A hangulattal és a hozzáértéssel nincs baj itt sem. Ott állhatok végig a kicsikém mellett ami nekem ugye nagyon fontos. (Velem is ott volt anyu mindig ha szurit kaptam a dokibácsinál...:-)))))))) És Fuchs olajat használnak. Felárárt itt is van természetesen fullszintetikus, de ezt már kiveséztük egyszer hogy teljesen felesleges....
Szerviz: Az érdekessége ennek ugye az volt, hogy Tomekkknek és nekem is ua. volt majdnem fillérre az 1000-es. (olaj, olajszűrő,munkadíj) Ezután jött a 6000-es ami Tomekkknak hopp nekem kopp. Történt ugyanis, hogy megnéztem a szervizkönyvet és világosan látszott, hogy ua. mint az 1000km-es, még a normaóra is egyezett. El is mentem vittem a 16k-t meg egy 10-est tankolni meg kajára. A vége az lett, hogy a kaja ugrott a tank meg száraz lett mire hazaértem...:-( A K-bikersnél Csepelen közben (vagy ki tudja? lehet nem közben csak az 1000km-es beetetés után) FIX áras lett a szerviz. Ez abból áll, hogy van egy frankó kis táblázat kifüggesztve az ajtóra amin fel vannak sorolva a km-ek 1000, 6000, 12000....stb alatta meg az ára, fix annyi. Így az én 6000km-es szervízem 26k lett 16k helyett (ismétlem dettó ua. mint az 1000km-es). Néztem nagyokat, kérdeztem a csávót mi ez? Aki nem tudott válaszolni mert nagyban ütögette a számológépet. Kérdeztem mit csinál? Aszongya': Számolom mennyi a munkadíj!!! Ugyanis összeadta papíron az olaj meg a szűrő árát, ez ki is jött 13k-ra pont mint az 1000km-esnél majd ezt az összeget levonta a fix 26k-ból és ráírta, hogy munkadíj 13k!!! Ott volt nálam a tatyóban az 1000km-es munkalap amin az alkatrész ár ua. volt és ahhoz akkor az 1óra munkadíjat csapta hozzá (szervizkönyves norma szerint) ami 3000+áfa volt aszem'....
Nem akadtam ki, nem rapliztam, lehet azt kellett volna...
De ezzel mást nem értek el csak azt, hogy amikor jön a 12.000-kmes ami náluk, direkt megnéztem 35k!!! volt 2006-ban (mert ekkor van szelephézag állítás 3,5 normaóra), majd steve szépen körbe telefonál aztán ha pl. Tomekkk pajti szervizében még mindig ekkora árelőnyök lesznek akkor ő hozzájuk viszem...
Először ahogy írtátok megkerestem a tekerentyűt, majd hosszas összevissza csavargatás és fejvakargatás után, / sehogy nem akart se lejjebb, se fejjebb menni / penge logikával /és a szervízkönyv tanulmányozásával/ rájöttem, hogy az a horizontális állító tekerentyű!! Ezután már csak a másik állítócsavarhoz való hozzáférés jelentett problémát, /emlegettem sűrűn a kiskezű japó tervezők felmenőit / de asszem sikerült??!!!
Későn jutott eszembe, hogy filmezni kellett volna az akciót!!!!
Talán jó lesz, de nem mentem mostanában szürkület után.
18.000HUF-ra emlékszem de nem vok benne biztos.. Bp Üllői út Nakedmotors, nagyon jó fejek, korrektek, pontosak, családias hangulatú műhely, amióta egyszer voltam náluk, csak oda járok. Sok embertől hallottam u.ezt a véleményt.
Itt egyébként valvoline olajat használnak, felárért motul is van.
Ha veszel pl egy LeoVince dobot az teljesen legális E-betű is megvan rajta, akkor válik problémássá a dolog ha a furulyát kiveszed belőle, ami 1 csavarral kiszedhető és így teljesen nyitott lesz a dobod. De ha benne van a furulya, akkor a típusbizonylatot is magaddal hordva még az osztrák rendőr sem csinálhat semmit.
