Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Igen, vannak a könnyűek, azok a Lithium Ion-os aksik, egyik első linkek egyike amit kidobott google-csak példának másolom, rengeteg van és olcsóbban is, de akkor is van vagy 3x-os áron, mint a sima YUASA...
Az eredeti YUASA 210A-es és lehet nem viccből kell ekkora az FJR-nek, ezt szakik tudják. Vannak olcsó akkuk, de lehet nemhiába olcsók, ezek a 130A körüliek. Indul ezzel is a gép, de ha japánok azt álmodták 210A-kell, akkor lehet annyi kell és kész :)
YUASA nekem max.3évet bírt, 2x vettem újat, szóval nekem nem ér annyit. (van riasztó GSM, lehet emiatt, de mindegy is) szóval ha nem YUASA, de legyen meg az amper is, akkor egyedül amit találtam az a Varta valami motoros megjelölésű és 190A-es volt és volt vagy 17e akcióban. Szóval köztes megoldás, hogy ne 30e körül adjak ki YUAS-a aksiért, de ne is 130A-es "gyenge" aksi menjen gépbe, ezt az egyet találtam megfizethető áron és nagyon közel a 210A-hez a 190A-el.
Vonasd ki ideiglenesen a forgalomból télen. Én ezzel spórolok 5 hónapnyi kötelezőt + KW pízt. 2300Ft-ot kell fizetni az Okmányirodában és 1-6 hónapig kivonják.
Huhh...mèg vèletlenül sem akartam èn itt beleronditani semmibe itt a facee csoporttal...csak egy kerdes volt...de latom , vagyis olvasom a velemenyeket....felejtsètek el...
Más...a 2006 utani Fjr en...latok egy kisebb es egy nagyobb fajta tukrot....ez mitől jobb, vagy rosszabb? Vagy utolag lehet nagyobbat venni?
Mas: a gepkonyv szerinti aksit nem talalok a neten...atiranyit egy masikhoz(yt14b-4), ebbe is van 3 kg os, es 8kg os is... ( A konnyebb az olcsobb?!?!) Eleg magasan es elol van...szamit az a par kg? Illetve mi a javaslat...inditoaramba 130 tol 210A ig vannak...
Köszönöm Laci a jó tanácsot oda figyelek, most még a fiatal láz is hozza, hogy legyen hangja egy ilyen gyönyörű vasnak nálunk felé nem ismert még annyira igy van aki robogonak nézi és mindig volt az utcai motorom mellet egy terep motrom amivel a motorhang élvezet meg volt, de most az FJR egy nagyobb projekt lett igy el marad a terepezés és hiányoltam a szép hangot és nem tulozk szép hangja van nem tul élles mint a legtöbb motor nálunk felé.
Szerintem pont ezért nem lesz face csoport.Mert közöttünk is van ezer féle ember.
Aki írni szeretne,kérdezni,vagy csak megosztani bármit,itt megteheti.
Pár éve én is kérdeztem,hogy ne csináljunk -e egy tipus találkozót,vagy gurulást?Nehéz össze hozni,időileg,meg egyébként is.Nekem a közvetlen baráti környezetemben 3 an vagyunk/ voltunk Fjr esek.Jól néz ki 3 ilyen hasonló motor együtt,6 még szebb lenne.
Egyikünk tavaly szept elején át ült egy 2 éves 1600 GTL re. Meg van még neki az Fjr is,még nem tudja eladja e?Szóval lehet mi is ketten maradunk a csapatból Fjr esek.
Ők,a közvetlen barátaim nem olvassák ezt az oldalt,regelve se vannak.Én vagyok itt,amennyit vagyok.Néha 1-2 hónapig fel se nézek.Mi inkább motorozni szoktunk,de dicsekvés nélkül mondhatom,én motorozok hármunk közül km ben a legtöbbet.Volt itt nekem 5 szezonom,az Fjr el,és 83000 km be csúszott. Persze van itt aki többet megy,de azért nem sokan vannak.
Mindenhol figyelmetlenek az emberek.Illetve figyelmetlenek is vannak,időnként többen vannak.Nekünk,motorosoknak mikor motoron ülünk,nekünk kell vigyáznunk MINDIG magunkra.
A pufó hang hátra felé terjed...,azért minden helyzetben ne várj csodát egy erős hangtól.Nem egy tag van itt közöttünk is,akinek nem adták meg,ami járt.Jó esetben csak totálkáros motor lett a végeredmény,de volt olyan is,mikor fél éves kórházi menü lett belőle.Tehát mindig legyetek résen.Ha tehetitek.
Óvatosan kell bánni az ilyen nagy létszámú facebukk csoportokkal. Nagyon el tud hígulni a társaság. Több facés csoportnak is tagja vagyok, de borzalmas, hogy néha milyen megnyilvánulások vannak. Márkától, témától függetlenül.
Minden Fjr es nek ,s motorosnak Boldog Új Évet kívánok!Külön kiemelve a törzstagokat:Quattro,Motyó,Balzó,Zozo,Jim 32,és talán még egy -kettő .
2017 re is hasonló jó évet motoros évet mindenkinek,mint idén volt nekem. Kb 18000 km,és ebből 15 nap alatt 8300 km .Végig motoroztuk Norvégiát,végig a Norvég -tenger mellett délről egészen északra,4000 km t motoroztunk ebben a csodálatos országban.
Én azt szoktam mondani, hogy "aki fészbukozik sikeres ember nem lehet" :)
Én pl. még csak 1 emberrel találkoztam innen a fórumból (jim32), vele is csak 1x, 2008-ban... ha lenne valami találkozó, lehet elmennék, de ide is ritkán irogatok, viszont mindent ellvasok :)
Én is nézegettem a two brothers dobokat, de nincs EU-s engedélye és nem volt kedvem valahol külhonban küzdeni valami helyi rendőrre... meg igazából nekem a hang nem hiányzott, csak a kinézeten szerettem volna tuningolni kicsit, de végül maradtam a gyárinál.
A gépem 2004-es, ebben még nincs fokozatkijelző. Gondoltam teszek rá egyet, hogy ne akarjak mindig hatodikat kapcsolni. :) Most ott tartok, hogy leszedtem a tankot, keresem a sebesség jeladónak az állítólag háromszög alakú csatlakozóját, de nem lelem. Egy ilyen csatit találtam a jobb oldalon, de ha széthúzom, akkor is mér az óra, tehát gondolom ez nem az. Esetleg valamelyikőtök tudja, hogy hol szokott az lenni? Utána már csak a főtengely jeladó kettes csatlakozóját kell megtalálnom. :))
Akkor bocsi...tenyleg nem akartam tolakodo lenni...egyebkent vegigolvastam a majd" 600 oldalt, mèg a motorvasarlas elott, ugyhogy nagyjabol mindenkivel kèpben vagyok.