Szep az a narancs Tiger, en voltam ra a masik erdeklodo. Mentem is vele probakort, a Daytonamat cserelem majd en is valami hasonlora, vagy 1050 Tigerre. Hasznald egeszseggel!
semmi kulonos csak az ulespoziciotol kikeszult a hatam,plussz az anyagminoseget is kifogasolnam,.(allo helyzetben dolt es hajlott a gyari kormany ,aksi 2 evesen feladta).
Igen a sarga tiger lett az enyem,.remelem,hogy vegre nem nyultam melle...egy transalppal kezdtem(igy lettem turaenduros) aztan sajna egy sv 650 na az neeeeem. es most vegre ez a gyonyoruseg.
Nem tudom okozott e már gondot valakinek a street triple pakolhatósága.Én megérdeklődtem a givi rendszerét............majd mikor láttam az árát kedvet kaptam csinálni egyet.Ha valaki ilyesmin töri a fejét és van egy kis barkácskedve 2-3e forintból meg tudja oldani.
nekem ma szólt anya, hogy tavasszal már motorozhatunk együtt :). Ez azt jelenti, hogy lesz új mocim mivel anya megörökli Blacktriplét :-). Remélem addig minden jól alakul és így is lesz. Na meg azt is jelenti, hogy többett gurulhatok Veletek :) dupla öröm
Ha lenne pénz én meggondolnám egy új vásárlását.................pláne hogy több évre szól......................nekem nem jött össze csak használtra.................de egyszer mindenképp szeretném ha összejönne.
Végülis amit Én akarok venni az egy olyan masina lenne amit több évre vennék. Mivel ez már nyugdíj közeli, ezért pár év múlva már "bottal" járna. Tavaszig keresgetek, kivárok. Egy Triumph lenne az ideálom... Figyelem,követem a fórumot továbbra is!
Szerintem nagyon drága 950e-ben egy 600-as. Ennyi pénz körül sokkal jobb motorok vannak. Ha csak Triumph jöhet szóba, akkor meg nincs kecmec, külföldön kell nézelődni, vagy várni a telet és menni fognak le szépen az árak, tavasz előtt lesz még "akciós" gép. Én semmiképpen sem kapkodnék helyetted, főleg, hogy az idei szezonnak már többé-kevésbé vége. Dehát nem én döntök a pénzed felett! :)
Köszi a gyors reakciót! Hááát, vágynak nem nevezném. Viszont egy árban megléphető gépnek igen! Beindítottam, ment... Alkuról még nem volt szó. Vacilálok, a jövőhéten talán megpróbálok alkudni, ha arra megyek. És majd bedobom ide az árat amit sikerült alakítani... Addig is figyelem a fórumot, hogy mik az okosságok :)
Hát...............őőőőőőőőőő.........megette a só............szinte minden parti cuccnál ez van.................ennyiért én nem venném meg.5-5,5ezer euróért németből lehet hozni 2008-2009-es triple-ket.Az 1,5-ből megvan és lényegesen kevesebb a gond vele.De ha gondolod.Én alkudnék a four-ből pofátlanul ha ez a vágyad.
Mellékelnék pár képet a 2003-s Speed Four-ról amiben 10000km van.
Szerintetek? A lekopott festék a blokk oldalán? A lánckerék, lánc "korróziója"?
Amúgy külsőleg, véleményem szerint a korához képest, kinézet nekem megfelelő lenne, kissebb "karistolások" vannak csak, a gumik is rendben vannak nem lefutottak.
A kormányon lehet állítani "egyenesre"? Nekem ez a tört kormány nem tetszik...
Az új SpeedTriple 2.3M ft lenne. Megmondom az őszintét, hogy még pénz lenne rá, de nem engedhetem meg ezt a kiadást :( !!!!!!! Egy kicsit képzavar, de nem magyarázkodnék. Mert a fórum a Triumph-ról szól :)
Előre is kösz, ha valaki konkrétumokkal szolgál a képekről!
Daytonaként ismerem a tipust, nagyon kezes gép. Sor4 ellenére meggyőzően jól megy alul, futómú mindenirányba állítható, nagyon kezes. Fékek elsőrangúan. Súlya nincs, de elég magas gép. És hát leforgatva pedig megy rendesen.....de 6ba lehet tenni 50-nél.
Amire érdemes figyelni az a töltés, célszerű rámérni, a belevaló zselés akksit hajlamosak mással pótolni.
Ne ilyedj meg ha laza a féktárcsa szegecselése, gyárilag olyan :)