A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Hát elég sokszor járok arra, de én még nem láttam ott versenyzőket, már aki föl alá járkál ott motorral. Ennek oka nagyon egyszerű, a város felőli szakaszon tényleg elhárították az életveszélyt, de csak egyes szakaszokat aszfaltoztak újra, így sem valami jó az út. A másik fele, ahová most terelik a forgalmat, az meg motorral életveszélyes. 3 db akkora kátyú van az út közepén, hogy ott biztos a bukás, de legalább is a motornak annyi. A sípálya oldal ugyanis a Pilisi Parkerdő Zrt. kezelésében van, oda már nem futotta a forrásból, ami meg is látszik rajta.
Még szerencse, hogy ezzel a tereléssel, már senkinek nem lesz kedve arra menni, így talán nem lesz ott nagyobb baj, talán ezért van benne, némi ésszerűség :-)
Most mond meg őszintén ! Ne nyíljon az ember zsebében a bicska !? :( Nem másért , csak az igazságtalan megkülönböztetés végett ! Ha például , te elpöfögsz arra a veterán motoroddal , az kinek fáj ? Vagy mondhatnám magamat is , aki mindegyik motoron a csendes kipufogókat használom , és szinte csak végig gurulok azon az úton... Nem beszélve arról , hogy a mi adónk is benne van abban az útban !!!
"az út tavalyi felújítása óta autósok és motorosok versenypályának használják a Panoráma utat, napi rendszerességgel fordul elő, hogy nagy sebességgel hajtanak rajta, a gyorshajtás és a nagy zaj pedig a turisták mellett a helyieket is zavarja."
A közlemény szerint autósok és motorosok a bűnösök. Az autókat miért nem tiltják ki?
A fene tudja. Itt hétvégenként mondjuk a Lilla-Ftárkány szakaszon nem 1 százalék megy teljesen agyatlanul, hanem alsó hangon 25. És a maradék fele is gyorsabban megy, minthogy bármit is tudna csinálni, ha a kanyarban van valami, amire nem számít. A hétvégén erre járó motorok legalább harmadán van egyáltalán nem csendes sportkipufogó, de inkább a felén.Nem véletlenül szokok át "szezonban" teljesen a hármas útra, ha Eger felé megyek. De Aggtelek felé is olyan parádékat látni, hogy nagyon óvatosan mondanám, hogy ott aztán nem mindenki hülye, csak valamiért idén arra súlyosbítva van a helyzet a szűk és szar úton kényszeresen formációban küzdő, különösen zajos csopperes hordákkal.
Úgyhogy az a büntetés nem az egy százaléknak szól.
Nem kár azért a kb 2 kilométerért. Mondjuk sztem elég lett volna hétvégére elsőre. Amikor majd a 24-ről leszünk kitiltva, akkor fogok elkezdeni aggódni :)
Na itthon a motor, a kardán nálam sem volt megzsírozva !!!! , nem értem miért csinálják így a wallisnál, szerintem ezzel bekódolják a hibát, hogy majd vihessem megint kardán cserére, szöghajtás javításra, stb. Most rendesen megzsírozva, nem lesz gond vele.
Hex GS911 kütyü hétfő óta nem kommunikál a vizes GS-ekkel, a levegőshöz továbbra is jó. Legfrissebb szoftver és firmware, így még 200 km és nézhetem a service feliratot állandóan a műszerfalon. :(
Akik voltak már kardán visszahíváson/cserén a motorom most van Veres Pistinél, mondja, hogy megzsírozza a kardánt, mert a bmw szervíz NEM MINDEN esetben tette ezt meg, sőt azt mondta inkább nem mint igen. Kíváncsi vagyok az enyémet (wallis váci út, Kelemen János) megzsírozták e. Ez péntekig kiderül..
Szóval érdemes lehet ellenőriztetni visszahívás után nem szárazon fut e.
Igen, nekem is szorult picit végállásban, de csak az egyik irányban. Érdekes, hogy az 1250-nél csak egyik irányban működik a kormányzár (azt már nem tudom, hogy a jó irányban záródott e?), de a Dohc Gsa-n két irányban lehet még lezárni a kormányt. Ebben nincsen fejlődés, sőt visszafejlődés van :-)
Ma megrendeltem az új gumikat, és végre nincsen kényszerem a Conti Trail A III-t rendelni a gumizaj miatt, mert ezen olyan nincsen, így Pirelli ST II lett, ami jó árban van, és már bizonyított nálam. Most Metzeler Tourance van fent, amivel vettem, de már bedöntéskor van hangja, és lassan cserés lesz, hosszabb túrára már nem mennék vele.
Ja és végre van Touratech ülésem, igaz nem állítható (egybe sportülés), de ez még a hátsónak is biztosít komfortot, és elől kényelmesebb, mint a Touratech első ülés. Hosszabb etap még nem volt, de hamarosan tesztelem, ha elmúlik az özönvíz.
Másik szerelés. Tegnap beszereltem egy SW-Motech kormánymagasítót/hátrahozót:
Eleinte szkeptikus voltam, hogy érzek-e majd különbséget, de határozottan igen. Tökéletesen egyenes derékkal is kicsit hajlított marad a könyököm, soha nem veszem észre, hogy kicsit is a kezemen támaszkodnék, ami korábban azért elő-előfordult. Aki 170 körüli és gondolkozik ilyesmin, érdemes kipróválnia, szerintem. Két dologra érdemes figyelni. Beszereléskor legyen egy segítő, mert ez a fekete kormány nagyon sérülékeny, picit is hozzáér egy másik fém alkatrészhez, lejön a feketítés a rücskök tetejéről azon a helyen. És segítség nélkül ez szinte elkerülhetetlen. A másik, hogy hiába SW-Motech, direkt ehhez a típushoz gyártva, beszerelés után egy kicsit feszesebb a kuplungcső mint amit tökéletesnék gondolnék. Mondjuk előtte nem néztem mennyire feszes, gondolom kevésbe. Nem pengetős, van néhány centi játéka és sem parkoláskor, sem kisívű fordulókor nem tekerem ki a kormányt végállásba, szóval elhogadhatónek ítéltem, de nem vagyok maradéktalanul elégedett. Leszeretlen az oldalidomokat, hétha lehet valahonnan nyerni pár centit, de nem. Középállásba emeltem a kormányt, az egy kicsit segített. Tudjátok, be van skálzva 10 fokig, nullán volt, most kb. 5 foknál van.