Ha rákattintasz a nevedre, ott a mailcím bent, ezért gondoltam, hogy így jó lesz, hiszen kvázi nagyon egyszerűen keresőpókkal hozzáférhető. Ezért írtam bele a kukacot meg a pontot, hogy ne legyen egyértelmű, és csak olvasásra legyen értelmes.
Az omegasok is lehet fognak keresni ,lehetseges ez ugyben...... Ha nem baj beirtam az email cimed(publikus volt)ahol folvehetik veled a kapcsolatot....
Még egy dolog kimaradt a leírásból: az indexkapcsolót ki kell pattintani a helyéről, hogy a vezetékekhez hozzáférjünk. Alul fölül egy-egy műanyag fülecske tartaj, ujjal nyitható.
Akkor okes lett-ennek orulok..... :-)) Ha otthol leszek nekem is meglesz remelhetoleg.... :-))
Akkor maradhat ugy a kep es a leiras,csak a dobozkarol irj meg hozza legyszives azt a par sort,hogy hogyan is mukodik.....es akkor arra az email cimre elkuldheted,mert omegas testvereink varjak...:-)) Es nagyon szepen koszonom ezen segitseged....!
Most jöttem haza (Megnéztük a Valkűrt) és jelentem, a tempomat isés a modul is tökéletesen működik!
Veciv6, a levél megy, de nagyobb felbontást nem nagyon tudok küldeni, mert én sem nagyon kaptam (Celtis gépével csináltuk, és nagyon lekorlátozta a felbontást), de ha szétkapom a kormány körül, tudnék csinálni. Meglátom.
Helioport! A kepeket attudnad kuldeni erre az email cimre az itteni leirassal egyutt,az omegasoknak kellene,mert tobbeket erdekel a dolog ott is....ill.a dobozkarol par szot-mi is a lenyege.Ja,es a foto mehet picivel nagyobb folbontasban,mert itt az index elege lekorlatozza. Nagyon megkoszonnem ezen szivesseged.... :-))
Itt lenne a cim amire kuldeni kellene: info@omegaclub.hu
A tempomatot nem zavarja. Azért onnan vettük le a tápot, mert ott volt gyújtással kapcsolt +12V. Így gyújtás levételével áramtalanítva van az elektronika, és az indexkapcsoló parkfény funkciójába sem szól bele.
Annyi kiegészítés a 2. ponthoz, hogy a kormány alsó burkolatát alul 3 csavar tartja. Az alsó burkolat leszedéséhez a gyújtáskapcsolót borító gumikarikát is ki kell pattintani. A kormányállító rudacska simán kicsavarható.
A szerszámok: - kis lapos csavarhúzó a csavarokat takaró sapkák kipattintásához. - keresztfejű csavrhúzó - fogó a gyorscsatlakozók összenyomásához (profibbak forraszthatnak is.) - T15-ös torx a testelési pont csavarjához.
Szerintem mivel az Omega, a Vectra és a Calibra szinte alkatrészazonos, ill mivel az Astrába ugyanez a beszerelési technika, én azt mondom, megy bele. A tempomatra azért jó tenni, mert a tempomaton kapcsolt 12 volt van, ami csak indexeléskor aktív, míg az index saját kis 12V-os vékony piros vezetéke gyújtásra állandó 12V-ot ad.
Végtelenül egyszerű betenni, mert a kis gyorscsatikat csak össze kell nyomni a kábeleken, és ready.
A tempomatot egyáltalán nem zavarja, de ma még kipróbálom tempomat mellet is indexelgetek, és úgy... Este mondom a valót...
Nos ez nem tunik bonyolultnak..... :-))) Csak a tempomatot ne zavarja v. nem muszaly arra tenni hiaba van...? Ill. B-s omeganal megoldhato-e ez ,mivel szinte olyan,mint a vectra az a resze?
Index villogtató modul beszerelése: (Touch and turn modul vagy Autobahn Blinker)
1. Kicsavarjuk a kormány két oldalán a rögzítőcsavarokat. Ehhez előbb el kell fordítani kilencven fokkal a kormányt először egyik, majd a másik oldalra. Van rajta egy kis védő sapka, azt ki kell pattintani.
2. Oldalsó csavarokat és a kormányállító rudacskát el kell távolítani, ezzel lepattintható a felső és alsó fedél.
3. Rögzítjük a modul negatív kábelét a kormány házához. Ehhez a gumi alatt találunk egy csavart, azt kicsavarjuk, a kéket alárögzítjük a csavar visszacsavarásával.
4. A modul sárga (2) vezetékeit és egy piros vezetékét csatoljuk a megfelelő kábelekhez. Az index két kábele a fekete-fehér és a fekete-zöld kábelek. A sárga kábel nem trükkös, teljesen mindegy, hogy melyik sárgát tesszük az index x oldalára! A piros kábel, (hogy kapcsolt 12V-ot kapjon) a tempomat vastag piros kábelére csatlakozik, de akinek nincs tempomatja, az az index vékony pirosára (állandó 12V) is csatlakozhat!
5. Ellenőrizzük a bekötéseket, és ha minden stimmel, gyújtást kapcsolunk, és kipróbáljuk a működést. Ha minden működik, a csomagban kapott kis kötözővel a modult egy fix helyre rögzítjük (helye az lesz...).
A burkolat visszahelyezésével megyünk egy kört, kipróbáljuk az új technikát (ugye 3-at villan egy kis pöccintésre), illetve hogy a tempomat megfelelően működik... Enjoy!
Nos! Mint Celtis már jelezte, a kapcsoló bent van, és minden tökéletesen működik! Gyakorlatilag otthon beszerelhető (hála Celtisnek, aki ad hozzá ilyen kis piros gyorscsatlakozókat, amik megharapják a vezetékeket, amik elég rövidek) 4000 Ft az ára, és közvetlenül őt kell keresni a beszerzéssel kapcsolatban PÜ-ben. Nagyon kis kütyü ez, bőven elfér. Egy gyufásdoboznak kb a negyede maga a dobozka. Méréssel és kitalálással együtt bent volt fél óra alatt, ami -ha ti megrendelitek- 15 perc alatt lesz bent (vagy kevesebb), ami kell hozzá, az semmi más, csak csavarhúzó.
A képen már az utolsó fázis látszik, amikor a kütyü be van szerelve, csak a burkolatot kell visszatenni.
Helioport vectrájának index villogási frekvenciája egy kicsit eltér a Fordoktól (100 villanás percenként 90 helyett) így a kütyü egy árnyalattal lassabban villogtat, de szerintem ennek a gyakorlatban nincs jelentősége. (De akár módosítható is az időzítés.)