Ahogy látom a carstylingos srácnak na még egy fekete lámpája is a piros mellett. Szerintem ő tud segíteni szétszedésben. :) http://img.carstyling.hu/usercars/00/00/33/83/3383_1254821055.jpg
Jópofa, nemrég egy sötétzöldön láttam ilyet. ;) Egész jó áron mennek ezek a felnik. Ültetéshez meg az audi a8 winter a legfaszább, na az teli! :)) Én a -4cm-t se merem alátenni, elég lent van az alja gyárilag, bár ez a gumi-kerékív járaton nem nagyon látszik.....
legrosszabb esetben szegecs törik -> szétveri a váltóházat -> kuplung tárcsa csere mert az olaj elönti... (ertelmesebb szetkapni és mar elotte csavarra cserelni)
Jaja vigyázni kell az olajjal, én a TLX-ben(Porsche budával szemben) vettem VW olajat hozzá 3000literje és 3-at ivott meg nekem belőle. Én is úgy hallottam, hogy a Castrol olaját használják, de semmi adat nem látható a VW flakonon sajna.... :S
Ne kötekedj... nem tudom jobban, de mint sok ezzel foglalkozo ember és a szakirodalom szerint is 2001 utan mar kijavitottak ezt a hibat, a gyenge szegecsekre rajottek a vw mernokok.
Bálint!Nem esküszöm meg rá de valahol olvastam,hogy ajánlott 80 ezrenként cserélni a váltóolajat!Ha jol tudom minden Borának egybe van a váltó és a difi háza,1 olajból táplálkoznak!Csak specifikus olajat szabad beletenni!Javasolt a Castrol olaj,ha jol tom az a gyárija is!
Még 1 segítség akinek 1.4 16V-je van annak a váltója a legérzékenyebb,ezért azt kell vele tenni,hogy túl kell tölteni 1 picit a váltót,mert a dificsapágyhoz nagyon kevés olaj jutt,ezért hamarabb tönkre is megy!Esőkerék le,műanyag butkolat le,az autót a vízszintesnél 10 fokkal feljebb emelni,persze keresztben és akkor 1 pár decivel töbett rátőlteni!Az pont annyi hogy nem nyomja ki a szimeringeket,de az olaj feljebb jutt!
Minden olaj csereperiódust a szervízkönyv leír pontosan!
Ez szerintem baromság. :) Én cseréltem már mindenhol olajat, igaz nekem az osztóművel egyben van a váltó olaja. Nem nagyon szoktak váltóban olajat cserélni, de én 100000-enként cserélném. A fékolajat is illik 2évente cserélni, az nem nagy összeg. Néha a kormányszervóét is az 3-4000 körül van. A szintre is tessék figyelni így megúszható a nagyobb gond. ;)
Tényleg fiatal példány, az utolsó szériából! Van benne szivargyújtó a csomitartóban? :))
aranybora: nem nagyon találtam meg a telefon konzolt még, pedig emlékszem, hogy anno azért tettem el direkt, hogy meglegyen! :)))
e.z: erről a váltó dologról hallottam én is, állítólag az egész váltó palettát lefedi, nem tudom igaz e és meddig volt gond, de amikor meghallottam kiakadtam én is kicsit. 1,4-1,9PD állítólag mindben ez a szegecs van?!?!? :S
Jó, hogy feljött ez a váltó-téma. Nekünk ui. azt mondták, hogy a Borákban nem lehet(!) váltóolajat cserélni, ameddig bírja a váltó bírja, ha tönkremegy, csere.
Ezek szerint mindez hülyeség.
Hány km után érdemes cserélni, hogy megelőzzük a lehetséges hibát?
Szia!Hát ez még "kölyök"!Ha ránézésre nem látsz semmi hibát,akkor a vezérműszíj,a gőrgők,és a vízpumpa cseréje után,olaj és összes szűrőt lecseréled,akkor nagyobb gondod nem lesz vele!Én a sajátomon a váltóolajat is lecseréltem már,mert az az 1 érzékeny és nem igazán profi alkatrésze van,enyíródhatnak a szegecsek benne,és akkor csere a váltó!Nézd meg a gyertyákat is!Annyi hiba van vele mint a többi mai piacra gyártott autókkal,ezeket már nem 20 évre gyártják!Ha megadsz neki mindent időben,hálás és értékálló darab!Az első kerékjárati műanyag dobok mögött a sár és minden egyéb piszok összegyűlik és megtartja magában a vizet ami korai rozsdásodáshoz vezet!A belsejét gyorsan le lehet lakni,köszönhetően a gumis boritásnak a műanyag alkatrészeken!Rozsdásodni csak bőven a 10. éve után szokott,de én még nem láttam rozsdás Borát!
Nem nagyon jut eszembe más,de ha megakadtál valahol,van itt 1 pár VW fun!
Köszi! Akkor ez mindenképp kell. Ahogy itt olvasgattam széles skálán mozog a díja, és jó szakembert kell találnom rá... :) Esetleg valami típusspecifikus dolog amit nézzek meg a kocsin amikor megyek érte?