Az enyémmel az a helyzet, hogy nem street-legal, hanem racing dob, tehát nekem külföldi út előtt megy vissza a gyári.
Eljátszottam már a gondolattal én is, hogy felpattintok egy dobot, de most elgondolkodtatott ez az Ausztria téma. Ha csak legál dobot teszek fel / Akrapovic-ra gondoltam / akkor is "megmázsálnak"? / Persze talán őszre összejön rá a kavics/
Most kaptam meg a Kawa Klub-tól a levelet, hogy regisztráció, ingyentagság, túrák..... Erről tudtok valamit, érdemes belépni?
A szélvédelem szerintem elég jó /250-es ETZ után/, bár sok összehasonlítási alapom nem sok van.
Jó-jó, a szériák között tényleg a legszebb amit eddig hallottam..
Ha külföldre megyek én is visszateszem a gyárit, nehogy visszafordítsanak..
Itthon már igazoltattak, pont előtte jól kihúzattam, üvöltött rendesen, és a kanyar előtt villogtak az autósok, gyorsan fék fel váltottam kettőt, de persze hogy kiszedtek.. szerencsére motoros yardok voltak, körbenézték a vasat,elkérték a forgalmit, visszaadták és további jó utat kívántak.. :))
Amióta Giannellit használok, azóta 2 literrel kevesebbet fogyaszt és sokkal jobban megy, ráadásul még a vízkőtől és a káros UV sugárzástól is megvédi a motort. :)))))
Hangja fasza morgós, de nem durván sértő, utasnak kicsit gázosabb, ő sokkal hangosabbnak hallja, neki 300km után már nagyon zavaró, dehá' ez van, szar az élet.. :)))))))
Az a 130 szerintem 160...:-) Ennél jobb csak egy nagy dög BMW-n lehet kobak tetejéig érő plexivel... Nekem volt szerencsém kipróbálni pár gépet nyáron és nyugodj meg a mieinknek elég jó az osztályzata ezen a téren. Én pl. új korában elkaptam vele egy igen szép zuhét és amíg nem álltam meg elég jól eldobálta a vizet is. Különösen az volt feltünő, hogy a lábról, hogy elszedi a szelet. Ekkor jöttem rá, hogy ez nem csak egy sima plexi, hanem egy szélcsatornában tervezett fejidom, és nem a dizájn miatt olyan hullámos oldalt az a fejidom!!!:-)
mindenképpen mérni fogom, ha egyszer visszakeveredek Hollandiába... De ez még picit odébb lesz: junius 19-én... De az első dolgom lesz, h elmenjek vele egy körre, amint hazakeveredek a reptérről!!! ;) ...bár lehet, h egy aksitöltéssel kell majd kezdenem... :S De ígérem, ezentúl mérni fogom a fogyit - most már én is kíváncsi vagyok... ;)
A szélvédelemre nemigen reagáltatok, de gondolom azért, mert szerintetek ez a normális (180cm-es lovassal kb. 130-ig véd jól) - és csak nekem voltak magasak az elvárásaim... ;)
örülök én is, hogy egy új S-es kollégával gyarapodott táborunk...:-)
A fogyira visszatérve: A kékek (amik egyébként természetesen a legszebbek:-) kevesebbet esznek mint a feketék! Ez ugye evidens... Na de a viccet félre, én ugye folyamatosan mértem egész idényben és fogom is a következőben is a fogyasztást. Melynek különböző adatait, leírt temponál láthattad... Te meg ugye írtad, hogy csak saccolod meg nem is mérted meg bejáratás stb....
Javaslatom, hogy mérd te is folyamatosan és összehasonlítjuk, hogy a párás holland levegőn mennyit esznek kicsikéink....:-)
Tomekkk!
