Szia 170 le 400nm , ez ami még értelmes , a benzinesnek ugye lényegesen kisebb a nyomatéka , és magyas fordulaton adja le az erőt, ezért van ,hogy egy jó 2.2hdi csippel ,nem tud mit kezedeni a v6 csak ha széforgatod , meg autópályán , ilyenkor a fogyasztása bődületsen sok lesz egy dízelhez képest . Tehát egy normális de dinamikus autózásnál simán lesz 4-5 liter különmbség , az tény ha dízelt javítani kell lehet ,hogy egyben kifizeti az ember az üzemanyag ár különmbséget.
Én szeretem a 607-sem, a fogyasztásról: volt 2.0dci és 2.5crdi dieselem, a kisebbel sem jártam 8.5l/100km alatt, a nagyobb pedig 10l alá sosa nem, ehhez képest a v6 benzin most 11 télen manuális váltóval, pedig tolom neki rendesen. Ha spórolni akarok van egy c2 1.4 hdi és eszik 4.5-et.
Nem az a lényeg mennyi pénzem van de ez egy szar...:)Nem azért nem kap váltót,mert nem tudom kifizetni.Nem érdemli meg..:)Perelek,ha két évig áll,akkor 2 évig áll.
Sziasztok én 2 éve vettem 2003 év 3000 v6 automata. Nagyon szeretjük még most is annak ellenére ,hogy most költöttünk a váltojára 435000 ft . Most se vennék manuális váltoval. Akinek meg csak annyi pénze van ,hogy épphogy csak ki tudja fizetni a vételárat az tegyen le róla ezt a kocsit nem neki találták ki.
Én 3 éve fogtam ki egy ilyet mint a tied csak az a villámos márkához tartozott. A hugomnak lett megvéve és ragaszkodott az automatához. Mire hazaértem vele a neppertől már nem vette a 4-dik et. Két nap múlva se kép se hang. Azon a váltón is volt garancia . Egy hónapig volt a váltósnál és mikor felhívtak, hogy mehetek érte ,mikor odaértem már a kapun sem tudtam kijönni vele mert megint megdöglött a váltó. Én akkor csak a tréler és a saját benzin költségemet buktam, az autó árát a nepper visszafizette.
Sajna a használt autó elég lutri, főleg az automata.
Én ha cserélem az enyémet újból 607 veszek valószínüleg csak még keresgélnem kell, mert 2005 után szinte mind automata sajna.
Én sem azért vettem a hathetest,mert ilyen presztizs,vagy olyan presztizs. Ez egy orbitális baromság.
Azért vettem,mert TETSZETT és még most is TETSZIK,méghozzá nem kicsit,nagyon...
Ahogy már írtam,mert különleges és én szeretem a különleges dolgokat és nem csípem a tucat árut. Nem szeretem,ha vki státusz szimbólumként használ egy bizonyos típust,vagy csak mert "az a divat".. akkor ezt kell venni és azt sem,ha úton-útfélen szembe jön velem 2 órán belül mondjuk 1000 darab egy bizonyos típusból...
Az enyém 2,2 HDI kézi váltós. SOHA nem volt bajom a kocsival! Egyszer sem hagyott cserben,megbízható,erős,nagyon jól gyorsul
és nagyon jól fogyaszt! Nem akartam automatát,szeretem én eldönteni,h mikor váltok,nem szeretem,ha a gép,a technika dönt helyettem. Nekem ez nem probléma,én kifejezetten kézi váltóst akartam.:)
A 607 ben érdekes módon sokkal hamarabb tönkre megy a 4hp20 mint a c5 ben , valószínű a + tömeg miatt .
A 2.2hdi csipelve 150ig nem éri utol a v6 , fogyasztásról nem is beszélve.
Öreg autót sosem vegyünk automata váltóval!! Főleg ha elől hajt az autó , az elsökerekes automaták mindig jóval gyengébbek a kevés hely ,és a nagyobb hő miatt, lényegesen kevesebbet bírnak.
Persze tudom sok embernek működik az automata váltója ,de azért sokan megszívták vele.
Kézi váltó eladhatatlan alkatrész, az szinte soha nem megy tönkre.
Azert a 2.2 hdi-t ne szold le... Nekem mar a 2. Benyas, V6-os motoros peugeotom van, de hetkoznapi kozlekedesre sztem alkalmasabb a 2.2 hdi az alul is nagy nyomatekaval (kiprobaltam es ez a tapasztalatom). Mas kerdes a hang, illetve ha sietni kell, akkor a 2.2 hdi valoban lemarad a V6-tol. :-))))
Hát szomorúan olvasom a hozzászólásokat, én egy éve vettem 3.0 v6-ot és a szokásos szerviten túl nem volt semmi baja, pedig van benne km rendesen, nagyon sokat megnéztem előtte, 2.2 benzin és hdi szar és kicsi motor ehhez a kasznihoz.
