Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Michrobee 71 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 10259

Szia! Nekem B6-osom van, arra raktam vonóhorgot. Megnéztem a kereskedő honlapját ahol én vettem és ott az 5.5hez is canbus-os elektronikát "tesznek". Természetesen ennek külön ára van. Én a leírás alapján csináltam meg, a csomagtartó kárpitját bontottam és a kábel kötegből kerestem ki a megfelelő vezetékeket. Ez az elektronika csupán a "jelet veszi" és "adja tovább" a 7 pólusú felé.

Előzmény: Zupky (10256)
mica-r Creative Commons License 2017.06.15 0 0 10258

Én elmennék egy új felfüggesztőt venni.

Előzmény: PassatB6 (10257)
PassatB6 Creative Commons License 2017.06.15 0 1 10257

Sziasztok!

 

Rám futott egy motoros hátulról, és a kipufogó függesztése (hátul) megadta magát. A földre nem ér le csak lóg pár centiméterrel lefelé és balra. (Az autóm Passat B6 2.0  PD TDI). Azt látom, hogy mi ugrott ki, csak tartok tőle, hogy elhagytam esetleg valami gumiperselyt vagy ilyesmit. Valaki megtenné, hogy lefényképezi a sajátját, és elmondja hogy hogyan van rögzítve? (Sajnos nem figyeltem meg fénykorában.)

 

 

Zupky Creative Commons License 2017.06.09 0 0 10256

Sziasztok! Egy pici segítséget szeretnék kérni, 5.5-ös passatban kötött már be valaki elektromosan vonóhorgot? Két kérdésem lenne, egy, hogy can-bus átalakító kell-e hozzá illetve, hogy a visszajelzőt ennél a típusnál hova kössem/ honnan vegyem a jelet hozzá? Válaszotokat, segítségeteket előre is köszönöm szépen. 

mica-r Creative Commons License 2017.06.08 0 0 10255

Inkább "elegáns" ajánlatnak mondanám :-)

Előzmény: Transitász (10253)
Michele87 Creative Commons License 2017.06.08 0 0 10254

A 2012-es 103 kw-os B7-es Passat Variantom vezérműszíj cseréje 136.000 Ft volt anyagköltséggel, munkadíjjal.

Amit cseréltek akkor: vezérműszíj készlet, vízpumpa, ékszíj, ékszíj feszítő, hűtőfolyadék, VTSZ, FTSZ  (ne kérdezd, hogy ezek mik lehetnek)...

 

Előzmény: Transitász (10251)
Transitász Creative Commons License 2017.06.08 0 0 10253

Akkor a 200-250 ezer korrekt ajánlat, ha jól gondolom, eddig kb ilyeneket kaptam. 

Előzmény: mica-r (10252)
mica-r Creative Commons License 2017.06.07 0 0 10252

Munka kb fél nap, anyag pedig attól függ milyet veszel, és mennyiért. Kb 50-150 ezerig lehet alkatrész árakat találni.

Előzmény: Transitász (10251)
Transitász Creative Commons License 2017.06.07 0 0 10251

Sziasztok! Egy 2012-es B7-es 103kw-os  passatnál milyen költségekre számoljak egy vezérműszíj cserénél nagyságrendileg? Válaszotokat előre is köszönöm. 

riel Creative Commons License 2017.06.07 0 0 10250

Írtam!

Előzmény: Michrobee 71 (10249)
Michrobee 71 Creative Commons License 2017.06.06 0 0 10249

Szia!

 

Kb másfél hónapja csináltam, írj privátot.

Előzmény: riel (10242)
mica-r Creative Commons License 2017.06.06 0 0 10248

Ezt nem tippre játsszák, mint a lóversenyt :-)

Ha nem fontos, akkor ne nyomkodd a kéziféket. Meg kell nézni mi a hibája. 

Előzmény: Pistee Vincze (10247)
Pistee Vincze Creative Commons License 2017.06.06 -1 0 10247

Üdv! Nekem egy 2006-os Passat Kombim van. Pár hete kezdte el hogy egyre gyakrabban indítanám el de még mielött elindítom felgyullad egy sárga lámpa egy P áthúzva és nem old a kézifék. Ilyenkor kiveszem a kulcsot bezárom kinyitom úrja indítom ami valamikor sikerül valamikor nem. Aztán pár napig hétig semmi baja utánna újra. A Napokban lett nagyon idegesítő valamikor 5 percig nem tudok elindulni miatta. Valamikor leállítás elött sem engedi bezúzni. Szinte mindig elég hülye hangot hallat mikor behúzza meg kiengedi. Mi mehetett tönkre benne? Valakinek esetleg tippje? Nincs AUTO HOLD-Ja  Köszönöm a segítséget előre is! 

VArpi Creative Commons License 2017.06.06 0 0 10246

Sziasztok!

 

Lenne egy kérdésem egy hibával kapcsolatosan. Keresgéltem hétvégén ebben a fórumban is meg ittott, és többen írták ugyanazt a jelenséget amit én tapasztalatok, nevezetesen:

 

reggelente, első indítás után, a motortérből szabálytalan, zakatoló hang hallatszik, ha viszont benyomom a kuplungot, megszűnik. Amúgy pedig pár perc alatt, indulás után megszűnik, és napközben nem is tapasztalom ismét. Más hibát szintén nem észlelek, váltó rendben, húz az autó, nem rángat. 170k km van benne.

 

Kettős tömegűre gyanakszom, olvastam mástól h esetleg  váltócsapágy lehet még ludas...

