Keresés

Részletes keresés

earwline Creative Commons License 2001.06.07 0 0 328
sjesz!
Ma reggel olvastam a VTX-ről a motor revüben...
Hát azért egy 15 kg-os főtengely nem semmi...utal v.mire

Volt még tegnap egy mondatod amit csúnyán félreértettem: "Ez a Menő Manó mocija????"
Elkezdtem rajta gondolkozni, hogy már miért cikizel így leeeeee, hisz ez csak egy normál speedgép...
aztán hazafelé eszembe jutott, hogy mire írtad...
jó poén volt csak kicsit lassú volt a felfogásom...megesik az ilyesmi

Lord Iffy!
www.extra.hu/zxr

sjesz Creative Commons License 2001.06.07 0 0 327
"A chopper vagy cruiserek meg már alapról úgy mennek mint a szél"

Bizony!!! Ezért fontosabb adat egy Cruisernél a Nyomaték mint a Lóerő....

Eddig a HD-k voltak királyok ebben, 180 Nm felett) de mostmár pár nagyvas megközelítette, pl. VTX, LC1500.....

Puff... puff... puff.... 400-as fordulat és húz!!!!

Sajnos a Magna nem ilyen, mégiscsak egy V4-es.... :-((( Ezért váltogatni kell vele.... igaz, hogy a lámpa után 100 m-rel már 6.-ban vagyok..... 2mp 1 (40), 3mp 2 (80), 3mp 3 (120), 6.

Előzmény: earwline (318)
vadócz Creative Commons License 2001.06.07 0 0 326
sjesz a Magnád még mindig nagyon szép, de ez a VTX ...
HD-t én sem ajánlok, igazából: mi a fenének? Viszont az Intruder az OK. Asszem 2,8 milla, az még bele is fér szerintem, annyit ér. S gyönyörű motor jó kis nyomatékkal.

EarwLine ajánljuk neked a choppert, vagy ha más nem: próbáld ki milyen is az! Teljesen más feeling. Ahogy sjesz mondta, nem kell hozzá 200-al repeszteni, akkor is élvezhető a motorozás, ha lassabban mész.
(ismerősöm most vett egy 600-as GSX-F-et, s meg van őrülve, hogy senki rá sem néz a motorjára, bezzeg az enyémre:-))) nem vagyok ám ego (eléggé), de tényleg jó, ha parkolsz is, s körbeállják a mocidat)

Dübörgő, aki állnéven fut egy darabig, mert bekakilt a fórum

Előzmény: sjesz (311)
Lord Iffy Creative Commons License 2001.06.07 0 0 325
Nem hiszem, hogy VTX volt... szerintem nincs még az országban..... de minden megeshet....
német rendszáma volt (vagy osztrák?). egy hatalmas böszme állat és mindenki azt kuksizta vagy fél órán keresztül.

Jobb mint a motorozás!!!! Gondold csak el a motorozást, de men síkban, hanem 3 dimenzióban.....
Más is van, ami jobb mint a motorozás..... :-))) ( 4 betü )

attól függ hogy ángolosan irjuk e...;o))
mindenesetre én maradok itt a földön. ti csak repkedjetek, aztán majd elolvad a viasz a szárnyon...:-D

Előzmény: sjesz (323)
earwline Creative Commons License 2001.06.07 0 0 324
Hát lehet, hogy kitiltottak csak nem tudom miért???
Ezért lettem kisbetűs: újra regisztráltam magam!

Nálam is az ülésmagasság fő szempont. A rutin vizsgámon egy Transalpal vizsgáztam. Hát nem volt egyszerű. Azt mondta a vizsgabiztos, hogy a féket úgy próbáljam, hogy toljam meg aztán menet közben ugorjak rá ... Érdekesen néztem rá! ...

Előzmény: Lord Iffy (322)
sjesz Creative Commons License 2001.06.07 0 0 323
Nem hiszem, hogy VTX volt... szerintem nincs még az országban..... de minden megeshet....

Nagyon hasonlít rá néhány HD modell.....

Lffy: Jobb mint a motorozás!!!! Gondold csak el a motorozást, de men síkban, hanem 3 dimenzióban.....

