Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2013.03.04 0 0 5575

Szia 170 le 400nm , ez ami még értelmes , a benzinesnek ugye lényegesen kisebb a nyomatéka , és magyas fordulaton adja le az erőt, ezért van ,hogy egy jó 2.2hdi csippel ,nem tud mit kezedeni a v6 csak ha széforgatod , meg autópályán , ilyenkor a fogyasztása bődületsen sok lesz egy dízelhez képest . Tehát egy normális de dinamikus autózásnál simán lesz 4-5 liter különmbség , az tény ha dízelt javítani kell lehet ,hogy egyben kifizeti az ember az üzemanyag ár különmbséget.

Előzmény: gun111 (5574)
gun111 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 5574

Csak érdekességképpen kérdezem, hogy 2.2 HDI-t meddig lehet biztonsággal chipelni? 200 paci kb?

Előzmény: betg (5567)
sütiv6 Creative Commons License 2013.03.04 0 0 5573

Én szeretem a 607-sem, a fogyasztásról: volt 2.0dci és 2.5crdi dieselem, a kisebbel sem jártam 8.5l/100km alatt, a nagyobb pedig 10l alá sosa nem, ehhez képest a v6 benzin most 11 télen manuális váltóval, pedig tolom neki rendesen. Ha spórolni akarok van egy c2 1.4 hdi és eszik 4.5-et.

Előzmény: betg (5567)
valter1976 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 5572

Nem az a lényeg mennyi pénzem van de ez egy szar...:)Nem azért nem kap váltót,mert nem tudom kifizetni.Nem érdemli meg..:)Perelek,ha két évig áll,akkor 2 évig áll.

Lacc78 Creative Commons License 2013.03.03 0 0 5571

 

Üdv Urak!

 

Valaki tud egy helyet,ahol tudok venni belső visszapillantó tükröt?

Fényre sötétedős kéne....

 

Előre is köszi a tippeket

TIBOR ÉS A NAGYMACSKA Creative Commons License 2013.03.03 0 0 5570

Sziasztok én 2 éve vettem 2003 év 3000 v6 automata. Nagyon szeretjük még most is annak ellenére ,hogy most költöttünk a váltojára 435000 ft . Most se vennék manuális váltoval. Akinek meg csak annyi pénze van ,hogy épphogy csak ki tudja fizetni a vételárat az tegyen le róla ezt a kocsit nem neki találták ki.

smucus Creative Commons License 2013.03.03 0 0 5569

Én 3 éve fogtam ki egy ilyet mint a tied csak az a villámos márkához tartozott. A hugomnak lett megvéve és ragaszkodott az automatához. Mire hazaértem vele a neppertől már nem vette a 4-dik et. Két nap múlva se kép se hang. Azon a váltón is volt garancia . Egy hónapig volt a váltósnál és mikor felhívtak, hogy mehetek érte ,mikor odaértem már a kapun sem tudtam kijönni vele mert megint megdöglött a váltó. Én akkor csak a tréler és a saját benzin költségemet buktam, az autó árát a nepper visszafizette.

Sajna a használt autó elég lutri, főleg az automata.

Én ha cserélem az enyémet újból 607 veszek valószínüleg csak még keresgélnem kell, mert 2005 után szinte mind automata sajna.

 

Üdv:

Előzmény: valter1976 (5556)
lazy g. Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5568

Én sem azért vettem a hathetest,mert ilyen presztizs,vagy olyan presztizs. Ez egy orbitális baromság.

Azért vettem,mert TETSZETT és még most is TETSZIK,méghozzá nem kicsit,nagyon...

Ahogy már írtam,mert különleges és én szeretem a különleges dolgokat és nem csípem a tucat árut. Nem szeretem,ha vki státusz szimbólumként használ egy bizonyos típust,vagy csak mert "az a divat".. akkor ezt kell venni és azt sem,ha úton-útfélen szembe jön velem 2 órán belül mondjuk 1000 darab egy bizonyos típusból...

Az enyém 2,2 HDI kézi váltós. SOHA nem volt bajom a kocsival! Egyszer sem hagyott cserben,megbízható,erős,nagyon jól gyorsul

és nagyon jól fogyaszt! Nem akartam automatát,szeretem én eldönteni,h mikor váltok,nem szeretem,ha a gép,a technika dönt helyettem. Nekem ez nem probléma,én kifejezetten kézi váltóst akartam.:)

 

 

Előzmény: gun111 (5565)
betg Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5567

A 607 ben érdekes módon sokkal hamarabb tönkre megy a 4hp20 mint a c5 ben , valószínű a + tömeg miatt .

