Szia! Nekem B6-osom van, arra raktam vonóhorgot. Megnéztem a kereskedő honlapját ahol én vettem és ott az 5.5hez is canbus-os elektronikát "tesznek". Természetesen ennek külön ára van. Én a leírás alapján csináltam meg, a csomagtartó kárpitját bontottam és a kábel kötegből kerestem ki a megfelelő vezetékeket. Ez az elektronika csupán a "jelet veszi" és "adja tovább" a 7 pólusú felé.
Rám futott egy motoros hátulról, és a kipufogó függesztése (hátul) megadta magát. A földre nem ér le csak lóg pár centiméterrel lefelé és balra. (Az autóm Passat B6 2.0 PD TDI). Azt látom, hogy mi ugrott ki, csak tartok tőle, hogy elhagytam esetleg valami gumiperselyt vagy ilyesmit. Valaki megtenné, hogy lefényképezi a sajátját, és elmondja hogy hogyan van rögzítve? (Sajnos nem figyeltem meg fénykorában.)
Sziasztok! Egy pici segítséget szeretnék kérni, 5.5-ös passatban kötött már be valaki elektromosan vonóhorgot? Két kérdésem lenne, egy, hogy can-bus átalakító kell-e hozzá illetve, hogy a visszajelzőt ennél a típusnál hova kössem/ honnan vegyem a jelet hozzá? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm szépen.
Üdv! Nekem egy 2006-os Passat Kombim van. Pár hete kezdte el hogy egyre gyakrabban indítanám el de még mielött elindítom felgyullad egy sárga lámpa egy P áthúzva és nem old a kézifék. Ilyenkor kiveszem a kulcsot bezárom kinyitom úrja indítom ami valamikor sikerül valamikor nem. Aztán pár napig hétig semmi baja utánna újra. A Napokban lett nagyon idegesítő valamikor 5 percig nem tudok elindulni miatta. Valamikor leállítás elött sem engedi bezúzni. Szinte mindig elég hülye hangot hallat mikor behúzza meg kiengedi. Mi mehetett tönkre benne? Valakinek esetleg tippje? Nincs AUTO HOLD-Ja Köszönöm a segítséget előre is!
Lenne egy kérdésem egy hibával kapcsolatosan. Keresgéltem hétvégén ebben a fórumban is meg ittott, és többen írták ugyanazt a jelenséget amit én tapasztalatok, nevezetesen:
reggelente, első indítás után, a motortérből szabálytalan, zakatoló hang hallatszik, ha viszont benyomom a kuplungot, megszűnik. Amúgy pedig pár perc alatt, indulás után megszűnik, és napközben nem is tapasztalom ismét. Más hibát szintén nem észlelek, váltó rendben, húz az autó, nem rángat. 170k km van benne.
Kettős tömegűre gyanakszom, olvastam mástól h esetleg váltócsapágy lehet még ludas...
Kérdésem h ha olvassa vki aki ugyanezt tapasztalta, annak mi lett a megoldás?
Illetve a kettős tömegű cseréje, ha szépen becsületesen kumplunggal együtt csináltatom, mennyibe fájhat manapság, vki csináltatta mostanában?
Még tavaly év végén írtam itt a fórumon is egy olyan problémával kapcsolatban, miszerint nem fűtött rendesen az autó, ráadásul úgy, h az anyósülésre konkrétan hideg levegőt fúj, vezető oldalon langyosat de nem sok semmit. Mivel sokan írtak még ezt a problémát mindenfelé, gondoltam leírom mi lett az enyémmel, hátha vkinek jól jön :)
Voltam klímásnál, szerelőnél, itt is jöttek tippek, h mi lehet, végülis a fűtőradiátor maradt a leggyanúsabb, viszont az istennek sem találtam szerelőt Pest környékén, aki kicserélte volna úgy, h nem szedi szét a műszerfalat. Még márkaszervízben is műszarfalbontással akarták.
Végül nemrég, áprilisban találtam egy srácot Alsónémediben, aki megcsinálta 40ezerből alkatrésszel, és valóban az volt a gond, most már fűt rendesen. Kár h már pont nincs rá szükség, nade majd télen :D
Próbálkoztam a keresővel nem sok sikerrel, ezért felteszem a kérdést: ki és hol csinál elnyalódós hatszöges olajpumpa/balanszmű tengelyről átalakítást tartósabbra? (és milyen módszerrel, ha lehet tudni?)
Köszi a válaszokat.Ha egyáltalán nem menne a klíma akkor érteném,de pár km megtétele után tökéletesen működik.Mi történik ez alatta az idő alatt?A késlekedés okát nem értem.Egyébként nem tárol semmi hibát.
Sziasztok! Olyan kerdesem lenne hogy cserelt mar valaki B7 passaton izzót? Xenonos verzióba? Mennyire kell szét szedni az autot? Mennyire macera? D3S izzó van benne ha jól tudom!? (2014-es autó) Előre is köszi!
Nekem anno (álló helyzetben nem volt klíma) a diag klíma nyomásszabályzó hibát adott ki, de nem maga a szelep volt a rossz hanem az egyik kábelja volt eltörve, de persze megvetették velem az újat.
Lehet klímakompresszor nyomásszabályzó, de az nem nagyon javul meg menet közben. Lehet gyenge a kompresszor, lehet hogy a hűtőventi vacakol. Ezeket a kérdéseket azért valamennyire lehet szűkíteni a diagnosztika segítségével.
Enyém is ilyen! Nekem azt hozta ki a diagn, hogy a venti 1-es fokozatban nem megy. :) Vagyis nincs ami lehűtse, egyedül a menetszél. Én mondjuk még tamáskodok is hozzá, mert ha megyek 100-al, akkor már hideget fúj, de annyira nem jéghideg.
Valahol olvastam, hogy valami nyomáskapcsoló is össze szokta magát fosni a Vw-ban.
És ha már megint Te válaszoltál, akkor azt is elmondom, hogy sikerült megoldanom a kapu alá való behajtás problémáját is (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136733937&t=9145125): disznópörzsölővel megolvasztottam az aszfaltot, és elsimítottam úgy, hogy jó legyen.