Remélem nem lesz belőle gondom... A fogyasztás így a bejáratás alatt 5.5 körül volt – ha jól emléxem...
Persze a szalonban azt is elfelejtették közölni, h minden 2006-ban vásárolt új Kawa tulajdonosnak 1 éves ingyen tagság + néhány extra ajándék jár... Erre csak véletlenül bukkantam később a net-en... De a végén nem érdekelt!!! 99-óta volt AK jogsim, mindig azt mondtam, h majd a suli után, ha elkezdek dolgozni semmi sem állíthat meg abban, h beteljesítsem az álmomat, és sikerült:
Kigördítettem a Kawa-t a szalonból!!! Az enyémet!!! Egy gyönyörű FEKETÉT!!! ;)
Innentől szartam a kereskedőre!!!

Szóval megvolt az első 1000km, meg a kötelező szervíz, és ennyi tapasztalattal vágtam neki a Magyarország – Hollandia távnak (1400km - 1 napra tervezve, úgy h tesóm, uncsitesóm kocsival hozta mellettem a cuccaimat)... A kocsival sajnos egymást hátráltattuk (a kocsi miatt nem tudtunk 130 felett haladni, miattam meg kb. 200-220km-enként meg kellett állni tankolni...) A szélvédelemben kicsit csalódtam – bár nincs összehasonlítási tapasztalatom, lehet h ez a normális. Én kb. 182cm vok, és 140 felett már kényelmesebbnek érzem a hasalást, mint a menetszélt... Viszont ezzel a 130-as tempóval kényelmes volt a kiút. Kb 1100 km-nél cserélnem kellett az uncsitesómmal (vmi gáz volt az esőruhával és addigra 2-szer is szarrá áztam,
: a legrosszabb Köln-nél volt, amikor álltam a dugóban (kocsi miatt nem mehettem előre, és csak figyeltem, hogy folyik a víz a bőrnacim alatt és áll meg a csizmámban... Akkor mondtam, h elég, amikor nem sokkal a dugó utáni tankolásnál azt láttam, h ellilultak az ujjaim a vizes kesztyű alatt... Szóval nagyon kényelmes motor, ha nem fagytam volna teljesen át, akkor simán végigvezettem volna a maradék 300km-et is... 12-13 óra folyamatos vezetés után másnap nem fájt semmim se és izomlázam se volt...

Aztán kint Hollandiában még kirándultunk az újonnan szerzett barátokkal (igaz ők kocsival voltak), de nem használtam annyit a mocit, mint gondoltam volna... Ennek igazából a Hollandok (vagy az én gyávaságom?) az okai... Mivel a polder-ben (az 1950 után, tengertől ellopott, feltöltött részben) voltunk, itt nagyon szabályosak az úthálózatok, tele jó minőségű, több km-es egyenesekkel... Pont emiatt, tele Traffipax-szal is... Szóval mindenki tartja a sebesség korlátokat... Beszéltem pár Holland Speed motorossal, hogy mi a titok, hol lehet hajtani, de mind azt mondták, h Németországban =). Mondták, h egy belga srácot lekapcsolt a rendőrség: 180-nal ment az autópályán: 400 EUR helyszíni bírság (de csak mert külföldi ha Holland állampolgár, akkor repül a jogsija)... A lengyel osztálytársnőmet 75-el mérték be lakotton belül: 110 EUR... Na erre nincs pénzem... Szóval, szinte el is ment a kedvem attól, h motorra üljek Hollandiában... Van gyors mocim, van széles, jó minőségű út, de sose tudhatom, h hol botlok rendőrbe... (És ott városon kívül is ugyanúgy vannak, mint belül). Kb. annyira bosszantó ez, mintha lenne cigid, de nem tudnád elszívni, mert nincs tüzed =) Ennek is köszönhető, h mind a mai napig csak 5.500km van benne...
Szóval az őszi nyugodt kirándulások után csak 2 dologra használtam a mocit:
1. bevásárlásokra
2. “gőzkieresztésre” – úgy véltem, h éjszaka a rendőrök (ha ébren vannak), akkor inkább a városon belül tevékenykednek, és így hajnali 2-3 felé szoktam kiszabadulni egy 30-40km-es száguldozásra – de ilyenkor addig húztam, amíg csak mertem...

Igaz, ez a kevés tapasztalatomnak köszönhetően átlag 160km/h-t jelentett a sötét holland útakon, egyes helyeken 200-nál tetőzve, de mentségemre legyen szólva, nem sok lehetőségem adódott igazi (nagy sebesség / jó kanyarok) tapasztalatokra szert tennem... De ami késik nem múlik...

