A szomszédomnak van egy 2005-ös A4 kombi Pd 116 lovas... Meg lett chippelve, állitása szerint 150 ló és 380NM... !!!?? Na szóval kimentünk egyet gyorsulni... Úgy elvertem hogy a mai napig nem tudta megemészteni... :) enyém úgye 131 pacis csak..
A lényeg, hogy csinján kell bánni ezekkel a lóerőkkel meg mit érzel érzésre , mert lehet a fele sem igaz.. Nem állitom hogy olvtárs autója nem olyan erős mint egy 140 lovas, de tud a dolog csalóka lenni.. Ültem olyan Golf4-ben ami a tulaj szerint250 lo . A szerelő aki csinálta neki azt mondta!!! A végén a padon kiderült csak!! 190 paci..
a következő a próblémám: A topikban már kérdeztem, hogy a4 1.6-os nak mekkora az üzemanyagtankja.
Kaptam is segítséget és én is csak azt találtam amit irtatok hogy 60-62 l-es. Csakhogy az enyémbe nem lehet 40l nél többet beletankolni.
A levegőzője tiszta. A mutató is jól működik. Megpróbáltam a sárga lámpa kigyulladt mentem vele kb 100km-ert annyira kihajtottam hogy az ac alig vette fel nem mertem elmenni vele a benzinkutig se kannából tankoltam rá és akkor is 5l kannából +31l a kuton tehát 41l. Karoszériás vagyok így biztosra tudom hogy a hátulja törve volt így arra gyanakszom, hogy a tank sérült és valami más volkswagen csoportbol való gép tankját kapta meg aminek a felfogatási pontja pontosan megegyezik. Valaki hallott már hasonlót? Elképzelhető, hogy gyárilag ilyen tankot kapott. Amúgy is érdekes az autó 98 év végi a lámpák meg a külseje már facelift a műszerfal még a 98-as ból való (nagyobb kijelzős klimavezérlő) a műszerfal fekete kék kombináció a műszefal teteje fekete az elválasztó csiktól lefelé kék és a szőnyeg is kék benne (ilyen kobinációt nem láttam még képen se ezen kívül) az ülések meg s-line full bőr (sportülések), ja és 8 hangszóró. Mindenesetre elég érdekes kombináció szerintem nincs még egy ilyen ugyhogy én már azt is el tudom képzelni ,hogy gyárilag 40 l es a tank.
jövő héten már én is belefutok a 300ezer km-be. nekem a 116 LE-s 1,9pd-m van. 2,5éve.
a szokásos szervízen felül nekem már eljött a kuplung és kéttömegű cseréje. ezen kívül a turbót csak tisztítani kellett. Előtte egy B vectrám volt, 82 LE-vel, ami után az 1,9pd nagyon jó váltás volt.
De ez a kombi nem hasonlítható egy passat kombi, vagy akár egy 307 sw-hez, kombihoz képest kicsi.
Linkelnél nekem pár oldalt, ahol csak a b6-ossal foglalkoznak, akkor nem kellene minden hülye kérdésemmel téged zaklatnom.
Nem nagyon találtam ilyen oldalakat, ezen a fórumon is jóformán csak neked van ilyen b6-os, amikor visszaolvastam a fórumon a vége fele már csak a te hozzászólásaidat kerestem!
A vezérlés volt 27 gyáriban, a vízpumpa az 12 körül volt.. Csak az első futómű a problémás.. ja kb 40-50 között ha nincs kedvezményed.. Ez 2 évvel ezelötti ár .. Most biztos picivel drágábban venném meg .. De egy más tipus is kb ennyi ...
A VW konszern autóinak nem az erősége az automata váltó.. Én kerülném, meg a 2.0-s dízelt is.. Sok rosszat hallani felőlük.. 1.9 Pd-t vegyél ha lehet...
Akkor ilyen 2005-ös évjáratú 2.0 Pd Tdi-t abszolút nem javasolsz? Nagyon tetszenek de nem szeretnék ennyi pénzért mellé nyúlni..Ráadásul amit kinéztem pont ilyen típus 7 sebeséges multironic váltoval (automata)