Milyen a dob? Hangja? Képek? Már teljesen lerágtam a körmeim... Úgy meghallgatnám!!!:-))))
Azért hányan vagyunk Magyarországon, akine Z750S-e van? Nem minden sarkon áll egy ilyen szépség!!! És közülünk is, hányan motoroznak ÉS neteznek? És aki netezik is, hányunknak van ideje forum-okra írni - ha egyáltalán rá is bukkan a forum-ra...
Szóval szerintem ez nem egy rossz arány... Még ha ritkán is de azért hozzászól vki vmit ;)
Ja, a vészvillogót hiányoltam is, meg még valamit: azért egy fedélzeti computer is jól jöhetett volna (átlagfogyasztás, hátralévő km számítás stb.) Elvégre igaz, h ez egy 2005-ös model, de ez 2005-ben se számított vmi nagy extrának... ;)
Remélem jó időtök van motorozáshoz otthon, Magyarországon!!! ;)
Örülök a bemutatkozásnak, annak ellenére, hogy láthattad nem nagyon pörög a topik, de ha azt nézzük ez jót jelent, nincs gond a vasakkal.. Kérdezted a különbséget 2005-2006 között, csak az oldalsó múanyag takarók 2005-szürke 2006-fekete ezüst és a viszzvillogó 2005-ön nincs 2006-on van.
Gondoltam bejelentkezek én is – ha már nekem is van egy Z750S-em... ;)
Igaz, műszaki hozzáértésem szinte 0, de valamit azért pötyögök... Legalább bemutatkozom – aztán hátha találkozok az itteni Z750S társaimmal egyszer élőben is ;)
Szinte 0 tapasztalattal (előtte csak egy 150-es ETZ-be raktam kb. 600km-et, de az is 2-3 évvel korábban volt), friss nagymotoros jogsival, sok herce-hurca után 2006 Aug elején vehettem át meg az én FEKETE szépségemet!!! (Feketében a legszebb!!! ;) )... De elég “sűrű” programom volt a nyárra, mivel 2006 június közepén hirtelen felindulásból elhatároztam, h elegem volt a munkából és augusztus végétől kimegyek Hollandiába egy évre tanulni – persze a Kawa-val ;). Mivel egy csomó elintézni valóm volt, azon voltam, h gyorsan belenyomjam az első 1000km-et, h még indulás előtt meglegyen a kötelező szervíz... Igy Budapestről indulva jártam mindenfelé... A fényszóróval én is beszívtam, nekem is magasra állították gyárilag. Kecskemétig jutottam világosban, ott sötétedett rám, mindenki villogott is rendesen... A legdurvább egy kamion volt... Először csak simán refi-vel villantott, aztán mikor visszavillantottam neki, akkor aztán kaptam tőle: benyomta a kamion tetején lévő 6 extra fényszórót is =) De otthon már megtaláltam a fényszórómagasság állítót... ;)
Nem akarok nevet mondani, de elég “szar” szalonban vettem a vasamat... Az ügyfél kezelésük egy nagy 0. Mikor a bejáratásról kérdeztem, csak annyit mondtak, h ne igen húzzam 6000 felé (holott a kezelési útmutatóban csak 4000 van írva az első 800km-re...) És ezt még az is tetőzte, h a 8-ason picit megindult alattam, a gép, és így már a 30. km után sikerült (ha csak 1-2 percre is) 7-7500-ig pörgetnem... Mikor megláttam a szervízkönyvet (meg az ajánlott max 4000-es fordulatot), egyből hívtam is az ismerőseimet... Ők próbáltak nyugtatni, h ne aggódjak, nem lesz gond, az általános szabály a bejáratásra az, h a fordulatszám feléig szabad pörgetni és max 2/3 gázzal... Hát én többnyire 6000-en pörgettem, a 2/3-os gázadást teljesen betartva... Remélem nem lesz belőle gondom... A fogyasztás így a bejáratás alatt 5.5 körül volt – ha jól emléxem... Persze a szalonban azt is elfelejtették közölni, h minden 2006-ban vásárolt új Kawa tulajdonosnak 1 éves ingyen tagság + néhány extra ajándék jár... Erre csak véletlenül bukkantam később a net-en... De a végén nem érdekelt!!! 99-óta volt AK jogsim, mindig azt mondtam, h majd a suli után, ha elkezdek dolgozni semmi sem állíthat meg abban, h beteljesítsem az álmomat, és sikerült: Kigördítettem a Kawa-t a szalonból!!! Az enyémet!!! Egy gyönyörű FEKETÉT!!! ;) Innentől szartam a kereskedőre!!!
