sjesz
Hoppá-hoppá! Hár akkor draku..., gratula!
Akkor csak tessék vigyázni apuka, nem 180-nal előzgetni azt a Porschet, mert az veszélyes!
EarwLine
Nemrég láttam az Expressz Képes Autóban én is egy Simson choppert, elég vicces volt. De jó!
Hooshee
Asszem senki sem túramotorra gondolt, hogy jobban megy a szerpentinen.
Nem akarok én belekötni az adatokba, mert hát a számok azok tények bizonyára, de azért én mégis úgy érzem hogy motorral gyorsabban lehet a kanyarokat venni.
Talán azért lehet, mert szerintem nem a versenyszitut kéne figyelembe venni, hanem most az utcáról beszélünk. Ott pedig szerintem a sportos kedvű motorosok bármilyen szituban kenterbe verik a sportos kedvű autósokat.
mez, ha csak ez a vágyad... Azért előtte nézz meg egy oldalgyorsulási adatot egy motorról, meg egy autóról... nem véletlenül mennek a motorok sokkal rosszabb köridőket versenykörülmények között.
Mind a kanyarstabilitása, mind a fékhatása alatta marad egy azonos kategóriájú autóénak. De mondjuk egy túramotor ellen pl bármikor megnézhetjük ki ér fel előbb egy kanyargós szerpentinen (még akkor is ha nem a quattroval jövök). Speedmotor ellen ezzel a kocsival nyilván semmi esélyem, de nem azért mert kanyarban nem verném meg még azt is, hanem mert egyenesben nem vagyok ellenfél. Ahhoz már sportkocsi kéne, az meg broáf :)
No, most, hogy így leírtad, király gép lehet. Egy soros motoros átépített mocin már én is gondolkodtam. De mindjárt küldök egy képet ami tavaj egy motorostalálkozón az ihletet adta, csak telefonáltam egyik haveromnak, hogy küldje el mert nekem itt nem volt meg, de eltart egy ideig, mert analóg vonala van.
Ezt nem értem.
Letörik a műköröm, szétmegy a frissen festett, beállított, ... haja a bukóban, szélben?
Vagy milyen jellegű építés miatt nem lehet elhozni?
(Nekem szellemi építés miatt: vizsgaidőszak)
Építgetem én, csak nem tudom követni melyik eszik többet?:-)))
(Különben "nem olyan add ide a bankkártyádat apuci" típus, csak jól hangzik) --- (kp-t visz:-)))
Folyt.
Összképre úgy lehet elképzelni - most hogy nézem a közeli képet - hogy nekem csak elöl vannak a lábtartók, előre van hozva fék, váltó, s ebből kifolyólag az egész olyan nyújtott.
Ja, meg az ilyen apró bizbaszok (bocsi), amit lehetett az mind Harley.
Nos, az enyém 700-as Kawa LTD ugye, de ebből nem sok látszik, merthogy átépített a kicsike:
Villája jóval hosszabb, c.sárga Harley Sportster tankkal. Hátsó támla. 4 hengeres soros moci. Elég sok króm, de nem full, a motor sajna nem. Sport légszűrők, ami miatt a hangja olyan mint a torkos boci. Elöl kis tasi, lehet nemsoká hátul oldalt is.
Képem sajna nincs, 1-2 hét még.
De sjesz-ét ismét látom az újabb képet, hát .... király!
Az enyém - mivel épített - nincs ennyire "egyben", nem úgy, mint az asszony:-))))
Nos, ebben van valami. Lazítottam 2 hete 7végén a hátsó rugókon, hogy AZ UTAK ROSSZ MINŐSÉGÉT kompenzáljam. Ketten ültünk rajta, s egy nem gyári extra nem belelógott a hátsó gumiba? Jó kis vízelvezetőt csinált! (Gumicsere 22.800)
Ha tényleg jöttök Gyarmatra mindenképpen talizzunk már! Kiváncsi vagyok a mocikra ÉLŐBEN!
sjesz-t már megismerem, Dübörgő a mecid milyen?
Az enyémet már láttad, bár most már egyszinű zöld de ne a szine alapján keresd!!!, hanem a muslicákat figyeld, néha nem látni tőlük a motor szinét, ja és egy brutál vanes&hines dob van rajta (kb. 3000 ccm-nem megfelelő mérettel)