Hali rnagy! A mi BD-nket is kinyitották úgy 5 éve. Szerintem dróttal benyúltak az ablak mellett, mert sérülést mi se találtunk. Egyébként a régi zárak egy erős csavarhúzóval kinyithatóak. Próbáld ki más kulccsal nyilik-e az ajtó. (bármilyennel). Én a BD-be sajátkezüleg tettem egy ugrókódos riasztót, a zárakat kikötöttem, csak távval nyilik az autó (kp zárat is tettem bele). Sajnos az autó értéke nem indokol fóliát, UH riasztót, váltózárat. Talán még a fólia....
En most kenyszerultem zarat cserelni, es bizton kijelenthetem, hogy hihetetlenul egyszeru zar van (lehet hogy masik fajtánál nem de nalam igen) az autoban. A zarhengert meg csak egy kis lemezke tartja a helyen. Ha akarjak ezért úgy is elviszik. Raadásul nekem ugy kikopott a bal elso zar (ezert kellett cserelni) hogy kulcs nélkül körömmel vagy pénzérmével lehetett nyitni, probáld ki a tiéden, szerintem ezért tudták roncsolás nélkül megoldani. Legjobb ha nem hagysz értéket a kocsiban, vagy álcázod valamivel. En meg egy esernyőt sem hagyok bent, mindent amikor kiszálok, beteszek a csomagtartóba, ott nem látszik.
Érdemes ledugoztatni a zárat, az üvegre körbe egy betörésgátló fóliát,(kb 10 másodperc csákánnyal vagy b30 téglával, de akkor sem elég könyökkel megpöccinteni), és ne hagyd benne az előlapot....azt figyelik hogyha kiszállsz ott van-e nálad, vagy a magnót a kesztyűtartóba eszkábálod, és egy piaci gagyimagnó van csalinak benne(néhány haver így védi a 100 x ezres magnóját, csak nem igazán esztétikus....)
A lopás ellen pedig egy keycode-os immo oszt már csak a vontatás marad, és arra ugye ott van a betonozás vagy lopsz egy kerékbilincset a bkrtvst.. vagy mitöl és aztat teszed rá ;-)
megcsinaltattak a kipufogomat.... 30 ruppo volt a kozepso es a hatso dob plusz a csovek hozza, a flexibilis elso reszt is cserelni kell, az plusz 18 lesz, de legalabb meg lehet kulonboztetni egy zetortol:)
a hidrotokem nekem is meg fogja adni magat, valakinek volt vele gondja, meseljen mar hogy megy ez...
rnagy, ahogy egy barátom mondaná, egy mód van az autó védelmére: körbeöntöd betonnal :) Szóval ha ki akarják nyitni, akkor kinyitják, ha más nem, betörik az ablakot. Szerintem nem nagyon van ez ellen védelem. Nem kell értéket hagyni a kocsiban... Esetleg beszerelni az utastérbe egy 120db-es szirénát, állítólag az már fáj... :))
Amúgy az enyimben ki van akasztva a zár, kulccsal nem lehet kinyitni, csak a riasztóval. Ez addig jó, amíg le nem merül az akksi :)) Viszont a kedves tolvaj cseszegetheti a zárat egy darabig...
Sziasztok! Arra lennék kíváncsi, hogy ki-mivel védi a Mazdaját az autófeltörőkkel szemben. A múlt héten Agárdon a strand melletti fizetős parkolóban 1 óra alatt kirámolták a kocsimat ('82-es 323-as BD1). Elvitték a CD-s rádiót (kiszaggatták a fél konzollal együtt, kábelestöl, csatlakozostól) és vagy 30 CD-t. Már ez is elég baj de ráadásul úgy kinyitották, hogy se kárt se nyomot nem hagytak az ajtón, a zsaruk se tudtak rájönni a nyitás módjára. Arra gondolok, hogy ha lesz új rádióm akkor megint könnyen elviszik ezért szeretném védettebbé tenni a kocsit. Mi a javaslatotok? Gondoltam centrálzárra, kulcs és tolórúd nélkül, risztóval. Lemezzel letakart zárra. Mivel tehetem ellenállóbbá a kocsit? A fatalisták és a nagyon profik ellen védhetetlen marad de legalább egy 5éves ne tudja kinyitni!
Kösz
Robi
Sajnos ritkán járok Siófok fele, szóval megkérnék mindenkit, ha arra jár nézzen körül hely ügyében!
Pontos dátum akkor lehetne 24? És akkor lehet regisztrálni.
Augusztus 24 Siófok Mazda Tali 6 vagy Mazda6 Tali :)
Helyszín: keresés alatt, valószínűleg lesz lehetőség a bpi-eknek egy konvojban lehaladni.
Résztvevők:
Akkor mindenki újra, ezen infók tudatában. Ha valaki regisztrál, de mégsem jön, jelezze, hogy tudjak tervezni létszámmal!
Hát ezaz emberek, itt húzom én is az igát! :)
Szóval Siófok volt eddig jó javaslat, 10 igen a talira. Szeretném ha minél többen lennénk, mert ha az MMH hoz tesztautókat, akkor időben szólni kell, ráadásul hülyén nézne ki ha végül összesen 5-en lennénk! :))
Köszi mindenkinek a válaszokat MX-6-tal kapcsolatban! Még mérlegelem a lehetőségeket, de nekem is gond lehet a tengerentúli kivitel. Jó lenne, ha a következő talira egy kolléga el tudna jönni egy ilyennel, saját tapasztalat a legbiztosabb.
Amikor én nézegettem új autót, nekem is szóbajött egy MX-6. Az 2.5-ös V6-os volt, szerintem ment is rendesen - persze Fieldtracernek van viszonyítási alapja. A formája nekem nagyon tetszik, végül azért nem vettem meg, mert kanadai modell volt és - állítólag - rengeteg alkatrésze más, mint az európainak. Ez a tulaj mondta.
Hát nincs benne elég kraft az biztos.....;-)
asszem van 2000 cm3 16 szelepes 110 le vel....
(bár az amerikai automata volt amivel mentem, amúgy filinges autó....)
Fieldtracer
Kérdés mindenkihez, autó csere előtt állok és láttam egy hírdetést MX-6-ról, valaki valamit tud erről a típusról, mert én csak képet láttam róla eddig.
Előre is köszi!
A hűtő tömitő folyadék nekem is bejött. A radiátor volt lyukas, de ugy hogy folyamatosan csöpögöt, par nap alatt tocsogott a szőnyeg. Aztán mondtam a szerelőnek tegyen bele valamit, azóta semmi baja, csak nyáron le kellett utána cserélni a hűtő vizet, mert teljesen elnyálkásodott a viz a táguló tartályban.
Csere elött mindenképpen érdemes megpróbálni!