Vizsgára azért motort-fékrendszert-futóművet nem könnyen lehet egyben visszacserélni. :)) A karosszéria meg a beltér talán 1xrűbb dolog.
Tapasztalat. :P
Sztem jó lesz, ha hozzászoksz a kommentterméshez: mire megismerjük a kocsinkat, mi még biztosan sok kérdéssel fogunk Hozzátok, tapasztalt Bora-tulajokhoz fordulni. :D
El is felejtettem, de kipróbáltam a villogósdit. :) Szóval, ha működik az ASR, ESP vagy bármelyik 3betűs akkor villog a műszerfalon. A hóban sikerült kipróbálni. :) Nehéz a lábad és valszeg elforgott csak a kerék a csúszós felületen. ;)
Akkor valós lehet az a km állás. Megbontás előtt mindenképp rá kéne nézetni több helyen. ;) Lehet a sűrűbb használattól meg is javul, bízzunk benne! ;) Ezek a köröm dolgok ismerősek, be kéne tiltani őket! :DDD
Igen, tudtál segíteni, thx. Mindenképpen kipróbáljuk a mocitisztítást. :)
A tavaszt már én is nagyon várom, mert a frissítő kezelés mellett a mi Borisunk itt-ott új fényt és telibepolírt is kap majd, ha minden jól megy (el kell tüntetni az előző tulaj okozta parkolási és egyéb sérüléseket :S)
Köszi az infot, jövőre beújítunk egy pár első lámpatestet - műbizonylatos dolgokkal nem foglalkozunk, mivel az halott dolog kis hazánkban. Tapasztalat volt bőven előző verdánkkal.
Így igaz,ha a lámpa gyárilag létezik,tehát nem valamilyen tuning,ami eltér a normáktol,engedélyezett!A hátsó lámpák szerintem nem sokkal másabbak mint az európai,egyel több fehér sáv van rajta!Gondolom a fényvetítése azonos?!
BORA!Igen jól gondolod,a motorolajba kell betőlteni mind a két variációt!
Az öblítő és tisztító adalékot akkor amikor olajat cserélsz,elötte 5-15 percel a meleg motorba és járatod alapba vagy mész 5-10 km-ert!Azért írok ilyen tág határokat mert más-más gyártónak eltérő a használati ideje és módja!Ezen infók a dobozán szerepelnek!Majd leengeded a használt olajat,lehetőleg azonnal,hogy az összes lebegő részecske ne tudjon újra leülepedni!az utolsó cseppig hagyd az olajat kifolyni!Olajszűrő cserénél kend be az újjaddal az új szűrő gumitömítését,egy mert könnyeben megtudod húzni a végén/nem tapad le a gumi a tömítés peremen,és ez a legközelebbi cserénél fordítottan is igaz,könnyen lejön és nem kell vele bírkózni/!
A betőltött olaj mennyiségét többszőr ellenőrizd és csak apránként tőlcsd a felső szintig a végén,hagy időt hogy az olaj a teknő aljára érjen felűlröl,mert ha csak belezúdítod mindet könnyen túltöltöd!az meg károsítja a motort és a katalízátort is!A nívópálca alsó és felső rovátkája között kb.1 liter a megadott olajmennyiség különbség!
A XADO-t azt viszont a friss olajba kell tőlteni,és az majd menetközben fejti ki a hatását!
Én a revitalizáló kezelést fogom tavasszal kipróbálni!Sok nagyon jó dolgot szedtem már össze róla!
Még egy kérdésem lenne: a mostani első lámpák gyárilag nem rendelkezenk beépített ködlámpával.
Ezek helyére szeretnénk ködlámpás fényszórókat venni. Műszakinál ez okozhat gondot vagy átengedik simán?
Plusz ez a fajta hátsó lámpicsku nekem is bejön, de vhol olvastam, hogy nem engedélyezik Mo.-n, mert amerikai Borákra gyártották és ezért a vizsgán gond van belőle.
Szia Bora!Akkor egyszerű a gond,a sok állás miatt előfordúl hogy a hidrótőkékben az olaj és egyéb koszok megmaradtak,nem tudtak kitisztúlni,ezért nem tud feltőltödni olajjal illetve elereszti a benne lévőt mert nem zár rendesen,ehez a ritka használat is segített!Következő olajcserénél használj 1 jó minőségű motor öblítő folyadékot az álltalában kitakarítja a hidrótőkéket is és lemossa a motor belsejéről az odaégett kormot,olajat,stb!Van a XADÓ-nak 1 tipikusan erre a problémára gyártott hidrótőke regeneráló folyadéka.Üdv!
Köszi a válaszokat - nem hittem, hogy ilyen gyorsan ennyien reagáltok.
Sajnos csak tavasszal tudunk leghamarabb leállni Borissal, akkor mindenképpen meg lesznek nézetve a hidrotőkék.
Az az igazság, hogy mikor megvettük a kocsit gyári akksi, gyári gumi, gyári ablaktörlő voltak rajta. Nyereményautó volt 2002-ben, úgy került az előző tulajhoz, aki egy 40-es hölgy volt meg a tizenéves éves lánya, akik HASZNÁLTÁK, de nem gondozták. Az talán árulkodik a "gondoskodás" mikéntjéről, hogy kefés mosóba hordták. :( El lehet képzelni a fényezést...
A beltér tökéletes állapotban van (ülések nincsenek kiülve, kárpit és a műanyagok nem kopottak), viszont a kilincseknél és a gyújtáskapcsolónál a műköröm nyomai látszanak... No comment.
A km-óra állásában azért bízom, hogy tényleg valós, mert válás miatt elég sokat állt garázsban az autó, mivel nem tudták eldönteni a házasfelek, kié.
De mivel a bogarat beültettétek a fülembe, lehet, hogy keresek egy VW-szervizt és megnézetem, mennyi km az annyi.
Ez a gond. Vajon mitől lehet, hogy már három x egymás után az I-es henger gyújtótrafója megy tönkre? A legutóbb berakott trafó csak kb: 5 indítást, Kb: 200km-t bírt.