Más is van, ami jobb mint a motorozás..... :-))) ( 4 betü )

Előzmény: Lord Iffy (322)
Lord Iffy Creative Commons License 2001.06.07 0 0 322
csak kipróbáltam hogy már müködik é. azt mondta hogy jelentkezzek be, pedig már bejelentkeztem 3x. :o(
szóval kb ezt akartam irni, hogy
jó reggelt mindenkinet!
sjesz: nemhiszem hogy jobb lenne, mint a motorozás..:O)) (mármint még vissza a repkedéshez)
viszont ez a vtx!!! két v. három hete láttunk fennt kettőt is parádon. hatalmas nagy állat motor. :O)

earwline: te télleg csak 167 cm vagy? :O)) (ne értsd félre, nem cikizés. én meg csak 164, ugyhogy legfőbb választási feltétel nállam (is?) az ülésmagasság.:O(( természetesen miután már honda az illető.)
viszont kérném a weblapod cimét, mert én nem látom sehunse.:O(

azóta már látom a weblapod cimét, de érdeklődve tapasztaltam hogy csak olvasási jogod van. :O))
most akkor minden rosszul müködik, vagy esetleg kitiltottak? :O)

Előzmény: earwline (321)
earwline Creative Commons License 2001.06.07 0 0 321
Szóval neked sem ment minden olyan simán eddig...
Én is kisbetűs lettem: earwline ?????
Előzmény: Lord Iffy (320)
Lord Iffy Creative Commons License 2001.06.07 0 0 320
Dübörgő Creative Commons License 2001.06.06 0 0 319
Jóstét!
Csak egy esti, szenderítő kép:
earwline Creative Commons License 2001.06.06 0 0 318
Hát igen én is ettől féleg ... vagyis én inkább a motort féltem mint magamat

Az a gond, hogy furcsa lenne, hogy az enyém 10000 fölött indul meg mint a szél addig meg "csak" úgy megy mint a crx-em

A chopper vagy cruiserek meg már alapról úgy mennek mint a szél

... bocs, csak ez a .cgi szórakozik velem, már vagy tizedszer jelentkeztem be, és mégsem, más néven kellett bejelentkeznem ...

Előzmény: sjesz (317)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 317
A chopper, vagy inkább ezek Cruiserek, sokkal "urasabb" motor.... elegánsabban suhan.. és nem kell vele száguldozni, 80-nal is kellemes vele a motorozás...... és persze nagyobb a túlélési esély.....

Általában a fiatal nagy versenymotor pilóták halnak korán... :-(((((

A Yamaha Vmax-ot persze inkább versenymotornak kategorizálva... a maga 145 LE-jével.....

Előzmény: sjesz (316)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 316
250-es Kawa után ülhetsz 600-750-es choperre nyugodtan, 40-50 LE alatti choperre kár pénzt kiadni....
Előzmény: EarwLine (315)
EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 315
Hát a 256 kg-hoz elég gáz a dobfék meg az egy tárcsa de a tapasztalt motoros ezzel is megbirkózik

Nekem Honda MTX 80 - Gilera RX 125 - Kawasaki zxr 250

Jövőre tervezem a nagyobbat (bármennyire fáj ezt a nyarat végig akarom ezzel motorozni), de lehet, hogy kihagyom a 400-asat (állítólag úgyse sokkal erősebb ez 55LE az meg 65LE), és veszek egy 600-as ZZR-t, utána meg jöhet egy naked bike vagy egy chopper vagy egy épített T kormányos chopper (csak azzal ahogy írtad nem lehet igazán motorozni)
... de ha sokat írogattok ebbe a topic-ba a choppereitekről lehet, hogy a ZZR-t is kihagyom??? ...

