a relezest en ugy oldottam meg hogy semmit nem kellett kikotni elvagni stb. vettem 2db H4 foglalatot arra kotottem a relezett agat, es a regi foglalatba pedig benyomtam egy regi H4-s izzo aljat (karimat es az uveget letortem). Tehat a jelet a regi foglalatba dugotrol kapja a lampakra meg megy az uj fogalalat, a relet meg kozvetlenul az akksi melle raktam. igy a legrovidebb a kabel
Nekem Megalight +50% van benne. Ezt a relézést érdemes megcsinálni? Elérhető vele észlelhető javulás? Ha jól értem a lámpa elé tettél egy relét, amivel ott kapcsolod. Valahol a műszerfal mögött van a gyári, azt ki kell kötni? Vagy azt kell közelebb rakni?
Hol vettél +60%-ost? Mennyi volt?
Bocs de ilyen kiváncsi vagyok, szomjazom a tudást :-))
a relet azert szoktak berakni, hogy ne egjen be a muszerfali kapcsolo, vmint meg azert mert ugy rovidebb kabelen megy az aram es kisebb a teljesitmenyveszteseg. 100W-s tungsrambol is van es meghozza olcso is (annyi mint a rendes)
szerintem ha tunungolni akarod a lampat inkabb a megaligth +60-t rakd be. Nekem is az van a golfban + kozben le is releztem. talan vmivel jobb, de nem egetvero. sotetben esoben ugyanugy nem latok...
Tudja valaki, hogy mennyi az 1.0-ás Corsa generátorának teljesítménye?
Milyen izzót bír el a lámpája? Gondoltam teszek bele 100 W-ostat, csak nem szeretnék semmit tönkre tenni. Szerintetek elbírja? Aki rakott már bele 55 W-nál erősebbet, az írja már le légyszi, hogy mit tapasztalt.
Hát igen az F stramm kis kocsi, nekünk is volt egy 110ekm-es. Az újabb generációkkal újabb futómű szerkezetek is jönnek, folyamatosan könnyítik a rugózatlan tömeget, ami miatt sokkal jobban is fekszi az utat, finomabb, közvetlenebb kormányművek vannak. Ezek meg annál jobban megsínylik a "vas" hiányát. Én mondjuk inkább a jó minőségű utaknak örülnék mintsem a "páncélozott"/egyszerűbb futóműveknek-kormányműveknek.
Szerintem emiatt ne rémülj meg, mert ezek a "típus"-hibák azért nem kicsit a fővárosi xar utak (kormánymű hibák) a mértéktelen sózás (kipuf-dob), városi tökörészés (AGR) miatt is vannak. Szerintem egy Clio, Pug206 vagy Swift is hasonlóan megsínylené. Persze a váltópersely az szemetszúró ökörség, hogy ennyire kopik, de ha 40ekm-enként ki is kell cserélni 5eft-ért az még nem a világ vége. A kormánymű javítási számlákat meg Mr. D.G-nek be kéne nyújtani... nem a magyar utakra lett tervezve. Nézd a dolog jó oldalát, vagyis, hogy itt le van írva minden "típus"-hiba és ha gáz van akkor tudod kb. mire számíts.
Egyébként a C Vectra futóműve, ugyanúgy nyögi a xar utakat, páran panaszkodtak már rá... Bp-re Frontera kell. :-(
Vagy vidéken lakni. :-) Egy-két megyeszékhelyen sokkal jobb az utak állapota mint BP-n. :-(
az utóbbi hetekben elejétől a végéig átolvastam a topicot. Eléggé meglepett, hogy miféle típushibák jöttek elő sokaknál, persely cserétől a kormánymű cseréig. Jómagam két és fél éve vagyok egy teljesen fapados 1.0-s tulajdonosa (az egyetlen "extra", hogy 5 ajtaja van, nem 3, meg azóta raktam bele rádiót persze) . 53ezer km-t sikerült ez idő alatt beletenni, de hál' istennek még semmi ilyesmivel nem találkoztam, remélem így is marad még jó ideig. Egyedül a tompított fényszóró beállításán változtattam, hogy messzebb hordjon. Fogyasztás is korrekt, 5.5 vegyes.
Mindkét évben vittem a márkaszervízbe, bár csak 1 év volt rá a garancia és meglehetős sokat elkérte (1. éves cc 22ezer, 2. éves 41 ezer), addig szerintem megtartom ezt a szokást amíg elő nem jönnek ezek a defektek. Ha már én is a sokadik ilyen-olyan cserénél tartanék valószínűleg hagynám a francba, de így hogy problémamentes a kocsi egyelőre valami értelmét mégiscsak látom az éves szervízeknek. Mégha a k...a ablakmosó folyadékot akkor is beletöltik és felszámlázzák, amikor alig hiányzik belőle. Legközelebb csurig rakom.
