És ha megnézed a jármű törzslapját rendszám alapján ... ugyanis ez a kocsi most márciusban kapott magyar rendszámot , illetve most október 22-én volt eredetiség vizsgálaton . Vagyis az eladó alig egy hónapja vette ...
Ezen nem aggódnék , cserénél nem szokott sérülni a ház . Egy porlasztócsúcs nem egy lehetetlen összeg , de ezek tudtommal utángyártott alkatrészek , Kubotához én is vettem .
Köszönöm szépen a segítséget! Azért ha nem gond kíváncsi lennék hogy van e a gyárin kívül még lehetőség. Kicsit tartok tőle hogy a cserénél a ház is sérülhet és egy új komplett elég drága. Valószínűleg még a gyári szerelés az pedig kb20 éve kap hideget, meleget, kormot esetleg rozsdát. Szeretném magam ilyen jellegű probléma elkerülésére be biztosítani mert napi használatú egyetlen jármű. Segítséget előre is köszönöm.
Szerintem jobban jársz, ha szép csendben eladod a pálinkát és ha együtt a pénz, veszel egy mopedautót. Én nem merném nagydobra verni, (főleg a neten nem) hogy árulom a pálinkát.
Szép napot mindenkinek. Segítséget, tanácsot szeretnék kérni. A kis kéthengeres yanmar 2tne68 típusú motorhoz porlasztó csúcs, illetve komplett porlasztó létezik a gyárin kívül ami passzol hozzá? A gyári kicsit döcögősen beszerezhető. Illetve a komplett porlasztó nem olcsó. Ezért keresnék más lehetőséget. A kubotához valaki írt itt normál dízelautóét ami könnyen beszerezhető és állítólag jó is. Hátha ehhez is létezik ilyen megoldás.? Segítségüket előre is köszönöm!
Nálunk is imádja a gyerek. Jobban mint a Skoda kombit. Itt elől ül,piszkálja a magnót,kilát. Magyaráz . Szerinte sportkocsi. Szereti,hogy nem 100-al gurul hanem csak lassan megy és tud szemlélődni közbe. Az ablakot le engedi és könyököl ki rajta. Tudjátok olyan vagányan. A vérébe van. És nem zavarja egy pillanatig se,hogy hangosabb mint anya kocsija.
Rendelek bele akkor. Köszönöm a választ. Kicsi a motor, keresztben a hűtő, párolog a víz meg elcsepeg.. Mire kigyullad a lámpa, nyáron már kétszer fel is főztem. Amúgy is elég nagy hőfokon van. Utána alig akar menni, járatnom kell alapjáraton. Úgy gondolom jó azt a vizet látni.
Köszönöm a sok segitséget, úgy tűnik most rendben van minden. Ma variátor szijat is kellett cserélnem, egyúttal kitisztitottam a variátort és most - lekopogom - minden működik
Bakancs4 Adásvételi szerződésből van egy eredeti példányod ?Én nem közvetlenül külfölditől veszem hanem magyar személytöl aki behozta.Tehát ez esetbe minimum 3-példány 1 az eladóé 1 vevőé 1 a hívatalé.Az intézi a forgalomba helyezést akitől vettem tehát így elkerülhető hogy az én kezembe kerüljön a külföldi adásvételi szerződés/gondolom érthető okokból/.De mivel az én nevembe járt el az én nevem szerepel mindenüt ezért jogom van tudni mindenröl mert éntartozom felelőségel , ha valami probléma van engem keresnek meg nem a megbízottat. Szeretném megköszönni az értékes információkat!
A végén még a balra kanyarodni szándékozót tartja a vétkes hibásnak. Mert ott még soha nem kanyarodott balra senki. És akkor mit csinál, ha két település között, ahol még düllőútra se nincs lejáró, kiakarom kerülni az úton tátongó lyukat. És balra indexelve, várom, hogy a szembejövő forgalom elmenjen. Akkor azért jön belém hátulról, mert nem tudja, hogy mit akarok én ott a balra indexeléssel, ahol nincs is hová menni balra.
Ma este értesültem, hogy egy mozgássérült mopedes társunk Aixamjét összetörték . Balra akart fordulni , indexelve benn áll a felezőnél amikor a hátulról érkező figyelmetlen Suzukis nekiment és az árokba lökte . A károkozó nő a védekezése során többször elmondta : nagyon régóta és gyakran jár errefelé , de itt még soha senki nem akart balra fordulni ...
Ha más hejezi forgalomba az én nevembe ,szerintem az iratok engem illetnek mer ha később bármi gond van csak úgy tudok bár mit is tenni.És sjnos még midég nem tudom konkrétan mik azok az iratok hogy tudjam kérni a megbízottam tól.
Barnazol elég pontosan leírta , de nekem nagyon friss tapasztalataim vannak , mert ez elmúlt időszakban vittem műszakira egy mopedautót és a múlt héten vettem át a rendszámát . Most számolok el a megbízóval .
benki befizetési cetli (én kp-ban fizettem az OTP-ben , de elvileg lehet utalni is )
kérelem -- okmányiroda forg engedély nyomtatási ellenőrző lap
hitelesített fénymásolat a rendszám (3.500 Ft ) és a forgalmi (4.800 Ft) befizetési csekkjéről (én elrobogtam a postára , de lehet bankkártyával is fizetni )
Az én fentebb említett esetemben még van némi plusz , mert a járgány botrányosan viselkedett a műszakin és megbukott ( másodszorra ment csak át ) , ezért van még egy befizetés és a bukott műszaki adatlapja is megvan .
Egyébként nem árt némileg bizalmatlannak lenni . Olykor mopedautókkal üzletelő figura járt nagyon csúnyán nemrégiben : megbízott valakit a mopedautó forgalomba helyezéssel kapcsolatos ügyintézésre . A mopedet el is vitték a vizsgaállomásra , de ott valami újsütetű vizsgabiztosok voltak és a forgalmiból 380 kg-ot kibogarászva L7e-be sorolták a járgányt . A megbízott ügyintéző nem vette észre a tévedést -- valami normál mopedautóról volt szó , talán Ligier Ambráról -- és átvette az okmányirodában az ekképp kiállított forgalmit . Nagymotor , kétévente műszaki , nem jó az AM-jogsi stb ... Így került a rendszerbe . A megbízó persze rögtön látta a hibát de akkor már nem volt mit tenni . Hozzám fordult tanácsért , már fejben fogalmazgattam valami fellebbezés-félét amikor az illető belefárad -- küldött egy SMS-t : köszöni a fáradozásomat , a járgányt eladta bontásra ...
De ezek az ügyek se szívderítőbbek , amíg nálunkfelé így működik a hivatal próbálunk éberek lenni :
A napokban csináltam meg a kilométerórát. Nagyon hiányzott. A kihajtás belső négyszögelése volt kiszopósodva. A spirál vége elfordult benne. A Gilette Blu3 cserélhető betétjéből raktam bele egy darabot... Ha valaki járt már így, ezzel könnyen meg tudja javítani.