Előzmény: sjesz (311)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 314
1800 ccm, vízhűtéses 52 fokos V 2-es.
Computeres benzin befecskendezés, integrál fékrendszer, kardán hajtás.
Teljesítmény 100 LE felett, a nyomatékot meg képzeld hozzá....

sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 313
Na itt ez a gyönyörűség: HONDA VTX

EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 312
A 167 centimmel nagyon jól érzem magam a crx-ben.
Volt hogy egy Volvo-t kellet felhoznom ide a céghez...nagyon hülyén éreztem magam benne
Nekem a kis autók jönnek be nagyon

Egyébként a motorom most egyszinű zöld lett, teljesen fel lett újítva...egy csomót költöttem rá...szal sokkal szebb lett mint a képen

Ugyhogy most a kocsi lesz soron egy-két hét múlva

Fő a sorrend...

Előzmény: sjesz (309)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 311
Ez a fontos....

Én is végigcsináltam a sort....

Suzuki Ran robogó, Laverda 125 Chopper, Honda VT500C, Honda Magna VF750C, a cél most a Honda VTX, de az még nagyon messze van..... (4-5 milcsa....)

HD nem szerepel viszont a terveim között... max egy Suzuki Intruder LC1500....

A Magnának 1 baja van, hogy elöl 1 tárcsafék van, hátul meg dobfék... és mindehhez megy 200-at.....
(256 kg, 88 LE)

Előzmény: EarwLine (310)
EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 310
Én sem rég motorozok, ezért is van ilyen motorom:
Azt vallom fő a fokozatosság és be is tartom - nem engedek semmilyen kisértésnek és nem próbálok igazán nagy motort, pedig kínálják a haverok, de ha megtapasztalom az igazi nyomatékot úgyis le akarnám cserélni a motort nagyobbra, akkor meg ki tudja ki tudnám-é próbálni a vitorlázást....
Előzmény: sjesz (305)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 309
A CRX-et is lehet szeretni.....

Én is szeretem az autómat, habár az egy kicsit lomhább, öregurasabb, a 225 LE ellenére.....
De annak is megvan a maga Feelingje.... békés kényelmes cruisingolás.....

Előzmény: EarwLine (308)
EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 308
Igen én vagyok
Elég rossz kép, azért olyan csúnya nem vagyok...vagy igen-))))
A CRX a másik gépem amit imádok (van róla több kép is a fotók menüben - felül a második)
Jó topic-ot választottam, nem...
Vitatkozok az autósokkal, de a mocimat jobban szeretem...ezt remélem az autóm nem olvassa-))))
Előzmény: sjesz (307)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 307
Az első képen Te ülsz rajta?
Előzmény: EarwLine (304)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 306
Azért látom a garázsban lapul egy CRX is.....
Előzmény: EarwLine (304)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 305
Közelebb voltam a 30-hoz mint a 20-hoz, amikor elkezdtem motorozni... no ide nem számítva a gimnáziumi Riga - Verhovina időszakot.....

EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 304
Köszi neked is!
Végül is grafikus volnék..vagy mi
De lassan nagyobb motort kell vennem, hogy a májam is elférjen...
vagy egy oldalkocsit??-))))
Előzmény: sjesz (302)
EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 303
Hát ha már érdekel a téma előbb-utóbb ugyis rá akarsz majd ülni...

utána meg már nincs kiút...esetleg csak kis szünet, ha az embernek nincs épp pénze...

Előzmény: Hooshee (300)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 302
Nagyon jó a weblapod !!!!! Minden elismerésem !!!!
Előzmény: EarwLine (301)
EarwLine Creative Commons License 2001.06.06 0 0 301
Ja, egy haverommal most építünk át egy URAL-t chopper-nek és nagy fejtöréseket okoz, hogy most legyen szögtranszformáció vagy ne, meg hogy merev váz vagy rúgóstag...stb.
Előzmény: sjesz (299)
Hooshee Creative Commons License 2001.06.06 0 0 300
Na majd okíthattok azért, pl hogy miért rossz a nagy utánfutás... stb stb, érdekel a téma, csak rá ne kelljen ülni :)

Most én is lépek, mozi rulez :)

Bye

Előzmény: sjesz (299)
sjesz Creative Commons License 2001.06.06 0 0 299
Egyébként ezek a motorok nem közlekedésre készülnek... ekkora utánfutással nem is igazán kellemes motorozni.....

Az a lényeg, hogy szép legyen.... és extra.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!