A 2.2hdi csipelve 150ig nem éri utol a v6 , fogyasztásról nem is beszélve.

Öreg autót sosem vegyünk automata váltóval!! Főleg ha elől hajt az autó , az elsökerekes automaták mindig jóval gyengébbek a kevés hely ,és a nagyobb hő miatt, lényegesen kevesebbet bírnak.

Persze tudom sok embernek működik az automata váltója ,de azért sokan megszívták vele.

Kézi váltó eladhatatlan alkatrész, az szinte soha nem megy tönkre.

Előzmény: gun111 (5565)
betg Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5566

Szia Lambda szondát lehet paraméterezni egyáltalán nem biztos ,hogy az a baja , ha hibaüzenet sokszor félrevezető.

Előzmény: smucus (5563)
gun111 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5565
Azert a 2.2 hdi-t ne szold le... Nekem mar a 2. Benyas, V6-os motoros peugeotom van, de hetkoznapi kozlekedesre sztem alkalmasabb a 2.2 hdi az alul is nagy nyomatekaval (kiprobaltam es ez a tapasztalatom). Mas kerdes a hang, illetve ha sietni kell, akkor a 2.2 hdi valoban lemarad a V6-tol. :-))))
Előzmény: sütiv6 (5564)
sütiv6 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5564

Hát szomorúan olvasom a hozzászólásokat, én egy éve vettem 3.0 v6-ot és a szokásos szerviten túl nem volt semmi baja, pedig van benne km rendesen, nagyon sokat megnéztem előtte, 2.2 benzin és hdi szar és kicsi motor ehhez a kasznihoz.

smucus Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5563

Volt diagon és a szerelő szerint ez a baja. Nem utángyártott a szonda amit vettem bele. Azt nem értem, hogy miért csak néha írja és nem mindíg. Ha rossz akkor az mindig rossz nem?

Szívok a folytószeleppel is viszont azt nem írja hibára a diag.

Előzmény: betg (5561)
raider Creative Commons License 2013.03.02 0 0 5562

Kéziváltósra alakítás se menne? (már technikailag, most természetesen nem a papírozásra gondolok)

Előzmény: betg (5558)
betg Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5561

Diag nélkül a fene sem tudja , de még úgy sem lehet 100% behatárolni , nekem gyanús ez a lambda szonda dolog, paraméterezték vagy csak  rávágták ,hogy az a baja ,vagy valami ócska utángyártott ? A hibaüzenetből önmagában ritkán derül ki a hiba pontos oka lehet ez egy összetett probléma , ezeknél is gond a hidrótőke , befecskendezők , fojtó szelep , és társai

Előzmény: smucus (5549)
betg Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5560

Ez a presztizs autó kérdés egy nagy butaság ,egy ilyen kategoria max 3-4 éves koráig bír presztizs értékkel , ezen vitázni és egymást cikizni baromság , egy mercinek sincs presztizs értéke 10 éves korában , és aki presztizsre vágyik annak legyen legalább 15-20mft autóra  és cserélgesse 2 évente , van ilyen ismerősőm ,de én inkább szobnak nevezném mert ő valóban csak azért cserélgeti az autókat mert már másoknak is van és már túl sok van belőle.

Én is szeretem a felső kategóriás autókat de én is min 8 évesen tudom megfizetni , és bizony ebben a korban már bármi lehet , a presztizst és eféle baromságokat nem értem , nekem tetszen kényelmes legyen , ha másnak is teszik annak örülök , ha nem akkor menjen mindenki a dolgára .

betg Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5559

Szia de de belefolyhatott a hűtőviz ,mégpedig nagyon egyszerűen a váltó tetején van egy hőcserélő , ha ez tönkremegy akkor simán belefolyhat , de én inkább arra gyanakszom ,hogy rosszul szerelték fel , ugyan is itt van két spec furatos csavar , amivel rögzitva van a hőcserélő itt van két gumi gyűrű ha ez nem volt a helyén ,vagy netán kimaradt a viz szépen befolyt a váltóba aztán sanyi neki!!

Előzmény: Mate 607 3.0 V6 (5555)
betg Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5558

Szia óriási tévedésben vagy, az aisin váltó sokkal gyengébb mint a ZF , ebbe az autóba nem lehet beszerelni amúgy sem mert , ehhez a régi 2.2hdi hez nem is létezett, kompjuter , kábelköteg miegymás brrzzrzr, szóval nem .