Most sajnos 3 hónapra “kicsit” (7000.km) eltávolodtam a mocimtól... Szerencsére az újdonsült lett barátom befogadta a szobájába, és most ott telel az íróasztala és az ágya között, amíg én élvezem a napsütéses Indiát – azon belül is a Goa-i életstílust... És úgy érzem, h meg fogom csalni szegényt: nem tehetek róla, nem bírom ki motorozás nélkül: muszáj lesz bérelnem itt is valami kétkerekűt... Csak az a baj, h a felhozatal kb. 17LE –nél tetőzik... Igaz, az itteni utak + közlekedés soxor még ezt se engedi kihasználni =)

Visszatérve az én kis Kicsimre:
- Annak nagyon örülök, h a haverok lebeszéltek az ER6N-ről. Igazat kell nekik adnom: 1. Ár/Érték arányban ez a legjobb moci (nem csak a Kawa-k között) 2. Nagy motorral lehet lassan menni, de ez fordítva NEM igaz
- Az 5.1-es fogyasztást nem tudom hogy csinálta Steve, de gratu hozzá... ;) Sajnos a kiút alatt nem mértem a fogyasztást, utána meg elég sok 2-3 km-es bevásárlást csináltam vele (előtte járattam, utána mindez városban, olykor 2 személlyel), éjjelente, meg ami a belefér), szóval gondoltam nem ad vmi releváns fogyasztást, ezért nem is néztem... De ilyen életvitellel 6-7l – re tippelek... Félek, h a nem szervízkönyvszerinti bejáratás miatt nekem sohase lesz 5.1, de majd meglátjuk... :( Ha egyszer hazajutok, lemérem ;)
- A (számomra) alacsony szélvédelmet leszámítva, nagyon kényelmes motor – de mégegyszer: nincs összehasonlítási alapom, kb. 130-ig jól véd, és lehet,h ez a normális...
- ...és FEKETÉBEN gyönyörűűűű!!! ;)

Ha látni akarod, klikk ide: http://picasaweb.google.com/attila.szilvasi/Z750S


Kérdés: milyen lényeges különbség van a 2005-ös és a 2006-os modell között? (nekem 2005-ös van)
Isabell* Creative Commons License 2007.03.19 0 0 214
ELLOPTÁK!!!

Márc. 15-én éjjel, Fótról ellopták féltve őrzött motoromat!!!

Típusa: SV 650S K4
Színe: (király)kék
Renszám:USA-428
Alváz-szám:JS1BY132100107318
Motor-szám 507126206

Van (volt) rajta egy gyönyörű triovál Bódis dob, sötét túra plexi, LSL gomba és egy matt fekete hátsó sárvédő extraként.

Amennyiben bárki tudna róla valami infot akkor a 06-70-33-20-174-es számon vagy a bz4ever@freemail.hu mail címen jelezzétek kérlek Bindscheid Zoltán felé!

Köszi elöre is!
figusa Creative Commons License 2007.03.19 0 0 213

Sziasztok!

 

Z750 S-t szeretnék venni.Találtam is még 2 "elfekvőt" csak van velük egy kis baj.Az egyik kék, a másik ezüst.

Nem tudtok valahol még egy feketét?

Még egy kérdés, illetve kettő.

- a gyári plexi mennyire hatásosan véd a széltől?meddig kényelmes ráhasalás nélkül?

- mit tapasztaltok fogyasztásban túratempó mellett? 140-160 ig

 

Üdv, széles sima utat!

Tomekkk Creative Commons License 2007.03.12 0 0 212

Akciós volt, 35.  Képet majd a jövőhéten teszek fel, de semmi extra, egy egyszerű titán ovál dob.

A fényszóró miatt nekem is villogtak eleinte, kicsit lejjebb állítottam, azóta jó. Alul a lámpánál van egy tekerentyű azzal tudod állítani.

Előzmény: KOPI 157 (211)
KOPI 157 Creative Commons License 2007.03.11 0 0 211

Mennyibe fájt a dob? 

Képed vagy videód van róla?

Sikerült végre gurulnom egy kicsit, ami már baromira hiányzott! Ahogy hazafelé tartottam már erősen esteledett, és a szembejövő autósok elkezdtek villogtatni. Gondoltam megint a yard vagy valami baleset van úgyhogy visszavettem a tempóbólés figyeltem erősen.Elhagyom a falut aztán a következőt, de semmi!Egy hosszabb egyenesben aztán leesett / a szemből támadó Fordos lazán rámdobta arefit + a ködlámpát,/ hogy a tompított fényszórómmal van baja!

Megnéztem és kicsit magasra hord szerintem.

Ti tapasztaltatok már hasonlót? Lehet hogy túl lent van agép hátulja, vagy csak túl erősa fénye a lámpámnak? 

Tomekkk Creative Commons License 2007.03.10 0 0 210
Felugrott egy giannelli dob :)) nem túl brutál, de a gyárinál sokkal jobb..

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!