EarwLine!
Király az oldalad! De tényleg. A Kawa is nagyon szép. Nekem külsőleg a legszebb motor, persze a nagyobb ccm jobb lenne.
"de a motort eső után letörlüm, de még meg is puszilom. Az autót nem!!!" - Nos, ez szerintem hűen tükrözi a motorosok feelingjét:-)))
Szóval erre vonatkozik az, hogy a sportautó kategóriában is vannak azért alkategóriák.
A Prelude ugye inkább sportautó, mint az Astra, vagy a Stift (bár a Stift tulajdonosok bőszen állítják, hogy dinamikus és erős sportautójuk van), de persze mondjuk például (csak a véletlen kedvéért, nem ám haza beszélek) egy Alfa 75 3000-es V6-os inkább minősül sportautónak.
Motornál is Buzuki GSX-R 600 kontra Hayabusa, ...
Hát, tegyünk mellé akkor egy igazis Sportautót... pl Porsche... mindjárt kiderül, hogy max sportos... Mondjuk a fogyasztása így is nagyon kellemesnek mondható, én csak az új prelude 2.0-val járkáltam, az nem bírt 10 alá menni sehogy, de ha ki is használtam, 15 úgy lecsúszott mint a sicc...
Mázlitok volt :)
Egyébként az nyilván igaz, hogy nem annyival eszik kevesebbet a motor, amennyit a súlya és a lökettéfogata alapján kéne, ez nyilván a használat milyenségéből (jobban kell pörhgetni) és a légellenállásból adódik...
Dönti a fene :)))) Pont ez benne a szép hogy nem kell :)))) Viszont ahol én még be tudok kanyarodni, ott a motor könnyen az árokban végzi azonos sebességnél...
Iffy!
Az 1.8-as hondát max sportosnak nevezném, hiába van agyonspirázva a motorja... Na meg gondolom nem akkor evett nyolcat amikor kihajtottad belőle a pacikat...Hanem kint, 120-as átlagnál :)
Mondjuk funkció, és azon belül teljesítmény alapján.
Tehát pl Autóban
Városi kiautó
Családi autó
Sportautó
Versenyautó
Luxuslimuzin
Terepjáró
Ue motorban:
Robogó
Túramotor
Speedmotor utcai
Speedmotor verseny
Chopper/goldwing
Krossmotor
(elnézést az esetlegesn pontatlan megneveyésekért)
Ezeken belül persze megint vannak kategóriák, pl túramotorból van 125-ös meg 600 as meg ki tudja még mekkora... Speedmotorból is többféle. Mint ahogy sportautóból is van inkább cak sportosnak nevezhető horcsög, meg valóban vadállati teljesítményú nagy lökettérfogatú gép. Ezek között ha nem is tökéletes, de valamiféle megfeleltetést létre lehet hozni. De az szvsz fals, ha egy Astra fenntartási költségét egy Goldwing Hondáéval méred össze, amellé egy nagy Audi, vagy BMW költségvetése illik...
Hát én csak annyit mondok (hobby szerelmesei)
Nekem is sportautóm van meg sportmotorom, de a motort eső után letörlüm, de még meg is puszilom. Az autót nem!!!
Szóval ha azonos kategóriát nézünk autókon és motorokon belül te hogy kategorizálod? sajnos ezzel akkor nem vagyok tisztában hgoy nállad mi az egy kategoria.
életkorban? árban?
Kösz, hogy még válaszoltál!
Hát egyszer majd én is kipróbálom v.melyik haverét, csak félek, hogy olyan hülyén érezném magam rajta. De lehet, hogy majd fokozatosan (speed, naked bike, chopper)
Naggyon király! Iszonyatos szabadságot nyújt, nagyon jó érzés. Volt speedem is, van sportautóm, de a chopper az mindennél kellemesebb. Olyan, mint amikor nyaral az ember. Nincs probléma, nincs semmi, csak a szabadság, szerelem, ...
(Bár 140-nél többet nem bírok nyitott bukóban, elég fájó érzés. De a chopper nem is erre van, ugye.)
Dübörgő!
Milyen egy chopperen a feeling, mert nagyon dicsérik, de én még nem hódolok neki.
Bár ahogy változó izlésemet ismerem 1-2 év és én is azt veszek. Bár a T kormányosak már most is tettszenek.