Szerintem jó műszer, gyorsulási versenyt nem lehet vele nyerni, meg az alap fényezés meglehetős sérülékeny, de nekem összességében bejött. Eddig legalábbis. Szerencsére.
Nekem nem kellett a fékpedált nyomni, ellenben az ajtót tartottam nyitva, és 3x játszottam el, a gomb benyomás+gyujtás ráadást kb. 3-4mp-ig...
Úgy látszik akkor több cheat-kód is van... :-)
A volt Corsa-m átlépte a 95ekm-et (2001-es)!
A típushibákból az alábbiak jöttek eddig elő:
- 40ekm-nél váltópersely-csere (1-es, 2-es nem vesz be) kb. 5000Ft
- 50ekm-nél lámpa-álltó motor behalt és folyamatosan zümmögött(fixre be lett kötve,
nincs használva 0FT)
- 60ekm-nél kipuff.dob csere, megette a sós-latyak
- 90ekm-nél AGR szelep csere (25eft)
Lesz még egy kormánymű javítás is (felüt a kormány), de az még folyamatban van. Opel szervíz 80eft-t saccolt (összekötő rudak), a mostani tulaj inkább maszek ismerőshöz viszi, talán kevesebből meglesz.
Tovább megyek. Építő jellegű hozzászólásokat várok, hogy a kiskocsimon hogyan szedjem szét a szivargyújtót(világításcseréhez), valamint a középkonzolon levő fütés,levegőkeringetés panelt( szintén világításcseréhez).
Ha még aszembe jut valami, jövök :-)
Jóccakát.
No eszembe id jutott.Lenti/fenti linken hiányzik néhány kép a dátum/óra/hőmérséglet/beépítettrds-kijelző szétszedésénél.Esetleg arról valami pluszt?
Nyálazgattam a topikot, és találtam egy linket műszerfalvilágítás csere ügyben. Gondolkodóba ejtett a dolog,nem tűnt nagyon ördöngősnek, főleg hogy szépen le volt fényképezve mit-hogy kell csinálni-csavarni stb. Csak egy problem ,sajna az oldal tirpákul van, úgyhogy nem jöttem rá, milyen ledek kellenek. Tudtok segíteni? A link: http://mypage.bluewin.ch/corsa/diodes.htm
(bocs hogy nem jelölöm meg a "szerzőt" ,de most nem keresem meg megint...coopy rájt.)
Szia, annyit még kiegészítésképpen, hogy a fékpedált is nyomni kell. És vagy 15 másodpercig nyomni a km- nullázót. De azt úgyis látni fogod. Soxerencsét!
Hello! Igen valószinű, hogy elfelejtették lenullázni. Bár nekem sose csináltak ilyet, mert nem vittem el csak az első olajcserére a kocsit, és onnantól elegem lett belőlük.
km nullazo benyom es nyomva tart-> gyujtas raad-> vár-> a "INSP" helyett megjelenik: "- - - -"-> km- nullazo elenged -> orul:-)
Akkor ez a múltkori nullázás elmaradása miatt lehet?
CC
34 a két lámpa, 6 a két rács,17 a kapcsoló,a relét ajándékba kaptam a zopel szalonban. Miskolcon, Sajó .Megkell jegyeznem nagyon kézségesek voltak.A saruk kb párszáz (sanax 540,- receptre) vezeték volt, meg szerszám is.Kell még műanyagragasztópisztoly is a rácsotberagasztani.
2003/04-es, 1198cm3, 5 ajtós, csillagezüst (metál) színű, 25.000km-el (nagyon)megkímélt állapotban első tulajdonostól. Magyarországon vásárolt. Vezetett szervízkönyv. Ár: 2.290.000 Ft
Felszereltség: Digit klíma, vezető- és utasoldali légzsák, sebességfüggő elektromos szervokormány, elektromos ablakemelők elöl, biztonsági központi zár rádió-távirányítással, állítható magasságú vezetőülés kormányoszlop, belső ajtónyitó és kézifék gomb matt króm színben, CDR2005 rádió + CD lejátszó 6 hangszóróval és kormánykerékbe beépített rádió-távirányító, színezett középkonzol, bőrbevonatú kormánykerék, műszerfal fekete tárcsákkal és króm gyűrűkkel, fekete színű kárpit platina színű biztonsági övekkel és kormánykerékkel, TOORA 7x15-ös alufelni, 195/50R15-ös Continental PremiumContact gumi, kartámasz, csomagtértálca, szemöldök , küszöb alumínium ráccsal , alumínium rács az első lökhárítóban, hátsó-felső légterelő szárny , sport hátsó dob dupla kocka króm véggel.
Újabban a megadott e-mail címek valamiért nem publikusak, (most láttam, hogy az enyém sem az, pedig én soha nem titkosíttattam...) tehát nem tudok a címedre írni.