Kérdésem h ha olvassa vki aki ugyanezt tapasztalta, annak mi lett a megoldás?

 

Illetve a kettős tömegű cseréje, ha szépen becsületesen kumplunggal együtt csináltatom, mennyibe fájhat manapság, vki csináltatta mostanában?

2009 B6 Passat 2.0.

 

Köszi szépen a segítséget, ötleteket!

 

VArpi Creative Commons License 2017.06.02 0 0 10245

Sziasztok!

 

Még tavaly év végén írtam itt a fórumon is egy olyan problémával kapcsolatban, miszerint nem fűtött rendesen az autó, ráadásul úgy, h az anyósülésre konkrétan hideg levegőt fúj, vezető oldalon langyosat de nem sok semmit. Mivel sokan írtak még ezt a problémát mindenfelé, gondoltam leírom mi lett az enyémmel, hátha vkinek jól jön :) 

 

Voltam klímásnál, szerelőnél, itt is jöttek tippek, h mi lehet, végülis a fűtőradiátor maradt a leggyanúsabb, viszont az istennek sem találtam szerelőt Pest környékén, aki kicserélte volna úgy, h nem szedi szét a műszerfalat. Még márkaszervízben is műszarfalbontással akarták.

Végül nemrég, áprilisban találtam egy srácot Alsónémediben, aki megcsinálta 40ezerből alkatrésszel, és valóban az volt a gond, most már fűt rendesen. Kár h már pont nincs rá szükség, nade majd télen :D

 

Üdv,

Á.

riel Creative Commons License 2017.06.02 0 0 10244

Ebből még mindig nem tudom, hogy kit, vagy milyen céget keressek.

Nem lehetne konkrétabban?

Előzmény: mica-r (10243)
mica-r Creative Commons License 2017.06.02 0 0 10243

motorjavító gépműhelyek csinálják

Előzmény: riel (10242)
riel Creative Commons License 2017.06.02 0 0 10242

Sziasztok,

 

Próbálkoztam a keresővel nem sok sikerrel, ezért felteszem a kérdést: ki és hol csinál elnyalódós hatszöges olajpumpa/balanszmű tengelyről átalakítást tartósabbra? (és milyen módszerrel, ha lehet tudni?)

2.0 pdtdi brt

 

Előre is köszi!

 

G

Én és én, meg az Irén Creative Commons License 2017.05.31 0 0 10241

Túl vagyunk rajta. Kész, hibátlan. Öömm bódottág :D Pedig nem is az enyém. Célszerszámmal csináltuk, tökéletes.

Előzmény: Én és én, meg az Irén (10228)
sanaxxx Creative Commons License 2017.05.30 0 0 10240
Előzmény: Norbert Ábrahám (10238)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10239

Köszi a válaszokat.Ha egyáltalán nem menne a klíma akkor érteném,de pár km megtétele után tökéletesen működik.Mi történik ez alatta az idő alatt?A késlekedés okát nem értem.Egyébként nem tárol semmi hibát.

Előzmény: Spanos (10233)
Norbert Ábrahám Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10238

Sziasztok! Olyan kerdesem lenne hogy cserelt mar valaki B7 passaton izzót? Xenonos verzióba? Mennyire kell szét szedni az autot? Mennyire macera? D3S izzó van benne ha jól tudom!? (2014-es autó)
Előre is köszi!

saválló Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10237

Nekem anno (álló helyzetben nem volt klíma) a diag klíma nyomásszabályzó hibát adott ki, de nem maga a szelep volt a rossz hanem az egyik kábelja volt eltörve, de persze megvetették velem az újat.

 

 

Előzmény: mica-r (10236)
mica-r Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10236

Lehet klímakompresszor nyomásszabályzó, de az nem nagyon javul meg menet közben. Lehet gyenge a kompresszor, lehet hogy a hűtőventi vacakol. Ezeket a kérdéseket azért valamennyire lehet szűkíteni a diagnosztika segítségével.

Előzmény: saválló (10235)
saválló Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10235

Álló helyzetben akkor nincs hűtés ha pl. a klíma nyomáskapcsoló meghalt, akkor csak a menetszél által van hűtve a klímahűtő menet közben.

 

Ez viszont (klímás szerint) veszélyes mivel álló helyzetben üzemelő klíma ventillátor nélkül túlnyomás keletkezhet a rendszerben.

Előzmény: Spanos (10233)
Spanos Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10234
Előzmény: Spanos (10233)
Spanos Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10233

Enyém is ilyen! Nekem azt hozta ki a diagn, hogy a venti 1-es fokozatban nem megy. :) Vagyis nincs ami lehűtse, egyedül a menetszél. Én mondjuk még tamáskodok is hozzá, mert ha megyek 100-al, akkor már hideget fúj, de annyira nem jéghideg.

 

Valahol olvastam, hogy valami nyomáskapcsoló is össze szokta magát fosni a Vw-ban.

Előzmény: Törölt nick (10222)
Octi19 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10232

Ötletes! ..mire nem jó egy kis tűz?!

Előzmény: hant90 (10231)
hant90 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10231

És ha már megint Te válaszoltál, akkor azt is elmondom, hogy sikerült megoldanom a kapu alá való behajtás problémáját is (http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136733937&t=9145125): disznópörzsölővel megolvasztottam az aszfaltot, és elsimítottam úgy, hogy jó legyen.

Előzmény: Octi19 (7026)
hant90 Creative Commons License 2017.05.29 0 0 10230

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: Octi19 (10227)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!