Volt diagon és a szerelő szerint ez a baja. Nem utángyártott a szonda amit vettem bele. Azt nem értem, hogy miért csak néha írja és nem mindíg. Ha rossz akkor az mindig rossz nem?
Szívok a folytószeleppel is viszont azt nem írja hibára a diag.
Diag nélkül a fene sem tudja , de még úgy sem lehet 100% behatárolni , nekem gyanús ez a lambda szonda dolog, paraméterezték vagy csak rávágták ,hogy az a baja ,vagy valami ócska utángyártott ? A hibaüzenetből önmagában ritkán derül ki a hiba pontos oka lehet ez egy összetett probléma , ezeknél is gond a hidrótőke , befecskendezők , fojtó szelep , és társai
Ez a presztizs autó kérdés egy nagy butaság ,egy ilyen kategoria max 3-4 éves koráig bír presztizs értékkel , ezen vitázni és egymást cikizni baromság , egy mercinek sincs presztizs értéke 10 éves korában , és aki presztizsre vágyik annak legyen legalább 15-20mft autóra és cserélgesse 2 évente , van ilyen ismerősőm ,de én inkább szobnak nevezném mert ő valóban csak azért cserélgeti az autókat mert már másoknak is van és már túl sok van belőle.
Én is szeretem a felső kategóriás autókat de én is min 8 évesen tudom megfizetni , és bizony ebben a korban már bármi lehet , a presztizst és eféle baromságokat nem értem , nekem tetszen kényelmes legyen , ha másnak is teszik annak örülök , ha nem akkor menjen mindenki a dolgára .
Szia de de belefolyhatott a hűtőviz ,mégpedig nagyon egyszerűen a váltó tetején van egy hőcserélő , ha ez tönkremegy akkor simán belefolyhat , de én inkább arra gyanakszom ,hogy rosszul szerelték fel , ugyan is itt van két spec furatos csavar , amivel rögzitva van a hőcserélő itt van két gumi gyűrű ha ez nem volt a helyén ,vagy netán kimaradt a viz szépen befolyt a váltóba aztán sanyi neki!!
Szia óriási tévedésben vagy, az aisin váltó sokkal gyengébb mint a ZF , ebbe az autóba nem lehet beszerelni amúgy sem mert , ehhez a régi 2.2hdi hez nem is létezett, kompjuter , kábelköteg miegymás brrzzrzr, szóval nem .
Esetleg próbálj megállapodni vele peren kívül, mert ez tényleg egyértelmű, de elhúzódhat a dolog, és a kialkudott pénzből szereltess be betg-vel (ő biztos vállal ilyet, de kézire átalakítást is tudtommal) egy hatos váltót, szerintem belemenne (bár ő majd elmondja), azok összehasonlíthatatlanul megbízhatóbbak. (lévén nem német ZF hanem japán Aisin).
Szia.Nem.Most a váltó is szént ment.....belefolyt a hűtőfolyadék a váltóba.240 e csak az alkatrész.Ezért inkább leszarom.Perre fog menni a dolog,mert ez így nem volt fer.Úgy vettem az autót ,hogy garanciás új a váltója.Aki a garit adta most arra hivatkozik,hogy ő csak az alkatrészekre adott garit,amit ő cseréltr benne.
Nem vagyok etnikum,de ez egy szar.Dobhatom ki a váltot....egy hónapja vettem az autót abból egy hetet használtam.Nem cseréltetem ki.Megy a bontóba,esetleg ha kell így valakinek viheti aprópénzért ezt a presztizs autót.Ez már csak a csórok presztizse.....hahahaha:)
605 és XM futómű hátul messze nem ugyanaz, csak elöl egyeznek meg. Hátul a 605 (és 607) futómű térbeli többlengőkaros futómű, elég szép darab volt a maga idejében, de most sem találsz ilyet túl sűrűn (felsőkategóriában persze igen). Érdekes módon most a C5 lett az amelyik elöl jóval korszerűbb futóművel bír mint az 508 (annak csak a GT verziója ilyen). Nem látok bele a konszern ügyeibe, de nagyon furcsák néha a franciák nekem.
Osztom a véleményedet! Szerintem is klasszisokkal szebb és szerethetőbb autó a 607-es .
De jegyzem meg minden etnikum a maga lovát dicséri. Ha olyan szuper gép a Merci akkor nem értem hogy sok-sok elhasznált ,és jól bevált típus után miért vált valaki egy öreg korszerütlen elavult rossz konstrukciójú autóra.