Üdv mindenkinek ! 94-es terrano II - em van, hosszú 7 személyes változat. Keresnék hozzá bontott műszercsoportot. ( km óra, fordulatszám mérő, üzemanyag és hőfok visszajelző ) -ezek vannak benne. Kellene még a következő : a váltóban van két visszajelző gomba ami az összkerék hajtást jelzi vissza a műszerfalon lévő kis lámpába. ( ha összkerékbe van, zölden világít egy kis lámpa, rajta 4 kerék rajzolata. Tud - e segíteni valaki nekem ebben a dologban ? Tel.számom : 06309837657. Üdv.
lehetséges az hogy az autómban nincs MAF szenzor? Nagyon nézegettem de nincs ott, ahol lennie kéne, követlenül a légszűrő után. Érdekes, lehet hogy gányolásból kiszedték? Lehet ez az oka annak hogy felváltva/nagyobb gázadásnál feketén füstöl?
Hát most,hogy egyre többet meditálok rajta,már elbizonytalanodtam,hogy azt láttam-e!
Pedig eddig szentül meg voltam győződve róla,csak hát akkoriban annyit túrtam a netet emelés meg ilyesmi után,hogy most már kavarognak a fejemben az emlékek!:-)
Nekem ilyen van 31 collos méretben, nyáron eső után is erősen megnövekszik a fékút vészfékezésnél, szűz hóban jó, letaposott jeges úton nagyon csúszik, de ez szerintem minden M/t gumira vonatkozik! 4x4+ 4. fokozatban is kipörögnek a kerek a jeges úton, igaz már nem 125 le van a motorban. Sárban most is bizonyitott, a minap húztam ki vele egy korrandót, pedig magam is térdig érő iszapban voltam!
Futásteljesitményéről, az enyémben 25000 e km van és kb 60%-os, igaz sokat megyek aszfalton is, és cserélgetni szoktam hogy egyformán kopjanak az első és hátsó kerekek!
Ha jól emlékszem egyszer valami olasz oldalon találtam átalakító szettet hozzá!Persze lehet,hogy rosszúl emlékszem és amcsi volt!Már a fene sem tudja!:-)
Hello! Hankook Dynapro MT-s gumiról van valakinek tapasztalata? Főleg a havas, vizes úton való viselkedése és a futásteljesítménye érdekel? Előre is köszi.
Valószinü szétcsúszott a tömlő, valahol a kaszniban én nincs ellenállása a folyadéknak azért van fura hangja (én is igy jártam)
Esetleg megtört!
Az enyémen 1997évj. 1 motor van egy tartállyal de két tömlőkivezetése van tehát polaritásváltással (forgásirány vált.) oldódik meg hogy előre v. hátra spricceljen, tehát ha zug akkor müködnie kéne elvileg!
Próbáld meg hátrafelé kicsit több ideig müködtetni, előbb utóbb megjeleni valahol a folyadék, azért óvatosan :)
Egyszer gyulladt ki, de már akkor piros alatt volt! pucoltam már ki a tankot, megnéztem a szintjelző elektonikáját, hát elkeseritően kevés volt a gázolajszint, mikor jelzett a tartalék!
Szerintem ha nem akarsz ottmaradni sehol, akkor tankolni kell ha kigyulladt!
Szerintem csak a bizti öv beszerelésével nem oldódik meg a 2-5 fős probléma, de ha sikerül ird meg mi volt a menete!
A gallytörőkkel kapcsolatosan nem akartam általánositani, de java része felül csak a lökháritó 1,5mm-es merevitőjéhez van csavarozva, és csak alul az alvázra, meg vékony az anyaguk is!
Régebben terepjáró épitéssel (átalakitás) foglalkoztam, raktam fel néhányat, és láttam is minimális
koccanástól ráhajolni az autóra ugy hogy még a motorháztető sem nyilt!
Én is sokat járok erdőben, nehéz terepen, nekem egy 5 mm-es lemezből készitett komplett löháritó van ami 12 ponton rögzitődik az alvázhoz, persze ez extrém megoldás csak megemlitettem!
Szóval jó a gallytörő is csak massziv legyen!
A check lámpa nem jó ha villog, lehet kontakt hiba de komolyabb is!
Mielőbb meg kell nézetni! Gödöllőn a Nissan-nál 5 körül dugják rá a computert!
A kapcsolható összkerék kérdéshez csak annyit, ha automata féltengely zár van a vasban az a nissan 4x4 hajtásláncában a leggyengébb láncszem!
Ha elakadtál, tehát forog a hátsó kerék a jégen, sárban, raksz egy 4x4-et és finoman indulni, mert ha hirtelen nagy gázzal indulsz nem tud 100% összekapcsolni, de már hajtana ilyenkor megy szét!
De legeslegjobb ha látod,gondolod hogy kelleni fog előtte berakod, aztán az 1-2 méter gurulás után tuti összezár az autómata agy!
Ezek a gumik is kibírnak gondolom néhány szezont és harmadába vannak mint a listában szereplő nem kapható tappancsok /csak akkor mi a francért nem veszik le a listáról a nyomorultak/!:-)
Ez szép és jó, hidd el én is túrtam a netet, mindenhol ott van az árlistákban de raktáron nincs és nem is tudtak rendelni. Felhívtam vagy 5 gumist mind ezt mondta. Ez a Michelin 10e ft/db volt szereléssel együtt.
235/75R15, illetve 215/80R15 váltóméret, elfogadható minőségben és normális áron, mert sajnos a Pirelli nem fér bele a keretbe. Több gumissal is beszéltem, azt mondták hogy még a nagykerben sincs, sőt nem is hoznak bla bla, sőt ilyen méretben semmi nincs, nem lesz és rendelni sem tudnak. Lehet hogy csak lusták voltak, mindenesetre elkeserítő volt. Aztán lett ez a 215/80 Michelin és örülök neki, mint majom a farkának.
Tegnap visszakaptam a kocsit a szerelőtől :) Üzemanyagszűrő, vízpumpa, DEFA betét benn van. Napok óta keresek téli gumit, sehol az országban nem tudnak adni de még rendelni sem. Ma egy eldugott gumisnál találtam 4 db Michelin használt gumit ami épp a gyári váltóméret, azt fel is rakták. Hétvégén összerakom a DEFA cuccot, majd tudósítok.