Keresés

Részletes keresés

M62,171 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 11942

Van. Tegnap jártam arra, furcsa volt, hogy nyitva a forgalmi iroda ajtaja és egy egyenruhás alak ül az íróasztal mögött.

 

Drávafokon vagy éppen Lovasberényben is jár tehervonat, mégsincs szolgálat.

Előzmény: v_peti (11941)
v_peti Creative Commons License 2006.05.29 0 0 11941

Miért? Van?

 

Amúgy van oda tehervonat. Akkor kell, hogy legyen ott valaki. De vonatmentes időben nem tudom, hogy van-e szolgálat.

 

 

Előzmény: M62,171 (11940)
M62,171 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 11940

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Enyingen miért van szolgálat?

hmsoft Creative Commons License 2006.05.29 0 0 11938
Mi lehet az oka? Talán ez!

Ez viszont nem 0 km/h-t, hanem "csak" egy másik közlekedési ágazatot jelent. :)

hm
Előzmény: mdbz (11927)
emká48 Creative Commons License 2006.05.29 0 0 11937

 

 

 

M40 120 Creative Commons License 2006.05.28 0 0 11936

Hát, a 30 utas nem túl nagy szám...

De ezen a vonalon már nagy...

Előzmény: István Gyuri (11933)
M40 120 Creative Commons License 2006.05.28 0 0 11935

80-as lassújel mentes pályán elvileg Bc-Sg 80 perc, Rókusig 75 perc a "gyorsvonatnak", ha nem vár sehol keresztkor, kereszttel és várakozással kb. 85 perc lenne a nagyállomás.

Személyvonattal, ha kigyomlálnánk a felesleges megállásokat ugyanitt kb. 90-95 perc lehetne.

Ez "pár milliárdból" megoldható lenne, a 120 kmh-s pálya ennek min. a 10 szerese, de inkább több.

Ennyit arra a vonalra "soha" nem költenek a jelenlegi forgalom mellett. Sokkal nagyobb forgalom a jelenlegi hálózatban nem lesz ott. Ha megépítenék a vonalat Rókus és Bácsalmás közé és lenne pár tranzit és belföldi teher akkor ... talán.

 

Ha összeadod, hogy kocsival, garázsba/hoz menetellel/ parkolással mennyi az út és helyi+vasút+helyivel mennyi idő, már összemérhető a kettő.

Amíg sokan most élik ki az autózási hajlamukat, pár évig még nem szállnak át vonatra hacsak nem ingyenes, pláne cégautóból vagy ha "kifizetik" nekik.

 

Összevetheted: a kocsiban közben nem tudsz dolgozni. A vonaton igen.

Nem is akarnak. Inkább az lenne az előny a vonatnál/busznál, hogy pihenten és épen érkezik munkába és haza.

A 47-es út is 4 sávos lesz előbb-utóbb ez sem kedvez a dolognak.

 

Szvsz.

Előzmény: looksharp (11914)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.28 0 0 11933

Hát, a 30 utas nem túl nagy szám...

 

Nem tudom, mekkora a helyismereted, de talán tudsz segíteni: Mezőhegyesen mikor kezdődik az első óra? Kérdezhetném úgy is, hogy mikorra kell beérkeznie a diákvonatoknak?

Előzmény: Törölt nick (11932)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.27 0 0 11931

looksharp: Na, mit tudsz!?!

Én?! Mindent :) Vagy semmit :)

Türelem - tornaterem...

Előzmény: looksharp (11921)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11930

hoppá!

De ez itt OFF, folytassuk a Személykocsisban!

Előzmény: _nyunyuka (11929)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11929
Előzmény: Zolcsi67 (11926)
mdbz Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11928

kötött = között

 

Így jár aki ki akar javítani másokat:-)

Előzmény: mdbz (11927)
mdbz Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11927

 "Balsa és Balsai Tiszapart helyett 5 km/h helyett 0km/h."

 

 Balsa és Balsai Tiszapart kötött 5 km/h helyett 0km/h.

 

Mi lehet az oka? Talán ez!:

 

 

Előzmény: Törölt nick (11902)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11926
Uzina de Vagoane :-)))
Előzmény: _nyunyuka (11920)
fggeri Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11925
A helyedben ezt nem mondtam volna. Ez annyira komoly, h sajna meg lesz szüntetve. Nem tudom, hogy láttad-e azt a levelet, melyet a kisvasút menti önkormányzatok (Buj, Ibrány) írtak a Közlekedési Minisztériumnak. Ebben benne van feketén-fehéren minden sajnos! :((((
Előzmény: Törölt nick (11918)
v_peti Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11924

Akkor napi két, és nem egy vonatpár van és ezekszerint kihasználtak. (Az hittem, hogy tényleg kihasználatlanok a vonatok, és eg vicinálisról van szó, és nem egy olyan helyről, ahová taxibusszal, metróval és villamossal is el lehet jutni.)

 

 

Előzmény: _nyunyuka (11923)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11923

Ez a "pályaudvar" (valójában kétvágányú állomás) Bucuresti Titan Sud egy vonatpárnak végállomása, egy vonatpár pedig továbbmegy Bucuresti Obor állomásra.

 

Vonatok érkezése Oltenita településről 06.06-ra és 17.02-re, visszaindulás 08.35-kor és 20.05-kor. ("Csókosoknak": 227. oldal, 801. mező :-). A környék utasáramlását (beleértve a városi közlekedést is) pont jókor jön és megy a vonat, meg is telik a 8 kocsi. Az állomás mellett van egy kb. fél Kőbánya méretű ipari terület. Reggel és este az ide érkező/induló metrók és villamosok dugig tele vannak, a villamosok megállótávolságra követik egymást(16, 36). Napközben kb. 10 percenként járnak a tuják, 8 percenként a metrók, kb. 5-6 utas jön idáig. Minek legyen több vonat? Aki "csak úgy" be akar menni napközben a fővárosba, azt beviszi a "Maxi taxi" nevű mikrpbuszos vállalkozás.

