Nem akarom elkiabálni de megvan az uj autóm:-))
MAZDA MAZDA MAZDA!!!! A futott még kategóriában volt a SAAB 9 3, Volvo S40 de maradtam a bevált márkánál.
somSom
Nekem kb 1 éve 10eFt volt az alfába a bőrözés a kormányra, és a srác nagyon profin megcsinálta marhabőrből, vastag sárga cérnával, fél nap alatt. Szal szerintem hagyd ezeket a tuningcégeket, keress sima bőrdíszművest. Vagy ha nagyon akarod, előkotrom a srác kontaktját.
Ugyanez a problémám. A margit köruton, ha lejössz a hídról és elhagyod a Frankel Leó utcát - a kanyar után jobb oldalon szinte rögtön van egy bőr és kesztyű kereskedés. Ott tudnak adni címet is, ha csináltatni akarsz. TAXI - nak ilyen van. De nem irigykedem .... csak egy kicsit ...
Nem kell-e valaki nagyon fannak, egy 1982-es Mazda 626 Cupe? 2 ajtós, 4 elektromos ablak - keretnélküli mind természetesen :-) - eletromos tető és tükrök, működő motor, lejárt műszaki, ződkártya, és hogy jó legyen el kell vele molyolni fényezés, lakatos meló. Akit érdekel fillérekért eladó! ( Dobjon mailt. )
SzaboZe:
En most vettem az Intersparban ilyen kormanyra rakhato valodibor cuccost 1500 HUF-ert, es nagyon jo!
Lukacsos, meg szivacs is van a masik oldalan, es a kormany belso felen kell osszefuzni a bor ket oldalat, mint a bornadragoknal szokas...
a sima 2.0i 8szelepes 90 loeros 5000-es rpm-en, a nyomateka 153Nm, jo alacsony fordulaton: 2500 :) Szoval varosba kimondottan jo szerintem. Multkor probalgattam ilyeneket, tok jol lehet vele menni alacsony fordulaton, gondolom a fogyasztason is meglatszik..
A 2.0i-16V DOHC meg 140lo/6000rpm, 173Nm/4000rpm. Az olyan porgetos fajta :) Varosban 10-12l/100km, attol fugg hogy megyek vele, orszaguton normalisan hajtva (100-160) 8l/100.
Ja, es a 8szelepes elvileg 91-es benzinnel is megelegszik, a 16szelepesbe 95-os kell. Bar ha jol hallottam, kis hazankban a 98-as jo ha megvan 95 :))
Huh, Blindy, ez nem semmi futásteljesítmény. Ha 3,5 éves, akkor már nem garis. Ez még a kupé forma (mint az enyém) vagy már az újabb? Mennyi lenne az ára? Karácsonyig ez elérheti a 200k-t is ilyen lendülettel. Nem mintha engem érdekelne megvételre, de ha esetleg mást izgatna.
Nem kell valakinek egy 3,5 éves 323f 1.5 16v?
klímás, állítólag új Yokohama gumik, Clarion HiFi
160000-et futott aszondja a srác.. még karajcsontig tart rá a gari..
Ma hívott fel hogy elcserélné a DSM-emre, de nekem nem kell mazda, gondoltam segítek eltolni neki...
Nem. Nagyon ritkán látok az út szélen lerobbant japán gépeket. Inkább az "ôs" Golfokat, Fiatokat és persze a "szocialista" típusokat látni. Nyilván azért is mert ezokból jóval több fut az utakon, mint japánokból.
A felirat nem lenne gond, mert van nekem olyanom, ami nem bitmap... Csak gondoltam jobban nezne ki a "Magyar Mazda Klub" felirat sajat stilusu betukkel...! :-(
Hi!
Érdekel valakit, vagy esetleg tudtok-e valakit, akit érdekelne egy 1985-ös 626-os 2.0 GLX? Műszaki nincs rajta, cserealkatrésznek, vagy bontásra is alkalmas.
kiskeszeg@freemail.hu
Abban az időszakban volt gyengébb és erősebb 2 literes moci is. A GT 140 lovas a simát majd mondják a többiek. Fogyasztás gondolom ettől függően városban 9-10
88-92 mazda 626 ból a benzinesek közt van egy 2.0i elnevezésű. Ez tehát injektoros, gondolom központi befecskendezős. Találtam 1 gyönyörű, megkímélt példányt. Tud valaki valamit róla? Elsősorban a fogyasztása érdekel, városban, nomeg, hogy hány lóerő, meg ilyenek!! Köszi!!