Hobbi, feeling, miegymás
Igen, én is csodálkozom magamon. Se lepkét, se bélyeget nem gyűjtöttem, csak tanultam ilyen-olyan sulikat, no hobbi. De amióta motor, teljesen megőrültem. Haza, öltöny le, bőrszerkó fel, nem is ismerek magamra. S a mocira én is annyit költök, amennyit lehet. De miért?
Iffy, az utolsó mondtaban a lényeg... A tréninggatyás robogósnak megfelel a szakadt lada, A bőrszerkós, bukós speedmotorosnak meg mondjuk minimum egy Porsche... most nem árban, hanem úgy ha kategorizálunk... namármost abba egy liter olaj 4 rongy, és nem egy kell :))) meg gyertya sem ugyanannyi feltétlenül (V12 rulz :)))))
Arról meg nem tudom mennyire van képed, hogy mibe kerül egy komoly autóhoz az alkatrész. Szóval ha azonos kategóriát nézünk autókon és motorokon belül, akkor valószínűleg az autó minden tekintetben többe kerül.
Speedmotort, meg choppert nyilván nem dugókerülgetés miatt vesznek :)
Viszont a rendőség drága Delphin-csoportjával való összetalálkozás valószínűsége is elég nagy, ami jelentős költségekkel jár. igy van.:O)) sajnos még a nőiességem sem hatotta meg őket.:O(
Szóval, drága dolog, de aki szereti a motorozást, annak mindegy, csak mehessen! aki az autókat szereti, az végülis ugyanezt csinálja, nemde? ilyen tuning, olyan tuning, alufelni miegymás. csak ő az autójára költ.
Dübörgő, aki mindjárt indul a Hungárián dübörögni jó dübörgést.:O) én is mindjárt, de kissé csendesebben...
hát az sem volt gyenge mikor a Bonnyt vittem pont a kipuffja miatt servicebe, mint utóbb kiderült, eltört a csonk, nem csak a tömítést fújta ki... A zetor traktor ahhoz képest zümmögőkórus, amit a 3800 ccm és a hat henger kiadott magából...
Én csináltam kawámra egy dobot, de olyan lett, hogy ha azt kibirod 19000-ig, hogy nem fogod be a füled az király. Nekem 16000 után nem bírta sisak nélkül.
ruházat: 100 eFt (minimum, ha adsz magadra...)
sisak: 50 eFt (lassan ennyiért már nem is kapsz jót..)
olajcsere: nállam épp a napokban 8 eFt, pedig csak 3 liter
használattól függően: lánc, láncspray, gyertya
szerelés: minimum mint az anyagköltségek. hálisten eddig nem kellett sokat...
Remélem azért belátod hogy a motort nem azért tartjuk/ják hogy kikerüljék a dugókat?! a motor egy hobbi/életstilus/szerelem.
ellenérv, jó mondjuk lehet "motorozni" 50 e-ből is tréninggatyában.
Amikor először hazavittem, "kicsit" meghúztam, had hallja a family. Szomszédék mindkét Buzukijának riasztója elkezdett visítani:-))) Azóta kicsit csendesebben megyek haza. Kicsit:-)))
Hát fogyasztásra a 10liter tényleg sok lenne mocitól. Úgyhogy ez nem is lenne gond, de spec én, amióta mocim (is) van, jelentősen többet költök benzinre, mint az autómnál (ami 12-t megeszik).
Ez köszönhető az említett feelingnek, hogy annyira jó motorozni, hogy az ember szinte összes szabadidejében csak megy. S ezek ugye nagy távolságok.
Szóval benzinre marha sok elmegy, mert marha (bocsi) sokat használja az ember.
Biztosítás, gépjárműadó - ezek is vannak ugye, de nem olyan vészes.
Viszont a rendőség drága Delphin-csoportjával való összetalálkozás valószínűsége is elég nagy, ami jelentős költségekkel jár.
Szóval, drága dolog, de aki szereti a motorozást, annak mindegy, csak mehessen!
Hát nekem volt még régen a kezdetek kezdetén egy 125 ccm-s crossmotorom. Na ha azt elkezdtem pörgetni megette még a 9-et is, de még fölötte is és szerintem senki sem mondaná rá, hogy ütős motor.