Megnéztem, sajnos a Falken nincs fönn :(( mindegy, majkd teszetelem a hóban :) (de ha lehet, én még napsütést és 15 fokot kérnék)
Abban teljesen igazad van, hogy a leggagyibb téli gumi is jobb bármelyik nyárinál, sőt a 4 évszakosnál is. Panni, meg kéne gondolni azt a téligummaszettet, használtat is nézegethetsz, vagy mondjuk csak az első 2 kerékre, megéri!
De azt nem értem, hogy ha egy hiba 100x, 1000-szer visszaköszönt egy-egy modellben, és ezt továbbítják a franciáknak (mert tutti továbbítják), akkor ezt miért nem orvosolják?? Az összeszerelés meg automatizált, nem?
Értem én, hogy mit mondasz, a szerelemmel nem lehet mit tenni :)) nekem pl. más kombi nem tetszik, és soha nem is tetszett. Ez meg szerelem volt mondjuk második látásra. Mert elsőre el sem tudtam volna képzelni, hogy Clio után ekkora autóm legyen :)
A Logan indokalatlan felborítása tényleg gáz volt. Viszont volt is rengeteg mentegetőzés, hogy mossák a becsületet.
A Golfról nem hallottam. Viszont erről három dolog jut az eszembe. Az egyik, hogy a csomi térfogat megállapításása két módszerrel törnténhet. Az egyik a hasábos módszer, a másik meg a labdás. Mindkettőnek adatt a térfogata. Innettől kezdve csak meg kell számolni hogy mennyi fér bele. Ebből adódhat különbség. A másik ami eszembe jutott, hogy nem a Golf Plusszal hasonlították össze? Mert akkor talán lehet nagyobb is. A harmadik meg az, hogy egyszerű sajtóhiba.
A gumára visszatérve. 2005-ben is leszerepelt a Misi abroncsai, meg idén is. Ebben szerintem nem hibáztak, hogy olyan helyezést ért el mint amit elért.
...árokszállás környékén rengetegen termelik. Viszont annyit nem, hogy megérni nekik elvinni a nagybanira. Ezért 1 élelmes ember kitalálta, hogy felvásárolja tőlük alamizsnáért a tököt. :)
Én azóta nemhiszem az adacnak mióta: Kihozta hogy a golf 5 nek nagyobb a csomitartója mint a Logannak és mióta megborították a Logant a rénszarvas teszten, azóta se tutta senki megcsinálni egy teszten se.
Adott egy teherautó, teli kanadai tökkel. Szegedi nagybani piacon elad. Ott vásárol barackot. Fel a bp-i nagybanira. Ott elad. Így keletkezik az extra profit, mivel már a barackon 50-70Ft nyereség kilónként. Ezt a kört addig ismételni amíg el nem fogy a tök.
The MessageLabs Email Security System has identified a file attachment in an e-mail sent by you that has been deemed to be potentially unacceptable by either your Domain Administrator or the Recipient's Domain Administrator.
A legszörnyűbb az, hogy bármilyen márkát veszel, a szerelők mindenhol egyformák. Már arra is gondoltam, hogy Mo-on csak egy iskola van ahol "autószerelőket" tanítanak. Ebből következik, hogy egyik sem ért az autószereléshez. Aki ért, az lehet, hogy kimaradt a suliból.
A betanított munkásokról: Pontosan úgy van ahogy mondod. Csak a tervezésen múlik az egész. Úgy kell megtervezni, hogy ne lehessen rosszul összerakni. Erre jó példa a légzsák csatija a kormányban. Különbözik a színe, a lábkiosztása, és a foglalata. Erre mondják, hogy bolndbiztos.
De egy jó szerelő, csodákra is képes lehet.(mármint most csodaként emlegetjük, holott a szerelőnek az lenne a dolga).
Az autógyárban, és a beszállítói láncolatban is az összeszerelést betanított munkáésok végzik.De maradjunk csak az autógyárnál.Az autó elejétől a végéig , tehát az elkészültéig az égvilág minden szakmájából tanult, különböző emberek munkája révén szerelődik össze.Megtanítják nekik, hogy mely alkatrészt milyen eszközökkel, és milyen sorrandben szerelje be, és mire figyeljen oda.
A szervízben lévő úgymond szakemberek, na nem mindenkire igaz, tisztelet a kevés kivételnek, szintén mondhatnám azt is, hogy betanított munkás szinten állnak.Megkapják az autó szerelésére vonatkozó oktatást, dokumentációt, van szerszámuk, speciáélis eszközük ahhoz,m hogy dolgokat ki, ill. be tudjanak rakni a kocsiba, aztán jóvan, ennyi.Szuerintem egy autógyári összeszerelő betanított munkás is tud annyit, mint némelyik szervíz szerelője.
És mit csinál a szervíz? Fogja, kiveszi a rosszat, és beépíti az újat, a jót.Majd ha az is ugyanúgy köszörül, akkor megfog egy másikat ugyanolyan alkatrészt , és beépíti azt.Majd, ha ekkor is ugyanaz a hibajelenség, akkor van a nemtomm mi a f...sz baja van! című felkiáltás, és max elirányítanak máshova, vagy elkezdenek más dolgokat is cserélgetni.
Vannak szituációk, amikor csak ez működik, de ahogy a klubtagok elmesélkik, ez a bevált, általános szokás, szinte mindenhol.
Maximálisan értelek. Én úgy vagyok vele, hogy az első autót eladja a kereskedő, de a másodikat, harmadikat... a szervíz adja el. A szervízen múlik, (szvsz) hogy a tulajdonos mennyire lesz márkahű. Persze vannak fanatikusok is! Erre jó példa ez 1ik kollegám. Egy ZX-t hajt. Szinte minden alkatrész ki van benne cserélve, de ő mindig is Citrom párti marad.
Ezzel a 'kormányszentséggel' a 3. szervíz küzd. Remélem utoljára.
A Vumenke és a mi autónk között csak 1 szűk év van. Csakhogy pontosak legyünk. :)Persze ez is nagyon messze esik egymástól a gyártás.
Egyébként a beszállítónál is lehet a bibi. Van itt Mo-on egy cég ahol egy német márkának csinálják az elektromos ablakemelőit. Kicsit le voltak maradva a gyártással, ezért a szakik a szalagon nem forrasztották össze a lábakat, hanem csak valahogy mechanikusan rögzítették. Gondolhatjátok, hogy hogyan működik.
Hiába a jó tervezés, ha nincs meg a megfelelő technológiai fegyelem.