Szóval megvolt az első 1000km, meg a kötelező szervíz, és ennyi tapasztalattal vágtam neki a Magyarország – Hollandia távnak (1400km - 1 napra tervezve, úgy h tesóm, uncsitesóm kocsival hozta mellettem a cuccaimat)... A kocsival sajnos egymást hátráltattuk (a kocsi miatt nem tudtunk 130 felett haladni, miattam meg kb. 200-220km-enként meg kellett állni tankolni...) A szélvédelemben kicsit csalódtam – bár nincs összehasonlítási tapasztalatom, lehet h ez a normális. Én kb. 182cm vok, és 140 felett már kényelmesebbnek érzem a hasalást, mint a menetszélt... Viszont ezzel a 130-as tempóval kényelmes volt a kiút. Kb 1100 km-nél cserélnem kellett az uncsitesómmal (vmi gáz volt az esőruhával és addigra 2-szer is szarrá áztam, : a legrosszabb Köln-nél volt, amikor álltam a dugóban (kocsi miatt nem mehettem előre, és csak figyeltem, hogy folyik a víz a bőrnacim alatt és áll meg a csizmámban... Akkor mondtam, h elég, amikor nem sokkal a dugó utáni tankolásnál azt láttam, h ellilultak az ujjaim a vizes kesztyű alatt... Szóval nagyon kényelmes motor, ha nem fagytam volna teljesen át, akkor simán végigvezettem volna a maradék 300km-et is... 12-13 óra folyamatos vezetés után másnap nem fájt semmim se és izomlázam se volt...
Aztán kint Hollandiában még kirándultunk az újonnan szerzett barátokkal (igaz ők kocsival voltak), de nem használtam annyit a mocit, mint gondoltam volna... Ennek igazából a Hollandok (vagy az én gyávaságom?) az okai... Mivel a polder-ben (az 1950 után, tengertől ellopott, feltöltött részben) voltunk, itt nagyon szabályosak az úthálózatok, tele jó minőségű, több km-es egyenesekkel... Pont emiatt, tele Traffipax-szal is... Szóval mindenki tartja a sebesség korlátokat... Beszéltem pár Holland Speed motorossal, hogy mi a titok, hol lehet hajtani, de mind azt mondták, h Németországban =). Mondták, h egy belga srácot lekapcsolt a rendőrség: 180-nal ment az autópályán: 400 EUR helyszíni bírság (de csak mert külföldi ha Holland állampolgár, akkor repül a jogsija)... A lengyel osztálytársnőmet 75-el mérték be lakotton belül: 110 EUR... Na erre nincs pénzem... Szóval, szinte el is ment a kedvem attól, h motorra üljek Hollandiában... Van gyors mocim, van széles, jó minőségű út, de sose tudhatom, h hol botlok rendőrbe... (És ott városon kívül is ugyanúgy vannak, mint belül). Kb. annyira bosszantó ez, mintha lenne cigid, de nem tudnád elszívni, mert nincs tüzed =) Ennek is köszönhető, h mind a mai napig csak 5.500km van benne... Szóval az őszi nyugodt kirándulások után csak 2 dologra használtam a mocit: 1. bevásárlásokra 2. “gőzkieresztésre” – úgy véltem, h éjszaka a rendőrök (ha ébren vannak), akkor inkább a városon belül tevékenykednek, és így hajnali 2-3 felé szoktam kiszabadulni egy 30-40km-es száguldozásra – de ilyenkor addig húztam, amíg csak mertem...
