"The replacement for the Mazda 626 sedan is named the Mazda 6 (Atenza in Japan). A new 2.3L S-VT (Sequential Valve Timing)I-4 or 3.0L V-6 engine powers the Atenza. The Mazda 6 goes on sale in early 2003 in the US. "
Nálunk a 2.3-as a csúcsmodell, az 1.8-ast ott meg sem próbálják eladni :(
3.0 V6!!! itthon persze nem lesz
Megláttam. De nem estem hasra. (Ismerős darab, "mindenki Mazdája" - így aposztrofálta kedves feleségem. Többen versenyeztek/tréningeztek vele; vagy csak egy ügyes replika :-)))
Egy dolog előnyös: az ára. Aminek persze oka lehet :-) Minden esetre ha valakinek rendelkezésére áll ez az összeg, hogy egyet(kettőt) száguldozzon, az biztos jól jár vele (ha valszeg nem is sokat).
Tudom hogy senkit se erdekel de azert elmondom hogy sikerult az allam vizsgam szova az is lehet hogy gyogyszeresz leszek.Na mikor is lesz talalka?:-))
most má mögyök
Tulajdonkeppen nem olyan vészes ám a helyzet, egy mezei szerelő is ki tudja kapni a generátort, csak nekem nincs kedvem beszorulni a motortérbe :) Amúgy meg működik a generátor, csak 1x meghalt az elektronikája, aztán gyártottak rá valami gányolást, most már rendbe kéne rakni, hátha műszakin kiszúrják, hogy miért nem ég a töltéslámpa...
Nekem is ezt csinalja az auto...! Ugyis viszem lassan kipufogoshoz, akkor majd megnezetem ezt is!
En ismerek egy jo villamossagist, de O nem nagyon Mazdas... Inkabb a "mindennapos" tipusokat szereti javitgatni, bar nekem jol (es olcson) megcsinalta anno a kodlampat es a fenyszoro beallitast! :-)
Szerintem a körbeszedést a mazdások jobban tudnák, ha a villamossági részt nem bíznád rájuk, akkor csak vetesd ki velük. Hazáig elmegy akkuval az autó. Azért több mazdát szedtek szét már, mint egy villamosságis.
Én Budaörsön tudok 2 autóvillamossági szerelôt. Az egyik 2 évvel ezelôtt meg tudta csinálni a 323F elromlott elektromos ablakemelôjét. A másikról csak azt tudom, hogy hol van.
Na most akkor sorolja el szépen mindenki, hogy hova viszi autóvillamosságishoz szeretett mazdáját... :)
Két generátorból kéne egyet fabrikálni. Viszont nem nagyon tudom sajátkezűleg kiszerelni, mivel körbeépítették egy motorral :) Szóval valami olyan kéne, ahol ott lehet hagyni az autót, és kreatív módon ki-/beszerelik a dolgokat.
Valami lánc tartotta a motort, a kuplung meg kinn a földön :) Azért jártam ott, mert 3000-es fordulaton fura hangja volt a gépemnek. Egy hőterelőlemez ért hozzá a kipuffogóhoz! :)))
Ja, tényleg, kicsit elbambulok és máris valami vezetô-poszton találom magam :) oszt' járhatok majd Fóccvágennel meg Audival... Brrr....
Caris
u.i.: betétlapot nem kaptam talán (nagyon talán) polírral el lehet tüntetni a dolgot. (az elôzô autót kétszer polírozam át kézzel elég kemény meló volt... :)
Caris, hát ez szomorú! Nem kellett neki a kupon?!?!? ;-) Lényeg, hogy megoldottad. És olyan jóra sikeredett ez a dráma, hogy ha kicsit nem figyelsz, még miniszter leszel...
(azt már csak ilyen kicsiben merem megkérdezni, hogy a szél ill. a reklámtábla adott-e betétlapot?)
SzaboZE, milyen látvány volt?
Mesterünk azzal fogadott, hogy "Megjöttetek? Akkor gyorsan összedobjuk." :-) Ő nem tud6ta, hogy az a tömegközlekedős túra odafelé egy olyasfajta kiképzés volt, hogy már semmi nem tudott volna kizökkenteni jó hangulatomból, amikor már a kocsi mellett áll6tam. (Még ha hátra is lett volna az összerakás.)