fogjal egy csavarhuzot es szedd szet, szerintem tobb energiad es idegszalad megy ra ha massal csinlatatod. Ajto szedszedes nem egy akkora ugy altaban(idaid meg csak 2 kulonbozo passaton es astran csinaltam, de nem volt nagy szam Egy napot vagy egy delutant raszansz nyugalomban es akkor utanna mar jartas vagy a temaban es nem tudja senki elhitetni hogy atmreaktor van az ejtoban es 50 ezer a biztositekcsere)
adott egy áprilisi gyártású zsírúj C Corsa. Remek autó, csak feltörték szegényt, anyós oldali ablakot benyomták. Ki lett cseréltetve, ok, szépen elkezdett zörögni az ajtó, rejtélyes zörejeket hallottam (mondjuk budapesti utak rulz), elvittem egy vidéki ismerőshöz, aki még egy marék üveget szedett ki az ajtóból (9000 forint volt az üvegcsere munkadíja+3000 porszívózás az OPEL MAXABO-nál, Óbudán). No comment. Most nyiszog, nem zörög, nyiszog a jobb oldal, ez sem mindig, lehúzott állapotban az ablak érezhetően zörög. Egy alkalomból leszűrtem, hogy elegem van a márkaszervizből, tudtok valakit, valami hozzáértő társaságot mondani, aki leszedi, megigazítja, bezsírozza stb az ajtó belsejét, elektromos ablakot stb. és nem lop meg? Tudtam, hogy nem számíthatok semmi jóra, de ennyire...
Hali ismét! Én itt az autóm kínjairól írogatok, és most tudtam meg az Angliai borzalmakat! Állatok! Ez a világ!? Ez szörnyű! Sajnálom ŐKET! Együttérzek!
Hali ismét Corsatársak! Okosabb lettem a tegnapi írásom óta. A kormánymű probléma a következő: a kormányrúd vége egy perselybe, vagy hüvelybe csatlakozik, és ott kotyog. Teendő: bezsírozni! Kész! A csikorgás, vagy sivítás oka, pedig a féktárcsa, és a mögötte lévő lemez közé beszorúlt kavics. Kivenni alig bírta a szerelő, a kivétel után pedig a kezemben szétmorzsoltam. Háát!? Mindenesetre megnyugodtam. Lehet, hogy mégis maradok a kis Corsámnál? Üdv mindenkinek.
Hali Corsatársak! Elég régen voltam itt, akkor a váltókulisszámról írtam, és arról, hogy az első hibám a bendix volt. Na megvan a harmadik balhé is! Egy hete mentünk a Balcsira, Miskolcról, és már Mezőkövesdnél (kb 30 km.), elkezdett "nyüszíteni". Olyan hangja volt, mintha rozsdás vasdarabokat húzgálnának egymáson. Félelmetes érzés ez úgy 100-130 között! Ez a jelenség a 350 km alatt még 4-5 alkalommal előjött. Amint leértünk Füredre, elvittem a helyi Opel szervízbe. Nagyon rendesen álltak a problémához, próbakör, autó felemelés, kerék mozgatás, futómű stb. Semmit nem tudtak megállapítani. Ja, mielőtt elindultam előző nap futómű beállításra elvittem a kocsit, természetesen semmi gond nem volt vele. A szervíz után kb 20 km-t mehettem, amikor a kormány elkezdett kopogni, jobbra-balra mozgatásnál. Ismét Opel szervíz, megállapították, hogy valami fellazúlt, de nincs idejük most foglalkozni vele. ( Jogos!) Amint hazaérek nézessem meg. Na ennyi a harmadik hibáról, mivel, hogy három a magyar igazság. Holnap okosabb leszek, vagy nem. Bocsi a hosszú dumáért. Köszi a türelmet! Jó nyaralást mindenkinek!
Én is a gumis topicot javallom. Meg persze hogy gondolkozz el mire és hogyan használod majd az autódat. Mert ha 90% város akkor valszin felesleges egy 30e/db sportgumi.... De ha sportosan, lendületesen vezetsz, érdemes többért, de jobbat venni. Tizenezer/darabért Continentalt szereztem be egy barátomnak. Szerinte jó.
De az enyémen is az van, szerintem is jó. De biztos lehet "találni" Bridgestone-t jó áron, az se lehet rossz.
A gumis topicban biztos megmondják akár árral együtt is. A 175/65R14-ben én a Dunlop SP30-t választanám. Nem olcsó de új és jó minőségű gumi hírében áll.
Köszi a tanácsot. Már utána is jártam a dolognak 14 es alufelni gumikkal 105 ezer lenne. A baj csak az, hogy a gumikat nem ismerem s a foszer Sportiva gumikat számolt hozzá. Na már most ezekröl a gumikrol van valakinek valami tapasztalata, vagy érdemes egy pár ezrest hozzávágni s jobb gumikat venni??
Nekem járt hozzá egy elég vastag füzet, abban elég sok minden le van írva, + amikor átvettem a kocsit, akkor 3 órát is símán elmagyarázott volna a kereskedő.
A "beszerelést" a kolléga helyesen elmondta, kb 10 perc és nem kell szétszedni a belső teret, nagyon egyszerű. Az ár majdnem stimm, idén már 15e. Írj mailt aztán megegyezünk :) nick+citrommail.
Ennek örülök. Az az igazság, hogy jó lenne egy füzetet szerezni amiben leirja hogy milyen lámpák is találhatók a müszerfalon mert halvány lila gözöm sincs hogy mikkel találkozhatok. Lehet hogy az opel kereskedésekben lehet venni, de ha valahonnan lehetne szerezni a neten az lenne a legjobb.
Kb. 1 hónapja vagyok Corsa C tulajdonos. Eddig nem sok tapasztalatom van a kocsival kapcsolatban mert még nem hajtottam eleget:)
A motor nem erős csak egy 1000-es de hát itt városban nekem megfelel. Elektromos ablakok, szervo meg miegymás, beépített gyári cd-s magnó. Kérdésem annyi lenne, hogy alufelnit szeretnék venni rá, hogy 14 v. 15-öst érdemesebb e. Valamint ha a benzin éppen ki akar fogyni belőle azt jezi e valami kigyulladó lámpa vagy csak figyeljem a benzin mutatót? Hülye kérdések de hát ez van:)
Sziasztok! Úgy néz ki, sikerül hozzájutni egy 1.3-as dízel tesztautóhoz. Az akciós áron adnák, van már benne egy cd-s hangcucc, légkondi, kívül meg metálfény. Plusz ajándékba kapnánk bele egy tempomatot (100 ezerért adják amúgy). Arra gondolok, sok hasznát nem tudnám venni, inkább valami más kellene, mondjuk dízel üzemanyag szűrő fűtés (90 ezer). Nem vagyok otthon a témában, mi ez? Hasznos?