Keresés

Részletes keresés

gaszkonyi Creative Commons License 2014.07.21 0 0 1038

Bocs de én is kérdezném ,hogy milyen időszakban célszerű ezt csinálni?? 

Lehet,hogy megpróbálkoznék vele , van néhány haszontalanság :) nálam is..

Viszont amatőr vagyok ....

Előzmény: Kulicz (1037)
Kulicz Creative Commons License 2014.07.18 0 0 1037

Minden ugyanaz, mint a zöldre fás oltásnál. Én kísérleti jelleggel próbálkoztam néhány olyan tőkén, amelyek lent nem hajtottak, viszont szép erőteljes törzzsel rendelkeztek, viszont át szerettem volna őket oltani. Az általam feltett videót nagyok szeretem, szerintem profi munka, az oltás formának indokolt esetben jövője van. Később teszek még fel képeket a többi tőkéről is.

Előzmény: Sanci07 (1036)
Sanci07 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 1036

Időben mikor csináltad,mennyi idő után hajt ki és milyen intenzitással növekszik?Egyébként ha bejön tényleg nagyon jó lehet!

Előzmény: Kulicz (1034)
Kulicz Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1035

Ja, 4.24-től nézzétek.

Kulicz Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1034

Fás. Hat tőkével csináltam, négy sikerült.

Előzmény: juhosttt (1032)
gempuci Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1033

ranezesre chip szemzes szerintem de szep

Előzmény: juhosttt (1032)
juhosttt Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1032

Zöld vagy fás oltócsapot használtál?

Előzmény: Kulicz (1031)
Kulicz Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1031

Úgy tűnik, bevált az oltás törzsbe, ilyet még sosem csináltam, egy you tube videóról lestem el.

Kulicz Creative Commons License 2014.07.15 0 0 1030

Napperzselés ellen nálam bevált a Rasher háló.

Nem jó, ha a fürtöket semmi lombozat sem védi.

Ez pl. egy Afuz Ali fürt, ő sem szereti az UV-t.

Előzmény: gyula.uw (1027)
Ali-bá Creative Commons License 2014.07.14 0 0 1029

Felszívódó lisztharmatölőt és kéntartalmú kontakt szert ajánlok.  /Három héttel ezelőtt + egy héttel ezelőtt és most./