Szia! Igen, normális. Ugyanis a ventillátor on/off állapota a hűtőben levő víz hőmérsékletétől függ, és a gyújtás nélkül is megy. Erről jut eszembe, valaki szedett már szét I. sirci hűtőventillátor motort? Az enyimnek a ventillátorlapát felőli oldalán már nincsenek csapágygolyók. A tengely kb 1 cm.t lötyög oldalirányba. Forog, de iszonyatos hangja bír lenni, alapjáraton elnyomja a motor hangját, ha leállítom a motort , akkor belülről is érezni, ahogy _rázza_ a kocsit. Jó izmos kis motor :)). Sajnálom, hogy el kell adnom, de nem akarom, hogy a Volvot örökké az OTP "birtokolja".
P
Természetesen nem lehet. Már csak azért sem, mert a max. teljesítményt 5800-nál adja le (az EG 6100-nél).
Nekem DX van, néha elszalad 7k-ig, bár annak nem sok értelme van, olyan 6300-6500 között már illik elváltani (éppúgy az EG-t is, a 7000 már a full piros tartomány, 6750-től). "Szaggatott piros": 6250-6750.
ha nem tul nagy titok, aruld mar el, mit tartalmaz egy ilyen rendszer, es mennyiert nyomjak!
csak azert vagyok kivancsi, mert mi is kipuffozunk.
egyebkent ismerem a sunit(koltaip) a minuszt, a szilvesztert, rolandot, sz'al azert nem vagyok idegen:))
ja, ezzel azt akartam csak mondani, hogy UFF mindannyiuknak!
Sajnos még nem haladtam semmit, vagyiy igen. Már kaptam komoly ígéretet, és azt hiszem a héten vonalba kerülök. Megbeszéltem egy Remus kipuffogó-rendszert, ettől várok némi teljesítménynövekedést, de mások szerint is nagyon el van kefélve valami, tényleg nem akar 4000 fölé pörögni, terhelve. A héten tüzetesen átnézik, gyújtást is emlegettek, hogy beállítják stb. Köszi szépen, hogy kérdezted. Ha valami nagyobb eredmény lesz szólok.
Na végre bve van állítva a futóművem, igaz, anyáztam egy sort a szerelővel. Ennyi barmot... Na mindegy, ezután ilyennel is csaka régi skos szerelőmhőz megyek, csak sajna ahoz ki kell vennem egy fél nap szabit.
Macsek, multkor nem tudta senki ;o)
Nincs valakinek 14-es lemezfelnije? Ja tudom, egysíkú a gondolkodásom :o)
kicsi fekete: egész szépen meghatároztad a szó jelentését! Talán csak annyival lehetne kiegészíteni, hogy még dél-Spanyolországban is szokott fújni (persze attól még a sivatagból jön)
Adm: igenis van(nak) a vezetőségben, aki tudja('k), mit jelent! ;-)
Adm, teljesen igazad van, hogy a Scirocco magyarositottak, hiszen mi igy tanultuk még a sulában, hogy sirokko. Ez tulajdonképpen egy légáramlat, mely a Földközi-tenger felől indul, valahova az arabokhoz és az egyiptomiakhoz, ha jól emlékszem. Tudom, hogy egy pusztító, meleg, páradús déli szél.
Skacok
Ha valakinek problémája van a MKII tetőablakával, tudok szolgálni néhány infoval, megoldási lehetőségekkel, esetleg megnézem, hogy mi a baja.
Szerintem kissebb beavatkozással minden hibáját alkatrészcsere nélkül javítani lehet.
tavaly volt szerencsém igazi sciroccohoz hát mit mondjak nem volt kellemes élmény kezdetben még jól nézett ki de amikor minket is elért akkor már nem tetszett...
Fikáztam én egy percig is a Skodát? Csak azt mondtam hogy nekem is volt. Egyszer bele is állt egy szelep a dugóba (alapjárat közelében). Na mindegy.