Igaz, ez a kevés tapasztalatomnak köszönhetően átlag 160km/h-t jelentett a sötét holland útakon, egyes helyeken 200-nál tetőzve, de mentségemre legyen szólva, nem sok lehetőségem adódott igazi (nagy sebesség / jó kanyarok) tapasztalatokra szert tennem... De ami késik nem múlik...
Most sajnos 3 hónapra “kicsit” (7000.km) eltávolodtam a mocimtól... Szerencsére az újdonsült lett barátom befogadta a szobájába, és most ott telel az íróasztala és az ágya között, amíg én élvezem a napsütéses Indiát – azon belül is a Goa-i életstílust... És úgy érzem, h meg fogom csalni szegényt: nem tehetek róla, nem bírom ki motorozás nélkül: muszáj lesz bérelnem itt is valami kétkerekűt... Csak az a baj, h a felhozatal kb. 17LE –nél tetőzik... Igaz, az itteni utak + közlekedés soxor még ezt se engedi kihasználni =)
Visszatérve az én kis Kicsimre: - Annak nagyon örülök, h a haverok lebeszéltek az ER6N-ről. Igazat kell nekik adnom: 1. Ár/Érték arányban ez a legjobb moci (nem csak a Kawa-k között) 2. Nagy motorral lehet lassan menni, de ez fordítva NEM igaz - Az 5.1-es fogyasztást nem tudom hogy csinálta Steve, de gratu hozzá... ;) Sajnos a kiút alatt nem mértem a fogyasztást, utána meg elég sok 2-3 km-es bevásárlást csináltam vele (előtte járattam, utána mindez városban, olykor 2 személlyel), éjjelente, meg ami a belefér), szóval gondoltam nem ad vmi releváns fogyasztást, ezért nem is néztem... De ilyen életvitellel 6-7l – re tippelek... Félek, h a nem szervízkönyvszerinti bejáratás miatt nekem sohase lesz 5.1, de majd meglátjuk... :( Ha egyszer hazajutok, lemérem ;) - A (számomra) alacsony szélvédelmet leszámítva, nagyon kényelmes motor – de mégegyszer: nincs összehasonlítási alapom, kb. 130-ig jól véd, és lehet,h ez a normális... - ...és FEKETÉBEN gyönyörűűűű!!! ;)
Ha látni akarod, klikk ide: http://picasaweb.google.com/attila.szilvasi/Z750S
Kérdés: milyen lényeges különbség van a 2005-ös és a 2006-os modell között? (nekem 2005-ös van)
Van (volt) rajta egy gyönyörű triovál Bódis dob, sötét túra plexi, LSL gomba és egy matt fekete hátsó sárvédő extraként.
Amennyiben bárki tudna róla valami infot akkor a 06-70-33-20-174-es számon vagy a bz4ever@freemail.hu mail címen jelezzétek kérlek Bindscheid Zoltán felé!
Sikerült végre gurulnom egy kicsit, ami már baromira hiányzott! Ahogy hazafelé tartottam már erősen esteledett, és a szembejövő autósok elkezdtek villogtatni. Gondoltam megint a yard vagy valami baleset van úgyhogy visszavettem a tempóbólés figyeltem erősen.Elhagyom a falut aztán a következőt, de semmi!Egy hosszabb egyenesben aztán leesett / a szemből támadó Fordos lazán rámdobta arefit + a ködlámpát,/ hogy a tompított fényszórómmal van baja!
Megnéztem és kicsit magasra hord szerintem.
Ti tapasztaltatok már hasonlót? Lehet hogy túl lent van agép hátulja, vagy csak túl erősa fénye a lámpámnak?