Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

TCSA Creative Commons License 2001.04.17 0 0 59
szóval ez a leállogatós hiba nem csak a mk3 jettáknál (vento) jön ki... a mienknek halljeladó hiba volt...
Bécus Creative Commons License 2001.04.17 0 0 58
Sziasztok, nekem van egy scirocco II 1.6 GTI-m, amit el szeretnék adni. Még néhány adat: sötétkék (lassan már festeni kellene), alufelni (az a sokkülős összevissza), viszonylag korrekt belsővel (természetesen a műszerfalberepedések megvannak), 1982-es kiadású, Bosch injector, 170 000 km, gumik kb.60 %. Ami gáz vele: berepedt az első szélvédő (kavics, M7), egy gyertyacsere sem ártana.

Valamint olyan probléma van vele, hogy néha megáll. Helytől, időtől függetlenül. A szerelő azt mondta 4 lehet az oka: kábel, modul, jeladó, trafó. Már ott tartok vele (természetesen a szerelőnél mindig hibátlan volt), hogy egyenként kicseréltetek mindent.

Ha valaki tud segíteni az eladásban, vagy van ötlete a javításhoz, pls szóljon.

Ps, kár, hogy most lett net elérésem, mert 2 évig megvolt a gép.

macsek Creative Commons License 2001.04.17 0 0 57
Kiraktam a saját képeimet is. http://www.scirocco.hu
macsek Creative Commons License 2001.04.17 0 0 56
scirocco: attól, hogy a g-feltöltőhöz nem szólok hozzá, még nézhetek felé ;-)
Előzmény: scirocco (54)
forgi Creative Commons License 2001.04.16 0 0 55
Üdv sciroccosok!
Passatosként szeretnék hozzászólni a g-feltötőhöz. A németeknél létezik egy honlap róla:
www.g-laderseite.de néven. Esetleg nézzetek be ide.
scirocco Creative Commons License 2001.04.16 0 0 54
Jóvanna, kicsit nagy lett. Különbenis. Elindítunk egy topicot aztán felé sem nézünk, csak ha már tele van spammelve mindenféle csúnya képpel? :))

Előzmény: macsek (53)
macsek Creative Commons License 2001.04.16 0 0 53
Jó volt a kép, amit belinkeltél :-)
(de sokkal több már nem kell)

Már szkennelem a saját fotóimat, terveim szerint még ma este ki is lógatom őket.

Előzmény: scirocco (47)
TCSA Creative Commons License 2001.04.16 0 0 52
Bárdi Autó, nézz vissza kicsit a hozzászólásaim között, ott a címük...
Előzmény: scirocco (50)
scirocco Creative Commons License 2001.04.16 0 0 51
GTI16V!

Ime:

scirocco Creative Commons License 2001.04.16 0 0 50
Már töltöm is lefele!

Ma olyan szép idő volt, mentem is azonnal lemosni a MkI-et!
Nem tudja valaki, hogy a Porsche Hungárián kívül hol lehet eredeti VAG perselyeket kapni a váltórudazatba?

TCSA Creative Commons License 2001.04.16 0 0 49
Nakérem bescanneltem a g-töltőről mindent amit találtam, remélem lesz aki érdekesnek találja:

http://www.tar.hu/tocsa2/auto/vw/gc.zip
854kB
http://www.tar.hu/tocsa2/auto/vw/g-lader.pdf 2807kB

GTI 16V Creative Commons License 2001.04.16 0 0 48
Sziasztok!

nagyon nagy szügségem lenne egy pár scirocco 16v első féknyergekre. arra ami 260-as tárcsához van. nem tudtok egy bontót vagy valakit akinek lenne???

scirocco!

jöhetnek még a képek! :)

scirocco Creative Commons License 2001.04.16 0 0 47
Kár, hogy nem nagyon él a topik! :( Biztos akinek Sciroccoja van, nincs számítógépe vagy fordítva...

Talán ez kedvet csinál (ha el nem szúrom):


Szép, nem? :)

scirocco Creative Commons License 2001.04.16 0 0 46
Lehet, hogy valamiről lemaradtam?
Miért ők szívták meg? Szerintem mindannyian megszívtuk.
Remélem, Csákváron van más vendéglő is, a jövőre való tekintettel.

Előzmény: Szpg (44)
capri-3 Creative Commons License 2001.04.16 0 0 45
adam vett kocsit?

minusznak udvozletem!

Előzmény: Szpg (44)
Szpg Creative Commons License 2001.04.16 0 0 44
Szasztok!
A találkozó éttermi részét Minuszkáék szívták meg rendesen, úgy gondolom!
Egyébként ezen volt a legtöbb autó az eddigi találkozókat összevetve. Nagyon jó volt majden minden. Vagy tévedek?? Minden nagyon szép, minden nagyon jó, a kalya kivételével mindennel meg vagyok elégedve!!!
Gratulálok Ádámnak, vett egy AUTÓT!! Hát így jár, aki SKODÁVAL JÖN SCIROCCO találkozóra!!!
AtomAnti Creative Commons License 2001.04.14 0 0 43
Szia!

