Keresés

Részletes keresés

r1232 Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11731
Már megint ez a demagóg szöveg...
Előzmény: Andrássy út, végállomás (11729)
Andó Gergely Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11730
Nocsak, nocsak!

Rég nem látott kedves ismerős! :)

Járhatnál erre sűrűbben is!
Előzmény: Andrássy út, végállomás (11729)
Andrássy út, végállomás Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11729

Az az évi 15-20 milliárd mellékvonali vesztesség nem hiányzik a VÁLLALATNAK, se az adófizetőknek!

Előzmény: r1232 (11728)
r1232 Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11728
Ezt kb öt éve, minden évben elsüti valaki!
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11697)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11727

Egyetértek, hogy a napi egy-két buszjárat (vagy pláne a vasárnapi üzemszünet) nem elégséges közszolgáltatás, de ez még nem indokolja a napi néhány vonat közlekedésének fenntartását. A közszolgáltatást biztosítani kell, de lehet, hogy nem vonattal, hanem busszal, mikrobusszal vagy akár Jakab-taxival... (Ezért is kérdeztem, hogy az Ormánságban jobb közlekedést vagy jobb vasúti közlekedést ígértek. Választ, sajnos, nem kaptam.)

 

Érdekelne, hogy az esetleges vonalbeszüntetések mely településeknél jelentene negatív hatást? Azoknál is, amelyik mellett 4-5 km-re megy el, de a vasúti mh. vagy állomás nevében megtalálható a településnév?

 

Érdekes a téma, és ha sikerül személyeskedés (és felesleges kötözködések, pl. helyesírási kérdések) nélkül beszélgetni róla, akkor hasznos társalgás alakulhat ki.

Előzmény: dyz (11726)
dyz Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11726
Azt hiszem, sokan nem szívesen költöznek olyan helyre, ahol csak napi néhány busz van (és rendszeresen tömegközlekednek), hétvégén meg leginkább semmi. A vasút (ha olyan is, amilyen) még ma is sokak szemében inkább a megbízhatóság jelképe, még akkor is, ha legtöbbször nem azzal utaznak, de jó tudni, hogy van alternatíva (nem kell vitatni, tudom, hogy ezzel sokan nem értenek egyet).
Emiatt a keresletcsökkenés valóban okozhat ilyen hatást, ha nem is ekkora mértékben.
Előzmény: István Gyuri (11725)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11725

KPM I Vasúti Fo: Ha elolvasod irásom figyelmesen, nem a 62-esról volt szó. Az NFT II-ről

Szerintem általában a vonalbezárás általad vélt hatásairól írtál, de ha zavar a konkretizálás, akkor kérlek, általában igazold azon állításodat, hogy 15-20%-kal csökkennek az ingatlanok árai egy-egy bezárt vasútvonal mentén.

 

Komolyan érdekel, hogy mire alapozod ezen megállapításodat.

Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11721)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11724
Építsd az utat és kész.
Előzmény: dyz (11722)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11723
Értelmezni azért a vasúti tudományoknál is kell, főleg ha valaki diplomás és fiatal.
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11721)
dyz Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11722
A net nem a szabatos és helyesírásilag kiforrot nyilvánum.
Mondják ezt azok, akik képtelenek ilyenre. Engedd meg, hogy engem meg felbosszantson.

Apróság a téma nem ez
Sajnos hozzászólásaidban más, reagálásra érdemes felvetést nem találtam. "Ingatlan bumm lesz, közben a 62-es vonatpótlói miatt valami iszonyatos nagy kár fog történni, meg napi két vonat lesz valahol valamikor". Kb. ennyi.
Miről is akarsz írni?
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11719)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11721
Ha elolvasod irásom figyelmesen, nem a 62-esról volt szó. Az NFT II-ről
Előzmény: István Gyuri (11720)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11720

KPM I Vasúti Fo.: azért érdekességként azzal kell majd számolni, ha bezárunk egy vasútvonalat az érintett települések ingatlanai a lakóingatlanoktól a szántóföldig 15-20% értékcsökkenést szenvednek.

Érdekelne ennek a kijelentésnek a megalapozottsága. Ezek szerint pl. Drávafokon most 15-20%-kal csökkentek a házak értéke? Vagy csak a "hivatalos" bezáráskor csökken és "ideiglenes"' vonatpótlózáskor nem?

 

Az utak mellett lakók nem ilyen forgalmi terhelésnél vették ingatlanaikat.

Valóban napi 6 busszal nagyobb a közúti terhelés a 62-es vasútvonal mentén. Ez mekkora növekedést jelent?  Komolyan gondolod, hogy ennek mérhető hatása van az ingatlanárakra? Mert, ha igen, akkor annak is hatása van, hogy ezentúl naponta 6-szor nem kell megállni a vonat eldöcögése miatt az autóval, és ezzel kevésbé szennyezik a környezetet, ezzel emelve az ottlakók életkörülményét és ingatlanjainak értékét... :))

 

A jó közlekedést az Ormánságban biztos, hogy vasúti közlekedéssel lehet csak biztosítani? Vasúti közlekedést ígértek vagy jó közlekedést? Nem mindegy...

Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11705)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11719
Magyarítsd. A feladat adott, old meg te válsztottad. Nem reagálok a további ilyen felvetésekre. Apróság a téma nem ez. A net nem a szabatos és helyesírásilag kiforrot nyilvánum.
Előzmény: dyz (11718)
dyz Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11718
A bummról nekem kicsit más jut eszembe...
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11716)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11717
Rossz helyre válaszoltam, bocs. Ma már van lehetőség érdekvédelmi egyesületet alapítani. Az önkormányzatra ne várj mert a végén tető se lesssssz a fejedfelett. Elmult a szoci.
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11715)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11716
Magyarosítás, kiek a file?
Előzmény: dyz (11713)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11715
magyarosítás, file kinek a file?
Előzmény: Buga_Jakab (11714)
Buga_Jakab Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11714
Sajna már nem élek úgy, a fokos és a karikás kiment a divatból, pedig sokszor lenne kedvem használni.:-)
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11710)
dyz Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11713
...Szabad termőföld vásárlás
Ja, szóval ingatlan boom-ra gondoltál. De akkor miért "bumm"-ot írsz?
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11708)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11712
De igértek az Ormányságba jó közlekedést. Én sajnos Ormányságot nem ismerek de Ormánságot igen.
Előzmény: Buga_Jakab (11711)
Buga_Jakab Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11711
Hivatalosan tudtuk jó uram, mivel arról döntés született decemberben, hogy a pálya állapota nem teszi lehetővé a vonatok közlekedését. Még mneterend-tervezetet is kaptunk a pótlóbuszokról. Ebből lett az újságcikk, ami után mindenki várta, hogy bősz tiltakozás lesz majd az önkományzatok részéről, de csak vagy két polgármester jelezte, hogy milyen csúnya dolog lesz ez majd, és a parlamenti pártokat sem nagyon hozta lázba a dolog az anyázási vetélkedő közepette, mivel ugyi a beste választópolgárok nem nagyon utaztak a 62-esen. Az, hogy kend ezt a választásokig nem tudta, az a kend baja.
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11709)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11710

Nem vagyok NAGY sem Úr, se NAGY ÚR

 

Buga Úr remélem úgy él ahogy név adója! És Rózsa Sándor. Ezt a nevet szerettem volna nick névként, de......

Előzmény: Buga_Jakab (11707)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11709
A zárféken beszélik meg a hivatalos között van egy kis különbség.
Előzmény: Buga_Jakab (11707)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11708
Szabad termőföld vásárlás. Nem értesültél róla? 5 millió forint /ha. Az Osztrák mért jön ide mit gondolsz, játszani az NFT II-vel mint mi? Gondolkozz mink van még értékes?
Előzmény: dyz (11706)
Buga_Jakab Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11707
"Igaz, hogy a választásokig szigorúan tilos volt kihirdetni hogy bezár a 62 vonal (bizonyos része)? "

Nem igaz, nagyuram. December óta tudtuk, hogy buszra terelik. Annyira titkos volt, hogy jóval a választások előtt megírta a Dunántúli Napló, valaki be is linkelte ide a cikket, ha emlékezetem nem csal.
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11700)
dyz Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11706
ingatlan bumm
:-)))))))))
Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11705)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11705
A Nemzeti Fejlesztési Terv II-höz azért érdekességként azzal kell majd számolni, ha bezárunk egy vasútvonalat az érintett települések ingatlanai a lakóingatlanoktól a szántóföldig 15-20% értékcsökkenést szenvednek. Ki fizeti ki a több ezer milliárdnál forintnál is több kártérítést. Főleg a várható ingatlan bumm esetén. Ennek kapcsán ki és hogy vállalja fel a felelősséget az Euró elhalaszásával. A kamion forgalom növekedésével exponenciálisan nő megbetegedések száma, ingatlanok érték csökkenése. Az elkövetkező pereket kifizeti??. Az utak mellett lakók nem ilyen forgalmi terhelésnél vették ingatlanaikat. Ki fizet ki ujabb több ezer milliárdot? Ki pénzéből? Remélem az NFT II készítői belegondoltak. Nem szeretném közadókból. Állami feladat a közlekedési alágazatok verseny és a piac szabályozása, továbbá feladat az esélyegyenlőség  biztosítása. Mely előbb leírtakról sokszor elfelejtkezünk.
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11704

István úr!

 

Akkor miért irogatsz itt nekem süketet. Nem kell a felesleges szöveg. Vagy fáj valami, kösd be.

István Gyuri Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11703

KPM I Vasúti Fo: Erről beszélj!

Hogy miről beszélek és kinek, azt nem Te fogod meghatározni.

Előzmény: KPM_I_Vasúti_Fo (11700)
KPM_I_Vasúti_Fo Creative Commons License 2006.05.21 0 0 11702

Elnézést (ben) kimaradt

 

Érdekes István úr nem cáfolja hogy a NFT II.-ben mi készül.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!