Ez lenne a legnagyobb hülyeség amit egyáltalán el lehet követni... Kezd kisértetiesen hasonlítani az IC történetére... Nálunk csak múltja van a vasútnak jövöje nincs...
A debreceni vonatoknak ez csak egy újabb szög lesz a koporsóján... az is kétséges, hogy a menetrendi év végéig maradnak-e, jövőre meg nagy valószínűséggel minden visszaáll a korábbi formájába, nem fognak már feljárni Egerig...
Az aláíróknak meg kell mondani, hogy Egerben már legalább 140 éve vasút van. Akkor ők (a háborgók) még a dédnagypapájuk és dédnagymamájuk kellemes gondolat világában sem voltak....
Vagy amikor a környékre költöztek, tudták hová költöznek.
Tehát vagy tudomásul veszik a vasút ott létét a velejáró zajjal, vagy elköltöznek.
Érdekes, hogy a 25-ös út városi átmenő szakasza mellett lakók a busz és kamion áradatot nem akarják kitiltani?
Képzeljétek! Aláírást gyűjtenek a vasútállomás környékén lakók, miszerint zavarja őket a "dízelmozdony dübörgése, illetve környezetszennyezése" ezért szeretnék, ha nem küldene ilyen mozdonyt Egerbe a Máv! Döbbenet...
Esetleg tudnál nekem információt adni arról hogy a menetben milyen teherkocsik vannak?
Én gyűjtöm, fotózom az összes Eas és Eacs családot! Ha ilyen kocsik vannak a menetben akkor félek hogy lemaradok néhány kocsi megörökítéséről. :( Ha tudsz akkor közölj valami infót nekem. Köszönöm! Esetleg fotóztad a menetet?
Nem tudom miről beszéltek sajnos a Sas út nagyon hosszó és a malomnál is meg a személyen is van útátjáró... A személyen biztos van félcsapórúd a malomnál nincs, de ez a Tihaméti átjáró, utána van a Nagykőporosi aztán meg a Homok úti végül a Rozália út ezeken egyiken sincs csapórúd, sőt a Merengő útcai gyalogos átjáróban semmilyen biztosítás sincs ,szal nem értem miről megy a diskurzus...
Tegnap elkezdték felszedni a Bélapátfalvi cementgyár vágányait is, kint volt a brazil gépsor...