Bocsi, hogy belepofátlankodok a dologba, de lenne egy-két megjegyzésem a G töltővel kapcsolatban!
1. A G töltőt ugye a VW találta ki, de egyáltalán nem egy sikeres konstrukció. Ezt ha jól tudom, akkor a gyár is beismerte. Ha mással nem hát avval, hogy abbahagyta a gyártását.
2. A G töltőt minden 50-70e km-enként fel kell újítani vagy ki kell cserélni a használattól függően! Ez 80-100e forintos akció!
3. A G60-as töltőt egyszerűen helyettesíthatad egy egyszerű turbóval (by TT Coupe), amihez olcsóbban (40-50e forint) hozzá lehet jutni! Hadd ne mondjam, hogy honnan!:))
Egyik ismerősöm épp most rak össze egy G60-as motort G töltő helyett turbóval! Kb. 180-200 LE-re lehet számítani ettől a konfigurációtól ami igencsak übereli a G60-as 160 paciját!

Üdv,
AtomAnti
Golf II. GTI16V

Előzmény: gti8v (41)
scirocco Creative Commons License 2001.04.13 0 0 42
Az jó!:))
Nekem is volt 105S, 110R motorral (tuning:))
Volt kb. 160 érdi lejtőn lefelé:), 14-es kerekekkel...
Azért az még 1szer nem merném megcsinálni.
Illetve egyszer megcsináltam megint, egy corsás fickó igen meglepődhetett, 150-nél lement előlem:))

Scirocco

Előzmény: TCSA (40)
gti8v Creative Commons License 2001.04.13 0 0 41
Gyerekek! Erdekel minden info a G60-rol!
Scanneljetek !!!!!

Sima 1.8 mocira felrakva a G toltot nem lesz hosszueletu a motor?
Levego ,uzemanyag arany hogy valtozik amikor elindul G tolto?
Azt szabalyozza a CHIP? (ami persze nincs a sima 1.8 GTi ben) :(

Előzmény: TCSA (40)
TCSA Creative Commons License 2001.04.13 0 0 40
120L :o))))))) a kormányt kell alászedni...
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 39
Nekem sem a gyorsulástól mutatott kevés benzint, csak kilibbent a mutató úgy 5 óra irányába (a ford. mérőmön a 7000 van 3 óránál...). Persze a gyorsulással nincs probléma:))

Ezt az alászedés dolgot nem értem.

Milyen géped van?

Előzmény: TCSA (38)
TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 38
Oké, kopogás világos :o))

hogy mi mutatta a 9000-ret? hogy 8000-nél akadt ki a fordulatszámérő itten...

Jól gyorsulhat a géped.... nekem csak alá kell szedni és egyből kifogy vagy tele lesz a tank :o))

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 37
Nem kötexem, de:), kopogásos égésnél első lépésben a dugó pusztul el, olyan lesz, mintha megharapdálák volna a szélét meg a tetejét. Szerintem egy jóízű kopogás után nincs annyi ideje hátra a motornak, hogy a főtengely károsodjon.

9000????? A skodáról beszélünk? :)
És azt mi mutatta?
Én a Sciroccomnak nyomtam már (na nem direkt) olyan gázt, hogy majdnem _ÜRES TANKOT_ mutatott! :))

Előzmény: TCSA (35)
frescho Creative Commons License 2001.04.12 0 0 36
Igen, igen , igen erdekelne ez a G feltolto es minden anyag ami reaja vonatkozik. Koszi

Fresi

Előzmény: TCSA (28)
TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 35
Igen én is úgy gondoltam mert a kopogás végülis a főtengelyre hat vissza, értjük egymást...

Ádám régi kocsija 9000-ret pörgött üresben :o))))

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 34
A kompresszióviszony inkább a kopogásos égés elkerülésére kisebb.

Dugók hűtése: a feltöltés miatt nagyobb lesz az eff. középnyomás a hengerben, ami a hőmérséklet növekedését vonja maga után (sok egyéb pozitívum mellet:)). Ezt kompenzálandó alulról motorolajat porlasztanak a dugókra, így nem melegszenek annyira. Amúgy a 16V-kben is van már ilyen (többek közt ezért is lehet 7200-ig pörgetni).

Előzmény: TCSA (31)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 33
Helyesbítek, _ha meg akarnak találni_, akkor secperc alatt meg is találnak...
Előzmény: scirocco (32)
scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 32
Matricaügyben köszi, eső után köpönyeg (azért nem lett olyan rossz, és még más is tanulhat belőle).

>Ki tud valami (esetleg legális) módot, ahogy kideríthető 1 bizonyos autótípusról ;-) hogy mennyi van belőle az országban? Ha több az adat az nem baj persze...

Hát kell egy rendőr ismerős, lehetőleg valami központ helyen (ez amúgy sem árt:)), szerintem számítógépből secperc alatt kideríti (össze vannak kapcsolva országosan, asszem).

TCSA Creative Commons License 2001.04.12 0 0 31
igen, a turbós kompresszióviszonya kisebb, hogy ne tehelje meg a főtengelyt...

de a dugattyúhűtésről még nem hallottam, ez mit takar?

scirocco Creative Commons License 2001.04.12 0 0 30
>a G60-nak más az üzemanyagellátó rendszere picit...

Egészen pontosan teljesen más:)) K-jetronic helyett Digijet, és az _csak_ a G60-as mocihoz van. Azért gondolom a motorban is vannak különbségek, kompresszióviszony, külön dugattyúhűtés, miegymás.
A G-töltő ötletességéhez nem fér 2ség, de tudtommal igen szervízigényes, és nem két fillér felújítani. Ha ezzel ellentétes anyagod van, akkor kérlek scanneld be, tedd fel stb. :))

Scirocco

Előzmény: TCSA (29)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!