Nézegetek egy 1,6-os Borát a használtautó.hu-n. Közel 100000 van benne, és a tulaj szerint még nem volt cserélve a vezérműszíj. Tudjátok mikor lenne esedékes?
Természetesen az 1.8Tnek is az van, furcsa is nekem ebben a 8V-ben a központi...
Na de a témara visszatérve ha trafo akkor azt jól irja a hibakod és nem villog a check engine lampa , legalabbis 1.8T-nel nem volt semmi... viszont konnyen eszreveheto ha az a hibas mert kihagy a henger, ha viszont teljesen megpukkant mar akkor nem is megy az az egy és egy 3 hengeres autonak igen jo hangja van :D
Néha más hibát ír ki, mint ami, mert összefüggenek a cuccok. De a trafó tényleg lehet, ha jól emlékszem akkor ez nem ritka hiba, főleg az 1,8T-ben nem e.z? :)
A motorvédő cucc elnapolva - most van Boris "orvosnál": délelőtt elkezdett villogni a check engine lámpa. Alapjárat tökéletes volt, 50-nél semmit nem lehetett érezni, de indulás után finoman vibrált az egész kocsi és nem akart gyorsulni.
A kisebb felületet úgy értettem, hogy kisebb, mint a Leoné ezért HA vékonyabb akkor is elég merev! ;) Stimmelni fog szerintem, ha ilyened van. Amúgy csavarral van feltéve, úgyhogy nem lehet gond! :)
Az óvatos közlekedést én is gyakoroltam eleget - a Puntonk alatt állítható futómű volt, meg spoilerezve is volt, de az átépítés utáni másfél évben egyszer sem akadtam fel, holott Punti alacsonyabb volt, mint Boris.
A Bora elejével részemről az a gond, hogy nehéz megszokni parkoláskor a hosszát, nem érzem az elejét.
Arra viszont nem gondoltam, hogy a Bora gyári magasságával is lehetnek gondjaim a mindennapokban.
Meg is van: http://racing-bazar.hu/alkatresz/kasztni/motor_alatti_burkolat Elég baráti az ára. Arra figyelj oda, hogy pl. az után gyártott Leon dobbetét vékonyabb a gyárinál, kicsit hajlékonyabb. Ebben mondjuk vannak merevítő bordák és kisebb is a felülete.
Az elejét már én is szedtem le, azóta seggel állók a padkához. Az magasabb! :)
Ezek a műanyag szirszarok elég drágák. 3db-ból van vagy egyben van az egész? Olyan 20körül van, ha jól emlékszem. Valahol mintha láttam is volna egyet a neten...
Tudok olyanról, hogy gyárilag kézi működtetésű ablakemelőt cseréltek elektromosra, emiatt bukta a vizsgát az illető. :S
Nálunk légzsák alapból nem volt, de (utólagos) turbonyomásmérő, olajnyomásmérő, sportpedál, másik óracsoport igen. (Fapados Punto 55S-ből építettünk GT-t.)
A fékrendszer meg dobfékesből lett tárcsásra alakítva, de még sok más is volt ezen kívül - minket az NKH helyszínen kinyírt volna egy komolyabb ellenőrzés során. :S :)