Mondj egy pár nagyon ötletes megoldást!:)
Ja és aki a Sciroccot "sirokkonak" írja, az igenis JÁRJON BUSSZAL!!! :))))))))
excentert nem jelöltem be, mert annyira gázúl volt eddig is beállítva a futómű... A kerékdöléseket egész jól belőttem (baromira terpeszett elötte), de igy viszont megnőtt a széttartásom. Nagyon meg nem akarok fetrengeni a kocsi alatt, megyek asszonyozni... Busszal... Tiszta balkán...
Na szóval továbbra is keresek futóművest, aki hosszított nyitvatartással dolgozik.
Skodában állítható a csapágy, úgy, mint a sirokkoban a hátsó. És még sok jó, ötletes megoldés volt a skon, elég könnyen szerelhető autó. Ugyhoyg anyira nem kéne fikázni, meg különben is mérges leszek :o)
Széttartás: máskor jelöld össze az excentert (tudod, régi középcsatár:) a csonkállvánnyal, akkor legalább a futóművesig nagyjából egyenesen megy az autó. Na meg szemből ránézve is be lehet nagyjából lőni.
Skodában télleg állítható az első agycsapágy? Volt Skodám, de ez a része speciel nem volt rossz.
Agycsapágy cserével haggyá békén:), nekem a bal első halott, de nem bírtuk kicserélni. Nem is a csapággyal szoptuk be, hanem a 21 éves kormányösszekötő gömbfej nem volt hajlandó kijönni a csonkállványból. Te hogy szedted szét? Nem akarod megmutatni? :)))
Nehogymá szerelőhöz kelljen vinnem, olyan égő... Úgy másfél éve nem látott olyat, és most sem nagyon akar.
Honnét tudtam volna? Skodában kissé másképpen müködik a kerékcsapágy, nem ilyen idióta módon. Mert momentán ez a kerékcsapágy dolog eléggé elbaszott konstrukció....
Utána már megmondta Koltai Peti....
Na ma túlvagyok egy kerékcsapágycserén meg két toronycsapágy cserén... Már csak futóművet kéne állittatni, ui olyan kerékszéttartásom lett hogy csak na... :o))
GSM-es riasztók: túl sokat nem érsz velük, 20 pénzé kapható kis dobozka, a környéken elnyomja az
összes rádiótelefont.
Én ajánlanám a lopstop féle rablásvédelmet, nagyon okos dolog, és elég olcsó is. Ha kiváncsiak
vagytok, majd mesélek.
A Szentmihályi úton lévő éjjel nappali gumis futóművese egy fasz. Voltam szerdán, asszondja, nem
tud állitani, mert szar az egyik alsó gömbfej, az egyik kerékcsapágy meg a valami axiális bigyók,
amikről természetesen nem tudta értelmesen megmutatni, hogy mi is lenne az. A kerékcsapágyamra
meg rá is huzott az állat. Tegnap meg is deglett. :o(
Ja, és a helyes diagnózis, egy kerékcsapágy meg két toronycsapágy, a többinek semmi baja sincs.
Még mindig: nincs valakinek 14-es lemezfelnije?
Köszi!
Akkor szerencséd van. Kérdés persze hogy akkor hogy a rákba nyitották ki.:(
Drótnélküli riasztó dokumentációt please email me! Köszi, én is féltem a kocsikat.:)
GSM telcsit belerakhatsz az autoba (pl.:Ericsson GH198 és 1 prakitum kártya) egyszer rácsörgesz,kijelzőjén marad a számod(persze a csengetés hangerejét leveszed)és a hívás gombot rákötöd az ajtó kapcsolóra.Ha kinyitja a csóka az ajtót a telefon autómatikusan felhív téged és hallod hogyan lopják az autód :)
Nem árt naponta 1szer megcsörgetni az autóban a telefont a téves hívások miatt,hogy tuti a te számod legyen az Ericsson kijelzőén.
En a Nokianal a halozatepitesi resznel vagyok. A BTS maga a komplett allomas, ami csupan nehany milla :)) A kutyuk egy kontenerben vanna, a legkissebb is 25 kg aksi nelkul.