Előzmény: v_peti (11922)
v_peti Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11922

Napi egy vonatnak mi értelme van? Akkor már miért nem kettő. ha elmegy valaki, akkor vissza is kell jönnie. Helyközi buszközlekedés meg sok helyen nincsen Romániában. (Csak maszek taxibuszok.)

 

 

Előzmény: _nyunyuka (11906)
looksharp Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11921

Na, mit tudsz!?! Pirvátban jöhet! csak hogy felkészüljek!

Előzmény: István Gyuri (11916)
_nyunyuka Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11920

Csak jellegű, a gyári tábla szerint aradi gyártmány. Belül Bh jellegű.

 

Előzmény: Zolcsi67 (11911)
olcsolemezek Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11919

A gond csak az, hogyha a Keletiből jössz Fradi felé és onnan akarsz Köki felé menni azt jelenleg nem teheted meg irányváltás nélkül (max egy Bobóval 10 km/h-   val Kőbánya hizlalón keresztül).

 

Vagy még azzal sem.... Mivel nincs olyan vágánykapcsolat, amin keresztül ez lehetséges lenne. Józsefváros felől megoldható lenne, de ez ugya már most halott elképzelés.

Előzmény: V43 1173 (11904)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11918
Szerintem ez a Nyíregyháza-dolog (a +szüntetős) nem komoly.
sinérintő Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11917
A villanyszámla elhanyagolható. Az más kérdés, hogy ilyen kis sebességnél tényleg elegendő a "V"-betűs jelző. Ha ki lenne jelölve egy állomás vonatkeresztezésre (de szerintem Hermina elég), akkor a rugós váltók miatt tényleg kellene ellenőrző jelző. A mrh-k fedezőjelzőit egyébként tényleg el lehetne bontani - de ez többe kerül, mint meghagyni őket és érvényteleníteni. Ha érvénytelen és sötétek, akkor nem kell izzót cserélni és ez összességében már tényleg költségmegtakarítás (a biztberesek helyszínre utazása, izzó ára (ez ezerforintos nagyságrend) stb.)
Előzmény: v_peti (11907)
István Gyuri Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11916

Nem minden így lesz, de hamarosan meglássuk....

Előzmény: looksharp (11915)
looksharp Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11915

Nem tudom, mi van a nagyvasútiban, már nincs türelmem a végigolvasásához. A szegedi IC-gyors összevonás oka egyszerű: Ha 1 órás váltásban közlelekdének a vonatok, akkora

a, ha az indulási idők ütemesek, akkor a célállomásnál torlódnának össze

b, ha az érkezés ütemes, akkor szükségképpen az indulás nem lehet az.

Emiatt gond elsősorban a 100-as vonal elővárosi vonatai lennének orrba vágva, ott nem működne az ütem, hiszen minden szegedi vonatnak más menetvonalat kellene biztosítani, de pl. a 135-ös vonal se jönne ki jól.

Azt hiszem, Szatymaz és Kiskundorozsma végre kimarad a buliból, ez pozitív, meg a Nyársapáti megállások is. Az IC-kocsik helyjegyesek lesznek (talán), aki légjavítást és biztos ülőhelyet kér, az majd oda ül. A 130 HUF nem egetverő. Drasztikus emelénél is nem tudok többet leképzeni 200 Ft-nál egy helyjegyre.

 

Bocs, ha már volt.

looksharp Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11914

Nem azért kell a nagyobb sebesség, hanem hogy a megmaradó vonalak a regionális, nagyvárosok közötti (élénkülő) forgalomnak meg tudjanak felelni. Sg-Vásárhely nyilván halott, de egy Sg-Bc nem. Most 1 óra 50 perc.

120-as pályán 1 óra 10-15 perc. Ha összeadod, hogy kocsival, garázsba/hoz menetellel/ parkolással mennyi az út és helyi+vasút+helyivel mennyi idő, már összemérhető a kettő.

Összevetheted: a kocsiban közben nem tudsz dolgozni. A vonaton igen. Szerintem errefelé fogunk elmozdulni, ha a távmunka egyre jobban terjed majd.

 

A szegedi IC-k helyett óránként lesz vonat Pest és Szeged között, a menetidő +10-15 perc lesz. Szerintem el még tolerálható.

Előzmény: M40 120 (11808)
looksharp Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11913

tervezési köldtég + engedélyezés + megépítés + helyszíni szemle...

Ez nem elég?

 

Előzmény: v_peti (11802)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11911
Halberstadti, vagy csak "jellegű" kocsik?
Előzmény: _nyunyuka (11906)
YOSSARIAN Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11910

Szerintem az összes fényjelző felesleges, Herminatanyát leszámítva.

Mindig két fény világít (a másik az előjelző).

Összességében pedig rengeteg a számla. A pontos összegre nem emlékszem, de vannak itt szakemberek; majd ők megmondják.

 

Arra kíváncsi lennék, hogy ezeket ugyanolyan bonyolult V betűs jelzőkre cserélni, mint pl. a sorompókat András-keresztre?

 

Előzmény: v_peti (11907)
v_peti Creative Commons License 2006.05.26 0 0 11909

Úgy tudom, a szegedi és a nyíregyi rész mindig külön jött a Nyugatiból.

Én a Keletis időszakról beszéltem. De amúgy igazad van, arra is rosszul emlékeztem.

 

Előzmény: alex_86 (11891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!