Nekem erre mondta a szerelom, hogy akkor mar erdemes az egesz szerkezetet kicserelni... Ha a rugok vagy a csapagy bekavar, akkor elobb-utobb a tobbi alkatresz is cserere szorul majd... Ha nem egyben csereled, akkor ujra szet kell szedni az egeszet, ami persze ujabb munkadij... Ha egyben mindent kicserelsz, akkor tobb ezer kilometerig megint szepen muzsikal a kuplung! :-) Jo, tudom, penz kerdese is a dolog! :-(
Hali BetonCs, a mostani A2 magazinban van egy részletes leírás a kuplung működéséről és alkatrészeiről. Szerintem nem túl durva az ár. A komplett szett (kinyomó+tárcsa+szerkezet) kb 30-40 rugó.
valaki el tudná nekem magyarázni hogy, a kuplungban mi az a "kinyomó csapágy" és mi kerül rajta 12.000 Ft-ba.
Allitólag ez megy lassan teljesen tönkre az autómban és hiányos autós ismereteim ellenére nagyon zavar az ára.(86-os 626 GT)
(2000-es fordulatszámon 1-es 2-es 3-as sebességben olyan kerregő fogaskerék hang jön a motor felől, mint amikor lazák a fogyaskerekek. Más fordulaton, vagy ha megynyomom egészen picit a kuplungot akkor elhalgat)
"The replacement for the Mazda 626 sedan is named the Mazda 6 (Atenza in Japan). A new 2.3L S-VT (Sequential Valve Timing)I-4 or 3.0L V-6 engine powers the Atenza. The Mazda 6 goes on sale in early 2003 in the US. "
Nálunk a 2.3-as a csúcsmodell, az 1.8-ast ott meg sem próbálják eladni :(
3.0 V6!!! itthon persze nem lesz
Megláttam. De nem estem hasra. (Ismerős darab, "mindenki Mazdája" - így aposztrofálta kedves feleségem. Többen versenyeztek/tréningeztek vele; vagy csak egy ügyes replika :-)))
Egy dolog előnyös: az ára. Aminek persze oka lehet :-) Minden esetre ha valakinek rendelkezésére áll ez az összeg, hogy egyet(kettőt) száguldozzon, az biztos jól jár vele (ha valszeg nem is sokat).
Tudom hogy senkit se erdekel de azert elmondom hogy sikerult az allam vizsgam szova az is lehet hogy gyogyszeresz leszek.Na mikor is lesz talalka?:-))
most má mögyök
Tulajdonkeppen nem olyan vészes ám a helyzet, egy mezei szerelő is ki tudja kapni a generátort, csak nekem nincs kedvem beszorulni a motortérbe :) Amúgy meg működik a generátor, csak 1x meghalt az elektronikája, aztán gyártottak rá valami gányolást, most már rendbe kéne rakni, hátha műszakin kiszúrják, hogy miért nem ég a töltéslámpa...
Nekem is ezt csinalja az auto...! Ugyis viszem lassan kipufogoshoz, akkor majd megnezetem ezt is!
En ismerek egy jo villamossagist, de O nem nagyon Mazdas... Inkabb a "mindennapos" tipusokat szereti javitgatni, bar nekem jol (es olcson) megcsinalta anno a kodlampat es a fenyszoro beallitast! :-)
Szerintem a körbeszedést a mazdások jobban tudnák, ha a villamossági részt nem bíznád rájuk, akkor csak vetesd ki velük. Hazáig elmegy akkuval az autó. Azért több mazdát szedtek szét már, mint egy villamosságis.
Én Budaörsön tudok 2 autóvillamossági szerelôt. Az egyik 2 évvel ezelôtt meg tudta csinálni a 323F elromlott elektromos ablakemelôjét. A másikról csak azt tudom, hogy hol van.
Na most akkor sorolja el szépen mindenki, hogy hova viszi autóvillamosságishoz szeretett mazdáját... :)
Két generátorból kéne egyet fabrikálni. Viszont nem nagyon tudom sajátkezűleg kiszerelni, mivel körbeépítették egy motorral :) Szóval valami olyan kéne, ahol ott lehet hagyni az autót, és kreatív módon ki-/beszerelik a dolgokat.
Valami lánc tartotta a motort, a kuplung meg kinn a földön :) Azért jártam ott, mert 3000-es fordulaton fura hangja volt a gépemnek. Egy hőterelőlemez ért hozzá a kipuffogóhoz! :)))