Szia!Ha jól értem a porblémát,nincs hideg motornál alapjáratod!Logikusan azt mondanám hogy a hidegindító automatika rossz,mert melegen van alapjárat,de azt írtad hogy a vill.motor nem működött!Hogyan próbáltátok le?Ha azt határozta meg a kompjuter hogy a vill.motor rossz,azt cseréljétek ki,akár 1 bontott alk.részre!Hogy törölni kell e a hibát,ez megint autófüggő,mert minden tipusban más a kompjuter!
Inkább gyűjts még egy kicsit, ne szívasd meg magad! Szétszeded, a rosszat kicseréled és lehet 5000km után egy megint behal és szedheted megint szét. Ha 1-2 gázos akkor a többi sincs messze a haláltól. Alkatrészárakból tudsz kedvezményt? Ha Bp.-i vagy akkor lehet tudok ajánlani olcsóbb alkatrészeket, öcsém ismerőse ilyesmivel foglalkozik. Talán 20-25%-al tud olcsóbban a Unix árainál.
Az egy kétrészes RIAL MONTREAL RACE felni az első képen? :)
Aranybora kérdésem még az lenne hogy ha az alapjárati motorban a kis villanymotor nemműködik, és a vw szervízben az alapjáratmotorra utaló hibakódot írt ki, s ha utána már megtisztítottuk, mert nagyon mocskos volt akkor utána a vw szervízben kikell törölni a hibakódot h felismerje újból az alapjáratmocit? Mert kitisztítás után sem változott semmit. A jelenség a következő: Hidegen csak gázzal indul be úgy is a gázon kell tartanom a lábam mert leállna. kb 3-4 perc melegítés után kb 550-600 az alapjárat ekkor hangoskodnak a hidrotőkék:S melegen 90 foknál 800 az alapjárat ha meg még melegebb akkor áll be 900ra de stabil. szétkaptuk s a kis villanymotor nem működik. Ja és még egy fontos kérdés. Ha gyujtást adok akkor hallanom kéne az üzemanyagszivattyú mellett az alapjárati motort is zúgni ha jól működik nem? Jobb alsó sarokban látható a kis villanymotor.
Na mostmár remélem sikerül. Köszönöm szépen mindenkinek a tájékoztatást:) Hát 16X2800 ft nem éppen leányálom:S annyit cserélek amennyi szükséges meg amennyi a pénzem engedi mert tapasztalat hogy az előző kocsira is a fél életemet ráköltöttem de nem hálálta meg hosszú távon:S
A hengerfej csavarjait is csak egyszer illik. Én úgy voltam, hogyha már megbontom akkor cserélek minden egyszerűbb kopó alkatrészt, ezért szedtük le a HF-et is. Nem akartam hozzá nyúlni x km múlva ezért szépen rendbe tettem mindent és most nyugodtan alszok pár évig remélhetőleg. :) Ez a himbákat fogta le, az kisebb csavar, de azok is egyszer használatosak. 1 tört el, szerencsére az is fent, könnyen kijött így a maradék. Nekem 8 szelepes a gép így csak ennyi hidrotőke kellett. Észrevenni nem nehéz, mert be van horpadva. :)))
Ha megbontod és cserélsz akkor mindet cseréld!!! Utána 100-150e km-t biztos bírni fog megint. Hány km van a verdában elvileg?
Kép: Tallózás-->feltölt, ahogy feltölt úgy a tallózás gomb alatt lesz egy beszúrás felirat, arra katt és beteszi egy szöveggel. Csak így megy. Nem tudom lehet a kép mérete se lehet túl nagy....
A kuplungot nem tudod állítani, mert automata. Ha már fent fog akkor valószinüleg a tárcsád kopott. A váltóból az olajat a differenciálmű alján lévő imbuszos csavaron keresztül tudod leengedni, ha jól tudom a te autódba 2 liter kell!Castrol TAF-X SAE-75W-90 +API GL-4+VW 501,5 -ös olaj kell bele!Feltőlteni akkor tudod ha a bal első kereket leszereled,a motorvédő oldalsó burkolatát is leveszed és a váltóház közepén ott lesz 1 szintén imbuszos csavar,ami a szintjelző is egyben!Ott addíg töltöd amíg ki nem folyik!
:O 10 db el is tört vagy 10 db fogja oda a hengerfejet? De mi is próbálkoztunk de a 2db vezérműtengely a szelepfedélbe van csapágyazva, és a vezérműszíjat is lekell venni hogy a szelepfedelet le tudjuk venni. A hengerfejet minek levenni? Hány db hidrotőke volt rossz? a 16ból el tudtad dönteni hogy melyik a rossz? Volt nyoma a vezműtengelyen?
Beleszámítva, hogy vételi ára nem volt vészes, viszont milyen rövid időt bírt ki és mennyi bosszút okozott...jó nagy szívás lehetett a tulajnak. :S
(Lehet, hogy a mi előző kocsink alatt csak azért nem ment szét, mert kezdettől fogva egy bontószökevény volt szegény autó és mivel többet volt szerelőnél, mint amennyit használhattuk volna, így nem volt ideje tönkremenni a futóműnek. :P :D)
Én már cseréltem hidrotőkét, nem szörnyű csak a hengerfejben van pár csavar ami egyszer használatos. Azokat cseréld mindenképp, mert eltörhet, ha újra felhasználod őket. Nekem 1200 volt darabja és kellett 10db.... :S
Képeket úgy tudsz betenni, ha a végén a beszúrás gombra is rányomsz ott a feltöltés bal oldalán! ;)
Egyáltalán nem az arcoskodás miatt mondom. Több ismerősöm is vett ilyet és 1 év alatt szarrá mentek. :( Kárászyék csinálták meg utána neki 90-ért a négyet, azt mondták, hogy nagyon gyenge anyagok voltak benne....
Mi a probléma a TA-val? Nem kerül negyed millába és esetleg nem lehet arcoskodni vele mások előtt...sztem semmi baj nincs vele, nekünk a Punto alatt az volt és meg voltunk vele elégedve.
Sziasztok! Megváltam 6 éve szeretett ibizámtól, s helyette egy VW Borára esett a választás. 2000-es évjáratú 1.4 16V Comfortline-ra. Remélem szívesen láttok a csapatban :) Látom ahogy visszaolvasgattam hogy váltóbajosak szoktak lenni hát a kuplungja eléggé fennt fog s kérdeném h milyen szerszámok kellenek a kuplungállításhoz és a váltóleeresztő csavart hol találom és hanyas kulccsal kell kicsavarni és mennyi váltóolaj kell bele? Hidrotőke hangja is volt de miután tettem bele új Castrol 10W-40-es olajat meg wynn's hidrotőke tisztítót azóta épphogy hallom melegen, de még hidegen eléggé dízel hangja van. Cserélt már valaki közületek hidrotőkét Borában?
Majd egyszer én is egy állíthatót szeretnék, de ez a TA technics és barátai kínából mocsok szarok! :S Egy rendes Eibach, Koni vagy Weitech meg 200 fölött van sajnos....
215 nem lesz rá széles? 6,5" a felni nem? 17" hogyhogy nem a barátod? :))
ibizamon is hasonlo stilusu volt , ez most gumival egyutt van remelem ezt a szezont még kibirja... aztan utanna 205-os gumi helyett majd lehet 215öst kap az mar elég jó lesz ezzel a felnivel... legalabb is nekem