Előzmény: raider (5557)
raider Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5557

Esetleg próbálj megállapodni vele peren kívül, mert ez tényleg egyértelmű, de elhúzódhat a dolog, és a kialkudott pénzből szereltess be betg-vel (ő biztos vállal ilyet, de kézire átalakítást is tudtommal) egy hatos váltót, szerintem belemenne (bár ő majd elmondja), azok összehasonlíthatatlanul megbízhatóbbak. (lévén nem német ZF hanem japán Aisin). 

Előzmény: valter1976 (5556)
valter1976 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5556

4 sebességes.Én csak azt tudom mondani amit a szerelő mond.A hirdetés egyébbként még a mai napig fent van.Bízom benne,hogy meg is nyerem a pert.

http://vateraauto.hu/hirdetes/peugeot-607-2-2-hdipersonnalisee-full-IDHuX3.html

Mate 607 3.0 V6 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5555

Szia!

 

Sajnálom, hogy egy ilyen rossz állapotút vettél meg.

Csak 2 észrevétel a korrektség kedvéért.

 

1. A válóba nem folyhatott bele hűtőfolyadék, mert csak olajhűtése van, azaz csak olaj folyik benne egy hőcserélőn keresztül.

2. Ezt a ZF 4HP20 váltót többek között Mercedesben is használták.

Előzmény: valter1976 (5553)
raider Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5554

Beszarás. Egyébként ez 4 sebességes automata volt, vagy már az új hatos?

Előzmény: valter1976 (5553)
valter1976 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5553

Szia.Nem.Most a váltó is szént ment.....belefolyt a hűtőfolyadék a váltóba.240 e csak az alkatrész.Ezért inkább leszarom.Perre fog menni a dolog,mert ez így nem volt fer.Úgy vettem az autót ,hogy garanciás új a váltója.Aki a garit adta most arra hivatkozik,hogy ő csak az alkatrészekre adott garit,amit ő cseréltr benne.

raider Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5552

Azért ha jól emlékszem, már az elején is problémás volt a váltó, most nem ugyanaz a baja (bowden)?

Előzmény: valter1976 (5551)
valter1976 Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5551

Nem vagyok etnikum,de ez egy szar.Dobhatom ki a váltot....egy hónapja vettem az autót abból egy hetet használtam.Nem cseréltetem ki.Megy a bontóba,esetleg ha kell így valakinek viheti aprópénzért ezt a presztizs autót.Ez már csak a csórok presztizse.....hahahaha:)

raider Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5550

605 és XM futómű hátul messze nem ugyanaz, csak elöl egyeznek meg. Hátul a 605 (és 607) futómű térbeli többlengőkaros futómű, elég szép darab volt a maga idejében, de most sem találsz ilyet túl sűrűn (felsőkategóriában persze igen). Érdekes módon most a C5 lett az amelyik elöl jóval korszerűbb futóművel bír mint az 508 (annak csak a GT verziója ilyen). Nem látok bele a konszern ügyeibe, de nagyon furcsák néha a franciák nekem.

Előzmény: betg (5543)
smucus Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5549

Mi lehet még esetleg? Leírtam milyen hibaüzentet ír ki.

 

Üdv

Előzmény: betg (5536)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5548

Szia !

Osztom a véleményedet! Szerintem is klasszisokkal szebb és szerethetőbb autó a 607-es .

De jegyzem meg minden etnikum a maga lovát dicséri. Ha olyan szuper gép a Merci akkor nem értem hogy sok-sok elhasznált ,és jól bevált típus után miért vált valaki egy öreg korszerütlen elavult rossz konstrukciójú autóra. 

Előzmény: lazy g. (5546)
Törölt nick Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5547

Szia ! 

Ha ennyire nem jó,hibás elavult,konstrukció akkor miért vetted meg?? Miért nem maradtál a jól bevált istenített típusnál?

Előzmény: valter1976 (5544)
lazy g. Creative Commons License 2013.03.01 0 0 5546

Szerintem se lehet egy lapon említeni a "merdzsót",meg a hathetest...

Az egyik közhely,a másik pedig ritkaság, aminek STÍLUSA  van.

Add el sürgősen,nem való ez neked... És ezt hidd el,nem gúnyból mondom,hanem őszintén.

Eleve: h vehet hathetest az,aki "merdzsóval" járt???? Kész kabaré... :D

 

Előzmény: valter1976 (5542)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!