Sziasztok, nekem van egy scirocco II 1.6 GTI-m, amit el szeretnék adni. Még néhány adat: sötétkék (lassan már festeni kellene), alufelni (az a sokkülős összevissza), viszonylag korrekt belsővel (természetesen a műszerfalberepedések megvannak), 1982-es kiadású, Bosch injector, 170 000 km, gumik kb.60 %. Ami gáz vele: berepedt az első szélvédő (kavics, M7), egy gyertyacsere sem ártana.
Valamint olyan probléma van vele, hogy néha megáll. Helytől, időtől függetlenül. A szerelő azt mondta 4 lehet az oka: kábel, modul, jeladó, trafó. Már ott tartok vele (természetesen a szerelőnél mindig hibátlan volt), hogy egyenként kicseréltetek mindent.
Ha valaki tud segíteni az eladásban, vagy van ötlete a javításhoz, pls szóljon.
Ps, kár, hogy most lett net elérésem, mert 2 évig megvolt a gép.
Üdv sciroccosok!
Passatosként szeretnék hozzászólni a g-feltötőhöz. A németeknél létezik egy honlap róla:
www.g-laderseite.de néven. Esetleg nézzetek be ide.
Ma olyan szép idő volt, mentem is azonnal lemosni a MkI-et!
Nem tudja valaki, hogy a Porsche Hungárián kívül hol lehet eredeti VAG perselyeket kapni a váltórudazatba?
Lehet, hogy valamiről lemaradtam?
Miért ők szívták meg? Szerintem mindannyian megszívtuk.
Remélem, Csákváron van más vendéglő is, a jövőre való tekintettel.
Szasztok!
A találkozó éttermi részét Minuszkáék szívták meg rendesen, úgy gondolom!
Egyébként ezen volt a legtöbb autó az eddigi találkozókat összevetve. Nagyon jó volt majden minden. Vagy tévedek?? Minden nagyon szép, minden nagyon jó, a kalya kivételével mindennel meg vagyok elégedve!!!
Gratulálok Ádámnak, vett egy AUTÓT!! Hát így jár, aki SKODÁVAL JÖN SCIROCCO találkozóra!!!
Bocsi, hogy belepofátlankodok a dologba, de lenne egy-két megjegyzésem a G töltővel kapcsolatban!
1. A G töltőt ugye a VW találta ki, de egyáltalán nem egy sikeres konstrukció. Ezt ha jól tudom, akkor a gyár is beismerte. Ha mással nem hát avval, hogy abbahagyta a gyártását.
2. A G töltőt minden 50-70e km-enként fel kell újítani vagy ki kell cserélni a használattól függően! Ez 80-100e forintos akció!
3. A G60-as töltőt egyszerűen helyettesíthatad egy egyszerű turbóval (by TT Coupe), amihez olcsóbban (40-50e forint) hozzá lehet jutni! Hadd ne mondjam, hogy honnan!:))
Egyik ismerősöm épp most rak össze egy G60-as motort G töltő helyett turbóval! Kb. 180-200 LE-re lehet számítani ettől a konfigurációtól ami igencsak übereli a G60-as 160 paciját!
Az jó!:))
Nekem is volt 105S, 110R motorral (tuning:))
Volt kb. 160 érdi lejtőn lefelé:), 14-es kerekekkel...
Azért az még 1szer nem merném megcsinálni.
Illetve egyszer megcsináltam megint, egy corsás fickó igen meglepődhetett, 150-nél lement előlem:))
Gyerekek! Erdekel minden info a G60-rol!
Scanneljetek !!!!!
Sima 1.8 mocira felrakva a G toltot nem lesz hosszueletu a motor?
Levego ,uzemanyag arany hogy valtozik amikor elindul G tolto?
Azt szabalyozza a CHIP? (ami persze nincs a sima 1.8 GTi ben) :(
Nekem sem a gyorsulástól mutatott kevés benzint, csak kilibbent a mutató úgy 5 óra irányába (a ford. mérőmön a 7000 van 3 óránál...). Persze a gyorsulással nincs probléma:))
Nem kötexem, de:), kopogásos égésnél első lépésben a dugó pusztul el, olyan lesz, mintha megharapdálák volna a szélét meg a tetejét. Szerintem egy jóízű kopogás után nincs annyi ideje hátra a motornak, hogy a főtengely károsodjon.
9000????? A skodáról beszélünk? :)
És azt mi mutatta?
Én a Sciroccomnak nyomtam már (na nem direkt) olyan gázt, hogy majdnem _ÜRES TANKOT_ mutatott! :))
A kompresszióviszony inkább a kopogásos égés elkerülésére kisebb.
Dugók hűtése: a feltöltés miatt nagyobb lesz az eff. középnyomás a hengerben, ami a hőmérséklet növekedését vonja maga után (sok egyéb pozitívum mellet:)). Ezt kompenzálandó alulról motorolajat porlasztanak a dugókra, így nem melegszenek annyira. Amúgy a 16V-kben is van már ilyen (többek közt ezért is lehet 7200-ig pörgetni).
Matricaügyben köszi, eső után köpönyeg (azért nem lett olyan rossz, és még más is tanulhat belőle).
>Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...
Hát kell egy rendőr ismerős, lehetőleg valami központ helyen (ez amúgy sem árt:)), szerintem számítógépből secperc alatt kideríti (össze vannak kapcsolva országosan, asszem).
>a G60-nak más az üzemanyagellátó rendszere picit...
Egészen pontosan teljesen más:)) K-jetronic helyett Digijet, és az _csak_ a G60-as mocihoz van. Azért gondolom a motorban is vannak különbségek, kompresszióviszony, külön dugattyúhűtés, miegymás.
A G-töltő ötletességéhez nem fér 2ség, de tudtommal igen szervízigényes, és nem két fillér felújítani. Ha ezzel ellentétes anyagod van, akkor kérlek scanneld be, tedd fel stb. :))